Материалдар / Отынның энергиясы. Отынның меншікті жану жылуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Отынның энергиясы. Отынның меншікті жану жылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Отын жанғанда энергияның бөлінуі химиялық құбылыстардың есебінен болатынын түсіндіру. 2. Отын жанған кезде оның ішкі энергиясы атқарылатын жұмыс пен жылу алмасу арқылы басқа денелерге берілуін анықтау 3.Жанатын отынның түрлеріне қарай бөлінетін энергиясының шамасы да түрліше болатынын білу 4.Жанған отынның жылу мөлшерін анықтайтын формулаларды пайдалана отырып ,есептер шығаруда қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2019
2720
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4-күн, 3-сабақ 5-үлестірме материал



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жылу құбылыстары

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Алимова Феруза Давроновна

Сынып: 8

Қатысқандар: 17

Қатыспағандар:1

Сабақтың тақырыбы

Отынның энергиясы. Отынның меншікті жану жылуы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.2.7 Отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерін анықтау. Отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерінің формуласын есептер шығаруда қолдану.

Сабақтың мақсаты

1. Отын жанғанда энергияның бөлінуі химиялық құбылыстардың есебінен болатынын түсіндіру.

2. Отын жанған кезде оның ішкі энергиясы атқарылатын жұмыс пен жылу алмасу арқылы басқа денелерге берілуін анықтау

3.Жанатын отынның түрлеріне қарай бөлінетін энергиясының шамасы да түрліше болатынын білу

4.Жанған отынның жылу мөлшерін анықтайтын формулаларды пайдалана отырып ,есептер шығаруда қолдану

Бағалау критерийі

1. Химиялық құбылыстардың жүруінен отынның жанатынын біледі.

2.Жанған отыннның энергиясының жылу берілу арқылы басқа денелерге берілуін анықтай алады.

3. Отынның түрлеріне қарай жанғанда бөлінетін жылу мөлшерінің мәнінің әртүрлі болатынын анықтайды

4.Отындар жанғанда бөліп шығаратын энергияны анықтау үшін формулаларды түрлендіре отырып есептеулер жүргізе алады.

5.Есептер шығаруда отынның жану жылуының формуласын қолданады.

Тілдік мақсаттар


Отынның меншікті жану жылуы-массасы 1кг отын толық жанғанда бөлінетін жылу мөлшерін көрсететін физикалық шама.

Құндылықтарға баулу




Жалпыға бірдей еңбек қоғамы - Қазақстандықтарды әлеуметтік жұмыспен қамтудың ең маңызды шарттары, еңбек өнімділігін арттыру-өнеркәсіпте, ауыл шаруашылығында, энергетикада, инфрақұрылымдық қызмет салалары мен секторларында, мемлекеттік және корпоративтік басқару жұмыс атқаратын барлық патриоттардың үлкен еңбегі.

Пән аралық байланыс

Дүниетану 3 сынып "Пайдалы қазбалар",

Химия 7 сынып "Пайдалы қазбалар", "Отынның энергетикасы".

География 7 сынып Кен орындарынын орналасу орны

"Алдыңғы білім


Отынның түрлерін біледі, олардың құрамында көміртек бар екенін біледі. Кен орындарының орналасу орындарын біледі.

АКТ қолдану дағдысы

интерне


Ойлау дағдылары

Білу,түсіну.қолдану






Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру. Сәлемдесемін, оқушыларды түгелдеймін, сынып ішіндегі тазалық пен сынып оқушыларының сабаққа қатысымын қадағалау.

«Шаттық» шеңберін құру

2. Ынтымақтастықты қалыптастыру.

Топтарға бөлу: «Санамақ » әдісі

3.Үй жұмысын тексеру:

«Серпілген сауалдар» әдісі .

1. Жылу берілу кезіндегі денеге берілетін жылу мөлшері қандай шамаларға тәуелді?

2. Денені қыздыру үшін жұмсалатын немесе ол суығанда бөлінетін жылу мөлшері қалай есептеледі?

3. Заттын жылу сыйымдылығы нені білдіреді?

Дескриптор

  • Жылу мөлшері дененің массасына және дененің температурасына тәуелді екенін білді.

  • Бұл ереженің математикалық өрнегін білді.

  • Денені емес, материалдың жылулық қасиеттерін сипаттайтынын білді.

  • Жылу мөлшерінің өлшем бірлігін біледі.


Оқулық,

Сабақтың ортасы


4.Жаңа сабақ: Отынның энергиясы. Отынның меншікті жану жылуы.

«Топтық тергеу» әдісі .

1. Отын жанғанда энергияның бөлінуін қалай түсіндіруге болады?

2. Отынның меншікті жану жылуы дегеніміз не? ХБЖ өлшем бірлігі қандай?

3. Біздін еліміздің экономикасындағы отынның алатын орны?

Дескриптор:

  • Отынның түрлерінен энергияны алуға болатынын біледі.

  • Отынның меншікті жану жылуынын формуласын, өлшем бірлігін біледі.

  • Отын түрлерінің алатын орнын, экономикалық жағдайларын түсіндіреді.



1. "Ойлан жұптас-бөліс" әдісі

Көмір жанғанда астына тамызық салады және тамызық ретінде майда шөп немесе ағаш жаңқалары пайдаланады. Тамызық араларын ашып, реттеп қойғанда тез тұтанады,осыларды түсіндіріңдер?

2. Газ плитасының отын жанатын мойны, оның төменгі қақпақша қуысы жұмыс істеп тұрғанда нашар жанады, себебі неде?

3.Неге,көмір жағар алдында оны сумен шылайды?

Дескриптор:

  • Жану кезінде оттек жануды қолдайтындығын білді.

  • Жану кезіндегі ішкі энергияның өзгерісі химиялық құбылыстардың есебінен болатындығын білді

  • Нәтижесінде энергияның бөлінуін білді.

2."Жауабыңыз қандай" А-деңгей


Анықтамасы

Формуласы

Х.Б.Ж

Жылу мөлшері

Массасы 1кг отын толық жанғанда бөлінетін нақты жылу мөлшері.

C=


Заттың меншікті жылу сыйымдылығы

Жылу беру процесінде бір денеден екінші денеге көшкен ішкі энергияның өзгеру өлшемін айтамыз.




q=





Отынның меншікті жану жылуы.

Денені емес материалдың жылулық қасиеттерін сипаттайтын шама.

Q~m



Дж

Дескриптор
  • Анықтамаларды жатқа біліп,тиянақты ойын жеткізе алды

  • Формулаларды түрлендіре отырып, Х.Б.Ж ажырата білді.

  • Есте сақтау қабілеті жақсарды.

"Есептер банкісі" В-деңгей

1. 5 кг құрғақ ағашты жаққанда қандай жылу мөлшері бөлінеді?

2. 2 кг шымтезекті жаққанда бөлінетін жылу мөлшеріне тең болатын қанша құрғақ отын жағу керек?

3. 2 кг көмір жаққанда қандай жылу мөлшері бөлінеді?

Дескриптор

  • Есеп шартын дұрыс жаза алды.

  • Формуланы дұрыс жазды.

  • Нәтижесін дұрыс берді.

"Жоқ сандарды қою немесе орнын тап " С-деңгей

Кестеде, бос ұяшықтарға есептердің нәтижесі жазылады.







Q; Дж

?

340 МДж

4,6*107


q;

4,4*107

?

4,6*107

m; кг

2 г

10 кг

?

Дескриптор
  • Формулаларды жатқа біліп, түрлендіре білді.

  • ХБЖ білді.

  • Есептін нәтижесін дұрыс берді.







Сабақтың соңы


"Шынжырлы байланыс " әдісі

Отын-----Отын түрлері ------Отынның жылу мөлшері-----Отынның меншікті жану жылуы------Отынның меншікті жану жылуының өлшем бірлігі..............

Дескриптор

- Отынның энергиясы туралы білді.

- Отынның меншікті жану жылуын білді.

- ХБЖ білді.

Кейінгі тапсырма : Рефлексия «Бағдаршам» әдісі бойынша жүргіземін.

Қызыл түс

(түсінген жоқпын)

Сары түс

(әлі де сұрағым бар)

Жасыл түс

(барлығы түсінікті)




Үйге тапсырма: Отынның энергиясы. Отынның меншікті жану жылуы.



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Сабақ барысында берілетін тапсырмалар оқушылардың қабілетіне қарай жасалған.

Сабақтын бас кезінде

  • "Санамақ әдісі" арқылы оқушыларды топқа біріктіремін.

  • "Серпілген сауал әдісі" арқылы үй тапсырмасын сұраймын.

  • "Топтық тергеу әдісі" арқылы жаңа сабақты таныстырдым.

  • "Ойлан жұптас-бөліс әдісі" арқылы оқушыларға ашық және ой түрткі сұрқтар қоя отырып оқушылардын сыни тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастырамын

  • "Жауабыңыз қандай әдісі" арқылы оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беремін формула, анықтама, ХБЖ

  • "Есептер банкісі" арқылы

  • " Жоқ сандарды қою" немесе орнын тап әдістері арқылы есеп шығарттым.

Оқушылар сабақ барысында смайликтер, басбармақ, бағдаршам арқылы өзара және бірін-бірі бағалап отырады. Қалыптастырушы бағалауды әр тапсырма орындау барысында жүргізіп отырамын.



Күнделікті тұрмыста отын қолдану барысын қауіпсіздік ережелерін сақтауды ескертіп отырамын.

Сабақ бойынша рефлексия





Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!