Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Our class
Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 6 сынып мұғалімдеріне арналған. Жаңартылған бағдарлама бойынша жасалынған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
14 Қазан 2018
659
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Unit 1. Our Class | School: | |
Date: | Teacher’s name: | |
Class: | Number present: | absent: |
Theme of the Lesson: | Grammar practice. Recount stories | |
Learning objective(s) that this lesson is contributing to | 6.6.9.1 use appropriately an increased variety of present and past simple active and some passive forms on a growing range of familiar general and curricular topics6.6.3.1 use common participles as adjectives and order adjectives correctly in front of nouns on a growing range of familiar general and curricular topics | |
Lesson objectives | ||
Assessment criteria | ||
Value links | The lesson is aimed at improving students’ motivation, self-management and collaborative skills | |
Cross curricular links | Education, the lesson is aimed at practicing Present and Past Tenses while discussing Primary school experiences. | |
Previous learning | Schools around world | |
Plan | ||
Planned timings | Planned timings | Resources |
Beginning 0-3 3-8 | Organizational moment Teacher presents the lesson objectives, explains students what they would be able to do by the end of this lesson.1. Warming-up. BrainstormingLearners tell each other stories about their time in primary school (P)What was exciting to do at school?When were you bored at school?What and why were you interested in? | |
Middle 8-15 15-25 25-35 | 2. Focus on grammar The Simple Present Tense is used: The Simple Past TenseThe simple past tense, sometimes called the preterite, is used to talk about a completed action in a time before now. The simple past is the basic form of past tense in English. The time of the action can be in the recent past or the distant past and action duration is not important. E.g. He lived in Aktau in 1985. We went to America last year. | Handout 1www.britishcouncil.kz PPT Present SimpleOr video Past Simple Handout 2 English file, Elementary Unit 1, WB p 7-8Handout 2 |
35-40 | At the end of the lesson, learners reflect on their learning: | |
DIFFERENTIATION – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners? | ASSESSMENT – how are you planning to check learners’ learning? | Health and safety rules |
Teacher helps weaker students with some vocabulary and grammatical issues.Grammatical exercises are divided into three levels as Level A/B/C. | Monitoring learners writing, evaluating their writing according to the following assessment criteria. writes at least 50-60 words-uses Present and Past Tenses correctly -has a few spelling mistakes | -Chairs, wastebaskets, electrical cords, and other articles should not be left where they will become a tripping hazard.-Desk drawers, cabinet doors and file drawers should not be left open while unattended. Pull only one drawer out at a time. Heavier items should be loaded in the lower file drawers to prevent the file from tipping over.-Approved ladders or other safe support should be used to reach materials on high shelves, bulletin boards, or other high elevations. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша