№49 жалпы орта білім беретін
мектептің
бастауыш сынып
мұғалімі
Касымжанова Акмарал
Салыковнаның
өз білімін жетілдіру бойынша
есеп
Тақырып:
«Жаңартылған білім беру аясында
оқушыларды ойын арқылы қызығушылығын
арттыру»
Өз білімін жетілдіру бойынша:
«Жаңартылған білім беру аясында
оқушыларды ойын арқылы қызығушылығын
арттыру» атты тақырып жай алыған жоқпын,
себебі балаларға білім берген кезде жай ғана айтып немесе оқып
отыру қызықсыз және назарын тез басқа жаққа ауып кетеді. Сондықтан
әр түрлі дидактикалық ойындарды қолдана отырып балаға сабақ немесе
білім бере отырып балаға қызықты және білімді болып
отырады.
Педагогикалық іс-әрекетте шеберлікке үйрену үшін,
көп үйрену қажет, бала психикасын және жас ерекшеліктерін танып алу
қажет.
Өз жұмыс негізінде мен оқушылардың қызығушылығын артыру үшін
көптеген дидактикалық ойындарды алып
отырамын.
Қазіргі мектепалды білім мен тәрбие заман
талаптарына сай менің жұмысымның мақсаты: балалардың әр түрлі
дидактикалық ойындар арқылы балалардың тілін дамыту.
Жаңартылған білім беру
мазмұның ашу.Сабақ барысында оқушыларды ынталандыру (топтық, жұптық
жұмыстар) жүргізу арқылы.Осы мақсатымды
жүзеге асыру үшін осындай міндеттерді
қоямын:
-
сөздік қорларын молайтып, сөздігін
көбейту;
-
ойын арқылы баланы танымдық қабілеттерін
дамыту;
-
ойынға деген қызығушылығын
арттыру;
-
бір-бірімен қарым-қатынас құру тәжірибесін
арттыру;
Тақырыбым бойынша жұмыс істей отырып балабақша
мүмкіндіктерді және балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып
дидактикалық ойындар туралы жоспар
құрдым.
Сонымен бірге дидактикалық ойындар топтамасын
жасадым. Жұмыс барсысында мен мынадай дидактикалық ойындарды
жасадым: «Жемістер мен көкөністер», «Сортер», «Балық аулау», «Артық
затты тап» және т.б. және осы ойындар жас барысында қиындықтарды
кездесті. Мектепалды жаста дидактикалық ойын басты рөлді
атқарып отырады, ал танымдық процесстердің жетілуі оның негізгі
бөлігі болып табылады. Балалар болса ойын.
Ойын
барысында бала ойын шартын түсіне отырып ойға батып, орындағысы
келіп отырады. Өз жұмысымда балалармен ойынды ұйымдастырда мынадай
үш принциптерді ұстанамын:
-
бала ойынды үйреніп оны жақсы игеру үшін мен
балалармен бірге өзім ойнаймын;
-
ойын барысында баламен бала болып отырамын және
дұрыс немесе сен дұрыс емес жасап отырсың деген орынсыз сөздерді
қолданбаймын;
-
балалармен бірге ойын барысыда өзіндік еркіндік
бере отырып, басшылық етіп ойнатқызуды мүлдем
қолдамаймын;
Жаңартылған бағдарламаның бір
ерекшелігі баланың сабаққа деген
қызығушылығын жоғалтпау үшін, барынша көбірек балаларды мақтауға
тырысамын. Өз жұмысымда ойын барысында бала толығымен түсініп және
жеке өзінің шығармашылығын қолдануға мүмкіндігінберіп
отырамын
Сонымен дидактикалық ойындар балалардың тілін
дамытатын негізгі құрал ретінде болатыны сөзсіз. Маңызды жай ол:
ойын барысында тәрбиешінің жалықтырмайтындай қатысуы – бұл ойынның
негізгі шарты.
Қорытындылай отырып айтайын
дегенім,жаңартылған білім бері аясында
да оқушыларды дидактикалық
ойындар арқылы баланың тіл мәдениетін жүйелі түрде жетілдіре отыру
баланың әлеуметтік деңгейін көтеріп
отырады.
Менің таңдаған бағытым қалай баланың танымдық
процесстері арқылы тілі жетіліп дамығаннан ертең мектепке барған
кезде ауырмай бейімделуіне өте байланысты деп
санаймын.
Әдебиеттер
тізімі:
-
Балабақшадағы дидактикалық ойындар-Сорокина
А.И.-1982ж.
-
Балабақшадағы дидактикалық ойындар-Бондаренко
А.К.- 1990ж.
-
Картотека дидактических игр и упражнений по
развитию речи.-Е.С.Букиневич,
А.Л.Лагунович
-
Дидактикалық
ойындар-А.Күзембаева-2014ж.
-
nsportal
-
maam.ru
-
erketai.kz