"Бекітемін":
Мектеп директоры:
Г.М.Айтжанова.
"Балауса" шағын
орталығының
2015-2016 оқу
жылының
балалармен жұмыс
жоспары
Айы
|
Тақырып
|
Формасы
|
Қыркүйек
|
"Мен және менің
отбасым"
|
Отбасылар
сайысы
|
Қазан
|
"Қарттар
күні"
|
Тәрбие
сағаты
|
Қараша
|
"Алтын
күз"
|
Ертеңгілік
|
Желтоқсан
|
"Президентім
мақтанышым"
"Күн -дидарлы
Қазақстан!"
"Ертегі
әлемі"
|
Ертеңгілік
|
Қаңтар
|
"Қыс қызығы" ашық
сабақ
"Аувариумдағы балықтар" ашық
сабақ ҚМҰҚ
|
ҰОІӘ
|
Ақпан
|
"Әдепті бала-әдемі
бала"
|
Тәрбие
сағаты
|
Наурыз
|
"Анашым
анам"
"Наурыз
шашу!"
|
Ертеңгілік
|
Сәуір
|
"Иманды жан
әдепті"
|
Тәрбие
сағаты
|
Мамыр
|
"Бейбітшілік
күні"
"Салдат болам мен
ертең"
"Жеңіс
күні"
" Бір белестен
өттіңдер"
|
Ертеңгілік
|
Маусым
|
"Балғын балалық шақ
"
|
Ертеңгілік
|
"Бекітемін":
Мектеп директоры:
Г.М.Айтжанова.
Ата -аналармен
жұмыс
Шығармашылық арқылы баланың
қызығушылығын, қабілетін,
бейімділігін және тілін дамыту
тақырыбы бойынша
перспективті-тақырыптық
жоспар
Айы
|
Тақырып
|
Өткізілу
формасы
|
Қыркүйек
|
"Ал
танысайық"
|
Сауалнама
алу
|
Қазан
|
"Баланың
бейімделуі"
|
баяндама
|
Қараша
|
"Балалардың отбасындағы және
балабақшадағы тәрбиесі"
|
Ата-аналар жиналысында
баяндама оқу
|
Желтоқсан
|
"Ертегі әлемі"
ертеңгілігі
|
Ата-аналардың
қатысуы
|
Қаңтар
|
"Отбасы өнеге
айнасы"
|
Баяндама
оқу
|
Ақпан
|
Ата-ана мен баланың
қарым-қатынасындағы қаталдық көріністерін
зерттеу.
|
Сұрақ-жауап арқылы сауалнама
алу
|
Наурыз
|
"Наурыз
шашу!"
|
Ата-аналардың
қатысуы
|
Сәуір
|
"Баланы қарым -қатынас жасауға
үйрету"
|
Ата-аналарға ескертпе кеңес
беру
|
Мамыр
|
«Балабақша мен
отбасы»
|
ата - аналармен өткізілетін
тренингтер, ойындар
|
Маусым
|
"Мадақтау мен жазалау менің
отбасымда"
|
Сауалнама
алу
|
Тәрбиеші туралы
мәлімет
Тегі, аты, әкесінің
аты
|
Магмурова
Асель
Бекетовна
|
Туған күні,
жылы
|
09.09.1979.
|
Білімі
|
Жоғары
|
Бітірген оқу
орны,
жылы
|
Павлодар Мемлекеттік
педагогикалық институты,
2014жылы
|
Мамандығы
|
"Мектепке дейінгі оқыту және
тәрбие"
|
Санаты
|
ІІ
санатты
|
Педагогикалық
еңбек
өтілі
|
7жыл
|
Осы
мекемедегі
еңбек
өтілі
|
7жыл
|
Телефон,
Е-mail
|
87718504146,
asel.magmurova@mail.ru
|
Тақырып: Шығармашылық арқылы баланың
қызығушылығын,
қабілетін, бейімділігін және
тілін дамыту.
Кезеңдер
|
Жылдар
|
Тақырып бойынша
жұмыс
|
Немен бөлісе
аламын
|
Күтілетін
нәтиже
|
|
2012-2013
|
Тақырып бойынша әдістемелік
құралдары
|
Тақырып бойынша әдістемелік
құралдармен
|
№
|
|
2013-2014
|
Тақырып бойынша
ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде шығармашылықты
қолдану
|
Сценари
лерімен
|
Тәрбиешілер арасында тәжірибе
тарату
|
|
2014-2015
|
|
|
|
І. Ғылыми –теориялық білім
жетілдіру
р/с
|
Мазмұны
|
Оқу іс -
әрекетте
|
Оқу іс – әрекеттен тыс
шараларда
|
Тәрбие
жұмыстарда
|
|
Жеке
оқу
іс әрекеттерден балалардың білімін жетілдіру,
жеке тұлға қалыптастыру
|
Үнемі
|
Балаларды семинарларға, балабақшалық
шараларға қатыстыру.
|
Отбасында-ғы
баланың дамуын зерттеу.
(отбасына бару,
сауалнама,
тест)
Тренинг
жұмыста-рын ұйымдас-тыру
(тексеру, бағалау, статис-тикалық
мағлұмат жинау, айқындау,
болжау,
бірігіп талдап
шешу жолдарын
іздестіру
|
|
_
Пәнге қызығушылығын арттыру мақсатында жаңа технология элементтерін
қолдану
|
Үнемі
|
|
Тәрбиешілердің оқу іс - әрекетіне
қатысу
|
Жыл
бойы
|
|
Күнделікті оқу іс -
әрекетте
басылымдарды басшылыққа
алу
|
Үнемі
|
|
Балалардың оқу іс –әрекеттерінде
және тәрбие
жұмысында ойлау қабілетін дамыту бағытында
жұмыстану
|
Үнемі
|
ІІ. Әдістемелік жұмыстар:
мамандықты жетілдіру.
р/с
|
Мазмұны
|
Уақыты
|
Оқу іс - әрекетте
|
Тәрбиешінің аты-жөні
|
1
|
Озат тәжірибе-лі тәрбиеші-лердің
тәжірибесін оқу, басшылыққаалу, үйрену
|
Үнемі
|
Оқу іс – әрекетке
қаты-су
|
Облыс, аудан орталықтарындағы
тәрбиешілер-ді іс
тәжірибесі.
|
ІІІ.
Педагогикалық және психологиялық
шеберлік
Оқу іс – әрекетті
жетілдірудің әртүрлі тәсілдерін
қолдану
|
Лекция
|
Жаңа сабақты меңгеру
|
Семинар
|
Ойын
|
Ара лас
|
Оқу іс – әрекеттің дәстүрлі емес
түрлерін қолдану
Оқу іс – әрекетті
халықтық педагогикамен
байланыстыру
Ашық көрнекілік іс- әрекет
ұйымдастыру
|
Жалпы және топтық ата
аналар жиналыстарында
немесе педагогикалық кеңесте өзекті
баяндама оқу
|
Жаңаша оқыту
уақыт талабы.
Сын тұрғысынан
ойлау іс - әрекеттері.
Ақпараттық
жаңа
технологияны
оқу
іс -әрекетінде
қолдану.
|
Аудан дық,
балабақша аралық тәжірибе
алмасу
семинарлары
|
Саяхат сабақ
Кіріктірілген
сабақ
Орталықтармен жұмыс
Түсіндіру
Сұрақ жауап
|
Әңгімелесу
Сипаттау
Сергіту
Көрсету
Ой қозғау
|
|
|
|
|
|
|
Топты мемлекеттік
стандартқа сай жабдықтау, көрнекі , дидактикалық құралдар жасап
толықтырып отыру
|
Қосымша әдебиеттер
|
әдістемелік оқулықтар
|
Үлестірме карточка
лар
|
Техника
лық құралдар
|
Ертегілер жинағы,
дидактикалық материалдар, халық ауыз
әдебиеті үлгілерінің жинағы
|
Әдістемелік журналдар,
«Интернет» сайттарынан
іздену
«45 минут»
сайты
«Білімділер»
сайты
«Ұстаз» kz
сайты т б
|
Суретті парақша
лар,
|
Магнитофон
Теледидар
ДВД
Музыкалық
орталық
Наутбук
компью
тер
|
ІҮ. Саяси идеялық білім
жетілдіру
р/с
|
Қазақстан Респубилкасының
Конституциясы
|
Бұйрық берілген күні
|
Таныстым
|
1.
2.
3.
|
Азаматтардың мемлекеттік тегін оқу
орындарына оқуға және орта білім алуға
міндетті.
Қазақстандағы білім заңының қалыптасу және
даму тарихы
Қ.Р. - ның білім заңының қалыптасу
туралы заңын басшылыққа алу.
Қ.Р. Тілдер туралы заңы
Күнделікті баспасөз беттерінен жаңалықтарды
оқып отыру, теледидар жаңалықтарын тыңдау.
|
1992-1993 ж
7.06.1999 №389-І
|
+
+
+
|
4.
5.
|
«Қазақстан-2030» стратегиялық даму
бағдарламасы
А)
Қ.Р Президентінің ішкі, сыртқы саясатының негізгі
бағыттары жолдаулары
Б)
Салауатты өмір салтын насихаттау.
В) СПИД-ХХІ ғасыр обасы
|
Тараулары
Ұлттық қауіпсіздік
Ішкі саяси тұрақтылық пен қоғамның
топтасуы
Экономикалық өсу
Қазақстан азаматтарының денсаулығы мен білімі ,
әл –ауқатын жақсарту
Инфрақұралым
Энергия ресурстары
Кәсіби мемлекет
|
Таныстым:
+
+
+
+
+
+
|
6.
|
Қазақстан Респубикасының оқу минстрінің
оқу-тәрбие жұмыстарына арналған нұсқауларын , бағдарламаларын
басшылыққа алу
|
Жыл бойы
|
Таныстым.
|
7.
|
Қ.Р Президентінің бұйрықтары: Ө.Р.
Рәміздері туралы
|
Бұйрық берілген уақыты:
|
Таныстым.
|
8
9.
|
А)
Н.Ә. Назарбаев
Қ.Р. президенті
Б)
Қазақстан тәуелсіз мемлекет
Қ.Р.Елтаңбасы
Ж.
Мәлібеков
Қ.Р. Туы:
Ш.
Ниязбеков
Қ.Р. мемлекеттік әнұраны
Сөзін жазған: Н.
Назарбаев
Әнін жазған: Ш.
Қалдаяқов
Қ.Р
жоғарғы кеңесі
Қ.Р. Конституциясы
қабылданды
А)
Ата Заңның жалпы ережесімен танысу
Б)
Қ.Р. Конституциясының 30 бабын негізге алу
|
1.12.1991
16.12.1991
6.06.1992
6.06.1992
1.01.1993
30.08.1995
|
|
Есте сақтау қабілетін дамытуға арналған
ойындар
Төрт
құбылыс
Балалар шеңбермен тұрады. Жүргізуші «су» – десе қолдарын
алдына созады, «ауа» десе жоғары көтереді, «от» дегенде екі қолын
айналдырады, «жер» дегенде қолдарын түсіреді. Кім шатасса ойыннан
шығарылады.
Көңілді
шеңбер
Балалар шеңбер жасап отырады. Бір-біріне мұқият қарайды.
Жүргізуші белгі бергенде балалар көздерін жұмады. Сол кезде
жүргізуші отырған балаларға әр түрлі заттарды қыстырып қояды (гүл,
орамал, көзілдірік т.с.с.). Балалар көздерін ашқанда не өзгерді? –
деп сұрайды. Ең зейінді балаға сыйлық беруге
болады.
Орныңды
тап
Балалар
шеңберге тұрады. Әр бала өзінің жанындағы баланы есінде сақтап,
қарап алуы керек. Жүргізушінің бірінші белгісі бойынша, бөлменің
жан-жағына тарап кетеді (белгі: шапалақтау, барабанмен беріледі).
Екінші белгі бойынша шеңберге бастапқыда қай орында, кімнің қасында
тұрғанын есінде сақтап, қайта шеңбер түзеді. өз орынын таппаған
балалар ойыннан шығарылады.
Ойыншықты
сипатта
Жүргізуші
балаларға қолындағы ойыншықты мұқият қарап алуға ұсынады (1 минут).
Алынатын ойыншықтар түрлі-түсті және бөліктері бірнешеу болуы шарт.
Ойыншықты жасырып, балалардан сол ойыншықты көргендегі түр-түсі,
көлемі, пішіні, дене бөліктерін есінде сақтағанын сипаттап беруді
талап етеді. Ойыншықты дәл, нақты сипаттап берген бала ойынды әрі
қарай жалғастырады.
Сөзді есіңде
сақта
Жүргізуші
балаларға 7 қосарлы сөздерді оқиды. Балаларға мұқият тыңдау
ұсынылады. Бірінші сөзді жүргізуші айтады, балалар келесі сөзді
есінде сақтап қайталайды. Осылайша қалған сөздерді түгел айтып шығу
керек.