Материалдар / «Өз жеріңе сүйіспеншілікпен қара».
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Өз жеріңе сүйіспеншілікпен қара».

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларды егін шаруашылығының қарапайым тәсілдерімен таныстыру, адамның еңбегі туралы білімдерін кеңейту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2020
375
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің

13 технологиялық картасы


Өткізген:Жасақбаева М.А

Өткізу мерзімі:12.11.20ж.

Топтың жас ерекшілігі: № 4 мектепалды даярлық тобы

Білім беру саласы: «Таным».

Бөлімі: «Жаратылыстану»

Тақырыбы: «Өз жеріңе сүйіспеншілікпен қара». Мақсаты: Балаларды егін шаруашылығының қарапайым тәсілдерімен таныстыру, адамның еңбегі туралы білімдерін кеңейту. Міндеттері: БМ: Балаларға жерге деген сүйіспеншілік пен еңбек ғана адамдарға азық-түлікті молшы-лықпен өсіруге мүмкіндік береді екенін түсіндіру. Балаларға егіншілік туралы қарапайым тәсілдері туралы айтып беру. Балаларды жерге деген игі қатынасымен таныстыру, жердің құнарлылығы қолдау үшін, өнім сапалы болу үшін не істеу керек екенін үйрету. ДМ: Ойлау қабілеттерін, зейіндерін, білуге құмарлықтарын дамыту. ТМ: Қоршаған әлемге деген қызығушылықтарын, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. Қолданатын құрал - жабдық: тақырыпқа байланысты суреттер. Сөздік жұмыс: сүйіспеншілік. Көптілділік компонент: нан – хлеб-bread, бидай-пшеница-wheat, астық-зерно-grain.

Қызметтің кезеңдері

Тәрбиешінің іс - әрекеті

Балалардың іс - әрекеті

Мотивациялық – қозғаушылық


Тәрбиеші балаларды шеңбер бойымен отырғызады.

«Гүл, ағаш, жеміс» ойыны.

Жүргізуші балаларға сана-мақ ретімен санамақ айтуды ұсынады: «Гүл, ағаш, жеміс; гүл, ағаш, жеміс;...» деп, балалар кезекпен жалғасты-рады. Санамақ тоқтаған кез-де, бала тез арада жемістің, не ағаштың, не гүлдің атын айту керек.







Атаулар қайталанбау керек. Атау дұрыс болса, ойын жалғасады. Бала уақытты созып алса, не дұрыс атама-са, ойыннан шығады. Ойын әрі қарай жалғасады.

Ұйымдастырушылық-ізденістік


Әңгіме оқу. «Нанды қадірле-йік ». Кейбір балалар нанды тойғанынша жеп, қалғанын лақтырып тастайды. Бұл дұрыс емес.

Нан еңбекпен табылады. Диқандар көктемде жерге тұқым себеді. Одан егін шы-ғады, оны жаз бойы күтіп-баптайды. Күзде астықты комбайнмен орып алады. Жүргізушілер астықты ма-шинамен астық қабылдау орындарына жеткізеді. Бидайдан ұн дайындайды. Ұннан неше түрлі нан пісі-реді. Мұның бәрі — адам еңбегі. Сондықтан да оны қадірлеуіміз керек.

Сергіту сәті:

Нан қикымын шашпаңдар!

Жерде жатса баспандар!

Терін алып қастерлеп!

Торғайларға тастаңдар!



Рефлексиялық- түзетушілік


Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу іс-әрекетінде алған білімдерін пысықтайды

Сұрақтарға жауап береді, бір-бірінің жауаптарын толықтырады.



Күтілетін нәтиже:

Біледі: үлкендердің еңбегін құрметтейді, нанды қастерлеуді. Игереді: бидайдың тұқым кезінен бастап, нанға айналу кезеңдерін, дәнді дақылдар туралы. Меңгереді: нанның дастарқанға келу жолын.



Тексерді:

Ескерту:



Педагогикалық қолдауына мұқтаж болған балалар:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!