Материалдар / Өз сөзіңізге зейін қойыңыз
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өз сөзіңізге зейін қойыңыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға арналған мақала. Бұл мақала барысында балалардың болашаққа деген көзқарасын біле аламыз. Өзіміздің де балаларға деген көзқарасымызды аңғара аламыз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2022
217
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Өз сөзіңізге зейін қойыңыз

Бізге сөйлеу үшін тіл мен ауыз берілді, ал біз соны дұрыс қолдана аламыз ба? Әрбір тілдің өзіндік ерекшелігі бар. Сол ерекшеліктерді дұрысынан қолданып,дамыту арқылы адамдармен жақсы қарым қатынаста бола аламыз. Сөйлеу өнерін екіге бөліп қалыптастыруға болады. Проактивті сөйлеу жәнеде Реактивті сөйлеу.Шынайы проактивтілік деңгейін біздің сөйлеген сөздеріміз айқындап бере алады. Мысалға,реактивті сөйлеу: әдетте адамдар жауапкершіліктен қорғайтын сөйлеу мәнерін таңдайды, пайдаланады:

- Міне, мен осындаймын. Менің қолымнан тек осы келеді. Мен жасай алмаймын.

- Ол менің ығырымды шығарып,қанымды ішті. Өз-өзіме қазір жауап бермеймін. Менің эмоциямды белгісіз біреу немесе бірдеңе басқарады.

- Мен мұны істеген емеспін,істей де алмаймын. Менің бұндай істерге жай ғана уақытым жоқ. Мені сыртқы жағдайлар яғни – уақыт жоқтығы басқарады.

- Маған осылай істеуге тура келді. Жағдайлар, өзге адамдардың ықпалы мені бірдеңені істеуіме міндеттейді. Мен өз ұнатқан ісімді таңдауға ерікті емеспін.

Міне,реактивті сөйлеу үлгісі осындай болады. Оны өзгерте алуға да мүмкіндігіміз бар. Ол үшін проактивті сөйлеу үлгісін қарастырамыз.

-Менде қандай мүмкіндіктердің барын қарастырайық.

-Мен басқа амалын бар екенін сеземін әрі оны таңдай аламын.

-Мен өз сезімімді бақылауда ұстай алатыныма сенімдімін.

-Мен өзіме тиімді презентацияны жасаймын

-Мен қалаймын

-Мен ұсынамын.

-Мен істей аламын.

Осындай проактивті үлгіде сөйлейтін болсақ,өмірімізде жағымды жаңалықтар мен жақсы істер толары анық емеспе?

Қорытындылай келе,түрлі жағдайларға қарай өз ұсыныстарымызды өзіміз таңдасақ,өмір сүруге деген құштарлығымыз шабыттана түседі. Қамшының сабындай қысқа өмірде,өз өзіміздің таңдауымызды құрметтеп,дұрыс сөйлей білейік.

Ақмола облысы,Есіл ауданы №3 қазақ орта мектебінің «11 Ә» сынып оқушысы Төлеуханқызы Бұлбұл.16 жас

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!