ТАҚЫРЫБЫ:«Өзім барам мектепке» (өлең)(Тұманбай Молдағалиев)Мектеп/ МҰ:Күні: Педагогтің аты-жөні:Сынып/топ: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:ҰОҚ оқытылу мақсаты 0.1.1.1. Шағын мәтіндер, балалар тақпақтарының мазмұны бойынша сұрақтарғажауап беру0.1.1.2. Өзінің эмоциялық жағдайын сөзбен жеткізу0.1.2.1. Шағын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айту0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ және т.б.)0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіруКүтілетін нәтиже Барлық тәрбиеленушілер орындай алады:Шағын мәтін, тақпақ мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіреді.Көпшілік тәрбиеленушілер орындай алады:Өлең мазмұнының жүйесін сақтай отырып қайталап айтып береді.Кейбір тәрбиеленушілер орындай алады:Өлеңді саналы, эмоциялық түрде жатқа айтады.Тілдік мақсат Тәрбиеленушілер: талқылау барысында қандай? қайсы? қалай? қайда?не үшін? деген сұрақтарды пайдалана алады.Әдеби жанрларды ажыратады.Көптілділік: мектеп – школа – school, кітап – книга – bookНегізгі терминдер мен сөз тіркестері: уақытымды бөлемін, әрледі.Пікір алмасу сұрақтары:Мектепте оқу несімен жақсы?Жақсы оқу үшін адам бойында қандай ерекшелік болуы тиіс?Өткен ҰОҚ-де алғанбілімӨткен ҰОҚ-дегі ертегі кейіпкерлерін естеріне түсіреді.ЖоспарЖоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет РесурстарІ. Дұрыс әсерлі көңілкүй орнату.0–2 мин.II. Өмірліктәжірибенімаңыздандыру.Мақсатты болжам.3–5 мин.(Ұ) ҰОҚ-де жұмыс жасау барысында балалардың көңіл күйінқалыптастыру үшін педагог тәрбиеленушілермен шаттық шеңберінжасайды.Қуанамын мен де,Қуанасың сен де.Қуанайық, достарым,Арайлап атқан күнге.(Ұ) Педагог мектеп туралы білетіндерін ортаға салуға мүмкіндіктудырады.Көптілділік: мектеп – школа – school, кітап – книга – bookШеңбер құруIII. Тақырыпбойынша жұмыс6–27 мин.(Ұ) Сурет бойынша Әліппе-дәптермен жұмыс:– Қараңдаршы, балалар, суреттен не көріп отырмыз?– Суретте балалар не істеп отыр?– Үстел үстінде қандай құралдар бар?– Ағасы інісі екеуі не туралы әңгімелесіп отыр деп ойлайсың?Педагог Тұманбай Молдағалиевтың «Өзім барам мектепке»өлеңімен таныстырады. Педагог өлеңді оқиды.(Т) Өлең мазмұны бойынша сұрақтар.– Өлең қалай аталады? Не туралы айтылған?– Бала нені армандады?– Қайда барғысы келді?Әліппе-дәптер15– Оқып жүрген балаларда қандай заттар болады?– Не себепті баланың мектепке барғысы келді?Педагог өлеңді мәнерлеп екінші қайтара оқып береді.Өлеңді хормен 2-3 рет жоғары, орта төмен дауыспен қайталайотырып балалармен бірге жаттатады.Сергіту сәті:Таудан да биік талабыАзамат өсіп келеді.Көрсетіп көмек кішіге,Үлкенге сәлем береді.Ұқыпты барлық ісіне,Азамат өсіп келеді.(Ұ) Әліппе-дәптермен жұмыс:1. Педагог жұмбақ айтады. Суреттерін табу.Арқалап асынамын,Мектепке асығамын. (Арқақоржын)Білімнен мол сый асы,Балғындардың ұясы. (Мектеп)Қабат-қабат қаттама,Ақылың болса, аттама. (Кітап)2. Мектептің суретін салу.3. Есіңе сақта!Мектебім – алтын бесігім.– Неліктен біз мектепті алтын бесік деп атаймыз?Қалай ойлайсыңдар?Мектептен біз білім аламыз, көп нәрсені үйренеміз. Мектеп біз үшіныстық, сондықтан да «алтын бесігім» деп айта аламыз.2-3 рет қайталай отырып жаттап алу.МузыкалықсүйемелдеуӘліппе-дәптерIV. ҰОҚқорытындысы.Рефлексия.28–30 мин.Педагог қорытынды жасайды.– Өлең қалай аталады? Кім туралы айтылады?– Сендердің мектепте оқығыларың келе ме?(Ө, Қ) Рефлексиялық бағалау – өз жұмысын бағалап қорыту.Тәрбиеленушілер ҰОҚ-дегі өзінің жұмысына баға береді.Ештеңе түсінбедім – қызыл түспен,Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары түспен,Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл түспен.Әліппе–дәптер,түрлі түстіқарындаштар