Өзім барам мектепке

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өзім барам мектепке

Материал туралы қысқаша түсінік
Мнктепалды даярлық сыныбына сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

ТАҚЫРЫБЫ:

«Өзім барам мектепке» (өлең)

(Тұманбай Молдағалиев)

Мектеп/ МҰ:

Күні: Педагогтің аты-жөні:

Сынып/топ: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

ҰОҚ оқытылу мақсаты 0.1.1.1. Шағын мәтіндер, балалар тақпақтарының мазмұны бойынша сұрақтарға

жауап беру

0.1.1.2. Өзінің эмоциялық жағдайын сөзбен жеткізу

0.1.2.1. Шағын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айту

0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ және т.б.)

0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіру

Күтілетін нәтиже Барлық тәрбиеленушілер орындай алады:

Шағын мәтін, тақпақ мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіреді.

Көпшілік тәрбиеленушілер орындай алады:

Өлең мазмұнының жүйесін сақтай отырып қайталап айтып береді.

Кейбір тәрбиеленушілер орындай алады:

Өлеңді саналы, эмоциялық түрде жатқа айтады.

Тілдік мақсат Тәрбиеленушілер: талқылау барысында қандай? қайсы? қалай? қайда?

не үшін? деген сұрақтарды пайдалана алады.

Әдеби жанрларды ажыратады.

Көптілділік: мектеп – школа – school, кітап – книга – book

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: уақытымды бөлемін, әрледі.

Пікір алмасу сұрақтары:

Мектепте оқу несімен жақсы?

Жақсы оқу үшін адам бойында қандай ерекшелік болуы тиіс?

Өткен ҰОҚ-де алған

білім

Өткен ҰОҚ-дегі ертегі кейіпкерлерін естеріне түсіреді.

Жоспар

Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

І. Дұрыс әсерлі көңіл

күй орнату.

0–2 мин.

II. Өмірлік

тәжірибені

маңыздандыру.

Мақсатты болжам.

3–5 мин.

(Ұ) ҰОҚ-де жұмыс жасау барысында балалардың көңіл күйін

қалыптастыру үшін педагог тәрбиеленушілермен шаттық шеңберін

жасайды.

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де.

Қуанайық, достарым,

Арайлап атқан күнге.

(Ұ) Педагог мектеп туралы білетіндерін ортаға салуға мүмкіндік

тудырады.

Көптілділік: мектеп – школа – school, кітап – книга – book

Шеңбер құру

III. Тақырып

бойынша жұмыс

6–27 мин.

(Ұ) Сурет бойынша Әліппе-дәптермен жұмыс:

Қараңдаршы, балалар, суреттен не көріп отырмыз?

Суретте балалар не істеп отыр?

Үстел үстінде қандай құралдар бар?

Ағасы інісі екеуі не туралы әңгімелесіп отыр деп ойлайсың?

Педагог Тұманбай Молдағалиевтың «Өзім барам мектепке»

өлеңімен таныстырады. Педагог өлеңді оқиды.

(Т) Өлең мазмұны бойынша сұрақтар.

Өлең қалай аталады? Не туралы айтылған?

Бала нені армандады?

Қайда барғысы келді?

Әліппе-дәптер

15

Оқып жүрген балаларда қандай заттар болады?

Не себепті баланың мектепке барғысы келді?

Педагог өлеңді мәнерлеп екінші қайтара оқып береді.

Өлеңді хормен 2-3 рет жоғары, орта төмен дауыспен қайталай

отырып балалармен бірге жаттатады.

Сергіту сәті:

Таудан да биік талабы

Азамат өсіп келеді.

Көрсетіп көмек кішіге,

Үлкенге сәлем береді.

Ұқыпты барлық ісіне,

Азамат өсіп келеді.

(Ұ) Әліппе-дәптермен жұмыс:

1. Педагог жұмбақ айтады. Суреттерін табу.

Арқалап асынамын,

Мектепке асығамын. (Арқақоржын)

Білімнен мол сый асы,

Балғындардың ұясы. (Мектеп)

Қабат-қабат қаттама,

Ақылың болса, аттама. (Кітап)

2. Мектептің суретін салу.

3. Есіңе сақта!

Мектебім – алтын бесігім.

Неліктен біз мектепті алтын бесік деп атаймыз?

Қалай ойлайсыңдар?

Мектептен біз білім аламыз, көп нәрсені үйренеміз. Мектеп біз үшін

ыстық, сондықтан да «алтын бесігім» деп айта аламыз.

2-3 рет қайталай отырып жаттап алу.

Музыкалық

сүйемелдеу

Әліппе-дәптер

IV. ҰОҚ

қорытындысы.

Рефлексия.

28–30 мин.

Педагог қорытынды жасайды.

Өлең қалай аталады? Кім туралы айтылады?

Сендердің мектепте оқығыларың келе ме?

(Ө, Қ) Рефлексиялық бағалау – өз жұмысын бағалап қорыту.

Тәрбиеленушілер ҰОҚ-дегі өзінің жұмысына баға береді.

Ештеңе түсінбедім – қызыл түспен,

Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары түспен,

Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл түспен.

Әліппе–

дәптер,

түрлі түсті

қарындаштар


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.02.2019
2616
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі