Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    1-сабақ


    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Өзіңді жақсылық пен таразыла

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    Жаңа білім дағдыларын жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындай отырып меңгереді.

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Т – ережесі:

    Тәртіп.

    Талап.

    Тыныштық.

    Тазалық.

    Татулық.
    Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Жағымды көңіл-күйге келу. «Нұрға бөлену»

    Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз.Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.

    Елесететіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балығы және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр

    сезіміңізді,эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып,жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз.Ол

    бірітіндеп күшейе түсуде.Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз.Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда.Қолымыз тек жақсы,ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі.Нұр аяқтарарыңызға тарады.Аяқтарыңыз нұр

    сәулесін шашуда.Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады.Олар нұр мен махаббат құралына айналды.

    Одан әрі нұр сіздің ауызыңызға,тіліңізге тарады.Тіліңіз тек шындықты және жақсы,ізгі сөздер ғана айтады.Нұрды құлақтарыңызға бағқыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естейді. Нұр көздеріңізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінне жақсылықты көреді. Сіздің басыңыз

    тұгелдей нұрға бөленніп, басыңызға тек ізігі, сәулелі ой келеді.

    Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңыздан сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз.Нұрды уақытша

    түсініспей,ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз,олардың да жүрегі нұрға толсын.Осы нұр бүкіл әлемге:барлық адамдарға,жан- жануарларға,өсімдіктерге,барлық тірі жанға таралсын....Ғаламның барлық Ескерту түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз.Ойша айтыңыз:"Мен нұрлымын...Нұр менің ішімде...Мен Нұрмын" Осындай Нұр,Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз.... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз.Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде.Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады.Рахмет.

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Ортасы



    Ширату тапсырмасы.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    Шығармашылық жұмыс. Дәптермен жұмыс. 3-тапсырма: Кімнен жақсылық жасауды үйреніп жүрсің? Сол адамға не сыйлар едің, суретін салып, бояу. 4-тапсырма: Суреттерге қарап, ондағы балалардың бойында қандай қасиеттер бар деп ойлайтындарын айтып беру.

    Дескриптор:

    • жаңа білімнің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

    • шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

    • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау



    Форматив

    ті бағалау


    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.






    Оқылым, жазылым тапсырма

    лары.





    Соңы

    Сабақтың қорытынды сәтi. Балалар денелеріңізді түзу ұстап, бастарыңызды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырыңыздар. Көздеріңізді жұмуларыңызға да болады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныстаңыздар, денелеріңізді бос ұстап, айналадағы барлық тіршілік иесі сіздерді аялап, қоршап, қамқор болып жатқанын сезініңіздер. Тұла бойларыңыз жақсылыққа, махаббатқа толғанын сезінуге ұмтылыңыздар. Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқандарыңызға рахмет, сау болыңыздар.



    Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау


    Топтық тапсырмалар.

    Кері байланыс

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Оқушыларға «Ашық микрофон»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.











    Сабақтан алған әсерлерін кері байланыс арқылы білдіреді.

    «Ашық микро

    фон»


    «Ашық микрофон»

    кері байланыс парағы





    2-сабақ




    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Сынып:

    Сабақтың тақырыбы

    Өзіңді жақсылықпен таразыла

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    Балалармен жақсылық жасаудың адам өмірінде маңыздылығын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Сабақтың кезең

    уақыт

    Басы

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Т – ережесі:

    Тәртіп.

    Талап.

    Тыныштық.

    Тазалық.

    Татулық.
    Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.

    Тыныштық сәті.


    -Балалар, дұрыс отырайық,арқаларыңызды түзу ұстайық,қолдарыңызды партаға қоюға болады,көздеріңізді жұмайық. Сіз табиғаттың ең көркем жерінде екенін елестеңіз. Сіз жұмсақ, жасыл шалшықта жалаң аяқ жүрсіз. (тыныштық). Жасыл шөп сіздің аяғынызды сипап жатқан сезімде боласыз. (тыныштық). Күннің көзі жер бетін қыздыруда. (тыныштық).Сіз гүлдің, шөптің және балдың иісін сезесіз. (тыныштық). Өзеннің сыңғырлағанын, көңілді құстар ән салып жатқанын естисіз. (тыныштық).


    Тыныштықта тұрып, өзімізді тындайық, табиғат-анамызды тындайық. Алақаңдарыңызды күннің көзіне жайыңыз. (тыныштық).Көк аспаннан және көктемгі жылы күннің сәулелерін сезіңіз (тыныштық).


    1,2,3 көзімізді ашайық.Қолымызды жайып, бізге өмір, денсаулық, қуаныш және жақсы көңіл күй сыйлаған Ана-Табиғатқа «Рахмет» деп айтайық.

    Сізге «тыныштық сәті» ұнады ма?Қандай сезімде болдыңдар?

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.



    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Ортасы

    Ширату тапсырмасы.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    «Көршіңе әңгімелеп бер»

    Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

    «Біреуге жақсылық етсең, ол жақсылығыңды міндет етпе». Ы. Алтынсариннің


    Нақыл сөзінің мағынасын түсіндір


    (2 рет ер балалар, 2 рет қыз балалар,барлығы қосылып 2 рет)


    Дұрыс әрекет құндылығын қалай тағы түсінуге болады? Дескриптор:

    • жаңа білімнің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

    • шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

    • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


    Белсенді оқу тапсырмалары(ұжымда)


    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау







    Форматив

    ті бағалау.





    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






    Оқылым, жазылым тапсырмалары.

    Соңы

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

    Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

    Шығармашылық жұмыс.

    1.«Қамқорлық» тобына: Жақсылық пен жамандықтың айырмашылығын сурет арқылы салып көрсету.

    2.«Мейірімділік» тобына: Жақсылыққа жету жолдары жазу.

    3.«Кішіпейілдік» тобына: «Менің жақсы істерім»

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нұрмағамбет Назым Нұрсұлтанқызы
    29 Қараша 2020
    474
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Өзін-өзі тану бойынша 2 сынып қысқа мерзімді жоспарлар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Өзін-өзі тану бойынша 2 сынып қысқа мерзімді жоспарлар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұстаздарға,студенттерге көмегі тиеді
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    1-сабақ


    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Өзіңді жақсылық пен таразыла

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    Жаңа білім дағдыларын жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындай отырып меңгереді.

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Т – ережесі:

    Тәртіп.

    Талап.

    Тыныштық.

    Тазалық.

    Татулық.
    Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Жағымды көңіл-күйге келу. «Нұрға бөлену»

    Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз.Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.

    Елесететіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балығы және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр

    сезіміңізді,эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып,жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз.Ол

    бірітіндеп күшейе түсуде.Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз.Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда.Қолымыз тек жақсы,ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі.Нұр аяқтарарыңызға тарады.Аяқтарыңыз нұр

    сәулесін шашуда.Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады.Олар нұр мен махаббат құралына айналды.

    Одан әрі нұр сіздің ауызыңызға,тіліңізге тарады.Тіліңіз тек шындықты және жақсы,ізгі сөздер ғана айтады.Нұрды құлақтарыңызға бағқыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естейді. Нұр көздеріңізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінне жақсылықты көреді. Сіздің басыңыз

    тұгелдей нұрға бөленніп, басыңызға тек ізігі, сәулелі ой келеді.

    Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңыздан сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз.Нұрды уақытша

    түсініспей,ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз,олардың да жүрегі нұрға толсын.Осы нұр бүкіл әлемге:барлық адамдарға,жан- жануарларға,өсімдіктерге,барлық тірі жанға таралсын....Ғаламның барлық Ескерту түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз.Ойша айтыңыз:"Мен нұрлымын...Нұр менің ішімде...Мен Нұрмын" Осындай Нұр,Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз.... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз.Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде.Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады.Рахмет.

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Ортасы



    Ширату тапсырмасы.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    Шығармашылық жұмыс. Дәптермен жұмыс. 3-тапсырма: Кімнен жақсылық жасауды үйреніп жүрсің? Сол адамға не сыйлар едің, суретін салып, бояу. 4-тапсырма: Суреттерге қарап, ондағы балалардың бойында қандай қасиеттер бар деп ойлайтындарын айтып беру.

    Дескриптор:

    • жаңа білімнің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

    • шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

    • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау



    Форматив

    ті бағалау


    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.






    Оқылым, жазылым тапсырма

    лары.





    Соңы

    Сабақтың қорытынды сәтi. Балалар денелеріңізді түзу ұстап, бастарыңызды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырыңыздар. Көздеріңізді жұмуларыңызға да болады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныстаңыздар, денелеріңізді бос ұстап, айналадағы барлық тіршілік иесі сіздерді аялап, қоршап, қамқор болып жатқанын сезініңіздер. Тұла бойларыңыз жақсылыққа, махаббатқа толғанын сезінуге ұмтылыңыздар. Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқандарыңызға рахмет, сау болыңыздар.



    Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау


    Топтық тапсырмалар.

    Кері байланыс

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Оқушыларға «Ашық микрофон»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.











    Сабақтан алған әсерлерін кері байланыс арқылы білдіреді.

    «Ашық микро

    фон»


    «Ашық микрофон»

    кері байланыс парағы





    2-сабақ




    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Сынып:

    Сабақтың тақырыбы

    Өзіңді жақсылықпен таразыла

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    Балалармен жақсылық жасаудың адам өмірінде маңыздылығын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Сабақтың кезең

    уақыт

    Басы

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Т – ережесі:

    Тәртіп.

    Талап.

    Тыныштық.

    Тазалық.

    Татулық.
    Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.

    Тыныштық сәті.


    -Балалар, дұрыс отырайық,арқаларыңызды түзу ұстайық,қолдарыңызды партаға қоюға болады,көздеріңізді жұмайық. Сіз табиғаттың ең көркем жерінде екенін елестеңіз. Сіз жұмсақ, жасыл шалшықта жалаң аяқ жүрсіз. (тыныштық). Жасыл шөп сіздің аяғынызды сипап жатқан сезімде боласыз. (тыныштық). Күннің көзі жер бетін қыздыруда. (тыныштық).Сіз гүлдің, шөптің және балдың иісін сезесіз. (тыныштық). Өзеннің сыңғырлағанын, көңілді құстар ән салып жатқанын естисіз. (тыныштық).


    Тыныштықта тұрып, өзімізді тындайық, табиғат-анамызды тындайық. Алақаңдарыңызды күннің көзіне жайыңыз. (тыныштық).Көк аспаннан және көктемгі жылы күннің сәулелерін сезіңіз (тыныштық).


    1,2,3 көзімізді ашайық.Қолымызды жайып, бізге өмір, денсаулық, қуаныш және жақсы көңіл күй сыйлаған Ана-Табиғатқа «Рахмет» деп айтайық.

    Сізге «тыныштық сәті» ұнады ма?Қандай сезімде болдыңдар?

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.



    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Ортасы

    Ширату тапсырмасы.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    «Көршіңе әңгімелеп бер»

    Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

    «Біреуге жақсылық етсең, ол жақсылығыңды міндет етпе». Ы. Алтынсариннің


    Нақыл сөзінің мағынасын түсіндір


    (2 рет ер балалар, 2 рет қыз балалар,барлығы қосылып 2 рет)


    Дұрыс әрекет құндылығын қалай тағы түсінуге болады? Дескриптор:

    • жаңа білімнің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

    • шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

    • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


    Белсенді оқу тапсырмалары(ұжымда)


    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау







    Форматив

    ті бағалау.





    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






    Оқылым, жазылым тапсырмалары.

    Соңы

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

    Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

    Шығармашылық жұмыс.

    1.«Қамқорлық» тобына: Жақсылық пен жамандықтың айырмашылығын сурет арқылы салып көрсету.

    2.«Мейірімділік» тобына: Жақсылыққа жету жолдары жазу.

    3.«Кішіпейілдік» тобына: «Менің жақсы істерім»

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Өзін-өзі тану Сабақ жоспары 2 сынып
    29.11.2020
    474
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нұрмағамбет Назым Нұрсұлтанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации