Материалдар / Өзіңді-өзің тексер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өзіңді-өзің тексер

Материал туралы қысқаша түсінік
Қыстырма сөздер, жай және құрмалас сөйлемдер жайлы білім , білік дағдылары пысықталады. Мәтінді оқиды, көшіріп жазады, сол сөйлемдегі бір сыңары күрделі сөзден жасалған сөз тіркестеріндегі сөздердің байланысын сызбамен көрсетеді.Мәтіннен бірыңғай мүшелерді табады, олардың дара сөзден немесе сөз тіркесінен жасалғанын анықтайды. Бірыңғай мүшелерді табады, оларды тыныс белгілерімен толықтырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
614
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: .11.2018ж.


Пән

Қазақ тілі

Сынып 4 « »


Сабақтың тақырыбы

Өзіңді-өзің тексер (82-83б)

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Қыстырма сөздер, жай және құрмалас сөйлемдер жайлы білім , білік дағдыларын тиянақтау.

Оқушылардың басым бөлігі: Мәтінді оқып, көшіріп жазу, сол сөйлемдегі бір сыңары күрделі сөзден жасалған сөз тіркестеріндегі сөздердің байланысын сызбамен көрсету.

Кейбір оқушылар: Мәтіннен бірыңғай мүшелерді табу, олардың дара сөзден немесе сөз тіркесінен жасалғанын анықтау. Бірыңғай мүшелерді тауып, оларды тыныс белгілерімен толықтыру.

Бағалау критерийлері

Қыстырма сөздер, жай және құрмалас сөйлемдер жайлы білім , білік дағдылары пысықталады. Мәтінді оқиды, көшіріп жазады, сол сөйлемдегі бір сыңары күрделі сөзден жасалған сөз тіркестеріндегі сөздердің байланысын сызбамен көрсетеді.Мәтіннен бірыңғай мүшелерді табады, олардың дара сөзден немесе сөз тіркесінен жасалғанын анықтайды. Бірыңғай мүшелерді табады, оларды тыныс белгілерімен толықтырады.

Тілдік мақсаттар


1.Жай және құрмалас сөйлемдер

2.Бірыңғай мүшелер

3.Бірыңғай мүшелдердің тыныс белгілері

4.Сөз тіркестері

5.Сөйлем мүшелері

Құндылықтарды дарыту

Сауатты, көркем жазуға дағдыландыру.

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу

АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім

Қыстырма сөздер

Сабаққа жоспарланған уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин



1.Ұйымдастыру кезеңі.

2.Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі әрі нәзік,жарық мейірімді,

Болып кетер сонда дереу жан-жағым.








Сабақтың ортасы

30 мин














































Сабақ тақырыбен таныстыру.

«Өзіңді –өзің тексер»

Оқулықпен жұмыс.

1-жаттығу. ӨЖ. Өлеңді оқып, жатқа жаз.

Мұңайып үй артында терек тұрды.

Shape3 Shape2 Shape1

*Қарамен жазылған сөйлемді сөйлем мүшелеріне талда. Сөйлем мүшелерінің байланысын сызбамен көрсет.

*Өлеңнен қыстырма сөздерді тап.

2-жаттығу. ТЖ.мәтінді көшіріп жаз.

Тау жолы.тар соқпақпен адамдар ақырын жүріп келеді. Арқаларында ауыр сөмке, қолдарында ұзын сапты балғалары бар. Бұоар- геологтар. Олар тау –тасты кезіп, пайдалы қазбалар іздейді.

*Мәтіннен құрмалас сөйлемді тап. Осы сөйлемдегі бір сыңары күрделі сөзден жасалған сөз тірукстеріндегі сөздердің байланысын сызбамен көрсет.



3-жаттығу. ТЖ. Мәтінді түсініп оқы.

1.Бұл не? Жауабы: Әліппе

2.Тапқан жауабыңмен құрамында сан есімнен жасалған күрделі мүшесі бар сөйлем ойлап айт.

Әліппе қырық екі әріптен тұрады.

Дескриптор:

1.Мәтінді түсініп оқиды.

2.Жауабын табады.

3.Тапқан жауаптарымен құрамында сан есімнен жасалған күрделі мүшесі бар байлемдер құрастырады.



***Сергіту сәті***

«Өрмекші торы» ойыны

1.Жай және құрмалас сөйлемдер

2.Бірыңғай мүшелер

3.Бірыңғай мүшелдердің тыныс белгілері

4.Сөз тіркестері

5.Сөйлем мүшелері


4-жаттығу.ЖЖ. Берілген сөздерден жаңылтпаш құрап айт.

Бозда боз ат мінген атам,

Бозда боздап жүрген атан.


5-жаттығу.ТЖ.

Мақалдардың сыңарын оң жақтан тауып жаз.

1-топ.

Малды теппейді, Ақты төкпейді.

Еңбек ширатады, өмір ширатады.

2-топ.

Жақсыны арман оздырар,жаманды құлқын тоздырар.

Мал қонысын іздейді,ер туысын іздейді.

3-топ.

Жақсының сөзі ақыл шақырады,

Жаманның сөзі ашу шақырады.

Ұстаның бізі сүйкімді,жақсының ісі сүйкімді.

*Бұл мақалдар құрылысына қарай сөйлемнің қай түріне жатады?

* Жақсының сөзі ақыл шақырады,

Жаманның сөзі ашу шақырады.

Сөйлем мүшелеріне талда

7-жаттығу.ЖЖ. Сөз тіркесін белгіле.

А)оқып отыр Ә)сары май Б)шашын өрді

Оқулық





жұмыс дәптерлері

















Оқулық







үлестірмелі материал

А/4

Парақтар











































үлестірмелі материал

А/4

Парақтар







Оқулық



Сабақтың соңы

5 мин

Қорытынды: Тест тапсырмалары

Сабақты қорытындылайды.

Үйге тапсырма: 6-жаттығу. 83-бет.

Бағалау.
















Сабақ бойынша рефлексия





Саралау: Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?






Бағалау: Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
















-Қандай екі нәрсе табысты болды?



-Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?



-Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?


1.



2.



1.



2.



1.



2.






111



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!