Материалдар / П дыбысы мен әріпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

П дыбысы мен әріпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға П дыбысын ертегі бойынша түсіндіру және таныстыру. Оның маңыздылығы мен қатар қандай ережелері мен қалай жазылатыны турала жас, яғни бастауыш сынып оқушылардың санасына сіңірту. Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне таптырмас үлкен көмек. Әсіресе, жас мамандар мен мұғалімдерге керекті материал болып саналады. П дыбысы мен оның мағынасы мен қандай ережелері бар екені жайлы айтып өттім. П дыбысы материалын барынша түрлі түсті суреттер, ілмек қағаздармен көмкеріп, қолымнан келгенше суреттер пайдаландым, сондай-ақ балаларға түсінікті болуын қамтамасыз еттім. Менің ойымша бұл материал сізді таң қалдырады деген үміттемін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
625
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ

БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

Суындық жалпы орта мектеп












Ашық сабақ


Тақырыбы: П дыбысы мен әріпі

















Бастауыш сынып мұғалімі: Дүйсенбиева Р

Сыныбы: 2"А






Оқу ісінің меңгерушісі:

Күні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Табиғатқа саяхат. П дыбысы мен әрпі..

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Ертегі-сказка-faretely

Кептер-горлица-columba

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

Психологиялық дайындық

-Саламатсыздар ма, балалар! Көңіл-күйіміз қалай?

-Зор.

-Жағдайымыз ше?

-Жақсы. Олай болса бүгінгі сабағымызда П дыбысы мен әрпін жазылу ережесіне лайық жазу, П әрпіне байланысты сөздерді, буындарды оқу, сол сөздерге байланысты сөйлем құрай білcек біз жақсы жетістіктерге қол жеткіземіз.

Шаттық шебері

Сабақтың ортасы

2 минут







Қызығушылық

ты ояту.

3 мин


Өткен сабақты бекіту

Ой қозғау

5 мин






Оқылым


Оқулықпен жұмыс

5 мин








Жаңа сабақ


3 мин




Топпен жұмыс



















Сергіту сәті

1 мин










Жазылым

Дәптермен жұмыс

3 мин












Топтық жұмыс

5 мин











Бірлескен жұмыс



Айтылым

5 мин



Тыңдалым

2 мин









-Балалар, біз ертегілер еліне саяхатқа шығамыз.

Ертегі-сказка-faretey

"Бауырсақ" ертегісі" есімізде ме?

-Ия, есімізде болса ертегі кейіпкелерін ортаға шақырайық.

Баяғыда кемпір мен шал өмір сүріпті. Бір күні шал былай деді:

-Кемпір-ау, менің бауырсақ жегім келді. Бауырсақ пісірші.

Кемпір: Үйде ұн жоқ қой.

Шал: Қамбадағы қапты қағып көрсей, бауырсаққа шығып қалар.

Кемпір: Жарайды.

Ал, балалар, әжей қамбаға кеткенде атай сендерге мынадай тапсырма берді. Орындаймыз ба?

Өткен сабақты пысықтау

Атайдың тапсырмасы


Әжей атайдың айтқанын істеп қоймадан ұн алып келеді де, бауырсақ пісіреді. Бауырсақты суыту үшін терезенің алдына қойып қояды. Ал, балалар, әжей сендерге мынадай тапсырма берді: Орындаймыз ба?


Оқулықтағы 1-жаттығу. Бірлескен жұмыс. Мәтінді түсініп оқу. Қанеки, кім оқиды?

Жаралы кептер

Талап жаралы кептерді үйге алып келді.Жараланған жеріне йод жақты.Кептерді қорапқа салды.Алдына жем,су қойды.

Талап жазылған кептерді далаға ұшырды.Көк кептер әуелеп ұшып кетті.Талап қатты қуанды.


Оқушыларға сұрақтар қойылады


Терезе алдынан жерге түскен бауырсақ жол жиегіне түсіп келе жатады. Бірақ қайда баратынын білмейді. Бауырсаққа көмектесеміз бе? Қане, көмектесіп жібереміз бе?

2-тапсырма

Топпен жұмыс

Кептер-горлица-columba

1-топ 1-суретке сөйлем құрайды.

2-топ 2-сурет бойынша әңгімелейді

3-топ 3-сурет бойынша әңгімелейді

4-топ 4-сурет бойынша әңгімелейді

Дескриптор:

1. Берілген тақырыпқа сәйкес әңгіме құрастырып айту

2. Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту


Жолда келе жатып бауырсақ қоянға кездеседі. Қоян: -Бауырсақ-бауырсақ мен сені жеймін,-дейді. Бауырсақ: Мені жемеші, мен саған ән айтып беремін,-дейді. Қоян: Айта ғой,-дейді қоян. Атамнан қаштым, Әжемнен қаштым, Енді сенен де қашып кетем,-дейді. Бауырсақтың қашып кетуіне көмектесеміз бе? Жарайды. Ол үшін біз көркем жазуымыз керек. Сонда ғана біз бауырсаққа көмектесе аламыз. Қанеки, кеттік.

Дәптермен жұмыс

Дескриптор

1.П әрпін жазылу ережесіне сай жазу;

2.Сөздерді қатесіз жазу.


Қояннан құтылған бауырсақ ән айтып келе жатады. Алдынан қасқыр шығып қалады. Ол да бауырсақты жегісі келеді. Қасқыр: -Бауырсақ-бауырсақ мен сені жеймін,-дейді. Бауырсақ: Мені жемеші, мен саған ән айтып беремін,-дейді. Қасқыр: Айта ғой,-дейді қоян. Атамнан қаштым, Әжемнен қаштым, қояннан қаштым. Енді сенен де қашып кетем,-дейді. Бауырсақтың қашып кетуіне көмектесеміз бе?

Қанеки, бауырсаққа көмектесейік.

3 – тапсырма

Ойлан ,тап


«Универсиада-Алматы» сөзін шығарып алу,мағынасымен таныстыру


Жауап берген оқушыларға «Отшашу»


Қасқырдан құтылған бауырсақ ән айтып келе жатады. Алдынан аю шығып қалады. Ол да бауырсақты жегісі келеді. Аю: -Бауырсақ-бауырсақ мен сені жеймін,-дейді. Бауырсақ: Мені жемеші, мен саған ән айтып беремін,-дейді. Аю: Айта ғой,-дейді қоян. Атамнан қаштым, Әжемнен қаштым, қояннан қаштым, қасқырдан қаштым. Енді сенен де қашып кетем,-дейді. Бауырсақтың қашып кетуіне көмектесеміз бе?. Қанеки, бауырсаққа көмектесейік.

4-тапсырма Топтық жұмыс

Артық сөзді табыңдар

Көл,өзен,теңіз,дала,шөл,тау,кітап.

-Бұл сөз неліктен артық?

Дескриптор

1.Артық сөзді табады;

2.Бұл сөз неліктен артық екенін дәлелдейді

Аюдан құтылған бауырсақ ән айтып келе жатады. Алдынан түлкі шығып қалады. Ол да бауырсақты жегісі келеді. Түлкі: -Бауырсақ-бауырсақ мен сені жеймін,-дейді. Бауырсақ: Мені жемеші, мен саған ән айтып беремін,-дейді. Түлкі: Айта ғой,-дейді қоян. Атамнан қаштым, Әжемнен қаштым, қояннан қаштым, қасқырдан қаштым, аюдан қаштым. Енді сенен де қашып кетем,-дейді. Бірақ түлкі өте қу. Бауырсақтың құтылуы қиындау болып тұр Енді мен кіріспесем болмас.

Байқау стратегиясы. Шарты: Тыңдалған өлеңнің ішінен "П" дыбысы кездесетін сөздерді табу.

. "Спорт деген мықтылық..."

Спорт деген азанда

Алады да тұрғызып,

Еріншектік аз онда,

Бастайды ойын бір қызық.2

Ары-бері жүгіртіп,

Деміңді әсем алғызар,

Тау суынан сіміртіп,\

Мейірімді қанғызар.

Жалқаулықты сүймейсің2

Бақыт сенен қашпайды,

Өнер білген пайдалы.

Жүректі май баспайды,

Спорт соның айғағы.4

Айтсақ мәнін ұқтырып,

Спорт деген мықтылық.2

Жарайсыңдар, балалар бәріміз бірге бауырсаққа көмектестік.








Кеспе қағаздар, тапсырма парақшалары





























































































Аяқталуы


2 мин





Қосымша тапсырмалар




Бейнежазба:

-Балалар,п дыбысы қандай дыбыс?

-П дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?

-Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?


Оқулық, дәптерлер.


Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия

Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.


Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.



Кері байланыс: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!