Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспараланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу. Оқушылардың жылдамдық, шапшаңдық дағдысын дамыту үшін бес секунтта бірнеше адамдармен сәлемдесу тапсырмасын беру Үй тапсырмасын пысықтау үшін және зейінді шоғырландыруға арналған жаттығулар (ширату). Үй жұмысын топ аттарын қорғатуды «Конверт» тәсілі арқылы бекітемін .Ол үшін үстелдегі топ аты жазылған парақша ішіндегі сұраққа жауап береді. 1.металдар- 2. бейметалдар- 3. қосылыстар-. Топ мүшелері бір-бір мысал келтіру арқылы жауап береді. |
Түрлі түсті суреттер. Топ аттарын үстел үстіне жазып орналастыруға арналған үлестірме парақшалар, физикалық карта |
|
Сабақтың ортасы |
«Тропикалық жаңбыр»іс-қимыл арқылы жаңбырды бейнелейді Сабақтың тақырыбын ашқызып , мақсат қою. Жұмбақ 1.Құрғақ жерде сақтайсың. Онсыз тамақ татпайсың. (тұз) 2.Аз сөз алтын,көп сөз ... (көмір) 3.Қыздырып соқсаң иленеді. Балға мен төстен именеді. (темір) Жұмбақтар қою арқылы оқушылардың белсендігін арттыру мақсатында жауаптарымен уш топқа ат қойылады. 1.Металдар. 2. Бейметалдр. 3. Химиялық қосылыстар. Үш топқа мәтіннен тапсырмалар беру. Тапсырма 1. Металдар-«Кластерлер-(жүзім шоқтары)»құрастыру. Пайдалы қазбалардың барлығының түрін анықтап,олардан алынатын заттарды анықтаңдар. Дескриптор ---рудалы пайдалы кендердің аттарын атайды . ----алынатын пайдалы затты атай алады. ---- пайдалы кендердің кездесетін жерлеріне сипаттама бере алады. Кері байланыс. Бас бармак Қосымша мәлімет. (Кластерлер-(«жүзімнің шоқтары» деген мағынада) идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды айқындауға арналған жазба кестелер. Негізгі тақырып (тірек сөз, басты идея) тақтаның (дәптердің) ортасындағы шеңберге жазылады да, одан туындаған тақырыпшалар оның жан-жағына жазылып, шеңберленеді, оқушылар оларды бір-біріне сызықтармен қосады да, өз-ара байланыстары туралы әңгімелейді.
Тақырыпшалардың байланыстары туралы сұрақтар құрастырып, оларға жауап іздеген де тиімді. Әдетте кластерлер оқушының жеке орындалуынан басталып, одан кейін жұмыс жұпта немесе шағын топта (4-6 адам) жалғасады.) Бағалау критерийлері; 1.Пайдалы қазбалардың рудалы және рудасызын біліп оларды ажыратады. 2.Пайдалы қазбалардың кездесетін жерін анықтайды Тапсырма- 2. Бейметалдар-«Т-кестесі»арқылы рудалы және рудасыз пайдалы заттар туралы жазады. Дескриптор -рудалы және рудасыз кендерді ажырата алады. -пайдалы қазбалардан алынатын өнімдерді анықтай алады. --рудалы және рудасыз кен орындарының орналасқан жерлерін толығымен атап бере алады. Кері байланыс .Бағдаршам Тапсырма-3.Қосылыстар-«Борт журналы » Рудасыз пайдалы қазбалар Қазақстанның қай жерлерінде орналасқан және олардан қандай өнімдер алады. Дескриптор - рудасыз кендерді ажырата алады. -пайдалы қазбалардан алынатын өнімдерді анықтай алады. --рудасыз кен орындарының орналасқан жерлерін толығымен атап бере алады. Кері байланыс .Автобус билеттері (Д) пайдалы қазбаларға байланысты жұмбақтар айтады. (Д)пайдалы қазбаларға байланысты есеп шығарып,адамға келетін материалдық шығынды анықтайды. Бағалау парақшасы арқылы бағалайды. |
Дүниежүзінің саяси,физикалық картасы,плакат,маркер,оқулық. |
|
Сабақтың соңы |
Сәйкестендіру. Шикізаттың атауы . Өнімдер а) бензин 1.мұнай б) қола 2. көмір в) болат 3.мыс г) ұшақ 4. темір д) тұрмыста қолданатын отын 5. газ з) жылу электр станцияларына арналған отын 6. күміс е) әшекей бүйымдары 7.алтын Сәйкестендіру тапсырмасын (диірмен әдісі бойынша талдау жасау. Үйге тапсырма:Пайдалы қазбалар туралы мәлімет жинақтау. Кері байланыс. ҚҚҚ әдісі. Бағалау |
Интербелсенді тақта арқылы бейнетаспаны көреді. |
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Оқу мақсаттарында саралауға назар аударылған. Тапсырмалар берілуде оқушылардың оқу үлгерім ескерілді. |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Ынталандыру арқылы бағалау. Әрбір топтағы топ басшылар өз мүшелеріне бағалау парақшасына шәкіл қойып отырады. Бағалау парақшасы. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. АКТ - мен байланыс. Оқушыларға жағымды орта әзірлеу, сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру,техникалық қауіпсіздік ережелерінің орындалуын бақылауда ұстау. АКТ тиімділігін қолдануға жағдай жасау. |
|
Қосымша көмек көрсету үшін оқушыларға дайын тапсырма беріледі. Қабілеті жоғары оқушылар салыстыру, талдау, қорытынды жасау, сондай-ақ шығармашылық ойлауды талап ету. |
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға өатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Пайдалы геологиялық химиялық қосылыстар . Кен кұрамы.
Пайдалы геологиялық химиялық қосылыстар . Кен кұрамы.
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспараланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу. Оқушылардың жылдамдық, шапшаңдық дағдысын дамыту үшін бес секунтта бірнеше адамдармен сәлемдесу тапсырмасын беру Үй тапсырмасын пысықтау үшін және зейінді шоғырландыруға арналған жаттығулар (ширату). Үй жұмысын топ аттарын қорғатуды «Конверт» тәсілі арқылы бекітемін .Ол үшін үстелдегі топ аты жазылған парақша ішіндегі сұраққа жауап береді. 1.металдар- 2. бейметалдар- 3. қосылыстар-. Топ мүшелері бір-бір мысал келтіру арқылы жауап береді. |
Түрлі түсті суреттер. Топ аттарын үстел үстіне жазып орналастыруға арналған үлестірме парақшалар, физикалық карта |
|
Сабақтың ортасы |
«Тропикалық жаңбыр»іс-қимыл арқылы жаңбырды бейнелейді Сабақтың тақырыбын ашқызып , мақсат қою. Жұмбақ 1.Құрғақ жерде сақтайсың. Онсыз тамақ татпайсың. (тұз) 2.Аз сөз алтын,көп сөз ... (көмір) 3.Қыздырып соқсаң иленеді. Балға мен төстен именеді. (темір) Жұмбақтар қою арқылы оқушылардың белсендігін арттыру мақсатында жауаптарымен уш топқа ат қойылады. 1.Металдар. 2. Бейметалдр. 3. Химиялық қосылыстар. Үш топқа мәтіннен тапсырмалар беру. Тапсырма 1. Металдар-«Кластерлер-(жүзім шоқтары)»құрастыру. Пайдалы қазбалардың барлығының түрін анықтап,олардан алынатын заттарды анықтаңдар. Дескриптор ---рудалы пайдалы кендердің аттарын атайды . ----алынатын пайдалы затты атай алады. ---- пайдалы кендердің кездесетін жерлеріне сипаттама бере алады. Кері байланыс. Бас бармак Қосымша мәлімет. (Кластерлер-(«жүзімнің шоқтары» деген мағынада) идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды айқындауға арналған жазба кестелер. Негізгі тақырып (тірек сөз, басты идея) тақтаның (дәптердің) ортасындағы шеңберге жазылады да, одан туындаған тақырыпшалар оның жан-жағына жазылып, шеңберленеді, оқушылар оларды бір-біріне сызықтармен қосады да, өз-ара байланыстары туралы әңгімелейді.
Тақырыпшалардың байланыстары туралы сұрақтар құрастырып, оларға жауап іздеген де тиімді. Әдетте кластерлер оқушының жеке орындалуынан басталып, одан кейін жұмыс жұпта немесе шағын топта (4-6 адам) жалғасады.) Бағалау критерийлері; 1.Пайдалы қазбалардың рудалы және рудасызын біліп оларды ажыратады. 2.Пайдалы қазбалардың кездесетін жерін анықтайды Тапсырма- 2. Бейметалдар-«Т-кестесі»арқылы рудалы және рудасыз пайдалы заттар туралы жазады. Дескриптор -рудалы және рудасыз кендерді ажырата алады. -пайдалы қазбалардан алынатын өнімдерді анықтай алады. --рудалы және рудасыз кен орындарының орналасқан жерлерін толығымен атап бере алады. Кері байланыс .Бағдаршам Тапсырма-3.Қосылыстар-«Борт журналы » Рудасыз пайдалы қазбалар Қазақстанның қай жерлерінде орналасқан және олардан қандай өнімдер алады. Дескриптор - рудасыз кендерді ажырата алады. -пайдалы қазбалардан алынатын өнімдерді анықтай алады. --рудасыз кен орындарының орналасқан жерлерін толығымен атап бере алады. Кері байланыс .Автобус билеттері (Д) пайдалы қазбаларға байланысты жұмбақтар айтады. (Д)пайдалы қазбаларға байланысты есеп шығарып,адамға келетін материалдық шығынды анықтайды. Бағалау парақшасы арқылы бағалайды. |
Дүниежүзінің саяси,физикалық картасы,плакат,маркер,оқулық. |
|
Сабақтың соңы |
Сәйкестендіру. Шикізаттың атауы . Өнімдер а) бензин 1.мұнай б) қола 2. көмір в) болат 3.мыс г) ұшақ 4. темір д) тұрмыста қолданатын отын 5. газ з) жылу электр станцияларына арналған отын 6. күміс е) әшекей бүйымдары 7.алтын Сәйкестендіру тапсырмасын (диірмен әдісі бойынша талдау жасау. Үйге тапсырма:Пайдалы қазбалар туралы мәлімет жинақтау. Кері байланыс. ҚҚҚ әдісі. Бағалау |
Интербелсенді тақта арқылы бейнетаспаны көреді. |
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Оқу мақсаттарында саралауға назар аударылған. Тапсырмалар берілуде оқушылардың оқу үлгерім ескерілді. |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Ынталандыру арқылы бағалау. Әрбір топтағы топ басшылар өз мүшелеріне бағалау парақшасына шәкіл қойып отырады. Бағалау парақшасы. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. АКТ - мен байланыс. Оқушыларға жағымды орта әзірлеу, сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру,техникалық қауіпсіздік ережелерінің орындалуын бақылауда ұстау. АКТ тиімділігін қолдануға жағдай жасау. |
|
Қосымша көмек көрсету үшін оқушыларға дайын тапсырма беріледі. Қабілеті жоғары оқушылар салыстыру, талдау, қорытынды жасау, сондай-ақ шығармашылық ойлауды талап ету. |
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға өатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||
шағым қалдыра аласыз














