Материалдар / Пайдалы қазбалардың адам өміріндегі маңызы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Пайдалы қазбалардың адам өміріндегі маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Пайдалы қазбалардың адам өміріндегі маңызы тақырыбындағы қысқа мерзімді жоспар жас мамандарға көмегі болар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2018
704
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ

Сабақ жоспары

САБАҚ: Дүниетану

Мектеп: «А.Орманбетов атындағы шағын жинақты негізгі орта мектебі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ахмадиева К Б

СЫНЫП: 3

Қатысқандарсаны:

8

Қатыспағандарсаны:

0

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Пайдалы қазбалардың адам өміріндегі маңызын талдау арқылы, білімдерін кеңейту

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Пайдалы қазбалар туралы біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

Пайдалы қазбалардың адам өміріне маңыздылығын біледі, түсінеді

Кейбір оқушылар:

Пайдалы қазбалардың адам өміріне маңызын түрлеріне байланысты ажыратып айта алады.

Алдыңғы оқу

Пайдалы қазбалардың түрлері

Жоспар

Жоспарланғануақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Бағалау

Басталуы

10 мин


Психологиялық ахуал орнату


Топқа бөлу

  1. Қима сүреттер арқылы

1 топ-Нұрәлем ғимараты

ІІ-топ Көмір

(ЭКСПО туралы мәліметтер қысқаша ату, пайдалы қазбалардың түрлері туралы айту)

2.«Карта» ойыны арқылы үй тапсырмасын қайталау (әр топ)





Қима суреттер





Қағаз

Бағалау парағы










Бағалау парағына толтыру

Басбармақпен топтар бағалау

Ортасы

25 мин























1.ДЕЙІН:

(стикерге пайдалы қазбалар туралы не білетіндерін жазады)

2. Жаңа сабақ:

Ой қозғау.

(Жаңа тақырыпқа көшу.Пайдалы қазбалардың адам өміріне маңыздығы туралы видео)

3.Балалар бүгінгі тақырыбымыз не туралы болуы мүмкін? (балалар жауабы)

Тақырыпты, мақсатты хабарлау

4. Оқулықпен жұмыс

Жұптық жұмыс. /қималарды таңдату /Мәтінді оқыту

( оқушылар іштей 2 мин мәтінді оқып шығады, 4 жұпқа 4 түрлі қима қағаздағы тақырыпшаларды тарату, әр жұп таңдаған тақырыпшаларын мәтіннен тауып, қысқаша мәлімет беру)

-Берілген тақырыпшаларды мәтіннен тауып, қай пайдалы қазба туралы айтылған?

1. Тұз туралы мәлімет.

Тұз – көлдердің түбінен алынады. Тамаққа, дәрі жасауға, адамды шомылдыруға, мұзға себеді, мұзды ерітеді.Ауыл шаруашылығында пайдаланады.

Тұз – қатты, ащы, ерігіш, еріткіш, емдік қасиеті: тамақты шаю, шашқа пайдалы, тіске пайдалы. Көп мөлшерде пайдалануға тыйым салынады, бүйрекке, жүрекке, өтке, қуыққа, қан–тамырларына зиян.

2. Бетон, тас туралы мәлімет

Құрылыс материалдары: құм, саз,әк, тас –үй, зауыт,фабрика,т. б.құрылыстар үшін керек.


3.Газ, мұнай туралы мәлімет

Тас көмір, мұнай, газ, шымтезек, жанармай— тамақ пісіру, үй жылыту, зауыт, фабрика, электр станциялар, транспорттар жұмыс істеуі үшін керек.

4. Метал туралы мәлімет

Металл – әртүрлі көліктер, ұшақ, кеме, темір жол, көпір салу үшін қажет.

Ойлан –жұптас-бөліс.

Суреттерді 2 топқа талдату

Дескриптор:



Мұғалім түсіндірмесі

-Әрбір адам күнделікті тұрмыста пайдалы қазбалардың сан алуан түрлерін кездестіреді. Ал енді осы пайдалы қазбаларды жер астынан ала салып пайдалана ма? /балалар жауабы тыңдалады/

-Алғаш таскөмір қай жерден табылды, кім тапты? (Қарағанды, А.Байжанов,қаразабой шахтасы ашылды)

Мұғалім: Иә, пайдалы қазбаларды зерттейді, өңдейді.

Білім құмарларға 73 бет

(1 оқушы оқиды)

Мұғалім:- Пайдалы қазбаларды геологтар зерттеп, іздестіретін білеміз. Қазақтың тұңғыш геологы кім еді?

Сол туралы үйге ізденіс жұмыстары берілген.

(қабілетті оқушылардың ізденіс жұмыстарымен таныстыру)

Қабілетті оқушылардың ізденіс жұмыстары

1 оқушы:слайд

Қазақтың тұңғыш геологы Қаныш Сәтбаев . Отанымызға, елімізге, халқымызға, табиғи байлықтарымызға тіреу де, сүйеу де, қорған да бола білген академик, ғалым, қоғам қайраткері, Жезқазған мыс рудасын ашуға көп еңбек сіңірген осы Қаныш Имантайұлы Сәтбаев болатын. 

Мұғалім:

Пайдалы қазбалардың бәрі адам өміріне қажет. Осы қазбалардан түрлі өнімдер өндіріледі. Қазбаларды сату арқылы еліміздің экономикасы дамиды. Ал осы қазбаларды белгілі мамандық иелері өндіреді. Олар мұнайшы, кенші, шахтер,т.б. (слайд) Біздің елбасымыз Н.Назарбаевтың өзі кенші болған.


Жаңа сабақты бекіту:

«Ойлан, пікіріңді айт»

Топтық жұмыс.72 беттегі сұрақтармен жұмыс


Сараланған тапсырмалар (АВС оқушылар)

Пайдалы қазбалар картасымен жұмыс.

А оқушы. Картамен жұмыс

ГDrawObject1 DrawObject3 DrawObject2 еографиялық картамен жұмыс. Шартты белгілерге қарап картадан көмір кен орындарын табу. Мұнайдың, газдың шартты белгілері бойынша оларды картадан табу. 
  Көмір – Екібастұз, Қарағанды

Мұнай, газ – Атырау, Ақтау,

В оқушы. Семантикалық картамен жұмыс.


Таскөмір

құм

мұнай

саз

темір

Су өткізбейді 




+


Жанғыш 

+





Сұйық 



+



Сусыма 


+




Су өткізгіш 


+




Қара түсті 

+





Қатты 





+

Иісі бар 



+



С оқушы: Сәйкестендіру (Пайдалы қазбаларды атауларымен сәйкестендіру)

Қорытындылау

Тест. (парақтағы тестті шешу, жауабын АКТдан тексеру )


Пайдалы қазбалардың 2 түрі бар. 
Қазып алған күйі пайдаланылады. Өңделіп барып пайдаланылады. 

Өздерің күнделікті тұрмыстан белгілі пайдалы қазбаларды ата. 
2. Падалы қазба шоғырланған жерді қалай атайды? 
3. Біз тұратын жерде қандай пайдалы қазбалар өндіріледі? 




Стикер





АКТ тақтасы




Дескриптор

АКТ















АКТ


АКТ














Бағдаршам

(Бірін-бірі бағдаршам бойынша бағалау)

Смайлик арқылы бағалау

Аяқталуы

5

КЕЙІН:

Пайдалы қазбалар туралы не білдік? (Стикерге жазу,оқу,ілу)

Үйге тапсырма 72-73 бет оқу, пайдалы қазбаларды қорғауға байланысты эссе жазу. Тест құрау



Қосымшаақпарат

Саралау – Сізқосымшакөмеккөрсетудіқалайжоспарлайсыз? Сізқабілетіжоғарыоқушыларғатапсырманыкүрделендірудіқалайжоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардыңүйренгенінтексерудіқалайжоспарлайсыз?

Пәнаралықбайланыс
Қауіпсіздікжәнееңбектіқорғауережелері
АКT-менбайланыс
Құндылықтардағыбайланыс

  • Смайлик

  • Бес саусақ

  • Бағдаршам


  • Дүниетану, әдебиеттік оқу пәнімен байланысты


Рефлексия

Сабақ / оқумақсаттарышынайыма?

Бүгіноқушыларнебілді?

Сыныптағыахуалқандайболды?

Мен жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?

Мен берілгенуақытішіндеүлгердімбе? Мен өзжоспарымақандайтүзетулеренгіздімжәненеліктен?


Төмендегі бос ұяшыққасабақтуралыөзпікіріңіздіжазыңыз. СолұяшықтағыСіздіңсабағыңыздыңтақырыбынасәйкескелетінсұрақтарғажауапберіңіз.


Қорытынды бағамдау


Сабақтақандайекінәрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Үй тапсырмасын қайталау, жаңа сабақты меңгеру, бағалауы


2:

ҚандайекінәрсеСіздіңсабағыңыздыжақсартаалады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1: Жұптық жұмыс, топтастыру, топтардың бірін-бірі бағалауы


2:

Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымдыжетілдіругекөмектесетін не білдім?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!