«Бекітемін»:
«Келісемін»:
«Қаралды»:
мектеп директоры
мектеп
директорының
ӘБ отырысының № хаттамасы
Д. Алимжанова оқу әдістеме
орынбасары У.Торгаева ӘБ жетекшісі С.
Кудабекова
_________ _________
_________
«
» _____2017ж. «
» _____2017ж.
« » _____2017 ж.
Қазақ тілі мен әдебиетінің
мұғалімі Г. Д. Есимбаеваның
жеке өзіндік білім көтеру
жоспары.
2017-2018 оқу
жылы.
Өзіндік білім көтерудің
мақсаты мен міндеттері:
Мақсаты:
Міндеттері:
-
Филологиялық білімді
тереңдету.
-
Педагогика ғылымының жетістіктерін, озат
тәжірибені оқып-үйрену.
-
Жалпы мәдени деңгейді
көтеру.
Маңыздылығы:
ҚР «Білім» туралы Заңының 51
бабының 5-тармағында «Мұғалім өзінің педагогикалық
шеберлігін, парасаттылығын , шығармашылық және жалпы ғылыми
деңгейін үнемі жетілдіріп отыруға міндетті,»-
делінген.
Мұғалім еңбегі жоғары
деңгейдегі ұтқырлығымен , күрделілігімен және жан-жақтылығымен
ерекшеленеді, бұл оның терең және кәсіптік білімінің,
білік-дағдыларының болуын қажет етеді. Өзіндік білім алудың
шеңберінен тыс мұғалімнің тұлғалық және кәсіптік дамуы мүмкін
емес.
І. Ғылыми-теориялық білімді
жетілдіру
Р/с
|
Мақсаты
|
Сабақта
|
Сыныптан тыс
шарада
|
Қосымша сабақта
|
1.
|
Оқытатын пәннің теориялық негіз-дерін
білу
|
Диаграмма,сызба арқылы жаңа тақырыпты
меңгерту.
|
Сайыстар,
байқаулар,
пікірталастар
ұйымдастыру
|
Теориялық білімдерін жетілдіре отырып,
практикалық білімімен ұштастыра білу.
|
2.
|
Оқытатын пән ғылымының әдістерін
білу
|
оқушы білімін шығармашылық деңгейге жеткізуге
жұмыстану
|
Оқушыларды олимпиадаларға
қатыстыру
|
3.
|
Ғылым дамуының тарихы мен қазіргі
жетістіктерін білу
|
Жаңа технология-ларды
кеңінен
пайдалану.
|
Оқушылардың рухани дүниесін
байыту,логи-
калық ойлау қабілетін, шапшаңдығын
арттыру
|
Дарынды және үлгермеуші оқушылармен жұмыс
жүргізу.
|
ІІ. Әдістемелік
жұмыстар
Р/с
|
Мақсаты
|
Мерзімі
|
Сабақта
|
Мұғалімнің
аты-жөні
|
1.
|
Мұғалімдердің жаңашылдық тәжірибелерін үйрену,
оқу, алу.
|
Үнемі
|
Жаңа технологиялардың озық түрлерін
пайдалану
|
Г.Джанабергенова О. Нурымбетова
Ж. Карабекова А. Турлыбекова
|
2.
|
Қала, облыс көлемінде озат тә-жірибелі
мұғалімдермен байланысу, тәжірибе алмасу.
|
Жыл бойы
|
Тест үлгілерін,
диктанттар
жинағын пайдалану.
|
|
ІІІ.
Педагогикалық-психологиялық білімді
жетілдіру.
Р/с
|
Мақсаты
|
Бақылау
|
Іс-шаралар
|
1.
|
Дарынды, үлге-рімі нашар оқу-шылармен
жұ-мыс жасау бары-сында мектеп психологымен
диагностикалық жұмысты жетіл-діру,педагогика-лық тәжірибені
жинақтау және қорландыру.
|
Тұлға ретінде қарап, даралығын тану, өз
беттерімен жұмыстануға жағдай жасау,
байқау
|
Облыстық,республикалық ғылыми конференция
жинақтарындағы материалдармен ұдайы танысып
отыру.
Педагогика және психология ғылымы саласындағы
жаңа көз-қарастар және тәжірибелермен танысып отыру, банк қорын
жинақтау.
Мектеп кітапханасындағы білім беру саласына
қатысты газет, жур-налдардағы әріптестердің жаңашыл ізденістермен
танысу, педагогикалық банк қорын жинақтау.
|
2.
|
Пән
бойынша оқыту процесін-де оқушының психологиялық және жас
ерекшеліктерін ескеру.
|
Сабақ өткізетін сы-ныптар
бойынша
|
Деңгейлік тапсырмалар беру, үлгерімін көтеру үшін
жеке тапсырмалар беру.
|
ІV.Саяси-идеялық білімді
жетілдіру
Р/с
|
Қажетті нормативтік
құжаттар
|
Маңызы
|
Таныстым
|
1.
|
Қазақстан — 2030
бағдарламасы
|
Елбасының жыл сайынғы жолдаулары, бәсекеге
қабілетті елдер қатарына қосылу жолындағы
жұмыстар
|
|
2.
|
ҚР-ның мемлекеттік рәміздері, ҚР Прези-дентінің
жарлықтары
|
ҚР
мемлекеттік рәміздері (ту, елтаңба, әнұран) туралы конституциялық
заң 1996 жылы 24 қаңтарда белгіленген.
|
|
3.
|
Қазақстан Республи-касының
Конститу-циясы
|
ҚР
Ата заңы 1995жылы 30 тамызда қабылданды.
|
|
V. Мұғалімнің өзіндік білім
көтерудегі жетістіктері.(5
жылдық)
Р/с
|
Жыл-дар
|
Кәсі-би бай-қау
|
Ғылыми жұмыс
|
Шығармашылық
жұмыс
|
Олимпиада
|
Баспасөз және элек-тронды веб сайттардағы
жүмыстарым.
|
1.
|
2016-2017
|
|
|
.
|
аймақтық,
аудандық
|
|
2.
|
2017-2018
|
|
|
|
|
|
3
|
2018-2019
|
|
|
|
|
|
4
|
2019-2020
|
|
|
|
|
|
5
|
2020-2021
|
|
|
|
|
|