Материалдар / Пәні: Математика 1сынып Қосу кестесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Пәні: Математика 1сынып Қосу кестесі

Материал туралы қысқаша түсінік
1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 жəне 1 қасиетін қолдану 4-бөлім: 20-ға дейінгі сандарды қосу және азайту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2019
2508
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп

Пәні: Математика

28 ІТмектеп-лицейі

Күні:13.11.2018 ж.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны29

Қатыспағандар саны

Бөлім атауы

4-бөлім: 20-ға дейінгі сандарды қосу және азайту

Сабақтың

тақырыбы:

Қосу кестесі

Оқу мақсаты

1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 жəне 1 қасиетін қолдану

Сабақтың мақсаттары

1.Барлық оқушылар: қосудың ауыстырымдылық қасиетін біледі

2.Оқушылардың көпшілігі: Қосу кестесіндегі сандардың орнын анықтайды.

3. Кейбір оқушылар: Есептеу барысында қосу кестесін дұрыс қолданады

Тілдік мақсаты

Қосу кестесі

Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Кестедегі қосудың ең кіші мәнін көрсететін санды ата.

Кестедегі қосудың ең үлкен мәнін көрсететін санды ата.

Кестедегі мәні 9-ға тең неше мысал бар?.

Құндылықтарға дарыту

Ынтымақтастық.


Алдыңғы оқу (өткен тақырып)

Достық тақырыбына қатысты ой қозғайды; пікірлерін ортаға салады. Тура және кері ретпен санауды біледі.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы





















Сабақтың ортасы






























Сабақтың соңы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Тренинг «Сәттілік тілеу»


Бүгінгі оқу мақсаты :

  1. қосудың ауыстырымдылық қасиетімен танысамыз 0 жəне 1 қасиетін қолданамыз

  2. Қосу кестесіндегі сандардың орнын анықтаймыз.

  3. Есептеу барысында қосу кестесін дұрыс қолданамыз.

1 тапсырма.

А)Кестені құрастыру

+

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

0











1












Дескриптор:

Білім алушы

- қосу кестесін пайдаланып, өрнектің мәнін табады.


В)Өрнектердің мәнін табыңыз

Дескриптор:

Білім алушы

- санға нөлді қосып, өрнектің мәнін табады;

- саннан нөлді азайтуды орындайды;

- санға 1-ді қосу амалын дұрыс орындайды;

- саннан 1-ді азайту амалын дұрыс орындайды.


2 тапсырма: Оқулықпен жұмыс

Қосудың мәнін қосу кестесінің көмегімен анықтаймыз.

1+9 7+2 5+3 6+4


ІІІ. Сергіту сәті:

ІV. Кестені пайдаланып есепте


Балықтардың жұбын тауып, сызықпен қосыңыз.

Дескриптор: Білім алушы

- қосудың ауыстырымдылық қасиеті негізінде балықтардың жұбын анықтайды.


Рефлексия

Сабақта не қызық болды?

Қандай қиындықтар кездесті?

Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?

Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау

Бағалау «Жетістік баспалдағы» арқылы оқушылар













Критерийлер бойынша бағалау.





















Оқулықпен жұмыс



Рефлексия

Сабақ мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар сабақта не үйренді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

















































Мектеп

Пәні: Математика

28 ІТмектеп-лицейі

Күні:12.11.2018 ж.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны29

Қатыспағандар саны

Бөлім атауы

2А-бөлім: 20-ға дейінгі сандарды қосу және азайту

Сабақтың

тақырыбы:

Қосу кестесін құрастырамыз

Оқу мақсаты

1.1.2.4 біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрастырады, білу жəне қолдану

Сабақтың мақсаттары

1.Барлық оқушылар: біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрастырады

2.Оқушылардың көпшілігі: Қосу кестесіндегі сандардың орнын анықтайды.

3. Кейбір оқушылар: Есептеу барысында қосу кестесін дұрыс қолданады

Тілдік мақсаты

Қосу кестесі

Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Кестедегі қосудың ең кіші мәнін көрсететін санды ата.

Кестедегі қосудың ең үлкен мәнін көрсететін санды ата.

Кестедегі мәні 9-ға тең неше мысал бар?.

Құндылықтарға дарыту

Ынтымақтастық.


Алдыңғы оқу (өткен тақырып)

Достық тақырыбына қатысты ой қозғайды; пікірлерін ортаға салады. Тура және кері ретпен санауды біледі.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы





















Сабақтың ортасы






























Сабақтың соңы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Тренинг «Сәттілік тілеу»


Бүгінгі оқу мақсаты :

  1. Қосу кестесін құрастырамыз

  2. Қосу кестесіндегі сандардың орнын анықтаймыз.

  3. Есептеу барысында қосу кестесін дұрыс қолданамыз.

1 тапсырма. Жұппен жұмыс

Кестені құрастыру

+

























































































































Кестедегі сандардың қосындысын табу үшін қосылуға қажетті сандарға қарау керек. Бірінші қосылғыш – бұл жолдың нөмірі, екінші қосылғыш –бағанның нөмірі.

Дескриптор: Білім алушы

- заңдылығын анықтай отырып, суретті жалғастырып салады;

- сәйкес өрнектер жазып, кестені толықтырады.

Бағалау : «Өзін-өзі бағалау»

Бағалау критерийлері:

Сурет бойынша 3-ті қосу кестесінің қалай құрылғанын түсіндір. Суретті тиісті торкөздерді бояу арқылы толықтыра отырып, жазбаны жалғастыр.

«Шаршылар» тәсілі бойынша кері байланыс жасау

2 тапсырма:

Топпен жұмыс

Оқулықпен жұмыс

Қосу кестесіндегі сандардың орнын анықтаймыз

Ойын «Хат тасушы» 1) 10 2) 9 3) 8

Кестедегі нүктелермен берілген бос орындарға тиісті санды жазып толтыру.

Бағалау: Мұғалім өзі бағалайды


ІІІ. Сергіту сәті:

ІV.

Жеке жұмыс

Кестені пайдаланып есепте


Дескриптор:

Білім алушы

- қосу кестесін пайдаланып, өрнектің мәнін табады.


Рефлексия

Сабақта не қызық болды?

Қандай қиындықтар кездесті?

Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?

Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау

Бағалау «Жетістік баспалдағы» арқылы













Критерийлер бойынша бағалау.





















Оқулықпен жұмыс



Рефлексия

Сабақ мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар сабақта не үйренді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Мектеп

Пәні: Математика

28 ІТмектеп-лицейі

Күні:14.11.2018 ж.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны29

Қатыспағандар саны

Бөлім атауы

4-бөлім: 20-ға дейінгі сандарды қосу және азайту

Сабақтың

тақырыбы:

Қосудың шаршы түрдегі кестесі

Оқу мақсаты

1.1.2.4 біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану

Сабақтың мақсаттары

1.Барлық оқушылар: біртаңбалы сандарды оондықтан аттамай қосу кестесін құрастыралады және біледі

2.Оқушылардың көпшілігі: Қосу кестесіндегі сандардың орнын анықтайды.

3. Кейбір оқушылар: Шаршы түріндегі кестені қолдана алады

Тілдік мақсаты

Қосу кестесі

Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Кестедегі қосудың ең кіші мәнін көрсететін санды ата.

Кестедегі қосудың ең үлкен мәнін көрсететін санды ата.

Кестедегі мәні 9-ға тең неше мысал бар?.

Құндылықтарға дарыту

Ынтымақтастық.


Алдыңғы оқу (өткен тақырып)

Достық тақырыбына қатысты ой қозғайды; пікірлерін ортаға салады. Тура және кері ретпен санауды біледі.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы





















Сабақтың ортасы
















Сабақтың соңы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Тренинг «Сәттілік тілеу»


Бүгінгі оқу мақсаты :

  1. біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрастырамыз .

  2. Қосу кестесіндегі сандардың орнын анықтаймыз.

  3. Шаршы түріндегі кестені қолданамыз.


1 тапсырма. біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрастырамыз .


Жұппен жұмыс

А) Кестені құрастыру

+

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1










2










3










4










5










6










7










8










9











Дескриптор:

Білім алушы

- қосу кестесін пайдаланып, өрнектің мәнін табады.

1+9 7+2 5+3 6+4 3+3

2+4 6+3 2+6 8+2 5+3

В) Мысалдарда қандай сандар түсіп қалған?

?+5=9 8+?=10 1+9=?

ІІ.Топпен жұмыс

Қосу кестесіндегі сандардың орнын анықтаймыз

Үйлерде қандай сандар тұрады?



ІІІ. Сергіту сәті:

ІV. Кестені пайдаланып есепте


3.Жеке жұмыс

Шаршы түріндегі кестені қолдана алады

Қосындыларды қоршап сызыңыз.


10+ 7= 17 7+ 1= 8 9 - 4 = 5


10 - 0 =10 6 - 3 =3 6 + 3 = 9

Білім алушы

- қосындыларды анықтайды және қоршап

сызады.

Рефлексия

Сабақта не қызық болды?

Қандай қиындықтар кездесті?

Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?

Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау

Бағалау «Жетістік баспалдағы» арқылы














Критерийлер бойынша бағалау.





















Оқулықпен жұмыс



Рефлексия

Сабақ мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар сабақта не үйренді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Мектеп

Пәні: Математика

28 ІТмектеп-лицейі

Күні:15.11.2018 ж.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны29

Қатыспағандар саны

Бөлім атауы

4-бөлім: 20-ға дейінгі сандарды қосу және азайту

Сабақтың

тақырыбы:

Қосу мен азайтудың байланысы

Оқу мақсаты

1.1.2.3. қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0және 1 қасиетін қолдану.

Сабақтың мақсаттары

1.Барлық оқушылар: қосудың ауыстырымдылық қасиетін біледі,0 және 1 қасиетін қолданады

2.Оқушылардың көпшілігі: Қосу кестесіндегі сандардың орнын анықтайды.

3. Кейбір оқушылар: Өрнекке кері екі мысал құрастыра алады.

Тілдік мақсаты

Қосу кестесі

Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Кестедегі қосудың ең кіші мәнін көрсететін санды ата.

Кестедегі қосудың ең үлкен мәнін көрсететін санды ата.

Кестедегі мәні 9-ға тең неше мысал бар?.

Құндылықтарға дарыту

Ынтымақтастық.


Алдыңғы оқу (өткен тақырып)

Достық тақырыбына қатысты ой қозғайды; пікірлерін ортаға салады. Тура және кері ретпен санауды біледі.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы


























Сабақтың ортасы
















Сабақтың соңы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Тренинг «Сәттілік тілеу»


Бүгінгі оқу мақсаты :

  1. қосудың ауыстырымдылық қасиетін білеміз,0 және 1 қасиетін қолданамыз

  2. Қосу кестесіндегі сандардың орнын анықтаймыз.

3.Өрнекке кері екі мысал құрастырамыз.

1 Табыс баспалдағы.

Біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрастырамыз .


Жұппен жұмыс

Тапсырма


Берілген өрнектердің компоненттерін анықтаңыз. Компонент атауларының тұсына тиісті санды жазып көрсетіңіз.

Дескриптор:

Білім алушы

  • қосындының компоненттерін ажыратады және жазады;

  • айырманың компоненттерін ажыратады және жазады.



ІІ.Топпен жұмыс

А) Кестені құрастыру

+

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1










2










3










4










5










6



9







7










8










9











Дескриптор:

Білім алушы

- қосу кестесін пайдаланып, өрнектің мәнін табады.

6+3 3+6


ІІІ. Сергіту сәті:

ІV. Кестені пайдаланып есепте

Табыс баспалдағы:

Өрнекке кері екі мысал құрастыра алады.

3.Жеке жұмыс

1-тапсырма

Суреттер бойынша қосу және азайту

амалдарына өрнек құрастырып жазыңыз

және оқыңыз.



Дескрипто


р


Білім алушы

сурет бойынша қосындыға

өрнек құрастырып жазады

және оқиды;

сурет бойынша айырмаға

өрнек құрастырып жазады

және оқиды.


Рефлексия

Сабақта не қызық болды?

Қандай қиындықтар кездесті?

Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?

Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау

Бағалау «Жетістік баспалдағы» арқылы













Критерийлер бойынша бағалау.





















Оқулықпен жұмыс



Рефлексия

Сабақ мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар сабақта не үйренді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Мектеп

Пәні: Математика

28 ІТмектеп-лицейі

Күні:19.11.2018 ж.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны29

Қатыспағандар саны

Бөлім атауы

4-бөлім: 20-ға дейінгі сандарды қосу және азайту

Сабақтың

тақырыбы:

Қосу кестесімен шығарамыз

Оқу мақсаты

1.1.2.4 біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу жəне қолдану

Сабақтың мақсаттары

1.Барлық оқушылар: Қосу кестесінің көмегімен сандарды қосу, азайту амалдарын орындайды.

2.Оқушылардың көпшілігі: Қосу кестесіндегі сандардың орнын анықтаймыз.

3. Кейбір оқушылар: Қосу кестесін қолдана алады

Тілдік мақсаты

Қосу кестесі

Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Кестедегі қосудың ең кіші мәнін көрсететін санды ата.

Кестедегі қосудың ең үлкен мәнін көрсететін санды ата.

Кестедегі мәні 9-ға тең неше мысал бар?.

Құндылықтарға дарыту

Ынтымақтастық.


Алдыңғы оқу (өткен тақырып)

Достық тақырыбына қатысты ой қозғайды; пікірлерін ортаға салады. Тура және кері ретпен санауды біледі.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы































Сабақтың ортасы
















Сабақтың соңы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Тренинг «Сәттілік тілеу»


Бүгінгі оқу мақсаты :

1. Қосу кестесінің көмегімен сандарды қосу, азайту амалдарын орындаймыз.

2.Қосу кестесіндегі сандардың орнын анықтаймыз.

3. Қосу кестесін қолданамыз



1 Табыс баспалдағы.

Біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрастырамыз .


Жұппен жұмыс


  1. Қосу кестесінің ретін қайталау.

  2. 3 баған, 2 жол, 4 баған 5 жол, 8 баған 2 жол

  3. Шаршы тәріздес кестені қайталау. 8бен 2 нің қиылысқан жері

  4. 6 мен 4 тің қиылысқан жері.

Ненің іздері? Барыс

Төбешіктің ар жағында не жасырынып тұр?

Кестені қолданып мысалдар шығару. 2+3 2+5 3+7 5+4 6+2

Қосу мен азайту компоненттерін атау.

Ширату жаттығуы: бейнежазба арқылы

Қосымша тапсырмалар:

  1. Сурет бойынша мысалдар құрастыру.

3+7 2+7 5+2

Табыс баспалдағы: . Қосу кестесінің көмегімен сандарды қосу, азайту амалдарын орындадық.

ІІ.Топпен жұмыс

А) Кестені қолданып, мысалдар құрастыру

+

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1







8



2



5


7





3







10



4










5










6


8

9







7










8










9











Дескриптор:

Білім алушы

- қосу кестесін пайдаланып, өрнектің мәнін табады.

-мысалдағы компоненттерін атайды

Табыс баспалдағы: Қосу кестесіндегі сандардың орнын анықтадық.

ІІІ. Сергіту сәті:

ІV. Кестені пайдаланып есепте

Табыс баспалдағы:

Өрнекке кері екі мысал құрастыра алады.

3.Жеке жұмыс

1-тапсырма


Қосындыларды қоршап сызыңыз.


10+ 7= 17 7+ 1= 8 9 - 4 = 5


10 - 0 =10 6 - 3 = 3 6 + 3 = 9

Дескриптор:

Білім алушы

- қосындыларды анықтайды

және қоршап сызады.

2-тапсырма . Мысалдардан қатені тап.

6+4=10 10-8=3

9-7=4 2+7=9

Табыс баспалдағы: Қосу кестесін қолданан-

дық. Өрнектің мәнін таптық


Рефлексия

Сабақта не қызық болды?

Қандай қиындықтар кездесті?

Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?

Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау

Бағалау «Жетістік баспалдағы» арқылы




















Критерийлер бойынша бағалау.





















Оқулықпен жұмыс



Рефлексия

Сабақ мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар сабақта не үйренді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Мектеп

Пәні: Математика

28 ІТмектеп-лицейі

Күні:20.11.2018 ж.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны29

Қатыспағандар саны

Бөлім атауы

4-бөлім: 20-ға дейінгі сандарды қосу және азайту

Сабақтың

тақырыбы:

Қосудың ауыстырымдылық қасиеті

Оқу мақсаты

1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 жəне 1 қасиетін қолдану

Сабақтың мақсаттары

1.Барлық оқушылар: Қосудың ауыстырымдылық қасиетін біледі

0, 1 сандарының қасиетін қолданады

2.Оқушылардың көпшілігі: Қосу кестесіндегі сандардың орнын анықтаймыз.

3. Кейбір оқушылар: Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдана алады


Тілдік мақсаты

Қосу кестесі

Қосу мен азайту арасындағы байланыс, қосу мен азайту компоненттері

Құндылықтарға дарыту

Ынтымақтастық.


Алдыңғы оқу (өткен тақырып)

Достық тақырыбына қатысты ой қозғайды; пікірлерін ортаға салады. Тура және кері ретпен санауды біледі.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы































Сабақтың ортасы
















Сабақтың соңы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Тренинг «Сәттілік тілеу»


Бүгінгі оқу мақсаты :

1. Қосудың ауыстырымдылық қасиетін біледі

0, 1 сандарының қасиетін қолданады

2.Қосу кестесіндегі сандардың орнын анықтаймыз.

3. Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдана алады


1-тапсырма : жұппен жұмыс

Суреттерге қарап қорытынды жаса

86 бет. 1 есеп

1 Табыс баспалдағы.

. Қосудың ауыстырымдылық қасиетін біледі

0, 1 сандарының қасиетін қолданады

Жұппен жұмыс


ІІ.Топпен жұмыс

А) Кестені қолданып, мысалдар құрастыру

2+7=7+2= 2+8=8+2= 3+6=6+3=

1+8=8+1= 2+6=6+2= 1+7=7+1=

1+9=9+1= 4+6=6+4= 3+5=5+3=

Табыс баспалдағы: Қосу кестесіндегі сандардың орнын анықтадық.

ІІІ. Сергіту сәті:

ІV. Жеке жұмыс

1-тапсырма


Бірдей пішінді фигуралар алу үшін сары тек-

Шелерге қанша көк текшелер қосу керек?

87 бет 3-ші есеп

2-тапсырма.

Әр қолғаптың сыңарын тауып, байланысты-

Рып сызыңыз.Қосудың ауыстырымдылық

қасиетін қолданып, өрнек жазыңыз.

Өрнектің мәнін табыңыз.

Дескриптор:

Білім алушы

қолғаптардың сыңарын

тауып, қосудың ауысты-

рымдылық қасиетін

пайдаланып, өрнек

құрастырып жазады;

  • өрнектердің мәнін

  • дұрыс табады.


Табыс баспалдағы: Қосудың ауыстырым-

дылық қасиетін қолдана алады

Рефлексия

Сабақта не қызық болды?

Қандай қиындықтар кездесті?

Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?

Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау

Бағалау «Жетістік баспалдағы» арқылы




















Критерийлер бойынша бағалау.





















Оқулықпен жұмыс



Рефлексия

Сабақ мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар сабақта не үйренді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Мектеп

Пәні: Математика

28 ІТмектеп-лицейі

Күні:21.11.2018 ж.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны29

Қатыспағандар саны

Бөлім атауы

4-бөлім: 20-ға дейінгі сандарды қосу және азайту

Сабақтың

тақырыбы:

Екі таңбалы сандар

Оқу мақсаты

1.1.1.1 натурал сандардың жəне нөл санының жасалуын түсіну;10/11-20 шегінде тура жəне кері санау; натурал сандар қатарындағы санның орнын анықтау

Сабақтың мақсаттары

1.Барлық оқушылар: 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқиды, жазады, салыстырады.

2.Оқушылардың көпшілігі: 20 көлеміндегі сандардың разрядтық құрамын анықтайды

3. Кейбір оқушылар: разрядтық қосылғыштарға жіктейді

Тілдік мақсаты

Екі таңбалы сандардың ондық бірліктерін ажыратады

Бірліктер, ондықтар

Құндылықтарға дарыту

Ынтымақтастық.


Алдыңғы оқу (өткен тақырып)

Достық тақырыбына қатысты ой қозғайды; пікірлерін ортаға салады. Тура және кері ретпен санауды біледі.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы































Сабақтың ортасы
















Сабақтың соңы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Тренинг «Сәттілік тілеу»


Бүгінгі оқу мақсаты :

1.11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқиды, жазады, салыстырамыз.

2.20 көлеміндегі сандардың разрядтық құрамын анықтаймыз

3. разрядтық қосылғыштарға жіктейміз

Миға шабуыл

  1. 11-20 өсу ретімен санау

  2. 15-19 кему ретімен санау

  3. 16-20 кму ретімен санау

Кіріспе тапсырмалар:

  1. Екі таңбалы сандар қатарына қарай отырып екі таңбалы екендігін дәлелдеп көрсету

  2. Сандардың көршілерін атау. 16,14,12,11,18

  3. Бірнеше сандардың ондық бірліктерін ажырату.

15, 18, 14, 11, 12


1-тапсырма : жұппен жұмыс

  1. Жұптарға кеспе сандар тарату арқылы екі таңбалы сандар құрастыру.

  2. Олардың бірліктері мен ондықтарын ажырату.

  3. Екі таңбалы сандар қайда кездеседі? Күнделікті өмірде?


Табыс баспалдағы.

11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқиды, жазады, салыстырады .

Жұппен жұмыс


ІІ.Топпен жұмыс

А) Пазлда қандай сандар жасырылған?

89 бет

Табыс баспалдағы: 20 көлеміндегі сандардың разрядтық құрамын анықтадық

ІІІ. Сергіту сәті:

ІV. 3.Жеке жұмыс

1-тапсырма

11-ден 20-ға дейінгі сандарды разрядтық

қосылғыштарға жікте

11=10+1

Табыс баспалдағы: разрядтық қосылғыштар-

ға жіктедік

Рефлексия

Сабақта не қызық болды?

Қандай қиындықтар кездесті?

Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?

Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау

Бағалау «Жетістік баспалдағы» арқылы




















Критерийлер бойынша бағалау.





















Оқулықпен жұмыс



Рефлексия

Сабақ мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар сабақта не үйренді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Мектеп

Пәні: Математика

28 ІТмектеп-лицейі

Күні:22.11.2018 ж.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны29

Қатыспағандар саны

Бөлім атауы

4-бөлім: 20-ға дейінгі сандарды қосу және азайту

Сабақтың

тақырыбы:

Екі таңбалы сандарды салыстыру

Оқу мақсаты

1.1.1.2 ** 11-ден 20-ға дейін сандарды оқу, жазу жəне салыстыру

Сабақтың мақсаттары

1.Барлық оқушылар: 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқиды, жазады, салыстырады.

2.Оқушылардың көпшілігі: 20 көлеміндегі сандардың разрядтық құрамын анықтайды

3. Кейбір оқушылар: разрядтық қосылғыштарға жіктейді

Тілдік мақсаты

1-ге кем сан, 2-ге артық сан

Бірліктер, ондықтар

Құндылықтарға дарыту

Артық, кем, тең

Алдыңғы оқу (өткен тақырып)

Достық тақырыбына қатысты ой қозғайды; пікірлерін ортаға салады. Тура және кері ретпен санауды біледі.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы































Сабақтың ортасы
















Сабақтың соңы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Тренинг «Сәттілік тілеу»


Бүгінгі оқу мақсаты :

1.11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқиды, жазады, салыстырамыз.

2.20 көлеміндегі сандардың разрядтық құрамын анықтаймыз

3. разрядтық қосылғыштарға жіктейміз

Миға шабуыл

Қарлыған пен Асхатта 10 қарындаштан бар. Қарлығаш қораптан тағы 4 қарындаш ал Асхат 7 қарындаш алды. Енді олардың әрқайсысында қанша қарындаш бар?

Қайсысының қарындашы артық?Қаншаға артық?

1-тапсырма : жұппен жұмыс

Мәшинелер жарысы.

Сандарды салыстыру

Табыс баспалдағы

11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқиды, жазады, салыстырады .

ІІ.Топпен жұмыс

1-тапсырма


Салыстырыңыз. >, <, = таңбаларының тиістісін қойыңыз.


60-20*30 40*30+30 40-10*30



Дескриптор:

Білім алушы

- «=» таңбасын тиісті орнына қояды;

- «>», «<» таңбаларын тиісті орындарына қояды.

2-тапсырма

91 бет Шығарып көр.

Табыс баспалдағы: 20 көлеміндегі сандардың разрядтық құрамын анықтадық

ІІІ. Сергіту сәті:

ІV. 3.Жеке жұмыс

1-тапсырма

Ағаштар тізбегіндегі белгісіз сандарды

тауып жазыңыз.

Дескриптор:


Білім алушы

- ондық сандардың орналасу заңдылығын

анықтайды;

- қатардағы белгісіз сандарды тауып

жазады.

2-тапсырма

Дәптерде жұмыс

Табыс баспалдағы: разрядтық қосылғыш-

тарға жіктедік

Рефлексия

Сабақта не қызық болды?

Қандай қиындықтар кездесті?

Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?

Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау

Бағалау «Жетістік баспалдағы» арқылы




















Критерийлер бойынша бағалау.





















Оқулықпен жұмыс



Рефлексия

Сабақ мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар сабақта не үйренді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!