Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Пассивті тасымал механизмі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: Тақырыбы: Пассивті тасымал механизмі |
Мектеп: Қ.Сағырбаев атындағы ЖОББМБ |
||||||||||||||||||||||||
Мұғалімнің аты-жөні: Бақыт.А.Қ |
|||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары |
10.1.3.3 пассивті транспорт механизмін түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||
Дағдылар |
Білу, түсіну және білімін қолдану |
||||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийі |
Пассивті тасымалдың түрлерін ауызша немесе жазбаша сипаттайды. Пассивті тасымал механизмін түсіндіреді. |
||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология Баяу заттасымалы (пассивті транспорт) , диффузия, жеңілдетілген диффузия, осмос, концентрациялар градиенті, талғамалы өткізгіштік қозғалыс, бөлшектер, баяу, концентрация, энергия, зат Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы Заттар концентрация градиенті бойымен қозғалады, егер …. Талғамалы өткізгіш заттар, мембрана арқылы жылжиды. Заттар жоғарыдан төменгі концентрацияға жылжиды. Заттар X бойымен төмен қарай / Y арқылы / A-дан B-ға жылжиды, себебі … Х Y-ке қарағанда артығырақ/кемірек өткізгіш Х Y-ке қарағанда тезірек/баяуырақ өтеді Х осындай, өйткені диффузия У сияқты емес, Z сияқты. |
||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Қоретену: 6 -9 -оқыту жылдары Ферменттер: 9-шы оқу жылы ; Пассивтік тасымал: 7 -10 оқу жылдары; Бет шамасының көлемге қатысы: 8-ші оқу жылы; Жүрек құрылымы және қызметі: 8 және 9 оқу жылдары; Оттегінің қанмен тасымалдануы: 8 және 9 оқу жылдары |
||||||||||||||||||||||||
«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясын жүзеге асыру |
Бірігіп жұмыс жасау кезінде оқушылардың бір-бірінің көзқарастарына құрметпен қарауды үйренеді. Саналы ұрпақ әкелуде азаматтық жауапкершіліктерінің бар екенін сезінеді. |
||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Химия , физика |
||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интернеттен қажетті материалдарды алып, дұрыс қолдана білу, Материалға толық анализ жасай білу |
||||||||||||||||||||||||
Пайдаланған әдебиет |
Тейллор, Грин,Стаут 2 том |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Сабақ қезіндегі іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
І. Сабақтың басталуы 0-2 2-7 |
Оқушылармен сәлемдесу І. Ынтымақтастыру атмосферасын ұйымдастыру. Сәлемдесу. Ой қозғау : Бөлме ішіне аэрозол шашу. Сұрақ: Қандай өзгеріс байқадыңыздар? Бұл процес қалай аталады? Бұл процесті молекулалық деңгейде қалай іске асты деп ойлайсыздар? (І) Оқушыларға жасуша мембранасының суретін тарату. Суреттен заттардың тасымалдануына қатысатын жасуша мембранасының құрылымын белгілеуді ұсыныңыз. Олардың атқаратын қызметіне болжам жасатыңыз. Мембраналық тасымалдың маңыздылығы неде? ІІ. Сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтау үшін пассивті тасымалдауға арналған бейнеролик көрсету. Тек пассивті тасымал түрін қарау және өз болжамдарымен салыстыру. Сабақтың мақсатын айқындау және тақтада жазу. ОМ. Пассивті тасымалдаудың механизмін түсіндіру |
Актив және пассив тасымалдау арасындағы айырмашылықты көрсететін видео: |
|||||||||||||||||||||||
ІІ. Мағынаны тану 7 – 23 23-28 28- 36 36-38 |
Т. Оқушыларды 3 топқа бөлу. Түрлі суреттерді таңдау арқылы жасалады. №1 тапсырма . Оқушылар оқулық немесе ғаламтор көмегіне жүгініп, 1 топ - қарапайым диффузия механизмін, 2- топ - пассивті тасымал механизмін , 3-топ осмос механизмін зерттейді. 2 – минут таныстырылым жасайды. Таныстырылым критерийлерін оқушылар өздері құрады. Мақсаты: пассивті тасымал механизмінің биологиялық маңызы мен жүру жолын анықтау №2 тапсырма. Оқушылар осы үш түрлі тасымал салыстырылған кесте құрады. Кестенің 1 бөліміне: тасымал түрін 2 бөліміне: тасымалданатын заттардың атын 3 бөліміне : Ерекшелігін жазыңыз
№3 тапсырма (I ) Жасуша мембранасы (плазмалемма ) неден тұрады? ________________________________________________ №4 тапсырма Сәйкестендіріңіз.
№5 тапсырма Сәйкестендіріңіз.
1.фагоцитоз; 2.АТФ қажет емес, 3.электрохимиялық градиент бойынша; 4. экзоцитоз; 5.мембрана каналдары арқылы 6.эндоцитоз; 7.арнайы тасымалдаушы белоктар арқылы; 8.электрохимиялық градиентке қарсы; 9.Na/K-насос; 10.қарапайым диффузия; 11. α-глюкозаның тасымалдануы; 12.АТФ қажет; 13.пиноцитоз; 14.рецептормен байланысқан эндоцитоз; 15. жеңілденген диффузия; № 6 Тапсырма Суретте не бейнеленген. Оның функциясын түсіндіріңіз
(Ж) Жұптық жұмысқа арналған тапсырмалар. Оқушыларға Салыстырмалы кесте ұсыну. Қосымша2 . Кестеден белсенді және пассивті тасымалдаудың айырмашылығын табады.Содан кейін оқушылар диффузия, осмос, активті тасымалдау үрдестерін салыстыру үшін кесте дайындайды. Бекіту. Оқушыларға Венн диаграмасы беріледі. Венн диаграммасын берілген тізімдегі фразаларды қолдана отырып толтырады. Үй тапсырмасы: Заттардың тасымалының биологиялық маңыздылығын дәлелдейтін шағын эссе жазып келу. |
Қосымша №1 Дәптермен жұмыс |
|||||||||||||||||||||||
IІІ.Рефлексия 38-40 |
Рефлексия «Еркін микрофон» Сабақта болған үш әрекетті талқылау І. Біз бүгін оқыдық... ІІ. Бізде жақсы іске асты... ІІІ.Бізде қиын болды... |
Стикер |
|||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||
Дифференциация – сіз қосымша қолдау көрсетуді қалай жоспарлап отырсыз? Анағұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырма беруді жоспарлайсыз? |
Бағалау - сіз оқушылар білімін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыстар Байланыс АКТ Мәндер байланысы |
|||||||||||||||||||||||
Көпшілік оқушылар генетикалық терминдерді қолдана біледі Қабілеті жоғары оқушылар мутацияның типтерін ажырата алады және талдау жасайды, зерттеу жасай алады |
Жеке жұмысты бағалау Оқушының жеке ойын жеткізе алуы, сабақтың тақырыбы мен мақсатын ұсынуын бағалау Оқушының дербес жұмыс жасауы, көздеген нәтижеге қол жеткізуі Қалыптастырушы бағалау |
Математика, АКТ.
Өмір бойы білуге құштарлық. Өзіндік ізденуге ұмтылыс. |
|||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақтың мақсаттары/Оқу мақсаттары шынайы ма? Сіз бүгін не оқып білдіңіз? оқу атмосферасы қандай болды? Мен дайындаған оқу дифференциациясы табыстыма? Мен уақытты сақтадым ба? Мен жоспарға қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |