Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ:

    Тақырыбы: Пассивті тасымал механизмі


    Мектеп: Қ.Сағырбаев атындағы ЖОББМБ

    Күні:12.11.2019ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Бақыт.А.Қ


    СЫНЫП: 10

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары

    10.1.3.3 пассивті транспорт механизмін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты


    Оқушылар:

    • Диффузия, жеңілдетілген диффузия, осмос деген түсініктерді, терминологияны біледі

    • Зат тасымалының өзгерісі нені өзгертуі мүмкін екеніне болжам жасайды

    • Пассивті транспорт механизмдерінің сызбасын сыза алады және механизмді түсіндіре алады

    Дағдылар


    Білу, түсіну және білімін қолдану

    Жетістік критерийі

    Пассивті тасымалдың түрлерін ауызша немесе жазбаша сипаттайды.

    Пассивті тасымал механизмін түсіндіреді.

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Баяу заттасымалы (пассивті транспорт) , диффузия, жеңілдетілген диффузия, осмос, концентрациялар градиенті, талғамалы өткізгіштік

    қозғалыс, бөлшектер, баяу, концентрация, энергия, зат

    Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы

    Заттар концентрация градиенті бойымен қозғалады, егер ….

    Талғамалы өткізгіш заттар, мембрана арқылы жылжиды.

    Заттар жоғарыдан төменгі концентрацияға жылжиды.

    Заттар X бойымен төмен қарай / Y арқылы / A-дан B-ға жылжиды, себебі …

    Х Y-ке қарағанда артығырақ/кемірек өткізгіш

    Х Y-ке қарағанда тезірек/баяуырақ өтеді

    Х осындай, өйткені диффузия У сияқты емес, Z сияқты.

    Алдыңғы білім

    Қоретену: 6 -9 -оқыту жылдары

    Ферменттер: 9-шы оқу жылы ;

    Пассивтік тасымал: 7 -10 оқу жылдары;

    Бет шамасының көлемге қатысы: 8-ші оқу жылы;

    Жүрек құрылымы және қызметі: 8 және 9 оқу жылдары;

    Оттегінің қанмен тасымалдануы: 8 және 9 оқу жылдары

    «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясын жүзеге асыру

    Бірігіп жұмыс жасау кезінде оқушылардың бір-бірінің көзқарастарына құрметпен қарауды үйренеді.

    Саналы ұрпақ әкелуде азаматтық жауапкершіліктерінің бар екенін сезінеді.

    Пәнаралық байланыс

    Химия , физика

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернеттен қажетті материалдарды алып, дұрыс қолдана білу, Материалға толық анализ жасай білу

    Пайдаланған әдебиет

    Тейллор, Грин,Стаут 2 том

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері

    Сабақ қезіндегі іс-әрекеттер

    Ресурстар

    І. Сабақтың басталуы

    0-2





    2-7





    Оқушылармен сәлемдесу

    І. Ынтымақтастыру атмосферасын ұйымдастыру. Сәлемдесу.

    Ой қозғау : Бөлме ішіне аэрозол шашу.

    Сұрақ:

    Қандай өзгеріс байқадыңыздар? Бұл процес қалай аталады? Бұл процесті молекулалық деңгейде қалай іске асты деп ойлайсыздар?

    (І) Оқушыларға жасуша мембранасының суретін тарату. Суреттен заттардың тасымалдануына қатысатын жасуша мембранасының құрылымын белгілеуді ұсыныңыз. Олардың атқаратын қызметіне болжам жасатыңыз. Мембраналық тасымалдың маңыздылығы неде?

    ІІ. Сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтау үшін пассивті тасымалдауға арналған бейнеролик көрсету. Тек пассивті тасымал түрін қарау және өз болжамдарымен салыстыру.

    Сабақтың мақсатын айқындау және тақтада жазу.

    ОМ. Пассивті тасымалдаудың механизмін түсіндіру


    Актив және пассив тасымалдау арасындағы айырмашылықты көрсететін видео:

    http://goo.gl/xblRr


    ІІ. Мағынаны тану

    7 – 23









    23-28

















    28- 36












































    36-38

    Т. Оқушыларды 3 топқа бөлу. Түрлі суреттерді таңдау арқылы жасалады.

    №1 тапсырма . Оқушылар оқулық немесе ғаламтор көмегіне жүгініп,

    1 топ - қарапайым диффузия механизмін,

    2- топ - пассивті тасымал механизмін ,

    3-топ осмос механизмін зерттейді.

    2 – минут таныстырылым жасайды.

    Таныстырылым критерийлерін оқушылар өздері құрады.

    Мақсаты: пассивті тасымал механизмінің биологиялық маңызы мен жүру жолын анықтау

    №2 тапсырма. Оқушылар осы үш түрлі тасымал салыстырылған кесте құрады.

    Кестенің 1 бөліміне: тасымал түрін

    2 бөліміне: тасымалданатын заттардың атын

    3 бөліміне : Ерекшелігін жазыңыз











    №3 тапсырма (I ) Жасуша мембранасы (плазмалемма ) неден тұрады? ________________________________________________

    №4 тапсырма Сәйкестендіріңіз.

    А.белок

    В.нуклеин қышқылы

    С.көмірсу

    D.крахмал

    Е.целлюлоза

    F.май

    L.минералды заттар


    _____

    _____

    _____

    _____

    _____

    ____

    _____

    1.нуклеотид

    2.амин қышқылы

    3.β-глюкоза

    4.α-глюкоза

    5.моносахаридтер

    6.Na+, K+, Ca2+ тб. иондар

    7.ұсақ май тамшылары

    I жеңілденген диффузия

    II мембрана каналдары арқылы




    №5 тапсырма Сәйкестендіріңіз.

    А.Пассивті тасымалдану

    В.Активті тасымалдану




    1.фагоцитоз; 2.АТФ қажет емес, 3.электрохимиялық градиент бойынша; 4. экзоцитоз; 5.мембрана каналдары арқылы 6.эндоцитоз; 7.арнайы тасымалдаушы белоктар арқылы; 8.электрохимиялық градиентке қарсы; 9.Na/K-насос; 10.қарапайым диффузия; 11. α-глюкозаның тасымалдануы; 12.АТФ қажет; 13.пиноцитоз; 14.рецептормен байланысқан эндоцитоз; 15. жеңілденген диффузия;

    № 6 Тапсырма Суретте не бейнеленген. Оның функциясын түсіндіріңіз


    ___________________________________________________

    ___________________________________________________

    ___________________________________________________

    ___________________________________________________

    ___________________________________________________

    ___________________________________________________

    ___________________________________________________

    ___________________________________________________


    (Ж) Жұптық жұмысқа арналған тапсырмалар. Оқушыларға Салыстырмалы кесте ұсыну. Қосымша2 . Кестеден белсенді және пассивті тасымалдаудың айырмашылығын табады.Содан кейін оқушылар диффузия, осмос, активті тасымалдау үрдестерін салыстыру үшін кесте дайындайды.

    Бекіту. Оқушыларға Венн диаграмасы беріледі. Венн диаграммасын берілген тізімдегі фразаларды қолдана отырып толтырады.

    Үй тапсырмасы:

    Заттардың тасымалының биологиялық маңыздылығын дәлелдейтін шағын эссе жазып келу.



    Қосымша №1































    Дәптермен жұмыс


    IІІ.Рефлексия

    38-40

    Рефлексия «Еркін микрофон»

    Сабақта болған үш әрекетті талқылау

    І. Біз бүгін оқыдық...

    ІІ. Бізде жақсы іске асты...

    ІІІ.Бізде қиын болды...

    Стикер

    Қосымша ақпарат

    Дифференциация – сіз қосымша қолдау көрсетуді қалай жоспарлап отырсыз? Анағұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырма беруді жоспарлайсыз?

    Бағалау - сіз оқушылар білімін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?



    Пәнаралық байланыстар
    Денсаулық сақтау және қауіпсіздік қағидаларын орындау

    Байланыс АКТ

    Мәндер байланысы


    Көпшілік оқушылар генетикалық терминдерді қолдана біледі

    Қабілеті жоғары оқушылар мутацияның типтерін ажырата алады және талдау жасайды, зерттеу жасай алады

    Жеке жұмысты бағалау

    Оқушының жеке ойын жеткізе алуы, сабақтың тақырыбы мен мақсатын ұсынуын бағалау

    Оқушының дербес жұмыс жасауы, көздеген нәтижеге қол жеткізуі

    Қалыптастырушы бағалау

    Математика, АКТ.


    Өмір бойы білуге құштарлық. Өзіндік ізденуге ұмтылыс.

    Рефлексия

    Сабақтың мақсаттары/Оқу мақсаттары шынайы ма? Сіз бүгін не оқып білдіңіз? оқу атмосферасы қандай болды? Мен дайындаған оқу дифференциациясы табыстыма? Мен уақытты сақтадым ба? Мен жоспарға қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бақыт Асыл Қадыржанқызы
    02 Желтоқсан 2019
    23821
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Пассивті тасымал механизмі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Пассивті тасымал механизмі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушылар: - Диффузия, жеңілдетілген диффузия, осмос деген түсініктерді, терминологияны біледі - Зат тасымалының өзгерісі нені өзгертуі мүмкін екеніне болжам жасайды - Пассивті транспорт механизмдерінің сызбасын сыза алады және механизмді түсіндіре алады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ:

    Тақырыбы: Пассивті тасымал механизмі


    Мектеп: Қ.Сағырбаев атындағы ЖОББМБ

    Күні:12.11.2019ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Бақыт.А.Қ


    СЫНЫП: 10

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары

    10.1.3.3 пассивті транспорт механизмін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты


    Оқушылар:

    • Диффузия, жеңілдетілген диффузия, осмос деген түсініктерді, терминологияны біледі

    • Зат тасымалының өзгерісі нені өзгертуі мүмкін екеніне болжам жасайды

    • Пассивті транспорт механизмдерінің сызбасын сыза алады және механизмді түсіндіре алады

    Дағдылар


    Білу, түсіну және білімін қолдану

    Жетістік критерийі

    Пассивті тасымалдың түрлерін ауызша немесе жазбаша сипаттайды.

    Пассивті тасымал механизмін түсіндіреді.

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Баяу заттасымалы (пассивті транспорт) , диффузия, жеңілдетілген диффузия, осмос, концентрациялар градиенті, талғамалы өткізгіштік

    қозғалыс, бөлшектер, баяу, концентрация, энергия, зат

    Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы

    Заттар концентрация градиенті бойымен қозғалады, егер ….

    Талғамалы өткізгіш заттар, мембрана арқылы жылжиды.

    Заттар жоғарыдан төменгі концентрацияға жылжиды.

    Заттар X бойымен төмен қарай / Y арқылы / A-дан B-ға жылжиды, себебі …

    Х Y-ке қарағанда артығырақ/кемірек өткізгіш

    Х Y-ке қарағанда тезірек/баяуырақ өтеді

    Х осындай, өйткені диффузия У сияқты емес, Z сияқты.

    Алдыңғы білім

    Қоретену: 6 -9 -оқыту жылдары

    Ферменттер: 9-шы оқу жылы ;

    Пассивтік тасымал: 7 -10 оқу жылдары;

    Бет шамасының көлемге қатысы: 8-ші оқу жылы;

    Жүрек құрылымы және қызметі: 8 және 9 оқу жылдары;

    Оттегінің қанмен тасымалдануы: 8 және 9 оқу жылдары

    «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясын жүзеге асыру

    Бірігіп жұмыс жасау кезінде оқушылардың бір-бірінің көзқарастарына құрметпен қарауды үйренеді.

    Саналы ұрпақ әкелуде азаматтық жауапкершіліктерінің бар екенін сезінеді.

    Пәнаралық байланыс

    Химия , физика

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернеттен қажетті материалдарды алып, дұрыс қолдана білу, Материалға толық анализ жасай білу

    Пайдаланған әдебиет

    Тейллор, Грин,Стаут 2 том

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері

    Сабақ қезіндегі іс-әрекеттер

    Ресурстар

    І. Сабақтың басталуы

    0-2





    2-7





    Оқушылармен сәлемдесу

    І. Ынтымақтастыру атмосферасын ұйымдастыру. Сәлемдесу.

    Ой қозғау : Бөлме ішіне аэрозол шашу.

    Сұрақ:

    Қандай өзгеріс байқадыңыздар? Бұл процес қалай аталады? Бұл процесті молекулалық деңгейде қалай іске асты деп ойлайсыздар?

    (І) Оқушыларға жасуша мембранасының суретін тарату. Суреттен заттардың тасымалдануына қатысатын жасуша мембранасының құрылымын белгілеуді ұсыныңыз. Олардың атқаратын қызметіне болжам жасатыңыз. Мембраналық тасымалдың маңыздылығы неде?

    ІІ. Сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтау үшін пассивті тасымалдауға арналған бейнеролик көрсету. Тек пассивті тасымал түрін қарау және өз болжамдарымен салыстыру.

    Сабақтың мақсатын айқындау және тақтада жазу.

    ОМ. Пассивті тасымалдаудың механизмін түсіндіру


    Актив және пассив тасымалдау арасындағы айырмашылықты көрсететін видео:

    http://goo.gl/xblRr


    ІІ. Мағынаны тану

    7 – 23









    23-28

















    28- 36












































    36-38

    Т. Оқушыларды 3 топқа бөлу. Түрлі суреттерді таңдау арқылы жасалады.

    №1 тапсырма . Оқушылар оқулық немесе ғаламтор көмегіне жүгініп,

    1 топ - қарапайым диффузия механизмін,

    2- топ - пассивті тасымал механизмін ,

    3-топ осмос механизмін зерттейді.

    2 – минут таныстырылым жасайды.

    Таныстырылым критерийлерін оқушылар өздері құрады.

    Мақсаты: пассивті тасымал механизмінің биологиялық маңызы мен жүру жолын анықтау

    №2 тапсырма. Оқушылар осы үш түрлі тасымал салыстырылған кесте құрады.

    Кестенің 1 бөліміне: тасымал түрін

    2 бөліміне: тасымалданатын заттардың атын

    3 бөліміне : Ерекшелігін жазыңыз











    №3 тапсырма (I ) Жасуша мембранасы (плазмалемма ) неден тұрады? ________________________________________________

    №4 тапсырма Сәйкестендіріңіз.

    А.белок

    В.нуклеин қышқылы

    С.көмірсу

    D.крахмал

    Е.целлюлоза

    F.май

    L.минералды заттар


    _____

    _____

    _____

    _____

    _____

    ____

    _____

    1.нуклеотид

    2.амин қышқылы

    3.β-глюкоза

    4.α-глюкоза

    5.моносахаридтер

    6.Na+, K+, Ca2+ тб. иондар

    7.ұсақ май тамшылары

    I жеңілденген диффузия

    II мембрана каналдары арқылы




    №5 тапсырма Сәйкестендіріңіз.

    А.Пассивті тасымалдану

    В.Активті тасымалдану




    1.фагоцитоз; 2.АТФ қажет емес, 3.электрохимиялық градиент бойынша; 4. экзоцитоз; 5.мембрана каналдары арқылы 6.эндоцитоз; 7.арнайы тасымалдаушы белоктар арқылы; 8.электрохимиялық градиентке қарсы; 9.Na/K-насос; 10.қарапайым диффузия; 11. α-глюкозаның тасымалдануы; 12.АТФ қажет; 13.пиноцитоз; 14.рецептормен байланысқан эндоцитоз; 15. жеңілденген диффузия;

    № 6 Тапсырма Суретте не бейнеленген. Оның функциясын түсіндіріңіз


    ___________________________________________________

    ___________________________________________________

    ___________________________________________________

    ___________________________________________________

    ___________________________________________________

    ___________________________________________________

    ___________________________________________________

    ___________________________________________________


    (Ж) Жұптық жұмысқа арналған тапсырмалар. Оқушыларға Салыстырмалы кесте ұсыну. Қосымша2 . Кестеден белсенді және пассивті тасымалдаудың айырмашылығын табады.Содан кейін оқушылар диффузия, осмос, активті тасымалдау үрдестерін салыстыру үшін кесте дайындайды.

    Бекіту. Оқушыларға Венн диаграмасы беріледі. Венн диаграммасын берілген тізімдегі фразаларды қолдана отырып толтырады.

    Үй тапсырмасы:

    Заттардың тасымалының биологиялық маңыздылығын дәлелдейтін шағын эссе жазып келу.



    Қосымша №1































    Дәптермен жұмыс


    IІІ.Рефлексия

    38-40

    Рефлексия «Еркін микрофон»

    Сабақта болған үш әрекетті талқылау

    І. Біз бүгін оқыдық...

    ІІ. Бізде жақсы іске асты...

    ІІІ.Бізде қиын болды...

    Стикер

    Қосымша ақпарат

    Дифференциация – сіз қосымша қолдау көрсетуді қалай жоспарлап отырсыз? Анағұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырма беруді жоспарлайсыз?

    Бағалау - сіз оқушылар білімін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?



    Пәнаралық байланыстар
    Денсаулық сақтау және қауіпсіздік қағидаларын орындау

    Байланыс АКТ

    Мәндер байланысы


    Көпшілік оқушылар генетикалық терминдерді қолдана біледі

    Қабілеті жоғары оқушылар мутацияның типтерін ажырата алады және талдау жасайды, зерттеу жасай алады

    Жеке жұмысты бағалау

    Оқушының жеке ойын жеткізе алуы, сабақтың тақырыбы мен мақсатын ұсынуын бағалау

    Оқушының дербес жұмыс жасауы, көздеген нәтижеге қол жеткізуі

    Қалыптастырушы бағалау

    Математика, АКТ.


    Өмір бойы білуге құштарлық. Өзіндік ізденуге ұмтылыс.

    Рефлексия

    Сабақтың мақсаттары/Оқу мақсаттары шынайы ма? Сіз бүгін не оқып білдіңіз? оқу атмосферасы қандай болды? Мен дайындаған оқу дифференциациясы табыстыма? Мен уақытты сақтадым ба? Мен жоспарға қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 10 сынып
    02.12.2019
    23821
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бақыт Асыл Қадыржанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации