Т. Оқушыларды 3 топқа бөлу.
Түрлі суреттерді таңдау арқылы жасалады.
№1 тапсырма . Оқушылар оқулық
немесе ғаламтор көмегіне жүгініп,
1 топ - қарапайым диффузия
механизмін,
2- топ - пассивті тасымал
механизмін ,
3-топ осмос механизмін
зерттейді.
2 – минут таныстырылым
жасайды.
Таныстырылым критерийлерін
оқушылар өздері құрады.
Мақсаты: пассивті тасымал
механизмінің биологиялық маңызы мен жүру жолын
анықтау
№2 тапсырма. Оқушылар осы үш
түрлі тасымал салыстырылған кесте құрады.
Кестенің 1 бөліміне: тасымал
түрін
2 бөліміне: тасымалданатын
заттардың атын
3 бөліміне : Ерекшелігін
жазыңыз
№3 тапсырма (I ) Жасуша
мембранасы (плазмалемма ) неден тұрады?
________________________________________________
№4 тапсырма
Сәйкестендіріңіз.
А.белок
В.нуклеин
қышқылы
С.көмірсу
D.крахмал
Е.целлюлоза
F.май
L.минералды
заттар
|
_____
_____
_____
_____
_____
____
_____
|
1.нуклеотид
2.амин
қышқылы
3.β-глюкоза
4.α-глюкоза
5.моносахаридтер
6.Na+,
K+,
Ca2+
тб.
иондар
7.ұсақ май
тамшылары
|
I
жеңілденген
диффузия
II
мембрана каналдары
арқылы
|
№5 тапсырма
Сәйкестендіріңіз.
А.Пассивті
тасымалдану
|
В.Активті
тасымалдану
|
|
|
1.фагоцитоз; 2.АТФ қажет емес,
3.электрохимиялық градиент бойынша; 4. экзоцитоз; 5.мембрана
каналдары арқылы 6.эндоцитоз; 7.арнайы тасымалдаушы белоктар
арқылы; 8.электрохимиялық градиентке қарсы; 9.Na/K-насос;
10.қарапайым диффузия; 11. α-глюкозаның тасымалдануы; 12.АТФ қажет;
13.пиноцитоз; 14.рецептормен байланысқан эндоцитоз; 15. жеңілденген
диффузия;
№
6 Тапсырма Суретте не
бейнеленген. Оның функциясын
түсіндіріңіз
|
___________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________
|
(Ж) Жұптық жұмысқа арналған
тапсырмалар. Оқушыларға Салыстырмалы
кесте ұсыну. Қосымша2 . Кестеден белсенді және пассивті
тасымалдаудың айырмашылығын табады.Содан кейін оқушылар диффузия,
осмос, активті тасымалдау үрдестерін салыстыру үшін кесте
дайындайды.
Бекіту. Оқушыларға Венн диаграмасы
беріледі. Венн диаграммасын берілген тізімдегі фразаларды қолдана
отырып толтырады.
Үй
тапсырмасы:
Заттардың тасымалының
биологиялық маңыздылығын дәлелдейтін шағын эссе жазып
келу.
|