Педагогика бойынша
тест
1. Инновациялық оңтайландыру процесін бастау
үшін сізге қажет:
А) елеулі инвестициялар.
В) ықылас, бастама, педагогикалық жүйенің "тар жерлерін" түсіну,
жақсарту перспективаларын жүргізу.
С) мұғалімдер мен ата-аналардың келісімі.
Д) әкімшілік қысым.
2. Мұғалімнің негізгі функциясы
қандай?
А) Бағалау.
В) Ұйымдастырушылық.
С) Жоспарлау
Д)Басқару.
3. Дидактика деген не? Берілген жауаптардың
ішінен біреуін дұрыс таңдаңыз.
А) Дидактика-бұл жеке тұлғаның даму заңдылықтары туралы Жеке
ғылым.
В) дидактика-бұл жас ұрпақты тәрбиелеу және тәрбиелеу туралы
педагогика бөлімі.
С) Дидактика-оқыту мен білім беру теориясын жасайтын педагогика
саласы.
Д) Дидактика оқыту процесін зерттейді.
4. Жарыс дегеніміз
не?
А) жарыс - бұл жеңімпаз анықталатын ойын.
В) жарыс - бұл қол жеткізілген нәтижелерді бекітудің жолы.
С) жарыс - өз нәтижелерін басқа қатысушылардың жетістіктерімен
салыстыру процесінде қажетті жеке қасиеттерді қалыптастыру және
бекіту әдісі.
Д) жарыс - кез-келген жолмен басымдыққа ұмтылу.
5. Жаза дегеніміз не? Берілген жауаптардан
біреуін таңдаңыз.
А) жаза-талап түрінде көрінетін тәрбие әдісі.
В) жаза - тәрбиеленушілердің жасаған әрекеттері үшін олардан
қорқуды қалыптастыру мақсатында олардың теріс әрекеттерін тежеудің
шешуші факторы.
С) жаза - тәрбиеленушіге ұжымның мүддесі тұрғысынан оның теріс
әрекетін тоқтату мақсатында ықпал ету тәсілі.
6. Қоғамдық тәрбие - бұл (жауапты
таңдаңыз)
А) "адамнан - адамға"жүйесінде қоғамда болып жатқан білім беру
процестерін мемлекеттік емес ұйымдастыру.
В) қоғамдық ағартудың мемлекеттік жүйесі.
С) Отбасылық тәрбие.
Д) халықтың қорғалмаған жіктерінің істерімен айналысатын
мемлекеттік мекеме.
7. Отбасының тәрбиелік әсерінің төмендеу
себептері:
А) өмір сүру деңгейінің төмендеуі.
В) моральдың құлдырауы.
С) ұрпақ жанжалының ушығуы.
Д) барлық жауаптар дұрыс.
8. Төмендегі әңгімелердің қайсысын
ғылыми-педагогикалық зерттеу әдісі деп атауға
болады?
А) сынып жетекшісінің ата-аналармен балаларды отбасында тәрбиелеу
туралы әңгімесі.
В) сабаққа кешігіп келген оқушылармен мұғалімнің әңгімесі.
С) оқушылармен қоғамдық орындардағы тәртіп ережелері туралы
әңгімелесу.
Д) мұғаліммен әңгімелесу, оның барысында оқушылардың зерттелетін
материалға қызығушылығын ынталандырудың тиімді әдістері
анықталады.
9. Берілген анықтамаларды синтездей отырып,
оқу процесінің мәнін орнатыңыз.
А) Оқу процесі оқушылардың білімін беруден тұрады.
В) оқу процесі оқушылардың білімді меңгеруінен тұрады.
С) оқу процесі - мұғалімдер мен оқушылардың зияткерлік дамуына,
білім алушылардың ақыл-ой әрекетінің тәсілдері мен білімдерін
қалыптастыруға, олардың қабілеттері мен бейімділіктерін дамытуға
бағытталған бірлескен қызметінің екі жақты басқарылатын
процесі.
Д) оқу процесінің мәні оқу-жаттығуды ұйымдастырудан тұрады.
Е) оқу процесінің басты мақсаты - оқушылардың ақыл-ой қызметін
басқару.
10. Оқу бағдарламасы дегеніміз
не?
А) оқу бағдарламасы оқу пәндерін оқыту тәртібін және оларға
бөлінген сағат санын айқындайды.
В) оқу бағдарламасында оқу пәні бойынша білімнің мазмұны мен
көлемі, курстың белгілі бір тақырыптарын, мәселелерін зерделеуге
бөлінетін сағат саны айқындалған.
С) оқу бағдарламасы деп белгілі бір сыныпта оқытылатын пәндер
тізімделген құжатты түсіну керек.
11. Эксперименттік педагогика мен
педагогикалық психология бастапқыда келесідей
түсіндірілді:
А) бір білім саласының әртүрлі атаулары
В) білімнің әртүрлі салалары
С) эксперименттік педагогика педагогикалық психологияның саласы
ретінде
Д) педагогикалық психология эксперименттік педагогиканың саласы
ретінде
12. Психологиялық зерттеулердің педагогикалық
ізденіспен және оқу процесінің ең тиімді формаларын жобалаумен
үйлесуін қамтамасыз етеді:
А) бақылау
В) қалыптастырушы эксперимент
С) зертханалық эксперимент
Д) қызмет өнімдерін талдау әдісі
13. Оқыту әлеуметтену факторы ретінде, жеке
және қоғамдық сананың байланыс шарты ретінде
қарастырылады:
А) физиология
В) әлеуметтану
С) биология
Д) психология
Е) педагогика
14. Оқу процесі баланың жеке тәжірибесін
өзгерту ретінде қарастырылады:
А) функционалдық психология
В) бихевиоризме
С) гестальт психологиясы
Д) танымдық психология
15. Жағдайды талдауға, оны өз мүмкіндіктерімен
байланыстыруға бағытталған және оқу міндетін қоюға әкелетін
әрекеттер деп аталады:
А) болжамды
В) орындаушылық
С) бақылау
Д) бағалау
16. Нәтиженің ақыл-ойы және оған оқу мақсатына
жету әдісі келесідей:
А) оның түрі
В) оның деңгейі
С) оны іске асыру кезеңі
Д) оның көріну формасы
17.Өздігінен білім алу себептері -
бұл:
А) оқу уәждерінің көріну нысаны
В) оқу уәждерін меңгеру кезеңі
С) танымдық мотивтер деңгейі
Д) оқу мотивтерінің сапалық сипаттамасы
18. Материалды қайта құру және түрлендіру,
құбылыстардың, заңдардың сипаттамасын шығармашылық түрде қолдану
мүмкіндігі келесідей көрінеді:
А) білім тереңдігі
В) білімнің икемділігі
С) білімнің жүйелілігі
Д) хабардарлық
19. Қайталану арқылы қалыптасқан, дамудың
жоғары деңгейімен және элементтік саналы реттеу мен бақылаудың
болмауымен сипатталатын әрекет:
А) шеберлік
В) білу
С) операция
Д) қызметі
20. Егер іс-әрекеттің мақсаттары белгілі
болса, бірақ мақсатқа жету жолдары жеткіліксіз болса, онда
шеберлікті қалыптастырудың бұл кезеңі келесідей
сипатталады:
А) түсіну
В) хабардар болу
С) автоматтандыру
Д) жоғары автоматтандыру
21. Білім, білік және дағды сынақ және қателік
деп аталатын әдіс бойынша алынады:
А) импринтинг
В) шартты-рефлекторлық оқыту
С) оперантты оқыту
Д) ауызша оқыту
Е) Викар арқылы оқыту
22. Баланың нақты шындықпен өзара әрекеттесу
процесінде оның жеке басының өзгеру процесі, жеке құрылымда
физикалық және әлеуметтік-психологиялық ісіктердің пайда болуы деп
түсініледі:
А) қалыптасуы
В) қалыптастыру
С) әлеуметтену
Д) тәрбие
23. "Бейімділік" ұғымы мыналарды
сипаттайды:
А) жеке қасиеттері
В) субъектілік қасиеттері
С) жеке қасиеттері
Д) даралықтың қасиеттері
24. Білім беру мазмұнының тәрбиелік
мүмкіндіктерін зерттеу педагогикалық процестің тұтастығына келесі
көзқарасты көрсетеді:
А) оқыту мен тәрбиелеу процестерінің бірлігі
В) тәрбиелеу "жеке" тәрбие ісінің бірлігі ретінде
С) педагогтар мен оқушылардың өзара әрекеттесу сипаты
Д) педагог қызметі
25. Баланың бұрын құрылған идеясын сақтау
тенденциясы:
A)
гало эффект
C) реттілік эффектісі
C) инерцияның әсері