Материалдар / педагогика психология
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

педагогика психология

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы педагогика психология бойынша мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2018
5618
13 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

... 10 сыныптағы ең нашар оқушылардың бірі болып табылады. Сондай-ақ, ол өзінің нашар оқу үлгерімі мен сабақта ештеңе түсінбейтіндігі арасындағы байланысты жасырғысы келеді. Өкінішке қарай, ақымақ болып көрінбеу үшін ол қолданатын стратегиялар сабағын жақсартуға кедергі келтіреді». ... оқушының сипаттамасы келтірілген С) Дайв ........... – одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин. оқыту …менің негізгі принципім: адамға әрқашан барынша көп талап қою, сонымен қатар он мейлінше қатты сыйлау»-кімнің пікірі: В)А.С.Макаренко; 1897ж. жарық көрген «әлеуметтік психология» атты еңбектің авторы::: Дж. Болдуин 19 ғасырдың 2 жартысында пайда болған тұжырымдамалары:: Халықтар психологиясы, бұқара психологиясы; 1908 жылы «Әлеуметтік психологияға кіріспе» еңбегін кім басып шығарды::? В. Макдцгал 1908 жылы жарық көрген «Әлеуметтік психологияға кіріспе» атты кітаптың авторы::: У.Макдугал 1921 жылы жарық көрген «Ұжымдық рефлексология» еңбегінің авторы::: В.Бехтерев 1930-шы жылдары педагогтің психологиялық қасиеттерін зерттеуді алғашқылардың бірі болып бастаған ғалым ::: Б.Г.Ананьев 1931 жылы «Тестің сенімділігі мен валидтілігі» атты монографияның авторы::: Л.Тэрстон 1956 жылы Блум әзірлеген ойлау ұшбұрышы мен ойлау дағдылары - д) барлық жауап дұрыс. 1960 жылдары когнитивті психология әлемінде кімнің теориясы басымдыққа ие болды? А.Жан Пиаженің ойлауды дамыту теориясы 1960 жылдары когнитивті психология әлемінде ойлауды дамыту теориясы тұрғысынан кімнің ғылыми идеялары басымдыққа ие болды Жан Пиаженің 1985 жылы оқудың үш стратегиясы бар деп айтқан зерттеуші - д) Малли 5-6 жасар балаларды бірнеше ашық хаттағы суреттерді есте сақтауды сұрау арқылы селективті зейіннің дамуын көрсеткен кім? А.Хаген мен Хейл 78 бет 5-7 сынып оқушыларында тәрбиеліліктің қандай жаңа көрсеткіштері байқалады: B) өзбеттілік. 800 мета-анализдің синтезін жасаған ғалым - в) Джон Хэтт Lesson Study тәжірибені жақсартудың ...D) демократиялық жолы Lesson Study тәсілі аясындағы тізбектелген үш қадамнан тұратын іс-әрекетті жоспарлау болжайды В) бастапқы бақылау, сабақ үстінде, бақылаудан кейін Lesson Study тәсілі бойынша зерттеу сабағы аяқталысымен талқылау жүргізіледі. Талқылауда белгіленген құрылым ...А) сыныптың тұтастай оқытылуы Lesson Study тәсілі Жапониядан тыс жерлерде қай жылдан бастап танымал бола бастады?В) 2007 Lesson Study тәсілінде бақылауға алынатын оқушылар саны D) 3 Lesson Study тәсілінде зерттеу зерттеу жүргізетін топ әдетте неше мұғалімнен тұрады?:кемінде 3 Lesson Study» ең алғаш қай елде пайда болған?D) Жапонияда Lesson Study» қандай мақсатта қолданылған? В) тәжірибені жақсарту мен жетілдіру мақсатында Lesson Study-де ең бастысы Е) сабақты зерттеу Loci әдісі деген не? А. Орын әдісі Loci әдісінің қолданылу аясы - Б) Есте сақтауды жақсарту үшін Lосi әдісін ойлап тапқан кім? А. Джошуа фоер А. Е. Личко бойынша шектен тыс ашуланшақтықтың негізгі белгілері сағыныш, қорқыныш, ыза, бірбеткей, өкпелегіш, қатігездік, даудамай эпилептоидтардың А. С. Макаренко бойынша ұжым дамуының кезеңдері:B) 3. А. С. Макаренко практикада тәрбие жұмысының перспективасының үш түрін көрсетті:D) жақын, орташа, алыстаған. А. С. Макаренконың көзқарасынша, Ұжым – бұл:E) барлық өзге де ұжымдармен тікелей байланысқан қоғамның бір бөлігі. А. С. Макаренконың көзқарасынша, ұжым өмірінің заңы – бұл:A) қозғалыс. А.А Бодалевтің пікірінше педагогикалық қарым – қатнастың тиімді болуына кедергі механизімі::: каузальді атрибуция А.Б. Ораловтың тұжырымдамасы бойынша педагогтің эгоистік центрациясы ::: өз «Мен» -ң қызығушылықтарына бағдарланған А.Б.Орловтың тұжырымдамасы бойынша педагог центрациясы жіктеледі : :: 7 топқа А.Б.Орловтың тұжырымдамасы бойынша педагогтің авторитеттік центрациясы : :: білім алушылардың ата-аналарының талаптарына қызығушылықтарына бағдарланған А.Б.Орловтың тұжырымдамасы бойынша педагогтің бюрократтық центрациясы : :: әкімшілікті ң,басшылардың қызығушылықтарына А.Б.Орловтың тұжырымдамасы бойынша педагогтің гуманистік центрациясы ::: өзінің және басқалардың қызығушылықтарына бағдарланған А.Б.Орловтың тұжырымдамасы бойынша педагогтің қақтығыстық центрациясы : :: әріптестерінің қызығушылықтарына бағдарланған А.Маслоу анықтаған қажеттіліктер ::: физиологиялық,қауіпсіздік,махабб атқа деген қажеттілік ,әдемілік сезімді қажетсіну ,өзін-өзі өзектендіру А.Н. Леонтьев бойынша әрекет құрылымының негізгі элементі … болып табылады.:: белсенділік А.С.Макаренко бойынша ұжымның даму принциптері:жариялық, жауапты, бағыныштық, перспективті бірізділік, жұптық іс-әрекет. А.С.Макаренко жеке адам тәрбиесінің қоғамдық бағыттылығы тұрғысынан ұжымның кейбір белгілерін көрсетеді:Ұжым тәрбиенің мақсаты және объектісі,Ұжым адамдарды жалпы мақсаттылыққа біріктіреді, Ұжым қоғамның бөлігі,Ұжымның өзінөзі басқару органдары мен басқарушылары болады. А.С.Макаренконың белгілеген ұжым сатылары:Бірінші сатыұжымның құрылуы. Екінші сатыда белсенділердің ықпалы арта түседі.Үшінші және одан кейінгі сатылар ұжымның кемелденуі. Авраам Маслоу 1968 жылы зерттеген қажеттіліктер иерархиясын деңгейге бөліп қарастырған саны: ) бес деңгейге бөліп қарастырды Авторитарлы тәрбие, либеральды тәрбие, демократиялық тәрбие, еркін тәрбие. Қандай белгілері бойынша: E) өзара қарымқатынас стилі бойынша. Адам – қоршаған орта, нәсілдік және тәрбиеге байланысты біртұтас әсерлердің нәтижесінде қалыптасады. Ең маңыздысы – тәрбие»- автор? C) Гельвеций. Адам адамзат белсенділігінің типтік таратушысы ретінде … болып табылады:: тұлға Адам бойында өзін әлеуметтік тұрғыдан әрекетшіл екенін сезіндіру, басқа азаматтарға және мемлекетке деген сыйластық пен сенімділік қалыптастыруды қалыптастыру болып табыладын тәрбие бағыты: Дене н\е азаматтық Адам денсаулығын нығайту және дұрыс дене дамуына жету мақсатында жүзеге асырылатын тәрбие – бұл: B) дене тәрбиесі. Адам әрекетінің динамакалық ж/е эмоциялық жағын сипаттайтын тұлғаның жеке дара - типологиялық ерекшеліктер жиынтығы::: темперамент Адам қабілеттерінің жоғары деңгейде дамуы барлық іс-әрекет жетістіктеріне жеткізеді: талант. Адам қоғамының әр басқышындағы оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен практикасының жай-күйі мен дамуын оқып-үйреттені педагогикалық ғылым саласы:B) педагогика тарихы. Адам өмірі организімнің дамуы қалай аталады? онтогенез. Адам санасының пайда болуына шешуші жағдай:еңбек. Адам тарихындағы алғашқы тәрбие беру мекемесі: B) жастар үйі. Адамгершілік сезімге жатады:қарыздық сезім. Адамгершілік сезімге жататындар: борыш сезімі. Адамгершілік тәрбие - бұл: B) моральды санасын мақсатты бағытты қалыптастыру, адамгершілік сезімдерін дамыту және адамгершілік тәртібінің дағдысын және әдеттерін қайта өңдеп шығару. Адамгершілік тәрбие міндеттері: моральдік ережелерді меңгеру,адамгершілік жүріс – тұрыс іскерліктерін қалыптастыру,адамгершілік сана қалыптастыру Адамгершілік тәрбиесі дегеніміз: жеке тұлғаның мінезқұлықтарының, әдетдағдысының, білімдерінің ережелерімен талаптарына және оларды қадағалауға айналған моральдық нормалар. Адамгершілік тәрбиесі: D) адамгершілік сапалардың, мінездің адами қасиеттерінің, дағдылар мен мінез-құлық әдеттерінің қалыптасу процесі. Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие – бұл: тәрбиенің бағыты Адамда өзін-өзі сендіруді туғызатың максимальды жақындастыратын: ауызды колмен басу. Адамдар арасындағы қарымқатынасқа сай тұлғаны 3 типке бөлген американ психологі?Хорни; Адамдар білім алатын белсенді зерттеулер?А. зерделеу,эксперимент, тапсырмаларды орындау,ойлау а/ы түсінік пен дағдыларды құру. Адамдар әр түрлі тілде , диалекті де немесе сақауланып сөйлегенде байқалады. :: Фонетикалық кедергі Адамдар қалай білім алатынын түсіну: «теориялық экспедициялардың» өн бойында ең ұзақ болатын топ - В) Когнитивті психологтар Адамдар мен топтарды әлеуметтік мінез – құлықтың заңдылықтарын зерттейтін ғылым::? ортақтасу; Адамдарды алдап- арбау қалай аталады:: манипуляция Адамдарды жеке тұлға ретінде мінездеме беретін ерекшеліктердің қайсысы қате: нейродинамикалық құрылыс. Адамдардың индивидуальдық қабілеттерінен білімдері, дағды мен ебедейліктері қалыптастыруының және іс-әрекет жетістіктерінің байланысын: қабілет. Адамдардың ойлауына байланысты: тілмен, сөзбен Адамды бұзықтыққа келтіретін табиғат не нәсілдік кемістігі емес, қолайсыз қоғамдық жағдайлар мен жаман тәрбие» - автор?A) И.Т.Чернышевский. Адамды индивид ретінде көрсететін қандай ерекшелік қате көрсетілген? мінез. Адамды өзіне қажетті белгілі әрекетке күшпен бағындыру:: императивтік ортақтасу Адамзат дамуы түрі ретінде қалай аталады? социогенез. Адамзат дәуірінің әр даму кезеңдеріндегі тәрбие және білім беру теориясы мен практикасын зерттейтін педагогика ғылымымының саласы:Педагогика тарихы. Адамның «аяқталмаған ісәрекеттері мен тапсырмалары аяқталған іс-әрекеттер мен тапсырмаларға қарағанда есте жақсы сақталынатыны» туралы заңдылықта анықтаңыз: Зейгарник эффектісі Адамның аброй деңгейін анықтайтын топ арасында қатынас жүйесіндегі орны::: статус Адамның артымен өзара белсенді араласуы олардың алға қойған мақсаттарына жетуіне қажет ететін мотивтер не болып табылады? әрекеттілікпен. Адамның белсенділігінің қайнар көзі не болып табылады: D) қажеттіктері. Адамның бет әлпеті мен бүкіл дене қимылдарына, сөздің интонациясы мен тембріне, дикциясы мен паузасына да өзгерістер енгізеді: Эмоция Адамның білім алуы жүзеге асырылатын, мұғалім мен оқушылардың мақсатқа бағыталған өзара әрекетінің барысы. білім беру Адамның ҒТ-аралық таңдауын өлшеуге негізделген ҒТ аралық қарым-қатынастың мінездемесі және құрылымын зерттейтін әдіс:социометриямен. Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңғыртуы ол- Білім Адамның әлеуметтік , қоғамдық топтарға қосылуынан туындаған мінез-құлық және әрекет заңдылықтарын осы топтардың психикалық ерекшеліктерін зерттейтін психология саласы:: Әлеуметтік психология; Адамның әр-түрлі іс-әрекет, материалдық игіліктерді өндірудің қайнар көзі: еңбек Адамның жаңа танымдық, эмоциялық немесе мінез құлық ептілігі мен дағдыларын салыстырмалы түрде жылдам қалыптастыруға даярлығы: тәрбиелілігі Адамның жеке белсенділігінің қайнар көзі: құндылықтар Адамның жеке тұлға ретінде көрсететін қандай ерекшелігі қате көрсетілген? нейродинамикалық қасиет. Адамның іс-әрекетін қадағалауда, тест арқылы зерттеуде психодиагностикалық өлшемнің дұрыс бағалануы............деп аталады::: валидтілік Адамның қажеттілігі болатын және кез келген жағдаятта және шартта жүзеге асатын,мінезқұлықтың тұрақты формасы, қоғам және ұжым үшін тиімдісі: D) әдет. Адамның қандай да бір қабілеттер арқылы ерекше тұлға ретінде көрсететін жоғарғы дамуының деңгейі:данышпандылық. Адамның қанша уақыты басқаларды тыңдауға кетеді::? 42-53 % Адамның материалды және рухани құндылықтарды құру және өз қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында шындықты өзгертуге бағытталған адамның іс- әрекеті :::еңбек Адамның өзі туралы қорытынды түсінігі: B) дүниеге көзқарастың субъективті жағы. Адамның өзін жүзеге асыра алу құралы, шешімді саналы түрде іске асыратын өзіндік әрекет – бұл: A) өзін-өзі тәрбиелеу. Адамның өзінің іс-әрекетіндегі сыртқы және ішкі кедергілердің байланысын білу және реттеу: саналы. Адамның өзін-өзі тәрбиелеудің негізгі тәсілдерін көрсетіңіз:A) өзінөзі талдау, өзін-өзі бағалау, өзін-өзі бақылау. Адамның психикалық әрекетінің сырттай көрінуі не болып табылады?интонация, мимика. Адамның психологиялық сипаттамаларының физикалық алып жүрушісі латын тілінен аударғанда Жекелік деген мағынаны білдіреді:: Индивид Адамның саналы және санадан тыс субъектінің сәйкестену сипаты арқылы өзге адамды түсіну амалы::: перцепция Адамның саналы және санадан тыс субъектінің сәйкестену сипаты арқылы өзге адамды түсіну амалы.: идентификация Адамның тәрбиелі екенін білуге не басты бағдар болып табылады: D) мораль. Адамның түрлі қажеттіліктерінен , мотивтерінен туындайтын , белгілі мақсатқа қол жеткізуге бағытталған ортамен белсенді әрекеттестігі:? іс-әрекет Адамның тұлғалық қасиеттері туралы жалпылау және шаблонды пікірлер белгісіне қатыстыру жолымен аталады: стереотипизация. Адамның ұзақ уақытқа ісәрекетінде және өзін алып жүруінде көрсететін эмоциональдық уайымы: көңіл-күй. Адамның шынайы дүниеге және ондағы өзінің орнына, ондағы қоршған адамның және өзіні-өзінің қатынасының жүйелі көзқарасы, сондай-ақ осы көзқарастымен негізделген адамдардың негізгі өмірлік позициялары, олардың сенімдері, идеалдары, танымның және әрекеттің принциптері, құндылықты бағдары:E) ғылыми дүниетаным. Адамның эстетикалық тәрбиелілігі неге негізделеді: D) органикалық бірлікте табиғи күштердің, қабылдау қабілеттерінің эмоциональды көңіл-күй, қиялдау, ойлау және көркемдік-эстетикалық білімділіктің дамуы: Азаматтық тәрбие міндеттері:адами абыройды және ішкі еріндікті қалыптастыру, азаматтарға және мемлекеттке сыйластық қалыптастырды,тәртіптілікті қалыптастырды Азаматтық тәрбиенің өзегі: дәстүрлі ұлттық тәрбиенің өзегі Айла – амал тауып қатынас жасау:: Манипуляция Айналадағы тұлғалардың қызығушылығымен пайда болған топ атауы: ассоциация. Айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысының механикалық түрде келісе беруі әңгімелесудің қай түрінде байқалады?А. Топтық әңгіме Акселерация дегеніміз:Жасөспірімдік жастағы балалардың физиологиялық, психологиялық тұлғасының жылдам дамуы. Акселерация: Оқушының бағдарламадан тыс қарқынды дамуы Акселерация» деген қай елдің сөзі, қандай мағына береді? Латынның «жеделдеу, тездеу» деген сөзі; Акселерацияға тән ерекшелік: ақыл- ойдың дамуы,балалардың бойының жедел өсуі АКТ мұғалімге оқу барысында көмек көрсетуге арналған- А. Әдістеме АКТ-ны білу дағдыларының негізінде не жатыр? АКТ туралы білім, ақпаратты алу, бағалау,сақтау, өндіру, ұсыну,алмасу үшін қолдану және Интернет желісінде бірлескенжұмысқа қатысу үшін жеткізе білу. Ақ ойлау қалпағы» нені білдіреді?А) белгілі немесе қажетті ақпаратқа назар аудару Ақпараттық технология: ақпаратты өңдеумен байланысты процестер. адам іс-әрекеті арқылы ауызша,жазбаша немесе басқа түрлі тәсілдермен жеткізілетін қажетті мағлұматтар жиынтығы. ақпаратты өңдеу процесінде қолданылатын құралдар мен әдістер жиынтығы Ақыл ой тәрбиесінің міндеті (міндеттері):танымдық белсенділік және қызығушылық дамыту, ой қабілеттерін дамыту, ғылыми дүниетаным қалыптастыру Ақыл-ой әрекетін сатылай қалыптастыру концепциясының авторы::: П.Я. Гальперин Ақыл-ой тәрбиесіне қандай ұғым кіреді? Зер салып ойлау, ақыл-ой күштері; Ақыл-ойдың қалыптасуын бағдарлаушы әрекеттер негізінде тұжырымдаған ғалым::: П.Я.Гальперин Алған білім мәселелерді шешуге құрал және әдістер болатындығын оқудың жалпы теориясында тұжырымдаған ғалым ::: С.Л.Рубинштейн Алдап, арбап ортақтасу тұлғааралық ортақтасуда жиі кездесетін қарым-қатынас: Манипуляция Алдына белгілі мақсат қойып оған жету жолында әрекет ете алатын ортада өз орны бар әлеуметтік өмірдің жемісі:: Жеке адам; Александр диалог түрінде білім беру туралы не айтады? А. Диалог түрінде білім беру оқушыларды ынталандыру және дамыту үшін әңгіме күшін қолдануға мүмкіндік береді деп санайды. Алты ойлау қалпағы» стратегиясының авторы В) Эдвард де Боно Алып шығу тәжірибесі» тәсілін кім зерттеген? А. Эндель Тулвинг Альма не себептен өзінің білімін көрсетерде қиналады? А) сенімсіздігінен Америка Құрама Штаттары мен Ұлыбританияда Lesson Study тәсілінің таныстырылымын жасаған кім? Е) Макота Йошида Американ психологі Хорни адамдар арасындағы қарым – қатынасты неше типке бөледі::? 3 Американ психологі Хорни адамдар арасындағы қарымқатынасқа сай тұлғаны қанша топқа бөлді? :: 3 Американ психологы Хорни адамдар арасындағы қарымқатынасқа сай тұлғаны қандай типтерге бөліп көрсетеді: Жатырқамайтын, агрессивті, жатсынушы Аралас сабақтың құрылымын көрсет:А)ұйымдастыру кезеңі,үй тапсырмасын тексеру,жаңа материалды мұғалімнің баяндауы,жаңа материалды бекіту,үй тапсырмасын беру; Аристотель тәрбие мақсатын: Жан рақымды дамыту деп білді, Ақыл-есті дамыту деп білді, Еркінжігерді дамыту деп білді Арифметикалық іскерлікті игеруде келеңсіз қиыншылықтармен байланысты білім ала алмау қабілеті ...дискалькулия Ассоциативті оқыту деген не? А. Нақты мәліметті жаңғырту не есте сақтауға жол ашу. Ата аналарға отбасын жақсарту мақсатында жеке дара көмек көрсете отырып, мұғалім: Педагогикалық әдептілік сақтау керек. Мақсатты түрде белгілі бір жоспарды ұстану керек.Ата-аналардың педагогикалық сауатын дамытуды ұйымдастыру керек. Ата-аналар комитетінің жұмысының бағыты: E) тәрбие жұмысы бойынша сынып жетекшісіне көмектесу. Ата-аналардың немесе олардың орнын басушылардың балаларды тәрбиелеуі – бұл: B) отбасы тәрбиесі. Атрибуция теориясының негізі? А. Индивидтердің табысқа қол жеткізуі не сәтсіздіктерден қашуы ,олардың өз жетістіктерін түсіндіруіне байланысты. Аттестаттау принциптері: еріктілік, ашықтық, эксперттік бағалардың жүйелігі және тұтастығы Аттестаттау ұстанымдары: обьективтілік, сыпайылық, игі ниеттілік Аттестациялау(сараптау):маман шеберлігінің деңгейін анықтайтын тәсіл, Мұғалімдердің кәсіби дайындығын жетілдіру жүйесі, Педагогтар мен мектеп басшыларының біліктілігін көтеру тәсілі. Ауқымды тәжірибе негізінде болжамдар мен ұсыныстарды қайта қарау қамтылатын модуль?А. Сыни тұрғыдан ойлау Ауызша және тұжырымдамалық білімнің сақталуына жауап беретін мидың бөлігі - А) Самай бөліктері Аффект ұғымын анықтайды B) ұзақ уақытқа созылатын, шектен тыс реакция Ашық бейнені барлық детальдарымен қоса қабылдап ұзақ сақтай алатын, көру қабілетінің түрі – бұл: эйдетикалық. Бандураның өзіндік тиімділікті қалыптастыруға ықпал ететін 4 факторды ерекшеледі:Б) Тәжірибе, жанама тәжірибе, әлеуметтік сенім, физиологиялық факторлар Б.Г.Ананьев бойынша зерттеудің лонгитюдті әдісі мыналардың қайсысына қатысты::: ұйымдастырушылық әдістерге Б.Д.Тарыгин «әлеуметтік психология» тұжырымдамасын қаншаға бөлген::? 4 Б.Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану: оперантты шарттылы Бағалау арқылы оқытуды жақсартудың факторлары 5 Бағалау анықтайды:Білімнің игерілу дәрежесін, Ептіліктің игерілу дәрежесін,Дағдылардың игерілу дәрежесін Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің итерпретациясы: с) алынған мәліметтердің мәнін анықтайды Бағалау:С)оқушы жұмысындағы дербестікті ,тапсырманы дұрыс орындау нәтижесін, білімнің ,іскерліктің ,дағдының сапасын анықтауды айтады; Бағалау» термині нені білдіреді?А. Жақын отыру Бағалаудың түрі -а) 2 Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес келетін мұғалім әрекеті: оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру Бағалаудың басты мақсаттары қандай?А. Оқытудың қиындықтарын анықтау, кері байланыс, уәж, болжау мен сұрыптау, стандарттарды бақылау мен орындау, оқыту бағдарламасының мазмұнын және білім беру стилін бақылау. Бағалаутүрлері ... А . 2 Бағдар – бұл:олардың мінезінде қамтамасыз етілген және уайым пікірлерінде көрсететін бағалау реакциясы. Бағдарламалап оқыту концепциясы негізделетін , тұлғаның мінез құлқын , жүріс-тұрысын модификациялау бағдарламасын жасаған ғалым:Б.Скинер Бақылау деген не? А. Бағалайтын тұлғаның алынған мәліметтердің мәнін анықтауы. Бақылау түрлері:А)тақырыптық, тара улар бойынша,қорытынды; Бақылауға негізделген оқудың негізгі аспектілері не? Мінезқұлыққа қатысу, оны ықтимал модель не парадигма ретінде есте сақтап, түрлі жағдайларда оның қалай көрініс табуы мүмкін екенін болжау /репетиция Бақылауды ұйымдастырудағы қажетсіз талаптар: зерттеу сапаларының көрінісінен арылмайтын арнайы жағдай туғызу Бақылаудың ауызша әдістері Фронтальды жауап алу Бақылаудың бір түрі ретінде жасырын бақылаудың ерекшелігі::: бақылаушы позициясы Бақылаудың түрлері:Алдын ала бақылау. Күнделікті бақылау. қорытынды бақылау. Бақылаудың,тәжірибенің,ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға,бағалауға,талдауға және синтездеуге бағытталған пәндік шешім қалай аталады: Сыни тұрғыдан ойлау Бала ойлауындағы эгоцентристік көрінеді: әлемді өз көзқарасымен көруге қабілетсіздік. Балалар ойлауынан өзгеше ерекшеліктер: эгоцентризм. Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы: е) оқушыға бағдарланған Балалар тұлғасының рухани байлығы, әлеуметтік белсенділік пен жауапкершілік сезімі қалыптасуының міндетті шарты болып табылатын принцип: ұжымда және ұжым арқылы тәрбиелеу Балалар ұжымы технологиясы қамтиды (А.С.Макаренко бойынша):қос ықпал ету, преспективалар қою, дәстүрлер қалыптастыру Балалар ұжымымен жұмыстар жүргізудегі мұғалімнің кәсіби маңызды қасиет-сапаларына көңіл бөлген ғалымдар:К.Успанов. Н.Д.Хмель. В.А.Сластенин. Балалар ұжымының педагогикалық теориясын дамытуға үлестерін қосқан педагогғалымдар: П.П.Блонский. Л.С.Выготский. С.Т.Щацкий. П.Н.Лепешинский А.С.Макаренко. Т.Е.Конникова Балаларда жыныстар арасындағы эмоциональды мәдениет қарымқатынасын, еркін, өзінің сезімдерін және әрекетін басқара алу іскерлігін мақсатты бағытталған даму, - тәрбие мақсаты: B) жыныстық. Балалардың ересектер қимылы мен олардың арасындағы қатынастарын ерекше шартты түрде қайта жаңғыртатын, тарихи дамыған әрекет түрі.:ойын Балалардың қиын проблемалардан бас тартуының байқалуы: агрессивті мінез Балалардың құқықтық санасезімін, қоғамдағы құқықтық нормалар мен құқықтар мәдениетті сақтау, заңды құрметтеу дағдыларын қалыптастыруды талап ететін тәрбиенің бағыты - құқықтық тәрбие Балалардың нарықтық экономика жағдайында шаршалылықты тиімді жүргізу қағидалары мен нормалаына сай сана-сезімдерін, дағдыларын іскерліктерін, талап ететін тәрбиенің бағыты: Экономикалық тәрбие Балалардың өзін-өзі реттелуі басталатын жас А) 3-4 Балалардың саналы оқушы болып шығуының кілті неде?А. Өзін-өзі реттеу мен метатану дағдыларын дамыту Балалардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерінің ерекшеліктері қандай? А. Ұтқырлық, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, тәртіп, өзіндік сана-сезім. Балалардың шығармашылық қабілеттерін, әлемді сұлулық заңдары арқылы тануға қызығушылықтары мен талпыныстарын дамытуды талап ететін тәрбиенің бағыты Эстетикалық тәрбие Балалық әлем –бұл үлкендер әлемінің бір бөлшегі, оның дербес емес қосалқы, бүтінге сай келмейтін және оған бағынышты бөлігі екенін сипаттайтын оқыту принципі (А.Б.Орлов бойынша) субординация принципі Балалық өмірлік жолын айқындайды:Отбасы жағдайы. Атааналарының кәсіптері.Атааналарының материалдық жағдайы. Баланы оқыту «сыртқы реттеу», «өзіндік реттеу» ілгерілеу үрдісінің авторы -D) М.Монтесори Баланы өз ықтиярымен оқыту – бұл: d) педагогикалық жаңашылдықтың идеясы Баланың бойындағы жағымсыз сипаттарды тежеп, шегеріп, ұнамды бағытын дамытуды мақсат ететін тәрбие түрі: ерік тәрбиесі Баланың жас ерекшеліктеріне қарай өзіндік сенімдерінің, көзқарастарының қалыптасуында сананы қалыптастыру әдісі (әдістері): дәріс. әңгіме-сұқбат. ақыл-кеңес. Баланың отбасындағы мәселелері туралы ҚР конституциясының тарауында былай делінген: Балаларды қоғау мен тәрбиелеу-ата-ананың табиғи құқығы және міндеті. Балалар үкіметтің қамқорлығына алынған. Балалар құқық қорғау орындарының қамқорлығын қажет етеді. Баланың отбасындағы орындайтын тапсырмаларының деңгейі арқылы көруге болады: Атаананың ұйымдастыру және бағыттаушы рөлін. Ата-ана бала арасындағы қарым-қатынас сипатын. Ата-ананың тәрбие құралдарын. Баланың өз әрекетінің мәні мағынасын түсінбестен ересектерге еліктеуі::? Иммитация Баланың өмір сүру, тіршілік ету, жеке тұлғалық және салауатты даму құқығын жариялаған құжат:«бала құқығы туралы конвенция», ББҰ бас ассамблиясы шешімі, конвенция Баланың өмірлік жолын айқындайды: Әлеуметтік орта. Мемлекет саясаты. Қоғамдағы жағдай. Баланың өмірлік жолын айқындайтын орта: әлеуметтік Баланың, дамуы оқыту мен тәрбиеден тәуелсіз, яғни спонтанды, өзінен-өзі жүреді, ол табиғатынан берілген ішкі қасиет (имманентті) деп түсіндірушілер:Э. Мейман, Ж. Пиаже, А.Ф, Лазурский Балмұздақ жасау» бейнеролигі өзін-өзі реттеудің қай аспектісіне қатысты - а) әлеуметтік Бандура өзіндік тиімділікті қалыптастыруға ықпал ететін неше факторды ерекшелейді?А. 4 фактор: тәжірибе, пішіндеу, әлеуметтік сенім,физиологиялық факторлар Бандураның қай дакторында «қол жеткізілген жетістік өзіндік тиімділікті арттырады, ал сәтсіздік төмендетеді деп айтылады? Бірінші, тәжірибе Барлық принциптерге бірдей көзқарасты талап ететін тәрбие приципіне қандай талап қойылады: E) маңызы бірегейлігі. Барнс пен Мерсердің айтуынша, мұғалімдердің оқушыларды әңгімеге тарту кезінде дамыту қажет болып табылатн әңгіменің түрі?А. Зерттеушілік әңгіме Басқа адамның ішкі көңіл күйін сезіне алу қабілеті::: симпатия Басқа адамның ішкі көңіл-күйін сезіне алу қабілеті::: эмпатия Басқару әдістерінің негізгі топтары: әкімшілік-ұйымдастыру әдістері, Психологиялықпедагогикалық ықпал ету әдістері, Қоғамдық әсер ету әдістері, Әлеуметтікпедагогикалық әдістер Басқару іс-әрекеттері процесінде мынандай қызметтер орындалады: Мақсаттарды айқындау.Жоспарлау ұйымдастыру. Келісім жасау.Реттеу. Ынталандыру. Басқару іс-әрекеттері үдерісіндегі қызметтер:: Мақсаттарды айқындау. Ұйымдастыру. Жоспарлау.Сендіру Басқаруда басшылыққа алатын ақпараттар: аналитикалық , бағалаушылық , жобалаушылық Басқаруда негізге алынады: бастапқы ақпарат. тактикалық ақпарат. жылдам ақпарат. Басқарудағы педагогикалық ақпарат түрлері: бастапқы, тактикалық, оперативті Басқаруды ұйымдастыру формалары мен бағыттары: нұсқауәдістемелік, әдістемелік бірлестіктер, педагогтарды жаппай сауаттандыру, сауықтыру Бастан кешірген және қабылданған нәрсені ойға бекіту, сақтау және еске түсіру – бұл: ес. Бастауыш сынып жасындағы бала: Әртүрлі жағдайды өз қиялында бейнелей алады. Өз қиялында өауіпті де үрейлі жағдайларды да тудыра алады. Кездесетін барлық жағдайларды да тудыра алады. Баяндау әдісіндегі әнгіме түрлері: Баяндап айту,Әңгімелей отырып баяндау, Әңгімелей отырып бекіту, Әңгімелеп баяндау, Әңгімелеп бекіту Бедел бұл латын тілінен аударғанда...:: Ықпал,билік Бейнелеу көрнекілігіне жатады: макет Белгілі бір бағытқа байланысты бір адамның екінші адамға беретін нұсқаулары мен түрткілері::: жалпы қарым-қатынас Белгілі ғалым М.Чошанов «Құзырлылық» деген ұғымға қандай түсінік беріп, формула ұсынды? Білімді қолданудың жылдамдығы+әдістерінің оралылымдығы+ойлаудың сынаулығы. Белль-Ланкастер жүйесі: 600-ден астам оқушылармен алкен залда өткізеді,содан соң топтарға бөледі. Белсенді бейнелеу сипатталады: адамның өз еркімен, ерік жігері арқылы образды елестетуі Белсенділік, еңбек, еңбекке әсер әрекеттілік түсініктері арасында кең логикалық түсінігі не болып табылады: белсенділік. Белсенділік, сайлап алушылық, іс-әрекеттегі жанамалылық – ес мінездемесінің белгілері: адамда. Берілген анықтаманың маңызды элементтерінің қолдануына баса назар аударту болып табылатын не?А. Оқыту үшін бағалау Бес жасар балалар неше сөз қолданады?А.5000 сөз БЖӘ моделі әңгімеге сыныпта бастама жасайтын және оны бақылап отыратын адам мұғалім болатын жағдайларды көрсетеді» деген кім?А. Мерсер Биологиялық бағыт өкілдері Ч.Ломброзо З.Фрейд Л.С.Выготский Н.К. Крупская Л.И. Божович Э. Торндайк Биологиялық қасиеттерің иесіиндивид Бихевиоризм: Психология ғылымы мінез-құлықтың, психологияда сананың орны жоқ деп қарастырады. Бихевиоризмнің негізін салған кім? А. Джон Уотсон. Бихевиористикалық бағыт нені қарастырады?А. Ортамен өзара байланыстағы мінез-құлықты зерделеу үшін эксперименттік рәсімдерді пайдалануды қарастырады. Біз қалай ойлаймыз? » деген кітап авторы Джон Дьюи Біздің қалай оқитынымызды түсінуге бағытталған «теориялық экспедициялардың» негізгі бағыттары?А.1.Неврология,аффект ивтік теориялар, әлеуметтік психология және когнитивті психология Біле тұра, ақталмайтын жағымсыз бағдар:ескішілдік. Біліктілікті көтеру мақсатында іс-шаралар ұйымдастырылуы мүмкін:Негізі жұмыс орнында үзіліссіз өткізілетін қысқа мерзімді тақырыптық оқулар. Сала, ұйым, 3 мекеме деңгейінде жүргізілетін тақырыптық проблемалы емес орташа мерзімді семинарлар. Мамандардың кәсіби қызмет бағытында біліктілік көтеру мекемесінде ұзақ мерзімді оқу Білім алуды үйретудің» қозғаушы күші -Ә) метатану Білім алу ақпарат жинақтау ретінде қалай сипатталады? Нәтижеесте сақталып,қажет болған жағдайда қолдануға да болатын факті, дағды және әдістердің айтарлықтай мөлшердегі жиынтығы. Білім алу дегеніміз не? Қол жеткен нәтижелер және пайдалы тәжірибе Білім алу есте сақтау ретінде қалай сипатталады? Нәтиже-қайта өндіруге болатын есте сақталған көлемді ақпарат. Білім алу мен білім берудегі жаңа тәсілдер 7 модуль Білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жинақтауға бағытталған қызмет - D. Бағалау Білім алу шынайылықты өзгеше түсіну және түсіндіру ретінде қалай көрінеді? Нәтижесі-әлемді өзгеше қырынан қарастыру арқылы танып-білу. Білім алу-білімнің сандық ұлғаюы ретінде қалай сипатталады?А.Оның нәтижесі алынған ақпарат болып табылады. Негізгі міндет- «көп білу». Білім алуда қандай бағалау аса пайдалы b)формативтік Білім алуды үйрету негізі не? А. Өз бетімен оқуды ойластыру, кейінгі оқу үдерісінде ойлаудың нәтижелерін саналы қолдану үдерісі. Білім алуды үйретудің қозғаушы күші – Метатану Білім алудың көзіне қарай оқыту әдістері қалай жіктеледі? Сөздік, көрнекілік, практикалық; Білім алудың қозғаушы күші не? А. Метатану 3 Білім алу-мағынаны ұғыну және оның мәнін анықтау ретінде қалай сипатталады? Нәтиже-оқушының пәннің құраушы бөліктері мен шынайы өмір арасындағы өзара байланыстарды анықтай алуы. Білім алушылар әлемді түсіну үшін құрылымдар мен моделдерді игеріп қана қоймай, өз құрылымы бар ортаға қатысады. Оқу сан алуан тәжірибе Білім беретін мемлекеттік стандарттар жауап беретін талаптар: Жалпы мәдени ортаның жағдайы.Білім беру салаларының және сатыларының сабақтастығы стандарт ережелерінің бұзылмауы. Білім алушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктері. Білім беру дегеніміз D) қоғамдық үдеріс болып табылады және осы қоғамның мүшесі болу үшін олар білуге тиіс белгілі бір орныққан тәжірибені танып біледі. Білім беру жүйесі дегеніміз: оқу- тәрбие мекемелерінің жиынтығы; Білім беру жүйесін стандарттау қажет:баламалы оқулықтардың қосылуы үшін ,Тың оқу жоспарлауының енгізілуі үшін, мектептегі оқу процесінің жаңа еркін ұйымдастыру формаларына жету үшін. Білім беру жүйесінің негізгі нормативтік құжаттары: Оқу жоспары.Оқу бағдармалар.Оқулықтар. Білім беру ісіне оның сипатын жақсартатын тұрақты элементтерді мақсатты түрде енгізу модернизациялау Білім беру мазмұны дегеніміз: БІД-ның көлемі мен бағыты Білім беру мазмұны оқу бағдарламаларында, оқу жоспарында, оқулықтарда бейнеленеді. Білім беру мазмұнында жеке тұлғаға «азаматтық тәрбие» беруде, табиғи құбылыстарды және қоғам өміріндегі жағдайларды, олардыңөзара байланысын ашуда, оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыруда оқу пәндерін кіріктіруді басшылыққа алатын мемлекет: Англия Білім беру мазмұнының жауап беретін сұрағы: Нені оқыту керек? Білім беру мемлекеттік стандарттары жауап беретін талап (талаптар): білім алушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктері, жалпы мәжени ортаның жағдайын есепке алу, білім беру салаларының және сатыларының сабақтастық ережелерінің бұзылмауы Білім беру мемлекеттік стандарттары: азаматтардың толыққанды, сапалы білім алуын қамтамасыз етеді, білім беру кеңістігін сақтауды қамтамасыз етеді, білім беруді және оны басқаруды ізгілендіруді қамтамасыз етеді Білім беру мемлекеттік стандарты құрастырылады: Білім беру деңгейіне орай, Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі, Білім беру бағытына орай Білім беру міндеттерін шешуге бағытталған: мұғаліммен оқушының өзара байланысқан ісәрекеттің реттелген тәсілдері оқыту әдістері Білім беру саласындағы біздің мақсатымызды анықтайтын болжам С. Дәлел Білім беру стандарты: Міндетті оқыту компоненттерін анықтайтын құжат. Міндетті білім берудің негізгі құжаты. Білім беру нормаларын анықтайтын құжат. Білім беру сызбалары» неден құралады? Сенім, көзқарас, шешім, іс-әрекет: Білім беру үдерісінің өзара үйлеспейтін функциясы А) қоғамдық өмірдің қазіргі кезде бар үлгілерін жаңғырту Білім беру үдерісінің өзара үйлеспейтін функциясы нешеу?В) 2 Білім беру ұғымын педагогикаға алғаш рет енгізген:И.Песталоцци; Білім беру философиясы мәртебесін аңықтаудағы көзқарастар: Білім беру филасофиясы ғылыми білімдердің пәнаралық саласы, қолданбалы филасофия, білім беру философиясы жеке ғылыми сала емес Білім беру философиясының нысаны білім берудің пәнаралық және сыртқы факторларын ескеруші сипаттамалары: Құндылық. Жүйелік. Ғылымилық. Білім беру философиясының функциялары: сипаттаушылық және түсіндірушілік, түрлендірушілік, болжамдық Білім беру» ұғымының мазмұндық аспектілері: білім беруқұндылық, жүйе, процесс және нәтиже Білім беруде маңызды орын алатын П.Я Гальпериннің теориясы қалай аталады::: ақыл – ой әрекетін сатылап қалыптастыру Білім берудегі әңгімелесуді- қарым –қатынас жасаудың бірсарынды үдерісі емес,керсінше, идеялар екі жақты бағытта жүреді және осының негізінде оқушының білім алу үдерісі алға жылжиды» деп тұжырым жасаған кім?А. Александр . Білім берудегі инновациялық процестердің педагогикалық маңызды проблемасы: с) озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау және тарату Білім беруді басқару және көшбасшылық» қай модульмен тығыз байланысты? Сыни тұрғыдан оқыту» модулімен байланысты Білім беруді, әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған бағалау. a) Сабақтағы іс-әрекеттің нақтылы элементтері Білім берудің көздеріне сәйкес оқыту әдістері жіктемесінің арасында ең кең тарағаны(Огородников И.Т.,Перовский С.И.,Голант Е.Я.);Сөздік немесе ауызша баяндау әдісі, Көрнекілік әдістер, Тәжірибелік әдістер Білім берудің құндылық сипаттамалары өзара байланысқан үш бөліктерді қарастырады:білім беру –құндылық:тұлғалық, қоғамдық, мемлекеттік Білім берудің мазмұнын ашатын құжаттар:Д)мемлекеттік стандарт, оқу жоспары, оқу бағдарламасы, оқулық; Білім берудің мемлекеттік стандарттарының қызметтеріне жатпайды: педагогикалық тех
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!