1.
«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында
ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану барысында
оқушылар:
Электронды
тасығышқа
ақпаратты
сақтайды.
2.
«Көпіршелер»
деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі:
Оқушыларға
өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы
орындауға
мүмкіндік
береді
3.
А.Выготскийдің оқу моделі негізделген жорамал:
Оқушылардың
диалог қүру нәтижесі
4.
Адамның есте сақтауында негізгі орын алатын,
санаға ақпарат енгізуді жүзеге асыратын,жады:
қысқа мерзімді жады
5.
Айтылған пікірлер мен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беретін әңгіме түрі:
Кумулятивтік
6.
Б.
Скиннер көзқарасы бойынша,
адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру,
лайықсыз қылықтарын елемеу және жаза қолдану:
Оперантты
шарттылы
7.Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы:
Алынған мәліметтердің
мәнін анықтау
8.Бағалаудың барлық түрлеріне тән 3
сипаттама бар,
қадағалау сипаттамасына сайкес мұғалім әрекеті:
оқушының сұраққа жауабын тыңдау,
9.
Бағалаудың барлық түрлеріне үш сипаттама тән.
Соның ішінде,
оқушының жауабын критерийге сәйкес талдап,
түсіну үшін:
Интерпретация
10. Балалар өздерінің сенім,
біліміне сүйеніп,
пайымдау жасай алады деген түсінікке негізелген оқыту ортасы:
Оқушыға бағдарланған
11. Балалар өздерінің сенім,
біліміне сүйеніп,
пайымдау жасай алады,
деген түсінікке негізделген оқу ортасы:
Жас ерекшелігіне
бағдарланған
12. Балалардың қабілеті жетіп тұрса да кеңес берілмеген жағдайда тәсілдерді пайдаланбауы (Флейвелл):
«өнімділік
тапшылығы»
13. Баланың танымдық дамуының сипаттамасы:
оқу және пролблемаларды
шешу
14. Білімді жаңа жағдайларға орайластыру және әртүрлі мәнмәтіннен алынған түрлі ақпаратты пайдалану арқылы оқу қабілеті:
Ұқсастық бойынша пайымдау
15. Бірегей,
жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлғааралық және тұлғаішілік үдеріс:
шығармашылық
16. Ғылыми және практикалық шығармашылықтың мүғалімдердің озат тәжірибесінің нәтижесі:
Педагогикалық
ғылымның жетістіктерін
енгізу және озат тәжірибені
тарату
17. Ғылыми және практикалық шығармашылықтың,
мұғалімдердің озат тәжірибесінің нәтижесі:
Педагогикалық
шығармашалық
18. Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің екінші кезеңі (Ренулли мен Райс):
Топтық оқу жаттығулары
19. Дарынды,
талантты балаларды тексеру парағы бойынша (оқу үдерісінің қалай жүретінін басқадан гөрі жақсы біліп өздерінің оқуын реттей алады деп анықталған өлшем):
Икемділік
20. Диалог барысында әркімнің идеясы құнды деп саналып,
мұқият бағалаудан өтетін әңгіменің түрі:
Зерттеушілік
әңгіме
21. Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің бірі болып табылатын икемділік сипаттамасы:
Тапсырманы
орындауды
балама шешімдерді
көріп, қабылдай алады
22. Ең үздік оқушыларды анықтаудағы «өз білімін жетілдірудің»
тиімді өлшемінің сипаттамасы:
Олар өздерінің оқуларын реттей
алады.
23.
Ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатын
ең үздік оқушыны анықтайтын сенімді өлшем
(Фриман):
Шоғырлану
24.
Жинақтау, бағалау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған
сұрақ:
Жоғары дәрежелі
25.Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезіндегі оқушылар
әрекеті:
Айтқандарын
дәлелдейді
26.
Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді
сақтауға жауап беретін жады түрі:
Рәсімдік
27.
Қателіктер мен тәуекелдерді азайта отырып, таңдаулы жылдамдатуға
және түсініктер мен қағидаттарды «жеткізуді» тездетуге ықпал ететін
сауалнама мен талқылаудың жиынтығы арқылы өзара түсіністікке қол
жеткізу тәсілі:
Диалог
28.Қолдану ерекшелігі мен орнына байланысты
жаңалық енгізудің түрлері:
Технологиялық, әдістемелік,
ұйымдастырушылық
29.
Мұғалім қызметіндегі сындарлы оқыту теориясына сәйкес маңызды
басымдықтардың бірі:
Оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін
түсіну
30.
Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын
анықтау мақсатында оқушылардың оқу үдерісін
зерделеуі:
Сабақты зерттеу
31.
Н. Мерсер зерттеуіне сәйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да
болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайтын әңгіме
түрі:
Кумулятивтік
32.
Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, кумулятивтік әңгіменің
сипаттамасы:
Қатысушылар өзгелер ұсынған кез келген идеяны
төзімділікпен тыңдайды
33.
Нәтижесі қайта өндіруге болатын есте сақталған көлемді ақпарат
болып табылатын оқу түрі:
Білім алу есте сақтау
ретінде
34.
Оқу нәтижелерін оқушының жеке тұлғалық аспектісі ретінде қарайтын
тұжырымдама:
Алынған білімнің өмірмен байланысын
ұғыну
35.
Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы
үшін ең тиімдісі:
Өзгелерді оқыту
36.
Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлардың
бірі:
Оқу нәтижелерін бағалауды
меңгеру
37.
Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі
факторлары:
Ба