Материалдар / педагогика тест
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

педагогика тест

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған тест жауаптарымен.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2023
261
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1. «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар:

Электронды тасығышқа ақпаратты сақтайды.

2. «Көпіршелер» деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі:

Оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік береді

3. А.Выготскийдің оқу моделі негізделген жорамал:

Оқушылардың диалог қүру нәтижесі

4. Адамның есте сақтауында негізгі орын алатын, санаға ақпарат енгізуді жүзеге асыратын,жады:

қысқа мерзімді жады

5. Айтылған пікірлер мен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беретін әңгіме түрі:

Кумулятивтік

6. Б. Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу және жаза қолдану:

Оперантты шарттылы

7.Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы:

Алынған мәліметтердің мәнін анықтау

8.Бағалаудың барлық түрлеріне тән 3 сипаттама бар, қадағалау сипаттамасына сайкес мұғалім әрекеті:

оқушының сұраққа жауабын тыңдау,

9. Бағалаудың барлық түрлеріне үш сипаттама тән. Соның ішінде, оқушының жауабын критерийге сәйкес талдап, түсіну үшін:

Интерпретация

10. Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізелген оқыту ортасы:

Оқушыға бағдарланған

11. Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады, деген түсінікке негізделген оқу ортасы:

Жас ерекшелігіне бағдарланған

12. Балалардың қабілеті жетіп тұрса да кеңес берілмеген жағдайда тәсілдерді пайдаланбауы (Флейвелл):

«өнімділік тапшылығы»

13. Баланың танымдық дамуының сипаттамасы:

оқу және пролблемаларды шешу

14. Білімді жаңа жағдайларға орайластыру және әртүрлі мәнмәтіннен алынған түрлі ақпаратты пайдалану арқылы оқу қабілеті:

Ұқсастық бойынша пайымдау

15. Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлғааралық және тұлғаішілік үдеріс:

шығармашылық

16. Ғылыми және практикалық шығармашылықтың мүғалімдердің озат тәжірибесінің нәтижесі:

Педагогикалық ғылымның жетістіктерін енгізу және озат тәжірибені тарату

17. Ғылыми және практикалық шығармашылықтың, мұғалімдердің озат тәжірибесінің нәтижесі:

Педагогикалық шығармашалық

18. Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің екінші кезеңі (Ренулли мен Райс):

Топтық оқу жаттығулары

19. Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша (оқу үдерісінің қалай жүретінін басқадан гөрі жақсы біліп өздерінің оқуын реттей алады деп анықталған өлшем):

Икемділік

20. Диалог барысында әркімнің идеясы құнды деп саналып, мұқият бағалаудан өтетін әңгіменің түрі:

Зерттеушілік әңгіме

21. Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің бірі болып табылатын икемділік сипаттамасы:

Тапсырманы орындауды балама шешімдерді көріп, қабылдай алады



22. Ең үздік оқушыларды анықтаудағы «өз білімін жетілдірудің» тиімді өлшемінің сипаттамасы:

Олар өздерінің оқуларын реттей алады.

23. Ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатын ең үздік оқушыны анықтайтын сенімді өлшем (Фриман):

Шоғырлану

24. Жинақтау, бағалау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ:

Жоғары дәрежелі

25.Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезіндегі оқушылар әрекеті:

Айтқандарын дәлелдейді

26. Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді сақтауға жауап беретін жады түрі:

Рәсімдік

27. Қателіктер мен тәуекелдерді азайта отырып, таңдаулы жылдамдатуға және түсініктер мен қағидаттарды «жеткізуді» тездетуге ықпал ететін сауалнама мен талқылаудың жиынтығы арқылы өзара түсіністікке қол жеткізу тәсілі:

Диалог

28.Қолдану ерекшелігі мен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері:

Технологиялық, әдістемелік, ұйымдастырушылық

29. Мұғалім қызметіндегі сындарлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі:

Оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну

30. Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу үдерісін зерделеуі:

Сабақты зерттеу

31. Н. Мерсер зерттеуіне сәйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайтын әңгіме түрі:

Кумулятивтік

32. Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, кумулятивтік әңгіменің сипаттамасы:

Қатысушылар өзгелер ұсынған кез келген идеяны төзімділікпен тыңдайды

33. Нәтижесі қайта өндіруге болатын есте сақталған көлемді ақпарат болып табылатын оқу түрі:

Білім алу есте сақтау ретінде

34. Оқу нәтижелерін оқушының жеке тұлғалық аспектісі ретінде қарайтын тұжырымдама:

Алынған білімнің өмірмен байланысын ұғыну

35. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі:

Өзгелерді оқыту

36. Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлардың бірі:

Оқу нәтижелерін бағалауды меңгеру

37. Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлары:

Ба

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!