Жамбыл облысы Байзақ ауданы
Үлгілі ауылы Үлгілі орта мектебінің биология пәнінің мұғалімі-
Калиева Айгуль Бекболовна
«Педагогикалық
философия»
Мұғалім-үнемі ізденіс үстінде
жүретін адам. Адамзат дамыған сайын мұғалімге деген талап та
күшеюде. Қазіргі білім саласындағы өзгерістер тарихта қалары хақ.
Әр ғасырдың өзіне тән ерекшелігі болады. Ал қазіргі білім саласының
мақсаты оқушы өзіне өзі жауап бере алатын адами тұлға ретінде
қалыптасуында. Сондықтан оқушыларға да қойылып отырған талап
логикалық тұрғыда ойлауында, жұмысының нәтижелі және сәтті
аяқталуында, тұлғаның өзін өзі дамытып отыруында. Ал бұған жауап
беретін педагогикалық философия. Педагогикалық философия Жер
бетінде үстемдік етіп отырған адамзаттың тәрбиелі, жанашыр,
білімді, дене бітімі келіскен тұлға болып қалыптасқанын
зерттейді. Яғни, педагогикалық
философияның ең бірінші міндеті- адамның таным қабілетін аша
отырып, адам табиғатын тану. Ал тұлғаның дұрыс қалыптасуы - адам
табиғатының әлеуметтік тұрғыда және тарихи дамуына
байланысты. Философия өмір заңдылықтарын
зерттейтін ғылым және басқа ғылымдардың тірегі болып есептеледі.
Философияны педагогикадан бөліп қарастыра алмаймыз, неге десеңіз,
психология, этика, мәдениеттану салалары бір-бірін толықтырады.
Яғни педагогикалық философия мен философияны тоғысқан дүние ретінде
қарауымыз керек.
Менің педагогикалық еңбек
жолымда өз философиям қалыптасқан деп есептеймін. Өйткені өз
ұлтымды, жерімді жан-тәніммен сүйемін. Менің қолымнан кәсіпкерлік
те, саясаткерлік те шықпауы мүмкін, бірақ алдымда отырған ауыл
балаларының бойынан өз ұлтын, жерін сүйіп қана қоймай, сол елі үшін
еңбек ететін азаматтарды тәрбиелеу бұл менің қолымнан келетін іс
екеніне еш күмәнім жоқ. Бала тәрбиесі өте күрделі процесс. Бала
тәбиесіне қарай ұлттың ірге тасы да қаланады. Сол ірге тастың берік
болуы үшін мен «Мәңгілік ел» жалпыұлттық
идеясының құндылықтарын басшылыққа аламын.
Жалпыұлттық идеяның миссиясы
мен құндылықтары оқу-тәрбие жұмысының барлық түрлері арқылы кешенді
түрде жүзеге
асырылады. Ал
білім беру үдерісін
ұйымдастырудың басты ерекшелігі білім беру мен
тәрбиенің бірге
жүруінде. Кез келген ақпаратты
оқушыларға қарапайым түрде жеткізу керек, ал егер сол ақпарат
адамның қалауын қанағаттандырса ол құндылыққа айналары
сөзсіз. Өз іс-тәжірибемде осы
құндылықтарды оқушы бойына қалай сіңірудемін, соның бір екеуіне
тоқтала кетейін. Зайырлы қоғам және руханиятты оқушы бойына сіңіру
үшін Ата Заңнан туындайтын басқа да заңдардың барлық баптарын қатаң
орындау керек екендігін оқушыларға айтамын. Заңмен жүрген адам
ешуақытта теріс жолды таңдамайды.Заң бойынша оқушылардың
сауаттылығын арттыру менің өз тәжірибемде алға қойған
мақсатым.
Индустрияландыру мен
инновацияларға негізделген экономикалық өсуді әсіресе жоғары сынып
оқушыларына кеңінен қолданамын. Оған себеп болған өз білімімді
жетілдіруге арналған курстарға барып жүргенімде Жапон мемлекетінің
білім саласына қойылған талаптары түрткі болды. Олар оқушылары
жоғары сыныпқа келгенде өздерінің ата кәсіптері кеме тұрғызуды
оқушыларына бағдарлы курс ретінде қарастырады екен, ал біздің ата
кәсібіміз мал шаруашылығы сондықтан мен 10 мен 11 сынып оқушыларына
бағдарлы оқыту курсы бойынша «Ауыл шаруашылығындағы биология»
тақырыбында авторлық жұмыс жасап шықтым. Бұл курста оқушыларды
мамандыққа даярлау кезінде мемлекетіміздің ішкі жалпы өнімін қалай
өндіреміз, өсіреміз деген сұраққа жауап береміз. Ауыл шаруашылығын
дамытуға арналған міндеттермен
таныстырамын.
Мысалы, қолданбалы курста
ауылшаруашылық дақылдары, ауыспалы егістер, егін шаруашылығын
механикаландыру, мал шаруашылығы, мал азығы
сияқты тақырыптар егжей-тегжей
қарастырылады. Әр бөлімді талқылап болғаннан кейін жоба қорғалады.
Жобада малға тиімді қора-қопсықтан бастап қандай жем-шөп түрлерін
өсіру керек немесе сол малдың терісін, жүнін қалай тиімді
пайдалануға болатыны жайлы айтылады және Отандық өнімді өндірудің
жолдары мен Отандық өнімді қолдау керек екендігі туралы сөз
қозғалады. Сонымен қатар ауыл шаруашылық өнімдерін өндіруде
кластерлік жүйеге келтіруге үйретімін. Әсіресе біздің мемлекетіміз
ауыл шаруашылығына бейімделген сондықтан экономикамызды көтерудің
бірден бір жолы ауылшаруашылығына ден қою деп ойлаймын. Менің ауыл
педагогі ретіндегі философиям осы.
1) барлық банк немесе
Қазпошта бөлімшелерінде келесі реквизиттер арқылы
жүргізіледі.
Қазақстан Республикасы Білім
және ғылым министрлігінің «Республикалық қосымша білім беру
оқу-әдістемелік орталығы» РМҚК (резидент -
19).
БИН
990140004733
ИИКKZ918560000005068448
БИК
KCJBKZКX
КНП
859
Кбе
16
АО
БанкЦентрКредит
Төлемақы аталуы:
«Шебердің
қолтаңбасы» байқауы.
Қатысушының аты-жөнін, тегін
толықтай көрсету қажет(жіберуші
–Резидент:19).
2)
Kaspi.kz арқылы
жүргізіледі: 1) Kaspi.kz тіркелу; 2)
«Платеж» бөлімі 3) «Образование»; 4) «Школы»; 5)
«Республиканский учебно-методический центр
дополнительного образования»; 6) қатысушы туралы
мәлімет енгізу және төлем сомасын көрсету; 7) төлем түрін көрсету
(Kaspi gold, Kaspi депозит, Kaspi кошелек, Kредитная карта); 8)
төлем жасау.
9. Байқауға қатысу
үшін pochergmaster0819@mail.ruэлектронды поштаcына
келесі құжаттарды жіберу
қажет:
1) 1-қосымшаға сәйкес
өтінімді;
2) сканерден өткізілген
төлемақы құжаты (түбіртек немесе төлем
тапсырмасы);
3)
байқауға қатысатын жұмыс.
3. Байқауға
.