Материалдар / "Педагогикалық шеберлік тәрбие мен оқыту өнері ретінде" эссе
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Педагогикалық шеберлік тәрбие мен оқыту өнері ретінде" эссе

Материал туралы қысқаша түсінік
"Педагогикалық шеберлік тәрбие мен оқыту өнері ретінде" эсседе мұғалімнің қазіргі қоғамдағы атқаратын рөлі туралы жазылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Маусым 2021
1521
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Шығыс Қазақстан облысы Аягөз ауданы бойынша білім бөлімінің

«№10 қазақ мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі












ЭССЕ


Педагогикалық шеберлік

тәрбие мен оқыту өнері ретінде




Музыка пәнінің мұғалімі

Тастанбекова М.Т












Қазақстандық білім беруді жаңғырту, қазақстандық қоғамның "тамаша, сапалы білім беру" ұлттық жобасын іске асыру және жаңа мемлекеттік білім беру стандарттарын енгізу жағдайында заманауи педагогтың рөлі де арта түсуде. Мен - XXI ғасырдың педагогы бүгінгі беріліп жатқан білімді бұл жоғары құндылық, жас ұрпақтың дүниетанымдық ұстанымдарының басымдылығы, бұл социумның мотивациялық және мәдени құрамдас бөлігі, адами капитал, қаржы және рухани дағдарысты еңсеру жолы деп түсінемін.

Барлық уақытта да білімді ұстаздың мәртебесі өзгеріссіз қалады: бұл ең алдымен әдептілік, адалдық, өз пәніне, балаларға деген сүйіспеншілігі, ең бастысы оқушыларға білім берудегі үлкен жауапкершілігі. Баланың жеке қасиеттері, оның өмірлік ұстанымдары мен ұмтылыстары мектеп босағасында қаланады және ұстаз еңбегінің табыстылығы оның жеке үлгісімен балалардың өзін-өзі дамытуға ұмтылуы, өзіне деген талапшылықты және өз-өзіне деген жауапкершілікті оятуы арқылы анықталады.Білім әрқашан қоғамның даму көзі болды.

Бірақ қоғам да білімге және оның рөліне үнемі әсер етеді. Менің ойымша, қазіргі қоғамда өзін-өзі жетілдіруге, жаңа білімді іздеуге қабілетті және дайын, стандартты емес ойлай білетін адам одан да жоғары бағаланады. Осыған байланысты білім берудегі педагогтың рөлі және тиісінше оның алдында тұрған міндеттер өзгереді; педагог, Ең алдымен, баланы "оқуға" үйретуі, өз бетінше жұмыс істеуі тиіс.

Мұғалімнің жұмысы оқушыда стандартты емес, шығармашылық ойлауды дамытуға бағытталуы керек. Алайда, балаға өзіне таңдау еркіндігін, өз бетінше шешім қабылдау мүмкіндігін берген жағдайда ғана шығармашылықпен ойлай алады.Заманауи педагог-бұл өз ісінің шебері, ол көптеген ақпаратты өңдеп, ең қызықты, қажетті және пайдалы, сондай-ақ өз оқушыларына ерекше және эмоционалды боялған формада бере алады. Ең бастысы: заманауи педагог уақыт өте келе алға жылжуы керек.

Біздің заманымызға қойылатын талаптар-бұл электрондық-дидактикалық құралдар, электрондық оқулықтар, білім беру бағдарламалары педагогтың барлық сабақтарына кеңінен қолданылуы тиіс. Мен өз оқушыларымды Абай Құнанбаевтың философиясымен оқытамын, себебі Абайды білген бала өмірде тетігін тауып, кірпіш болып қаланатынына сенім білдіремін. Сабақта оқытудың заманауи электрондық құралдарын пайдалану назар аударуды белсендіреді және берілген материалға қызығушылық туғызады.Заманауи педагог-бұл білімнің үлкен жүгі бар және үнемі өзін-өзі білім берумен айналысатын адам ғана емес, сонымен қатар нәзік психолог. Қазіргі заманғы педагог ата-аналармен жемісті жұмыс істеуі, оларды баланы тәрбиелеудегі бірлескен үдеріске тарту, сондай-ақ кәсіби психологтармен белсенді өзара іс-қимыл жасауы тиіс.

Қоғамдағы педагог мәртебесін арттыруда , мен жұмыс істеп жатқан сыныпта ғана емес, сондай-ақ мектеп мұғалімдері мен кәсіби қауымдастықтар арасында да бағдарлама идеясын алға жылжыту басты міндетім болып табылады . Мен өз командаммен ынтымақтастықта жұмыс істеймін (оқушы – мұғалім - ата-ана). Ынтымақтастықта жұмыс істей отырып, сенімді қарым-қатынастар туындайды, рөлдер бөлінеді, әркім өзінің "рөлі", өз жұмысы үшін жауапты болады.

Мұғалім болу-балаларға тек білім ғана емес, сонымен қатар өмірлік тәжірибе беру. Бұл мұғалімнің азаматтық міндеті, оның осы әлемдегі адами мақсаты. Қазіргі заманғы мұғалім бүгінде білім алуға, тәрбиелеу мен оқытудың жаңа әдістерін қаруландыруға қабілетті болуы тиіс. Мұғалім, басқалардан көбірек көру керек, ғылымның әр түрлі салаларынан әр түрлі білімді қолдана білу керек, біздің балаларымыздың мыңдаған сұрақтарына жауап беруді үйрену керек. Мен балаларды өздерін толғандыратын сұрақтарға жауаптарды өздері таба алатындай, әр минут сайын, әр секунд сайын білімді меңгеріп, оны пайдалана алатындай етіп үйретуге тырысамын. Еліміздің жаңартылған білім беруге көшуіне байланысты менің заманауи педагог ретіндегі жауапкершілігім жыл сайын артып келеді деп есептеймін, оның мақсаты – өзін-өзі дамытуға және барынша өзін-өзі жүзеге асыруға қабілетті жоғары білімді шығармашылық тұлғаны қалыптастыру және дамыту.

Елімізде педагог мәртебесін арттыруда, ұстаздық жолымда қаншама білімді оқушыларым түрлі сайыстардан, Ұлы Абайдың әндерін орындаудан, аудандық, облыстық, республикалық, халықаралық байқауларға қатысып жүлделі орындарға ие болды. Ұстаздық жолымды алдымдағы шәкірттерге арнаймын, олардың алдағы уақытта егеменді еліміздің біртуар, білімді азаматы болып қалыптасуына қосқан үлесімді, ұстаздың ерен еңбегі деп білемін.

Қортындылай келе түсінгенім осы мамандығымның өзіме ең тиімді де ұтымды жағы-бұл оқушылармен күнде бірге болып, аз да болса бойларына жақсы қасиеттерді, жаңартылған білімді оқытуға, рухани жаңғыруды сіңіруге қосқан рухани үлесім. Мен өз шәкіртеріммен ғана бақытты, білікті, білімді ұстаз болуға лайықпын!

Мұғалім бүгінгі күні бала үшін көмекші, кеңесші және одақтас. Осының негізінде Мен сабақты балалар мен педагогтың бірлескен еңбегі ретінде қарастырамын. Еңбек табысы ұстаз бен бала арасында қалыптасқан қарым-қатынастармен анықталады. Жаңартылған білім мазмұны бойынша заманауи педагог балалар үшін серіктес, тәлімгер, дос ретінде әрекет етеді.

Педагог мәртебесін арттыру үшін, мен үнемі өз-өзімді жетілдіріп, баланың шығармашылық әлеуетін дамыту үшін қажетті жағдай жасаймын. Ол үшін түрлі конкурстарға, мастер-класстарға, конференцияларға белсенді қатысып, ізденісімнің, шығармашылығымның арқасында оқушыларымды аудандық, облыстық сайыстарға қатыстырдым. Казіргі білім жүйесінде оқушының үлгерімі жоғары болуы үшін, білім деңгейі зияткерлік мектеп оқушыларына теңестірілуі үшін үш одақ ұстаз-бала-ата-ана бірлесіп жұмыс атқаруы қажет. Балалар үшін әр педагог бұлақтың көзін ашатындай білімді, жоғары дәрежелі болуы керек. Мен болашағы жарқын, білімді шәкірттерімнің арқасында өз жұмысымды өте маңызды деп санаймын және алдымдағы білім мен тәрбие алып жатқан оқушыларымды мақтан тұтамын!

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!