Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару.
Үй
тапсырмасын сұрау.
Оқушылармен бірге сабақ
мақсаттарын / ОМ анықтап алу
Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін
нәтижелерді анықтау
Математикалық диктант
-
Сағат 9 болса, сағат тілі
қандай бұрыш жасайды? Тік
бұрыш
-
Төрт бұрышты столдың бір
бұрышын кесіп тастаса неше бұрыш болады? Бес
бұрыш
-
Бұл не?/сызба
құралдары/
-
Екі түзу қиылысқанда пайда
болған бұрыштың бірі 65° болса, қалған бұрыштары неге
тең? 115°,65°,115°
-
Жазыңқы бұрыштың 1/6 -і неге
тең? 30°
-
Перпендикуляр сөзі латынның
қандай сөзінен алынған? Тік
бағыт
-
Перпендикуляр түзулер
жазықтықты қандай бұрыштарға бөледі?
Тік
бұрыш.
|
Жинақтала
ды,сабаққа
ынталанады
Сұрақтарға жауап жазады және
қатар отырған екі оқушы бір- бірін
тексереді.
|
Үй жұмысы мадақтау әдісімен
бағаланады
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Өткен сабақты
пысықтау.
Тапсырмалар орындау. Жеке
жұмыс
1-деңгей. Тапсырма
1.
AB⊥CD,
∠AOE=35°,
∠KOB=20°
Шешуі:
∠EOD=90°-35°=55°
∠KOC=90°-20°=70°
Жауабы:
55°,70°
2- деңгей. Тапсырма
2.
Қиылысқанда пайда болатын
бұрыштардың бірі екіншісінен 4 есе артық. Пайда болған бұрыштардың
әрқайсысының шамасын табыңдар
Жауабы:
36°,144°
3-деңгей. Тапсырма
3.
∠AOB=90°,
∠AOF=125°,
CD⊥EF
Шешуі:
∠AOE=180°-125°=55°
∠FOB=180°-35°=145°
Жауабы:
55°,145°
Топтық
жұмыс
І топ.
а түзуіне түзуден тыс
жатқан В
нүктесі
арқылы перпендикуляр сыз.
ІІ топ. С
нүктесінен в
түзуіне
дейінгі арақашықтықты тап.
ІІІ топ.
Бұрыштардың шамасын тап
IV
топ. Қандай түзулер перпендикуляр
болады?
|
Алдыңғы сабақта алған
білімдерін еске түсіреді.
Тапсырмаларды өз бетінше
орындайды
Әр топқа тапсырма беріледі
(топтық жұмыс) А3 параққа сызып көрсетеді
|
Мақтау, мадақтау әдісі арқылы
бағаланады.
Балл деңгейіне қарай
беріледі.
Әр дұрыс жауапқа 1 балл
беріледі
|
|