Материалдар / Перпендикуляр түзулер. Перпендикуляр, көлбеу және оның проекциясы. ҚМЖ 7 сынып геометрия 3 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Перпендикуляр түзулер. Перпендикуляр, көлбеу және оның проекциясы. ҚМЖ 7 сынып геометрия 3 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
7.1.2.8 перпендикуляр, көлбеу және көлбеудің проекциясы ұғымдарын меңгеру; 7.1.2.9 нүктеден түзуге түсірілген перпендикулярдың біреу ғана болуы туралы теореманы дәлелдеу және қолдану;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2024
87
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Таныстым:

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Геометрия

Тақырыбы: Перпендикуляр түзулер. Перпендикуляр, көлбеу және оның проекциясы.


Бөлім:

Түзулердің өзара орналасуы

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гулжан Аманкулкызы

Күні:

07.03.2024ж

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Перпендикуляр түзулер. Перпендикуляр, көлбеу және оның проекциясы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.2.8 перпендикуляр, көлбеу және көлбеудің проекциясы ұғымдарын меңгеру;

7.1.2.9 нүктеден түзуге түсірілген перпендикулярдың біреу ғана болуы туралы теореманы дәлелдеу және қолдану;

Сабақтың мақсаты

Перпендикуляр, көлбеу және көлбеудің проекциясы ұғымдарын ажырата білу;

Нүктеден түзуге түсірілген перпендикулярдың біреу ғана болатыны туралы теореманы қолдана білу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару.

Үй тапсырмасын сұрау.

Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын / ОМ анықтап алу

Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау

Математикалық диктант

  1. Сағат 9 болса, сағат тілі қандай бұрыш жасайды? Тік бұрыш

  2. Төрт бұрышты столдың бір бұрышын кесіп тастаса неше бұрыш болады? Бес бұрыш

  3. Бұл не?/сызба құралдары/

  4. Екі түзу қиылысқанда пайда болған бұрыштың бірі 65° болса, қалған бұрыштары неге тең? 115°,65°,115°

  5. Жазыңқы бұрыштың 1/6 -і неге тең? 30°

  6. Перпендикуляр сөзі латынның қандай сөзінен алынған? Тік бағыт

  7. Перпендикуляр түзулер жазықтықты қандай бұрыштарға бөледі?

Тік бұрыш.

Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады





Сұрақтарға жауап жазады және қатар отырған екі оқушы бір- бірін тексереді.


Үй жұмысы мадақтау әдісімен бағаланады



Сабақтың ортасы

Өткен сабақты пысықтау.

Тапсырмалар орындау. Жеке жұмыс

1-деңгей. Тапсырма 1.

ABCD, AOE=35°, KOB=20°

Шешуі:

EOD=90°-35°=55°

KOC=90°-20°=70°

Жауабы: 55°,70°


2- деңгей. Тапсырма 2.

Қиылысқанда пайда болатын бұрыштардың бірі екіншісінен 4 есе артық. Пайда болған бұрыштардың әрқайсысының шамасын табыңдар

Жауабы: 36°,144°

3-деңгей. Тапсырма 3.

AOB=90°, AOF=125°, CDEF

Шешуі:

AOE=180°-125°=55°

FOB=180°-35°=145°

Жауабы: 55°,145°


Топтық жұмыс

І топ. а түзуіне түзуден тыс жатқан В нүктесі арқылы перпендикуляр сыз.

ІІ топ. С нүктесінен в түзуіне дейінгі арақашықтықты тап.

ІІІ топ. Бұрыштардың шамасын тап

IV топ. Қандай түзулер перпендикуляр болады?

Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді.




Тапсырмаларды өз бетінше орындайды












Әр топқа тапсырма беріледі (топтық жұмыс) А3 параққа сызып көрсетеді

Мақтау, мадақтау әдісі арқылы бағаланады.


Балл деңгейіне қарай беріледі.











Әр дұрыс жауапқа 1 балл беріледі























Сабақтың соңы

Үй жұмысы.

есеп

Рефлексия:

Мен барлығын түсіндім

Мен үйрендім



Мен келесілерді түсінбедім

Маған қиындық тудырған келесілер




Үй жұмысымен танысады.


Рефлексияны дәптерге орындайды







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!