Материалдар / PISA зерттеулерінің әдісімен тест тапсырмаларын құрастырудағы ерекшеліктер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

PISA зерттеулерінің әдісімен тест тапсырмаларын құрастырудағы ерекшеліктер

Материал туралы қысқаша түсінік
PISA зерттеулерінің әдісімен тест тапсырмаларын құрастырудағы ерекшеліктері туралы КОУЧ тың үлгісі берілген. Коуч өткізуші мұғалім бұл материалды оқытушылармен семинар өткізу барысында қолдануына болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Маусым 2018
1413
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг


Тақырыбы: «PISA зерттеулерінің әдісімен тест тапсырмаларын құрастырудағы ерекшеліктер»

Мақсаты: PISA тапсырмаларының мазмұнымен таныстыру, оларды құрастыру әдістерін меңгерту, іс-тәжірибеде қолдану жолдарын ұсыну.

Әдістер: «Тез ойлан» стратегиясы, топтық жұмыс, коллаборативті әдіс, тапсырма құру.

Ресурстар: электронды тақта, слайд, стикер, желім, қалам, дәптер, үлестірме материалдар.

Күтілетін нәтиже: 1. PISA зерттеулерінің әдісімен тест тапсырмаларын

жасайды.

2. Пікір айтады, өзара пікірлеседі.

3. Сыни көзқарас қалыптасады.

4. Ынтымақтастықта жұмыс жасайды.

5. Мәселелерді коллаборативті шешеді.

Аудитория: мұғалімдер тобы.

Жоспары:

1.Ұйымдастыру. Пәндер бойынша топқа бөлу.

1-топ: Қазақ тілі.

2-топ: Орыс тілі.

3-топ: Әлеуметтік-экономикалық пәндер

4-топ: Көркем еңбек

5-топ: Жаратылыстану-математика пәндері

6-топ: Ағылшын тілі


2. «Тез ойлан» стратегиясы. «Қандай сөз?» жаттығуы арқылы логикалық дайындық жүргізу (құзыреттер, білім, идея, сауаттылық, ахуал, іс-әрекет). Әр топ таңдаған сөзге анықтама беріп, сол сөздің төңірегінде сұрақтарға жауап айтады. (... қандай болады, қайдан естідіңіз, не үшін керек, кім үшін жасалады, осы сөздің тақырыппен байланысы)


3. Тақырыпты ашу. «PISA тапсырмалары» тақырыбына таныстырылым жасау.


4. Топтық жұмыс (1-тапсырма):

1-топ: Қазақ тілі пәні бойынша PISA тапсырмаларын орындау.

2-топ: Орыс тілі пәні бойынша PISA тапсырмаларын орындау.

3-топ: Әлеуметтік-экономикалық пәндері бойынша PISA тапсырмаларын орындау.

4-топ: Көркем еңбек пәні бойынша PISA тапсырмаларын орындау.

5-топ: Жаратылыстану-математика пәндері бойынша PISA тапсырмаларын орындау.

6-топ: Ағылшын тілі пәні бойынша PISA тапсырмаларын орындау.

(2-тапсырма)

1-топ: Қазақ тілі пәні бойынша PISA тапсырмаларын түрлендіру.

2-топ: Орыс тілі пәні бойынша PISA тапсырмаларын түрлендіру.

3-топ: Әлеуметтік-экономикалық пәндері бойынша PISA тапсырмаларын түрлендіру.

4-топ: Көркем еңбек пәні бойынша PISA тапсырмаларын түрлендіру.

5-топ: Жаратылыстану-математика пәндері бойынша PISA тапсырмаларын түрлендіру.

6-топ: Ағылшын тілі пәні бойынша PISA тапсырмаларын түрлендіру.


5. Түйін сөз. «PISA тапсырмаларының »? Топта өзара пікірлеседі, ортақ ойларын нақты жеткізеді.


Кері байланыс: «Бестік». Қағаздың бетіне өз қолыңыздың саусақтарын айналдыра сызыңыздар.

Әр саусақтың – өзінің орны /позициясы/ бар, солар бойынша өз ойларыңызды айтасыздар.

Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызық

Сұқ саусақ – маған қиын болды

Ортаншы саусақ – маған жеткілікті болды

Төртінші саусақ – менің көңіл күйім

Бесінші саусақ – менің ұсынысым




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!