Күтілетін
нәтиже
|
Кәсіп,мамандық, жұмыс
сөздерінің мағынасын ашу, топта өзара ынтымақтастықта
жұмыстану ,
қарым-қатынас барысында өзін
еркін ұстауға, топпен және өз бетімен жұмыс істей алуға баулу,өзара
топта өзін-өзі бағалауға
дағдылану.
|
Дереккөздер,
құрал-жабдықтар
|
Message оқулығы,суреттер интерактивті тақта,
компьютерлер,ұялы телефон, интернет, үлестірмелі карточкалар
тб...
|
Кіріспе
|
10мин
|
I. Organization
moment.
Greeting. Poem about School
Divided 3 groups (топқа бөлу түстермен).Кезекшіні
сөйлету
Өткен сабақтағы жаңа сөздерді
«Қапшықтағы фасоль»әдісімен еске түсіру, Check up hometask Ex:2
c
Divided 3 groups and wish good
luck your classmates (топқа бөлу түстермен).Кезекшіні сөйлету Топта
жұмыс істеудің «Алтын ережесі» Gold rules
II.
Brainstorming -What can you see in this
picture?-
- Who are
they?
«Жуан-жіңішке»
сұрақтар
T: let’s answer the questions
about
«My future career»
1.Who wants to be in the future?
2. What kind of job would you like
to do?
3. Are you ready to work hard to make
a career?
4. What are your parents’ attitudes towards your
choice?
5. Would you like to work
abroad?
6. Would you like to be rich
or famous?
7. What are the most important professions do you
know?
Тіл тосқауылын жеңу мақсатында сөздердің қатесіз айтылуына
мән береді
New words:
profession[prәfesәn] мамандықpilot [pailәt]ұшқыш
painter[peintә] суретші
lawyer [lo:jә] заңгер
sportman [spo:tsmәn]спортшы
doctor[doctә] дәрігер
football player[futbo:l] футболшы
cooker[kukә] аспаз
interpreter[intз:prit]аудармашы
policeman [pәli:smәn] полиция қызметкері
builder [bildә]құрылысшы
|
Greeting of pupils Сабақтағы
бағалау критерийімен танысып топқа бөлуде өткен сабақтағы жаңа
сөздерді еске түсіреді.Үй тапсырмасына жауап береді.Кезекші
сөйлейді.
II. Warming
up
---------
II Checking –up home
work
Ex2c
Үй тапсырмасы «Бас бармақ»
әдісімен өзара топта бағалайды
Оқушылар топқа бөлініп жаңа
сабақтың жақсы өтуіне ағылшын тілінде тілек
айтады.
Good luck! Be friendly!Be
brave!...............
«Пицца пісіру» әдісімен оқушылар сұраққа жауап
береді
-I want to be a
doctor…
-I like worked in a
hospital
-Yes I am
ready
……………..
Оқушылар
жаңасөздерді қайталайды
Оқушылар мәтінді кезек кезек
тізбектеп оқиды.
Reading:
Plans for
a career
Содан кейін 3 топқа бөлініп
әрбір топ мүшелері мәтінді оқып аударады қысқаша айтып береді.
(cөйлеу дағдыларын дамыту)
Tasks Read
about……
|
Тұсаукесер
|
15 мин
|
Presentation
-What can you see in the
picture?
-How can use second
conditional sen-s
Ex4 p83
We use the second conditional
when we imagine a hypothetical situation in the present or the
future
|
Оқушылар
интербелсенді тақтамен жұмыстанады
Work in
groups.
|
Қорытынды
|
5мин
|
Бағалау« Бағдаршам
»әдісімен
— Now I’ll give the your
marks. I would like
to thank all of you for your participation in this
lesson. In choosing a profession we must realize
that when choosing profession not only our wishes and interest are
important, but our health, abilities and
knowledge.
The lesson is over! Good
bye!See you soon!
|
Retell
the text 87P
Бағалау парағына өздерін
бағалап оқып шығады.
We useful more information
from our lesson
|