Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім:
Жасанды және синтетикалық
полимерлер
Күні:
Мұғалімнің
аты-жөні:
Сынып: 11
ЖМБ
Қатысқан оқушы
саны:
Қатыспаған оқушы
саны:
Сабақтың
тақырыбы
Пластмассалар.
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
11.4.2.60 - кейбір
полимерлер мен пластмассалардың қолдану аясын және қасиеттерін
атау;
11.4.2.61 - тәжірибе жүзінде
пластмассалар мен талшықтарды
анықтау;
Сабақтың
мақсаты
Пластмасса және
талшықтарды тәжірибе жүзінде
анықтайды;
Кейбір полимерлер
мен пластмассалардың қолдану аясын және қасиеттерін
атайды;
Полимерлерді утилизациялау
процесін сипаттайды.
Сабақ
барысы
Кезеңі/
уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурс
Басы
5
минут
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу.
«Атом-молекула»
әдісі бойынша 3 топқа
бірігеді
Өткенді
қайталау мақсатында химиялық диктант
орындалады.
Оқушылар мұғаліммен
сәлемдеседі. Кезекші оқушы сабаққа келмеген оқушыларды айтады.
Оқушылар атом деген кезде бір-бірден жүреді, молекула дегенде
бірігеді. Әр топтан топ басшы
сайланады.
Бос орындарға
қажетті сөздерді толтырып, сөйлемді
аяқтайды.
Тапсырма
№1. Бос орындарға қажетті
сөздерді жазып, сөйлемді
аяқтаңыз.
Полимерлер - бұл
_______________________ қосылыстары, олардың молекулалары бірнеше
қайталанатын бірдей _________________ __________________
тұрады.
Реакция
__________________________ көптеген мономерлердің молекулаларын ірі
полимер молекулаларына біріктірудің химиялық
процесі.
Мономер молекулаларының
полимер молекуласына қанша біріктірілгенін көрсететін сан
____________________ ______________________ деп
аталады.
«Қошемет сөздері»
арқылы бағалау.
1 балл
беріледі
Сабақ
ортасы
35
мин
Жаңа
сабақ.Жаңа сабақты талқылау мақсатында топтық
тапсырма ұйымдастырылады. «Топтық зерттеу» әдісі
қолданылады.
1-топ: Қазақстандағы
полимерлер өндірісі
2-топ: Пластиктердің
қолданылуы
3-топ: Пластиктердің қоршаған
ортаға әсері
Ерекше білімді қажет ететін
оқушыларға көрсету мақсатында №2 тапсырмалар
ұйымдастырылады
№3-тапсырмада оқушылар
функционалдық сауаттылықтарын қолдана отырып орындайтын тапсырма
ұйымдастырылады
Тәжірибе жүзінде
пластмассалар мен талшықтарды анықтауға зерттеу жұмысы
орындатылады
Топта
талқылайды. Постер жасап, қорғайды. Топтық бағалау
жүргізеді.
Тапсырмаларды орындайды.
Тапсырма №2. ЕБҚ.
М ономер,
полимер, полимерлену терминдері анықтамасын ұғыну үшін «скрепканы»
мономер ретінде қолдана отырып, кіші молекула комбинациясынан ірі
молекула комбинациясын құрып,берілген
терминдергеанықтама беріңіз және
тізбектелген полимердің
құрылымын
суреттеңіз.
Полимер____________________________
Мономер____________________________
Макромолекула___________________________
Құрылымдық
буын____________________________
Полимерлену
дәрежесі________________________
Полимерлену
_________________________________
Тапсырма
№3.
Полимерден
жасалған заттарды таңдаңыз және өз таңдауыңызды
түсіндіріңіз.
Таңдалған
заттардың қоршаған ортаға әсерін сипаттаңыз, оларды утилизациялау
жолдарын ұсыныңыз.
"Пластмассаларды
және талшықтарды тану" тақырыбына зерттеу жұмысы
орындайды.
«Пластмассаны тану»
Талшықты
тану
Қорытынды:
«Қошемет сөздері»
арқылы қолдау
Топтық бағалау
«басбармақ» әдісі бойынша
жүргізеді
«Жақсы»-3балл
«орта»-2балл
«төмен»-1балл
Дескриптор
-кіші молекула комбинациясынан
ірі молекула комбинациясын құрастырады;
1балл
-Терминдерге
анықтама береді; 1балл
-тізбектелген полимердің
құрылымын
суреттейді 1
балл
1балл
Дескриптор:
-«Пластмассаны тану»
кестесін толтырады; 1балл
-«Талшықты
тану»»кестесін толтырады;
1балл
оқулық
үлестірме
қағазы
үлестірме
қағазы
Қосымша
1
Соңы
5
минут
Кері
байланыс:«Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі қолданылады
Оқу тапсырмасы:
Пластмассалардың қолданылуы және қоршаған ортаға
әсері.
Оқушылар
стикерге«Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі арқылы кері байланыс жасайды. Сабақта болған 2 жақсы, 1
тілек-ұсыныс айтады
Берілген оқу тапсырмасын
күнделікке жазады.
Жинаған ұпайлары
жинақталады.
Қосымша
1
I. Пластмассаны
тану
Номерленген пакеттерде келесі
үлгілер келтірілген: полиэтилен, поливинилхлорид, полистирол,
фенол-формальдегид пластмассалары, полиметил метакрилаты. Әрбір
пластикті тәжірибе арқылы
анықтаңыз.
Құрал-жабдықтар мен
реактивтер: спирт шамы, ұстағыш, шыны таяқша, қалайы табақ,
пробиркалар, лакмус қағаздары (қызыл және
көк).
Жұмыстың бірінші кезеңі. Пластмассаны тану
сыртқы тексеруден басталуы керек (түсі, қаттылығы, серпімділігі
және т.б.) Полиэтиленнен жасалған үлгілер жанасуға майлы, мөлдір,
серпімді, механикалық берік және түрлі түсті болуы мүмкін.
Поливинилхлоридтің үлгілері икемді, механикалық берік және түрлі
түсті болуы мүмкін.Полистирол үлгілері мөлдір,
сынғыш, түрлі түсті. Органикалық шыныдан алынған үлгілер берік,
мөлдір, қатты, түрлі түсті, механикалық берік.
Фенол-формальдегидтің қою тондары (қоңырдан қараға дейін) қатты
және берік. Целлулоидты бұйымдар серпімді, түрлі түсті, өзіне тән
үлгіге ие (мәрмәр, малахит). Өз бақылауларыңызды істелінген жұмыс
есебіне жазыңыз.
Жұмыстың екінші
кезеңі.
Пластмассаның қыздыруға
қатынасын және жанудың табиғатын
анықтаңыз.
1-тәжірибе. Полимер үлгісі бар
қаңылтыр табақты ұстағыш арқылы спирт шамының жалынына ұстап
тұрыңыз. Үлгіні бірнеше секундқа қыздырыңыз. Содан кейін оның
пішінін шыны таяқпен өзгертуге тырысыңыз. Салқындағаннан кейін сіз
осы үлгіні қайтадан қыздырып, оның пішінін қайтадан өзгертуге
болады. Тәжірибелік мәліметтерді 1-кестедегі «Пластмассаны тану»
деректерімен
салыстырыңыз.
Тәжірибе 2. Пластикалық үлгіні
ұстағыш арқылы спирт жалынына ұстаңыз. Үлгі жанған кезде оны оттан
шығарып, оны қалайы табақшасының үстіне қойыңыз. Ол жалыннан алған
соң жануды жалғастыра ма? Қандай жалын болып жанып тұр? Егер көп
мөлшерде күе босатылған болса, жалынды сөндіріңіз. Өз
бақылауларыңызды деректермен
тексеріңіз
1-кесте «пластмассаны
тану».
Істелінген жұмыс
қорытындысы
Үлгі№
Пластмассаныңсырт
бейнесі
Қыздыруға
қатысы
Жану
түрі
Пластмассанның
атты
Құрылымдық
буынпластмассаның
II. Талшықты
тану
700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады