Мотивациялық-қозғаушы
Күтілетін
нәтиже:
Нені
білукерек:.
Нені
біледі:
Нені игеру
керек:
|
Ұйымдастыру Балаларға сап тізбекте тұруға
белгі беру.Балалармен амандасу.-Сәлеметсіңдерме балалар!-Бүгінігі
көңіл күйлерің қалай?Саптізбекке бір-бірден тұруға
көмектеседі.
Саптізбекте
бір-бірден жүруді, бағытты сақтай білуді, саптізбектен шығып
кетпеуді, саптізбекте өзінің орнын таба білуді көрсетеді.Жалпы
дамытушы жаттығуларды орындау үшін, шеңберге тұруды
ұсынады. Шеңбер жасап сапқа
тұру.
-Нұсқаушының белгісімен балалар шеңберден
шашырап жүреді.
-Қайта берілген белгі бойынша балалардың
шеңбер жасап тұруына нұсқау
беру.
Жүруге арналған
бағдарларды белгілеу (сызықты бормен сызу). Балаларды жаттығуларды
дұрыс және әдемі орындауға
итермелейді.Балаларға бастарын төмен
түсірмей, арқаларын тік ұстауын естеріне
салады.
Жаттығуларды
орындауын қадағалайды.Балаларды қолдайды және
мадақтайды.
« Пойызбен
саяхат» ойынын ұйымдастырады.Ойын
барысында қажетті көмек және қолдау
көрсетеді.
барлығының бірге
шұғылдануын
саптізбекте жүру
дағдыларын.
|
-Балалар белгі бойынша сап
тізбекке тұрады.-Сәлеметсізбе!-Көңіл күйіміз
жақсы.
Саптізбекке
бір-бірден сапқа тұру, қатарда өз орнын таба
біледі
Саптізбекте
бір-бірден жүру, (бірінен кейін бірі жүреді, бағытты сақтайды,
саптізбектен шығып кетпеуге тырысады, саптізбекте өзінің орнын
табады).
Шеңбер бойымен сапқа
тұрады Жалпы дамытушы жаттығуларды орындайды
,
Ойынға қатысу (
белгі бойынша нұсқаушыға қарай жүгіреді, түрлі бағытта қимылдау
мүмкіндіктеріне қуанады).
саптізбекте жүруді,
тепе-теңдікті сақтауды; бір бағытта
жүгіруді
|