Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Түркістан облысы, Кентау қаласы

    Ататүрік атындағы №4 мектеп-лицейі







    ИННОВАЦИЯЛЫҚ САБАҚ - 2022


    Қысқа мерзімді жоспар



    Пәні: Көркем еңбек



    Сабақтың тақырыбы: ПОРТРЕТ ЖАНРЫ. ПОРТРЕТ ТҮРЛЕРІ.





    Picture 3






    Сыныбы: 6 «А»


    Пән мұғалімі: Байтерекова Шолпан Искаковна








    ҚМЖ Көркем еңбек

    Сабақ жоспары

    Білім беру ұйымының атауы

    Түркістан облысы, Кентау қаласы

    Ататүрік атындағы №4 мектеп-лицейі

    Пәні:

    Көркем еңбек

    Бөлім:

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Визуалды өнер

    Педагогтің аты-жөні:

    Көркем еңбек пәнінің мұғалімі Байтерекова Шолпан

    Күні:

    06.09.2022 ж.

    Сынып: 6 «А»

    Қатысушылар саны: 27

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақтың тақырыбы:

    Портрет жанры. Портрет түрлері.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.1.3.1. Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы)

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Портрет жанрын біледі. Портрет құрылымын түсінеді. Портрет түрлерін анықтай алады. Портреттегі композиция,түс,пішін, фактура, тепе-теңдікті біледі. Портрет жанрындағы бояудың түрлерін, мінез-құлқын ажыратады.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Портрет түрлерін ажырата алады. Еліміздің атақты, белгілі, тарихи тұлғалардың портреттерін біледі, талдау жасай алады.

    Кейбір оқушылар:

    Портреттерді орындаған атақты суретшілерді атай алады. Қазақстан және әлем суретшілерді атайды. Өз идеялары мен сезімдерін, композиция заңдылықтарын ескере отырып, портретке талдау жасай алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі// уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру

    2-мин


    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Көрші»

    Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

    Нұсқаулық:

    Көршіңді оң жақтан құшақта,

    Көршіңді сол жақтан құшақта.

    Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Бүгінгі тренинг барысы,

    Біз үлкен отбасы.

    Мұғалімнің нұсқауы бойынша

    «Көрші» тренингін орындайды


    АКТ Интерактивті тақта,

    Слайд №1


    Сабақтың басы

    3-мин


    «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу.

    Топқа  бөлу үшін тақырыпқа байланысты суреттерді пайдалану. Әрбір топ ұқсас бөліктерді ретке келтіру арқылы топтасады.

    Picture 1

    1. Суреттерге қарап олардың қандай ортақ сипаты бар?

    2. Суреттегі бейнелердің бір-бірінен айырмашылығы неде?

    3. Бұл портреттер бейнелеу өнерінің қандай түрлерінде орындалған?

    Оқушылар берілген мозайка бөлшектерінен портретті құрастыру арқылы топтасады.

    Бағалау: смайлик 



    АКТ Интерактивті тақта,

    Слайд №2


    Өткен білімді еске түсіру

    4-мин


    Өткен сабақты пысықтау үшін

    «Сақина салмақ ойыны» әдісі

    Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді?

    Picture 11 Picture 9

    1.Портрет жанрын қалай түсінесің?

    2.Портрет суреттері қандай жас ерекшеліктеріндегі адамдардың бейнесін айтуға болады?

    3.Портретті қандай сурет салу әдістерімен орындауға болады?

    4.Адам бейнелерін орындағанда қандай геометриялық фигуралардың көмегіне жүгінеміз?

    5.«Портрет, иллюстрация, репродукция, композиция» - терминдеріне талдау жаса.

    («Портрет» - француз тілінен «portrait» сөзі «дәлме-дәл, айнытпай салу» дегенді білдіреді).

    Мұғалімнен қолына сақина түскен оқушы сұрақтарға жауап береді, портретке талдау жасайды, орындалуына және терминге мағлұмат береді. (алдыңғы сыныптарда портрет жанры өтілген, оқушылар білгенін жауап береді)

    Бағалау: смайлик 




    Слайд №3


    Сабақтың ортасы

    9-мин


    Жаңа білім


    «Миға шабуыл» әдісі

    Миға шабуыл стратегиясы – бұл ұжымдық талқылау, мәселенің шешімін іздеуде қолданылатын тиімді әдіс. Қандай бір проблеманы әр мүшенің пікірін еркін тыңдау арқылы шешу. Бұл әдіс жеке тұлғаны қалыптастырудағы маңызды әдістердің бірі. Миға шабуыл стратегиясы арқылы оқушының шығармашыл ойлауын жақсы дамытады. Осы әдіс арқылы жаңа тақырыптың жолы ашылады.

    1. Портреттің пайдасы қандай?

    2. Портрет не туралы сыр шертеді?

    3. Мына үш бейнелерде қандай ортақ түйін бар?

    1. «Автопортрет» Гүлфайруз Исмаилова.

    2. «Бақыт» Салихитдин Айтбаев. 

    3. «Қазақ Хандығына 550 жыл» Ерлан Айтуаров.


    Портреттің түрлері:

    1-ші сурет – «Автопортрет»,

    2-ші сурет – «Жұптық портрет»,

    3-ші сурет – «Топтық портрет».

    Дескриптор: Білім алушы

    --Сурет жанрын анықтайды;

    --Портрет-тегі түстік ерекшеліктеріне талдау жасайды;




















    --Оқушылар «Портрет түрлерін» түсінеді және бір-бірінен ажырата алады

    Бағалау: смайлик 

























    Белсенді оқушылар смайликпен бағаланады 

    Слайд №4

    Оқулық.

    Портреттің түрлеріне байланысты репродукциялар



    5-мин


    «Түрткі болу» әдісі

    Жауап алу үшін және оқушының жауабын түзету үшін қажет (сұрақты қарапайым етіп қою, өткен материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылдау және толығырақ жауап беруге итермелеу).

    Picture 1

    1. «Абылай хан» А.Дүзелханов.

    2. «Автопортрет» Ә.Қастеев.

    Портреттің түрлері:

    1-ші сурет – «Салтанатты портрет»,

    2-ші сурет – «Камералық портрет»,

    Оқулықпен жұмыс. Суреттерге талдау жасау.

    Дескриптор:Білім алушы

    --Портрет түрлерін сипаттайды;

    --Суреттегі кейіпкерді сипаттайды;

    --Атақты портретшілерді атайды;


    Бағалау: смайлик 




    Слайд №5

    Репродукцилар

    Оқулық


    15-мин





















    Өрмекші әдісі (постер) арқылы сарамандық жұмыс.

    Жаңа материалды пысықтау, түйінді ойларды бекіту. 
    Өрмекші сұлбасына меңгерілген материалды пысықтау мақсатында кезең-кезеңдерімен пысықтауға тиімді.
    Оқушылар постерге өрмекшінің Picture 1 сұлбасын сала отырып, басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойларын тиянақтап пысықтайды.

    Picture 1


    Оқушылар постер жасайды:

    1-топ: Өрмекшінің аяқтарына портрет түрлерін жазады, әр түріне талдау жасайды, дәлелдейді.

    2-топ: Өрмекшінің аяқтарына

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байтерекова Шолпан
    26 Желтоқсан 2022
    859
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ПОРТРЕТ ЖАНРЫ. ПОРТРЕТ ТҮРЛЕРІ 6-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ПОРТРЕТ ЖАНРЫ. ПОРТРЕТ ТҮРЛЕРІ 6-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Көркем еңбек пәні бойынша "ПОРТРЕТ ЖАНРЫ. ПОРТРЕТ ТҮРЛЕРІ" тақырыбындағы ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Түркістан облысы, Кентау қаласы

    Ататүрік атындағы №4 мектеп-лицейі







    ИННОВАЦИЯЛЫҚ САБАҚ - 2022


    Қысқа мерзімді жоспар



    Пәні: Көркем еңбек



    Сабақтың тақырыбы: ПОРТРЕТ ЖАНРЫ. ПОРТРЕТ ТҮРЛЕРІ.





    Picture 3






    Сыныбы: 6 «А»


    Пән мұғалімі: Байтерекова Шолпан Искаковна








    ҚМЖ Көркем еңбек

    Сабақ жоспары

    Білім беру ұйымының атауы

    Түркістан облысы, Кентау қаласы

    Ататүрік атындағы №4 мектеп-лицейі

    Пәні:

    Көркем еңбек

    Бөлім:

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Визуалды өнер

    Педагогтің аты-жөні:

    Көркем еңбек пәнінің мұғалімі Байтерекова Шолпан

    Күні:

    06.09.2022 ж.

    Сынып: 6 «А»

    Қатысушылар саны: 27

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақтың тақырыбы:

    Портрет жанры. Портрет түрлері.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.1.3.1. Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы)

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Портрет жанрын біледі. Портрет құрылымын түсінеді. Портрет түрлерін анықтай алады. Портреттегі композиция,түс,пішін, фактура, тепе-теңдікті біледі. Портрет жанрындағы бояудың түрлерін, мінез-құлқын ажыратады.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Портрет түрлерін ажырата алады. Еліміздің атақты, белгілі, тарихи тұлғалардың портреттерін біледі, талдау жасай алады.

    Кейбір оқушылар:

    Портреттерді орындаған атақты суретшілерді атай алады. Қазақстан және әлем суретшілерді атайды. Өз идеялары мен сезімдерін, композиция заңдылықтарын ескере отырып, портретке талдау жасай алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі// уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру

    2-мин


    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Көрші»

    Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

    Нұсқаулық:

    Көршіңді оң жақтан құшақта,

    Көршіңді сол жақтан құшақта.

    Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Бүгінгі тренинг барысы,

    Біз үлкен отбасы.

    Мұғалімнің нұсқауы бойынша

    «Көрші» тренингін орындайды


    АКТ Интерактивті тақта,

    Слайд №1


    Сабақтың басы

    3-мин


    «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу.

    Топқа  бөлу үшін тақырыпқа байланысты суреттерді пайдалану. Әрбір топ ұқсас бөліктерді ретке келтіру арқылы топтасады.

    Picture 1

    1. Суреттерге қарап олардың қандай ортақ сипаты бар?

    2. Суреттегі бейнелердің бір-бірінен айырмашылығы неде?

    3. Бұл портреттер бейнелеу өнерінің қандай түрлерінде орындалған?

    Оқушылар берілген мозайка бөлшектерінен портретті құрастыру арқылы топтасады.

    Бағалау: смайлик 



    АКТ Интерактивті тақта,

    Слайд №2


    Өткен білімді еске түсіру

    4-мин


    Өткен сабақты пысықтау үшін

    «Сақина салмақ ойыны» әдісі

    Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді?

    Picture 11 Picture 9

    1.Портрет жанрын қалай түсінесің?

    2.Портрет суреттері қандай жас ерекшеліктеріндегі адамдардың бейнесін айтуға болады?

    3.Портретті қандай сурет салу әдістерімен орындауға болады?

    4.Адам бейнелерін орындағанда қандай геометриялық фигуралардың көмегіне жүгінеміз?

    5.«Портрет, иллюстрация, репродукция, композиция» - терминдеріне талдау жаса.

    («Портрет» - француз тілінен «portrait» сөзі «дәлме-дәл, айнытпай салу» дегенді білдіреді).

    Мұғалімнен қолына сақина түскен оқушы сұрақтарға жауап береді, портретке талдау жасайды, орындалуына және терминге мағлұмат береді. (алдыңғы сыныптарда портрет жанры өтілген, оқушылар білгенін жауап береді)

    Бағалау: смайлик 




    Слайд №3


    Сабақтың ортасы

    9-мин


    Жаңа білім


    «Миға шабуыл» әдісі

    Миға шабуыл стратегиясы – бұл ұжымдық талқылау, мәселенің шешімін іздеуде қолданылатын тиімді әдіс. Қандай бір проблеманы әр мүшенің пікірін еркін тыңдау арқылы шешу. Бұл әдіс жеке тұлғаны қалыптастырудағы маңызды әдістердің бірі. Миға шабуыл стратегиясы арқылы оқушының шығармашыл ойлауын жақсы дамытады. Осы әдіс арқылы жаңа тақырыптың жолы ашылады.

    1. Портреттің пайдасы қандай?

    2. Портрет не туралы сыр шертеді?

    3. Мына үш бейнелерде қандай ортақ түйін бар?

    1. «Автопортрет» Гүлфайруз Исмаилова.

    2. «Бақыт» Салихитдин Айтбаев. 

    3. «Қазақ Хандығына 550 жыл» Ерлан Айтуаров.


    Портреттің түрлері:

    1-ші сурет – «Автопортрет»,

    2-ші сурет – «Жұптық портрет»,

    3-ші сурет – «Топтық портрет».

    Дескриптор: Білім алушы

    --Сурет жанрын анықтайды;

    --Портрет-тегі түстік ерекшеліктеріне талдау жасайды;




















    --Оқушылар «Портрет түрлерін» түсінеді және бір-бірінен ажырата алады

    Бағалау: смайлик 

























    Белсенді оқушылар смайликпен бағаланады 

    Слайд №4

    Оқулық.

    Портреттің түрлеріне байланысты репродукциялар



    5-мин


    «Түрткі болу» әдісі

    Жауап алу үшін және оқушының жауабын түзету үшін қажет (сұрақты қарапайым етіп қою, өткен материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылдау және толығырақ жауап беруге итермелеу).

    Picture 1

    1. «Абылай хан» А.Дүзелханов.

    2. «Автопортрет» Ә.Қастеев.

    Портреттің түрлері:

    1-ші сурет – «Салтанатты портрет»,

    2-ші сурет – «Камералық портрет»,

    Оқулықпен жұмыс. Суреттерге талдау жасау.

    Дескриптор:Білім алушы

    --Портрет түрлерін сипаттайды;

    --Суреттегі кейіпкерді сипаттайды;

    --Атақты портретшілерді атайды;


    Бағалау: смайлик 




    Слайд №5

    Репродукцилар

    Оқулық


    15-мин





















    Өрмекші әдісі (постер) арқылы сарамандық жұмыс.

    Жаңа материалды пысықтау, түйінді ойларды бекіту. 
    Өрмекші сұлбасына меңгерілген материалды пысықтау мақсатында кезең-кезеңдерімен пысықтауға тиімді.
    Оқушылар постерге өрмекшінің Picture 1 сұлбасын сала отырып, басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойларын тиянақтап пысықтайды.

    Picture 1


    Оқушылар постер жасайды:

    1-топ: Өрмекшінің аяқтарына портрет түрлерін жазады, әр түріне талдау жасайды, дәлелдейді.

    2-топ: Өрмекшінің аяқтарына

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Тест 7 сынып
    26.12.2022
    859
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байтерекова Шолпан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации