Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Презентация "Спорттық ойындар"
Материал туралы қысқаша түсінік
Спорттық ойындардың түрлері бойынша слайдтан ақпарат берілді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Сәуір 2018
2969
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№17 Трубицын атындағы орта мектеп - гимназиясы
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырыбы: «Астана-көрікті қала. Жалқы есім»
Сыныбы: 4 «Д»Мұғалімі: Айдарбекова И.П.
2016-2017 оқу жылыКүні:Пәні: қазақ тіліТақырыбы: Астана-көрікті қала.Жалқы есімМақсаты: «Астана-көрікті қала. Жалқы есім» тақырыбына байланысты жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдерді дұрыс құрастыра отырып, жалпы есім мен жалқы есімді ажырата білуге, шапшаңдық пен нақтылыққа жетелеу, алған білімдерін өмірде қолдана білуге үйрету.
Міндеті: 1. Астана қаласына байланысты сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыра отырып, алған білімдерін нақтылау; 2. Топтық,жұптық жұмыс жасауға, өз ойын айтып, қорғай білуге үйрету, ізденімпаздық қасиеттерін дамыту.3. Топтық жұмыс үрдісіне байланысты: бір-бірімен пікірлесе отырып, ортақ қорытынды шығаруға дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже: тапсырмалар мен жаттығуларды дұрыс орындайды, тақырыпқа байланысты сөздер мен сөйлемдер құрайды, сөйлем ішіндегі жалпы есімдер мен жалқы есімдерді ажырата алады және сөздерді септейді, тәуелдейді, ізденімпаздық қасиеттері дамып, алған білімді күнделікті қарым-қатынаста қолданады. Қолданылатын әдіс–тәсілдер: түсіндіру, әңгімелеу, «Диалогтік оқыту», топтық, жұптық жұмыстар, «Аквариум» әдісі, «Ыстық орындық» әдісі, «Бес саусақ» әдісі.Құрал-жабдықтар: интерактивті тақта , слайдты көрсетілімдер, оқулық, т.б.Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың барысы:
Рефлексия
Орта мерзімді жоспарға сәйкес мен 4 "Д" сынып оқушыларымен " Астана-көрікті қала. Жалқы есім " тақырыбында сабақ өткіздім.Мақсатым: «Астана-көрікті қала. Жалқы есім» тақырыбына байланысты жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдерді дұрыс құрастыра отырып, жалпы есім мен жалқы есімді ажырата білуге, шапшаңдық пен нақтылыққа жетелеу, алған білімдерін өмірде қолдана білуге үйрету.Міндетім: 1. Астана қаласына байланысты сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыра отырып, алған білімдерін нақтылау; 2. Топтық,жұптық жұмыс жасауға, өз ойын айтып, қорғай білуге үйрету, ізденімпаздық қасиеттерін дамыту.3. Топтық жұмыс үрдісіне байланысты: бір-бірімен пікірлесе отырып, ортақ қорытынды шығаруға дағдыландыру. Оқушылар сабақ барысында тапсырмалар мен жаттығуларды дұрыс орындайды, тақырыпқа байланысты сөздер мен сөйлемдер құрайды, сөйлем ішіндегі жалпы есімдер мен жалқы есімдерді ажырата алады және сөздерді септейді, тәуелдейді, ізденімпаздық қасиеттері дамып, алған білімді күнделікті қарым-қатынаста қолданады. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді пайдалану арқылы оқушылардың топпен жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өз бетімен жұмыс істей білу, іздене білу дағдылары артады. Әр түрлі деңгейдегі оқушылардың бірлескен жұмысы қосымша мүмкіндіктер туғызады. Оқушылардың оқуға деген түрлі қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен әдіс – тәсілдерді іріктеп қолдануға тырыстым. Сабақ барысында қолданған әдіс-тәсілдерім: түсіндіру, әңгімелеу, диалогтік оқыту, топтық, жұптық жұмыстар, «Аквариум» әдісі, «Ыстық орындық» әдісі, «Бес саусақ» әдісі. Сабақ кезеңдері өз уақытына сай өтіп отырды. Сабақ соңында «Бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс жасалынды. Сабағымның сәтті жағы:1.Оқушылар сабақты жақсы көңіл-күймен бастауды үйренді.2.«Бас саусақ» әдісі арқылы бағалауды, кері байланыс жасауды үйренді.3.Сабақ кезеңдері жоспарға сәйкес толық қамтылды.
Сабағымның сәтсіз жағы:1.Оқушы санының аздығына байланысты топтың дұрыс бөлінбеуі.2.Уақыттың тапшылығы.
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырыбы: «Астана-көрікті қала. Жалқы есім»
Сыныбы: 4 «Д»Мұғалімі: Айдарбекова И.П.
2016-2017 оқу жылыКүні:Пәні: қазақ тіліТақырыбы: Астана-көрікті қала.Жалқы есімМақсаты: «Астана-көрікті қала. Жалқы есім» тақырыбына байланысты жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдерді дұрыс құрастыра отырып, жалпы есім мен жалқы есімді ажырата білуге, шапшаңдық пен нақтылыққа жетелеу, алған білімдерін өмірде қолдана білуге үйрету.
Міндеті: 1. Астана қаласына байланысты сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыра отырып, алған білімдерін нақтылау; 2. Топтық,жұптық жұмыс жасауға, өз ойын айтып, қорғай білуге үйрету, ізденімпаздық қасиеттерін дамыту.3. Топтық жұмыс үрдісіне байланысты: бір-бірімен пікірлесе отырып, ортақ қорытынды шығаруға дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже: тапсырмалар мен жаттығуларды дұрыс орындайды, тақырыпқа байланысты сөздер мен сөйлемдер құрайды, сөйлем ішіндегі жалпы есімдер мен жалқы есімдерді ажырата алады және сөздерді септейді, тәуелдейді, ізденімпаздық қасиеттері дамып, алған білімді күнделікті қарым-қатынаста қолданады. Қолданылатын әдіс–тәсілдер: түсіндіру, әңгімелеу, «Диалогтік оқыту», топтық, жұптық жұмыстар, «Аквариум» әдісі, «Ыстық орындық» әдісі, «Бес саусақ» әдісі.Құрал-жабдықтар: интерактивті тақта , слайдты көрсетілімдер, оқулық, т.б.Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдері | Жұмыс түрі | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар | Нәтиже |
Ұйымдастыру кезеңі | Психологиялық хал-ахуал орнату | Сәлемдесу Топқа бөлу | Сәлемдеседі.Оқушылар шаттық шеңбер құрады. Бір-біріне жылы тілектер білдіреді.Мысалы: Ярослав, сабағыңды жақсы оқы! Камила,денің сау болсын! т.с.с.Астана, Ханшатыр сөздері арқылы топқа бөлінеді | Оқу құралдары | Топқа бөлінуді үйренеді |
Үй тапсырмасын тексеру | | «Аквариум» Отан,туған жер туралы тақпақтар сұрау. Қалалардың суреттерін көріп шығу. | Оқушылар жатқа тақпақтар айтады.Суреттерін көрсетеді | Оқу құралдары | Үй жұмысын орындауды үйренеді.Тақпақтарды айтып үйренеді |
Өткен сабақты пысықтау | Тілдесім | «Ыстық орындық» әдісі арқылы тексеру.Екі топқа сұрақтар беру арқылы сұрау | Топтар сұрақтарға белсенді қатысады | Түрлі суреттер, оқу құралдары | Өтілген тақырыптарды пысықтап үйренеді |
Қызығушылықты ояту | Сұрақ-жауап | Ұяшықтағы сұрақтарды шештіру | Сұрақтарға ойланып,жауап береді | Астана қаласының суреттері | Өз ойларын еркін айтып үйренеді |
Лексикалық тақырыпты меңгерту | тұрғын-жительорталық-центрғимарат-зданиебой көтерді-выстройлисьқасиетті-священныйтанымастай-неузнаваемыйұлт өкілдері-представители нацийболашақ-будущее | Оқиды, аударады, сөз тіркестерін немесе сөйлем құрайды. | Оқу құралдары | Сөздікпен жұмыс жасап үйренеді | |
Мәтінді тізбектей оқыту.Топтарға тапсырмалар беріледі 3-тапсырма.Оқушыларға диалогті оқыттыру | Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды. Оқушылар жұппен жұмыс жасайды | Оқу құралдары | Тапсырмаларды орындап үйренедіЖұппен жұмыс жасап үйренеді | ||
3-тапсырма.Екі топқа сөздердітәуелдеуге беру4-тапсырма.Екі топқа дыбыстық талдау жасаттыру | Дәптермен жұмыс жасайды.Астана,қала сөздерін тәуелдейдіДыбыстық талдау жасайды | Оқу құралдары | Тапсырмаларды жұмысын жасап үйренеді | ||
Сергіту сәті | «Кері дизайн» әдісі арқылы | А.Жорабаеваның «Астана» өлеңін дұрыс құрастыртып оқыттыру | Сөздерді оң құрап үйренеді | Музыкалық әуендер | Музыкалық әуендерді тыңдап үйренеді |
Жинақтау | 5-тапсырма. «Астана» Өлеңін мәнерлеп оқыттыруМәтін бойынша сұрақтарға жауап беру«Астана» сөзіне кластер құруI-Астана қандай қала?II-Асанада нелер бар? | Өлеңді бәрі оқып шығады | Сұрақтарға жауап береді.Плакат | Өз бетінше жұмыс жасауға дағдыланады | |
Үйге тапсырма беру | 6-тапсырма. Өлеңді жаттап келу | Күнделікке жазып алады. | Оқу құралдары | Үй тапсырмасын орындауға дағдыланады | |
Бағалау | Оқушыларды жұлдызша,күн,айдың суреттері арқылы бағалап,таратып шығу.Жұлдызша суретін алғандарға «5»Күннің суретін алғандарға «4» Айдың суретін алғандарға «3» | Өз бағаларына көздерін жеткізіп,мойындайды | Күнделік | Суреттерге қызығушылықтанытады | |
Рефлексия | «Бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс алу.Әр саусаққа сұрақтар жазып қоямынМен үшін не маңызды?Не үйрендім?Не білдім?Мен үшін қандай жаңалық?Басқаша қалай жасауға болады? | Оқушылар шынайы жауап береді | Ақ қағаздар | Ойларын ашық айтып үйренеді |
Рефлексия
Орта мерзімді жоспарға сәйкес мен 4 "Д" сынып оқушыларымен " Астана-көрікті қала. Жалқы есім " тақырыбында сабақ өткіздім.Мақсатым: «Астана-көрікті қала. Жалқы есім» тақырыбына байланысты жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдерді дұрыс құрастыра отырып, жалпы есім мен жалқы есімді ажырата білуге, шапшаңдық пен нақтылыққа жетелеу, алған білімдерін өмірде қолдана білуге үйрету.Міндетім: 1. Астана қаласына байланысты сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыра отырып, алған білімдерін нақтылау; 2. Топтық,жұптық жұмыс жасауға, өз ойын айтып, қорғай білуге үйрету, ізденімпаздық қасиеттерін дамыту.3. Топтық жұмыс үрдісіне байланысты: бір-бірімен пікірлесе отырып, ортақ қорытынды шығаруға дағдыландыру. Оқушылар сабақ барысында тапсырмалар мен жаттығуларды дұрыс орындайды, тақырыпқа байланысты сөздер мен сөйлемдер құрайды, сөйлем ішіндегі жалпы есімдер мен жалқы есімдерді ажырата алады және сөздерді септейді, тәуелдейді, ізденімпаздық қасиеттері дамып, алған білімді күнделікті қарым-қатынаста қолданады. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді пайдалану арқылы оқушылардың топпен жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өз бетімен жұмыс істей білу, іздене білу дағдылары артады. Әр түрлі деңгейдегі оқушылардың бірлескен жұмысы қосымша мүмкіндіктер туғызады. Оқушылардың оқуға деген түрлі қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен әдіс – тәсілдерді іріктеп қолдануға тырыстым. Сабақ барысында қолданған әдіс-тәсілдерім: түсіндіру, әңгімелеу, диалогтік оқыту, топтық, жұптық жұмыстар, «Аквариум» әдісі, «Ыстық орындық» әдісі, «Бес саусақ» әдісі. Сабақ кезеңдері өз уақытына сай өтіп отырды. Сабақ соңында «Бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс жасалынды. Сабағымның сәтті жағы:1.Оқушылар сабақты жақсы көңіл-күймен бастауды үйренді.2.«Бас саусақ» әдісі арқылы бағалауды, кері байланыс жасауды үйренді.3.Сабақ кезеңдері жоспарға сәйкес толық қамтылды.
Сабағымның сәтсіз жағы:1.Оқушы санының аздығына байланысты топтың дұрыс бөлінбеуі.2.Уақыттың тапшылығы.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)