Материалдар / Презентация "Спорттық ойындар"

Презентация "Спорттық ойындар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Спорттық ойындардың түрлері бойынша слайдтан ақпарат берілді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2018
2969
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

№17 Трубицын атындағы орта мектеп - гимназиясы



Қысқа мерзімді жоспар

Тақырыбы: «Астана-көрікті қала. Жалқы есім»





Сыныбы: 4 «Д»Мұғалімі: Айдарбекова И.П.





2016-2017 оқу жылыКүні:Пәні: қазақ тіліТақырыбы: Астана-көрікті қала.Жалқы есімМақсаты: «Астана-көрікті қала. Жалқы есім» тақырыбына байланысты жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдерді дұрыс құрастыра отырып, жалпы есім мен жалқы есімді ажырата білуге, шапшаңдық пен нақтылыққа жетелеу, алған білімдерін өмірде қолдана білуге үйрету.



Міндеті: 1. Астана қаласына байланысты сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыра отырып, алған білімдерін нақтылау; 2. Топтық,жұптық жұмыс жасауға, өз ойын айтып, қорғай білуге үйрету, ізденімпаздық қасиеттерін дамыту.3. Топтық жұмыс үрдісіне байланысты: бір-бірімен пікірлесе отырып, ортақ қорытынды шығаруға дағдыландыру.

Күтілетін нәтиже: тапсырмалар мен жаттығуларды дұрыс орындайды, тақырыпқа байланысты сөздер мен сөйлемдер құрайды, сөйлем ішіндегі жалпы есімдер мен жалқы есімдерді ажырата алады және сөздерді септейді, тәуелдейді, ізденімпаздық қасиеттері дамып, алған білімді күнделікті қарым-қатынаста қолданады. Қолданылатын әдіс–тәсілдер: түсіндіру, әңгімелеу, «Диалогтік оқыту», топтық, жұптық жұмыстар, «Аквариум» әдісі, «Ыстық орындық» әдісі, «Бес саусақ» әдісі.Құрал-жабдықтар:  интерактивті тақта , слайдты көрсетілімдер, оқулық, т.б.Сабақтың түрі: аралас сабақ









Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдеріЖұмыс түріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіРесурстарНәтиже
Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық хал-ахуал орнатуСәлемдесу

Топқа бөлу
Сәлемдеседі.Оқушылар шаттық шеңбер құрады. Бір-біріне жылы тілектер білдіреді.Мысалы: Ярослав, сабағыңды жақсы оқы! Камила,денің сау болсын! т.с.с.Астана, Ханшатыр сөздері арқылы топқа бөлінедіОқу құралдарыТопқа бөлінуді үйренеді
Үй тапсырмасын тексеру







«Аквариум» Отан,туған жер туралы тақпақтар сұрау. Қалалардың суреттерін көріп шығу.Оқушылар жатқа тақпақтар айтады.Суреттерін көрсетедіОқу құралдарыҮй жұмысын орындауды үйренеді.Тақпақтарды айтып үйренеді
Өткен сабақты пысықтауТілдесім«Ыстық орындық» әдісі арқылы тексеру.Екі топқа сұрақтар беру арқылы сұрау Топтар сұрақтарға белсенді қатысадыТүрлі суреттер, оқу құралдарыӨтілген тақырыптарды пысықтап үйренеді
Қызығушылықты ояту Сұрақ-жауап

Ұяшықтағы сұрақтарды шештіру Сұрақтарға ойланып,жауап береді

Астана қаласының суреттері Өз ойларын еркін айтып үйренеді
Лексикалық тақырыпты меңгерту

  • Сөздік жұмысы
  • Айтылым әрекеті
    тұрғын-жительорталық-центрғимарат-зданиебой көтерді-выстройлисьқасиетті-священныйтанымастай-неузнаваемыйұлт өкілдері-представители нацийболашақ-будущееОқиды, аударады, сөз тіркестерін немесе сөйлем құрайды.Оқу құралдарыСөздікпен жұмыс жасап үйренеді


  • Мәтінмен жұмыс . Тыңдалым әрекеті
  • «Диалогтік оқыту» әдісі
  • Мәтінді тізбектей оқыту.Топтарға тапсырмалар беріледі

    3-тапсырма.Оқушыларға диалогті оқыттыру
    Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды.

    Оқушылар жұппен жұмыс жасайды
    Оқу құралдары Тапсырмаларды орындап үйренедіЖұппен жұмыс жасап үйренеді


  • Жаттығу жұмысы
  • 3-тапсырма.Екі топқа сөздердітәуелдеуге беру4-тапсырма.Екі топқа дыбыстық талдау жасаттыруДәптермен жұмыс жасайды.Астана,қала сөздерін тәуелдейдіДыбыстық талдау жасайдыОқу құралдарыТапсырмаларды жұмысын жасап үйренеді
    Сергіту сәті«Кері дизайн» әдісі арқылыА.Жорабаеваның «Астана» өлеңін дұрыс құрастыртып оқыттыру Сөздерді оң құрап үйренедіМузыкалық әуендерМузыкалық әуендерді тыңдап үйренеді
    Жинақтау

    5-тапсырма. «Астана» Өлеңін мәнерлеп оқыттыруМәтін бойынша сұрақтарға жауап беру«Астана» сөзіне кластер құруI-Астана қандай қала?II-Асанада нелер бар? Өлеңді бәрі оқып шығадыСұрақтарға жауап береді.Плакат

    Өз бетінше жұмыс жасауға дағдыланады
    Үйге тапсырма беру

    6-тапсырма. Өлеңді жаттап келу

    Күнделікке жазып алады.Оқу құралдарыҮй тапсырмасын орындауға дағдыланады
    Бағалау

    Оқушыларды жұлдызша,күн,айдың суреттері арқылы бағалап,таратып шығу.Жұлдызша суретін алғандарға «5»Күннің суретін алғандарға «4» Айдың суретін алғандарға «3»







    Өз бағаларына көздерін жеткізіп,мойындайдыКүнделікСуреттерге қызығушылықтанытады
    Рефлексия

    «Бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс алу.Әр саусаққа сұрақтар жазып қоямынМен үшін не маңызды?Не үйрендім?Не білдім?Мен үшін қандай жаңалық?Басқаша қалай жасауға болады?Оқушылар шынайы жауап бередіАқ қағаздар

    Ойларын ашық айтып үйренеді


    Рефлексия

    Орта мерзімді жоспарға сәйкес мен 4 "Д" сынып оқушыларымен " Астана-көрікті қала. Жалқы есім " тақырыбында сабақ өткіздім.Мақсатым: «Астана-көрікті қала. Жалқы есім» тақырыбына байланысты жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдерді дұрыс құрастыра отырып, жалпы есім мен жалқы есімді ажырата білуге, шапшаңдық пен нақтылыққа жетелеу, алған білімдерін өмірде қолдана білуге үйрету.Міндетім: 1. Астана қаласына байланысты сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыра отырып, алған білімдерін нақтылау; 2. Топтық,жұптық жұмыс жасауға, өз ойын айтып, қорғай білуге үйрету, ізденімпаздық қасиеттерін дамыту.3. Топтық жұмыс үрдісіне байланысты: бір-бірімен пікірлесе отырып, ортақ қорытынды шығаруға дағдыландыру. Оқушылар сабақ барысында тапсырмалар мен жаттығуларды дұрыс орындайды, тақырыпқа байланысты сөздер мен сөйлемдер құрайды, сөйлем ішіндегі жалпы есімдер мен жалқы есімдерді ажырата алады және сөздерді септейді, тәуелдейді, ізденімпаздық қасиеттері дамып, алған білімді күнделікті қарым-қатынаста қолданады. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді пайдалану арқылы оқушылардың топпен жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өз бетімен жұмыс істей білу, іздене білу дағдылары артады. Әр түрлі деңгейдегі оқушылардың бірлескен жұмысы қосымша мүмкіндіктер туғызады. Оқушылардың оқуға деген түрлі қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен әдіс – тәсілдерді іріктеп қолдануға тырыстым. Сабақ барысында қолданған әдіс-тәсілдерім: түсіндіру, әңгімелеу, диалогтік оқыту, топтық, жұптық жұмыстар, «Аквариум» әдісі, «Ыстық орындық» әдісі, «Бес саусақ» әдісі. Сабақ кезеңдері өз уақытына сай өтіп отырды. Сабақ соңында «Бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс жасалынды. Сабағымның сәтті жағы:1.Оқушылар сабақты жақсы көңіл-күймен бастауды үйренді.2.«Бас саусақ» әдісі арқылы бағалауды, кері байланыс жасауды үйренді.3.Сабақ кезеңдері жоспарға сәйкес толық қамтылды.

    Сабағымның сәтсіз жағы:1.Оқушы санының аздығына байланысты топтың дұрыс бөлінбеуі.2.Уақыттың тапшылығы.



















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ