Сабақтың ортасы
5 мин
10
мин
6 мин
6 мин
Сабақтың
соңы
2 мин
|
Жаңа
сабақ. Сабақ тақырыбына байланысты
алдын ала дайындалған программалар
терезесі туралы слайдтар арқылы
оқушыларға жаңа тақырып туралы білім қалыптастыру. Көрген
білімдерін іс жүзінде тінтуір, компьютерді қосып, өшіруді,
терезелермен жұмыс жасауды жасап көрсету.
Термин сөздерді қайталап
айтып үйрену:
терезе – окно – window
дербес компьютер –
персональный компьютер – personal computer
операциялық жүйе –
операционная система – operating system
Тінтуірдің
құрылысы
Жаңа тақырып
бойынша 1-тапсырма «Постер
қорғау» әдісі
арқылы жүзеге
асырылады. Топтық
жұмысқа негізделген бұл
әдіс оқушыларды шығармашылыққа баулиды, сыни
тұрғыда ойлауға үйретеді, ең бастысы постер жасау арқылы оқушылар
Блум таксономиясының қандай деңгейлеріне қол жеткізгендігін көрсете
алады. постерлер арқылы оқушылардың білу, түсіну,
түйіндеу, қолдану, талдау, бағалау т.б. дағдылары
қалыптасады.
Дескрипторлар:
-
Тінтуір
тобы тінтуір құрылысын, атқаратын
қызметін көрсетіп, компьютерді қосып, өшіру жолын айтады, қажетінше
суреттер салып, безендіреді
-
Жұмыс
үстелі тобы жұмыс үстелі мен ондағы
компоненттерді атайды, суретін салады;
-
Терезе
тобы терезе ұғымы және
элементтерін, батырмаларын атап, мәліметтер келтіреді, терезе және
батырмаларының суретін салады.
Әр топ дереккөз ретінде топқа
бөліну парақшасында тұрған суретті
пайдаланады.
Бағдаршам арқылы
бағалау. Оқушылар басқа топтарды
бағалайды.
2-тапсырма «Бірге
ойлаймыз» әдісі (білу, түсіну) арқылы
орындалады. Топтар берілген тақырып
бойынша 2 мин ішінде өзара талқылайды. Талқылап болған соң,
дауыстап, түсіндіріп өтеді. Бұл әдіс оқушылар өз ойларын
дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады.
1-топ – Енгізу
құрылғылары
2-топ – Шығару
құрылғылары
3-топ – Термин
сөздер
Дескрипторлар:
-
Енгізу құрылғыларын атайды,
қызметтерін түсіндіреді;
-
Шығару құрылғыларын атайды,
қызметтерін түсіндіреді;
-
Жаңа және өткен тақырыптар
(құрылғылар,т.б) бойынша термин сөздерді аудармаларымен атайды
(мысалы: терезе, тінтуір, пернетақта т.б орыс және ағылшын тілінде
).
Оқушылар геометриялық
фигуралар арқылы бағаланады, тиімді кері
байланыс жүргізіледі.
3-тапсырма. Деңгейлік тапсырмаларды
қамтыған практикалық жеке жұмыс (білу, түсіну,
қолдану)
Тапсырма әрқайсысына жеке
беріледі, орындай алғандарын белгілеп
отырады.
1.
Компьютерді іске қосу,
тінтуірді басқару, компьютерді өшіру
қадамдары:
Іске
қосу:
а) монитордың іске қосу
батырмасын бас;
ә) жүйелі блокты іске қосу
батырмасын бас;
б) компьютердегі
программалардың толық жүктелуін күт.
2. Тінтуірді
басқару: Жұмыс үстелінде «Мой
компьютер» белгісін таңда. Ол үшін тінтуірдің меңзерін белгіге алып
барып, сол жақ батырмасымен шерт. Сол жақ батырмасын 2 рет шерту
арқылы белгішеге сәйкес программаны іске
қос.
3.
Терезені тінтуір көмегімен аш,
пернетақта көмегімен жап.
4.
Терезе
батырмаларының қызметтерін пайдаланып,
түсіндір
5.
Қандай
жағдайда компьютерде бірден екі
тереземен жұмыс жасау қажеттілігі туындайды? Пернетақта көмегімен
қалай бірінші терезеден екіншісіне ауыса
аламыз?.
6.
Компьютерді өшіруге
дайында: Компьютерді өшірер алдында
барлық жұмыс істеп тұрған программалардың жұмысын аяқта және сақта.
Жұмыс үстеліндегі «Пуск», «Выключение» батырмаларын
бас.
Дескриптор
:
1.берілген уақыт ішінде әр
оқушы өз деңгейіне сай және берілген қадамдар бойынша
орындайды.
Мұғалім бұл кезде сырттай
бақылап жүреді, дер кезінде тиімді кері байланыс береді, керек
болған жағдайда оқушыға қолдау
көрсетеді.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
сөздері айтылады.
Қорытындылау:
Сабақты қорытындылау
үшін «
Допты лақтыру» әдісі (білу,
атау, түсіндіру, жинақтау) арқылы топтар бір-біріне
сұрақтар қояды.
Дескриптор:
-
Тінтуірдің құрылысы
қандай?
-
Терезе батырмаларын
ата.
-
Жұмыс үстелінде не
орналасқан?
-
Компьютерді қалай іске қосып,
өшіреміз?
Сабақ соңында оқушылар
сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы
білдіреді
Үйге
тапсырма:
1. «Компьютердің адам
өміріндегі маңызы» тақырыбында 4 сөйлемнен тұратын шағын эссе
жазу.
2. Терминдік сөздердің орысша
және ағылшынша аудармасын, анықтамалар мен түйін сөздерді жазып,
оқып келу.
|
Компьютер,
проектор,
слайдтар
АКТ 3сынып
оқулығы
Плакат, маркерлер,
стикерлер.
Компьютер,
оқулық.
Компьютер,
оқулық.
Компьютер,
оқулық.
Оқулық, фотосуреттер, А4
қағазы
Қима
қағаздар
Смаиликтер
|