Материалдар / Прокариоттар жасушасының құрылымы. Бактериялардың тіршілік әрекеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Прокариоттар жасушасының құрылымы. Бактериялардың тіршілік әрекеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл тақырып жас мамандарға көмек болады деп ойлаймын. Сабақ барысында топтық жұмыс жасайды. Мәтінмен жұмыс жасайды. Ой бөлісуге, пікір алмасуға дағдыланады, қойылған мәселені жетік меңгеріп, одан әрі өрбітеді.Тапсырманы орындап болған соң топтар орын ауыстырады, толықтырып сол жұмысты қорғайды.Топтық жұмыста әр оқушының нақты іс-әрекетін тудырады, бірлесе жұмыс жасайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
523
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ тақырыбы: Прокариоттар жасушасының құрылымы. Бактериялар тіршілік әрекеті.Мектеп:56
Күні: Мұғалімнің есімі: Жумабекова С
Сынып: Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) Прокарирттар жасушасының құрылысы мен олардың тіршілік әрекеттерін, маңызын білуі тиіс.



Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • Прокарирттар жасушасының құрылысы мен олардың тіршілік әрекеттерін, маңызын біледі.


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Прокарирттар жасушасының тіршілік әрекеттерін, эукариоттар мен прокариоттар жасушасының құрылымын біледі.


  • Кейбір оқушылар:


  • Прокарирттар жасушасының құрылысы мен олардың тіршілік әрекеттерін, маңызын біле отырып, олардың құрылыс ерекшеліктеріне өз тұжырымдарын жасай біледі.
  • Тілдік мақсатОқушылар:


    Негізгі сөздер мен тіркестер: Терминдер: Прокариот, эукариот, тырысқақ, күйдіргі, оба, хеликобактер пилориум, антибиотиктер, инсектицидтер, биоиндикаторлар.






    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:



    Талқылауға арналған тармақтар Прокарирттар жасушасының құрылысы; Прокариоттардың тіршілік әрекеттері; Прокариоттардың маңызы; Прокариоттар мен эукариоттр құрылыс ерекшеліктері.






    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?Жоғарыдағы тақырыпты топта талқылатамын, себебі талқылаудан кейін көбірек есте қалады, сыни ойлау жүзеге асады. Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады. Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді. Ой бөлісуге, пікір алмасуға дағдыланады, қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді.






    Жазылым бойынша ұсыныстар:Терминдеді дәптерге үш тілдік аудармасын жазады; Прокариот, эукариот, тырысқақ, күйдіргі, оба, хеликобактер пилориум, антибиотиктер, инсектицидтер, биоиндикаторлар.




    Алдыңғы тақырыпФерменттер, олардың тіршілік әрекеттерін реттеудегі рөлі.
    Жоспар
    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 2-3 минҰйымдастыруТопқа бөлу: «Атом-молекула» әдісі бойынша төрт топқа бөлінеді.Оқулық, дәптеркүнделік
    Ортасы 30-35 мин





















    «Жасырын сұрақ» әдісі бойынша үй тапсырмасын, әр топтан кезекпен бір оқушыны шығарып, сұрақтар қойғызамыз, сұрақтар басқа оқушылар «ия», «жоқ» деп жауап қайтаратындай болу керек. Әр топ өздееріне берілген жанр(опера, терме, ән, реп) бойынша үй жұмысына өлең жазып, орындайды. Осылай үй жұмысы бекітіледі. «Миға шабуыл» Сұрақ: «Жерде бірінші пайда болған ағзалар туралы не білесіңдер?» Сұраққа жауап беріп, тақырыптың өзектілігін таба алады. Жаңа сабақ талқыланады. «Мәтінмен жұмыс»«Айналмалы бекет» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын мазмұнын ашу үшін 4топқа тапсырма беремін.Төрт топқа мәтінді толық беріп, кластер, постер, ментальді карта және терең сұрақтар құрғызамын.Ітоп- Кластер жасайды ІІтоп- Минтальді карта жасайды ІІІтоп- Постер жасайды ІVтоп- Терең сұрақтар құрғызамынТапсырманы орындап болған соң топтар орнын ауыстырады, толықтырып, сол жұмысты қорғайды.Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады. Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді.ҚорытындыЭссе жазу:«Прокариоттар-тіршіліктің бастауы»

    Ой бөлісуге, пікір алмасуға дағдыланады, қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді.



    Бағдаршам. Оқулық, дәптер, маркер, А4 парағы, клей,қаламсап, бағалау парақшасы.







    плакат





    Аяқталуы 2-3 минБағалау





    РефлексияКері байланыс

    Үйге тапсырма
    Әр топтың кластері, постері, ментальді картасы, қорғалуы бағдаршам әдісімен бағаланады.Табыс критерийлеріне сәйкес тапсырманы орындап, жиынтық балды бағаға айландырады. «ББҮ» толтырадыББҮ»кестесімен танысып, білгісі келген сұрақтарына жауап қайтарылады.Ферменттер, олардың тіршілік әрекеттерін реттеудегі рөлі.



    Өз-өзін бағалау«Бағдаршам» әдісі бойынша Формативті бағалау, Бағалау парағы«ББҮ» кестесі

    күнделік
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
    Эссеге бірнеше тақырып беріледі, таңдап жазады.«Ферменттер-биологиялық катализатор болатын болса, өмір сүрудегі катализаторлар кімдер?...»

    Әр тапсырманы уақтылы формативті бағалап, табыскритерийлеріне сәйкес тапсырманы орындап, жиынтық балды бағаға айландырадыХимия пәнімен пәнаралық байланыс бар. Презентация қолданылады.
    РефлексияСабақ / оқу мақсаттар шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)1:

    2:

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1:

    2:

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?1:

    2:



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!