Материалдар / Психологический тренинг "Смысл жизни"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Психологический тренинг "Смысл жизни"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тренинг «СМЫСЛ ЖИЗНИ» (для учащихся 8-11 классов) педагог-психолог Миролюбовской средней школы Кабылбаева Асем Нуржакыповна Цели: помочь подростку заглянуть в себя, осознать себя Личностью, профилактика суицида среди подростков. Задачи: выявить общие и индиви¬дуальные проблемы подросткового роста; помочь осознать его особенности, сопоставить свой жизненный опыт с опытом сверстников; помочь сформировать активную жизненную пози¬цию, развить саморефлексию. Ресурсы: Карточки доя визиток, презентация к уроку, карточки с "золотыми рыбками", коврик, открытка к последнему упражнению. Участники: 10-12 человек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
707
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән : Дүниетану Мектеп: «Шорнақ» жом

Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі: 1А

Күні: 28 05.2017жыл. Мұғалімнің аты-жөні:Досметова З

Сыныбы:1«А» Қатысқандар саны:-21 Қатыспағандар саны:---

Сабақтың тақ ырыбы:

Мектепке баратын жол

Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме)

1.1.4.4 Жолда жүру тәртібін, жаяу жүргіншілер қозғалысын реттейтін жол белігілерінің мәнін түсіндіру;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Үйден мектепке дейінгі жол бағытын біледі.Қауіпсіздік ережесі туралы біледі.
Көптеген оқушылар:

Өзінің қай көшеде тұратынын біледі.Үйден мектепке дейінгі жергілікті жергілікті жердің сұлбасын сыза алады.
Кейбір оқушылар:

Жол қауіпсіздігі ережелерін біледі

Бағалау критерийлері

Жолда жүру тәртібін сипаттайды.

Жол белгілерін таниды және мағынасын
түсіндіреді.Алған білімді тәжірибеде қолдана алады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

Жол, мектеп, ереже
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

жаяу жүргізінші, бағдар шам, қауіпсіздік

---Сен қай жерде тұрасың?

---Сен өз әрекетің туралы не айта аласың?

---Суреттегі белгілер нені білдіреді?

--- Жол белгілері жоқ орындардан қалай өту керек?

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларға әрқашан жол ережесіy сақтауға дағдыландыру

Пәнаралық байланыстар

"Өзін-өзі тану" пәнімен байланысты.

АКТ қолдану дағдылары

Видео , ролик, слайд

Бастапқы білім

Оқушының бойында мектепке баратын жол туралы және жол ережелері туралы ұғым қалыптасқан.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған
кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


І.Ұйымдастыру кезеңі.

Шаттық шеңбер.


Арайлап таң атты,

Алтын сәуле таратты.

Жарқырайды қаламыз

Жарқырайды даламыз,

Жол тәртібін білітін

Біз білімді баламыз,

Қайырлы күн қонақтар!

Қайырлы күн достарым!


Өткенді қайталау

«Өрмекші» әдісін қолдану:

---Өз мектебің туралы не білесің?

---Мектепте кімдер жұмыс істейді?

--- Кітапхана не үшін қажет?















Сұрақтарға жауап карточкалары



Сабақтың ортасы
























Сергіту сәті














































Дескриптор:



































Дескриптор:

«Бағдаршам» әдісімен ІІІ-топқа бөлу


Тыңдалым: «Бағдаршам» мультсериалын тамашалау

І-топ

«Қызыл»

Менің бағытым

Үйден мектепке дейінгі жолды есіңе түсір. Сен қандай көшеде тұрасың? Өз жүретін жолыңды сипаттап көр.

Жаяу жүретін адамды жаяу жүргінші деп атайды. Ол жолда қауіпсіздік ережелерін сақтауы тиіс. Оныңкөмекшісі – бағдаршам.

Shape1

Сергіту сәті

Орнымыздан тұрайық

Біздер жолға шығайық

Ұзын-қысқа жолдарды

Біліп біздер алайық

Оң аяқ, сол аяқ

Жолдан өту оңай-ақ.

ІІ-топ

«Сары»

Анықта. «Машиналар мен жаяу жүргіншілер қозғалысын тек бағдаршамдар ғана реттей алады ма?» Жол қозғалысы белгілері көрсетілген (4) тақташаларды көріп , олардың мағынасын түсіндір. Санамақ көмегімен төрт тақташаның біреуін алуынп қарап, белгінің мағынасын қимылмен түсіндір.


Дәптермен жұмыс:

Суретке қара Данияр қай көшеде тұр ?

Ол мектепке жету үшін қай көшемен жүруі тиіс ?

Бағытын сызып көрсет



Білім алушы

-жол белгілерінің мағынасын сипаттайды

-жол белгілері болмаған жағдайдағы ережелер туралы ой бөліседі



ІІІ-топ

«Жасыл»

Зертте. Оқушыларға зебра мен көшедегі ала жолақсуретін көрсетіңіз. «Зебра мен жолдың қандай ұқсастықтары бар?» Оқушылардан қажетті жауап ала алмауыңыз мүмкін. Бұл жағдайда жетелеуші сұрақтар қоюды сұраңыз. Оқушылар түсіне бастағанда «Жаяу жүргінші өтпесі неліктен жолақ етіп жасаған?» деген сұрақты талқылауға болады. Мұғалім адам баласы жол барынша қауіпсіз болуы үшін барлық жағдайдың жасалғаны туралы деген қорытындыға келеді.

ЖShape2 Shape3 Shape4 ауабы: Жаяу жүргіншілер өтпесі жүргізушігеде, жаяу жүргіншіге де анық көрінуі үшін жолақ етіп жасалған.


Білім алушы:

  • Суретке қатысты жол ережелерін айтады

  • Жол ережесі сақталмаған суретті анықтайды

  • Өз жауабын дәлелдейді


Видео ролик

слайд








Тақырыпқа сай суреттер

















































Жұмыс дәптері


Мектепке баратын жолдың сызбасы




















Сабақтың соңы

Жол дегеніміз не ?

Көлік дегеніміз не ?

Бағдаршам дегеніміз не ?

Жол ережесі дегеніміз не ?

Сауал – жауап карточкалары

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы




Денгейіне қарай тапсырмалар беру






А,В,С денгейлі тапсырмалар









Shape5



Picture 2

Picture 3

Picture 4















Оқу қуралдарын сабақ барысында ұқыпты пайдалану.


Жаяу жүргінші жолдан өткенде қауіпсіздік ережелерін сақтауы тиісү.






Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс
қойылған ба?
Оқушылардың барлығы
ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан
қандай ауытқулар
болды, неліктен?


Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты
жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!