Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Психологтың ғажайып әлемі
Материал туралы қысқаша түсінік
материал қазіргі замандағы үлкен мәселелердің бірі болып отырған әлемметтік желі және сол арқылы таралатын қауыпты ойындар, олардың бала психологиясына әсері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Ақпан 2018
1235
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Аннотация Күн санап өміріміз экранға тәуелді боп барады. Ақпарат, ғылым, үкімет, нарық та ғаламторға телміріп отыр. Ал енді адамдар арасындағы қарым-қатынасты да ғаламтор шешеді. Қазірдің өзінде әлем халқының 57 пайызы бетпе-бет тілдесуден гөрі, интернет арқылы, дәлірек айтқанда, әлеуметтік желілерде «әңгімелеседі». Әлеуметтік желі — адамдардың бір-бірімен ғаламтор арқылы өзара байланысын қамтамасыз ететін ғаламтор ресурсы. Зерттеу жұмысы Бірлік орта мектебінің оқушылары мен қызметкерлері арасындағы әлеуметтік желі қолдану контингенті мен тәлеуділікке жақын адамдарды анықтау, пайдасы мен зиянына шолу жасау Аннотация Жизнь с каждым днем идет на экран зависит от дцп. Информации, науки, образования, правительства, рынка, в рамках государственной программы " интернет. А теперь общение между людьми, как интернет решает. Уже 57% населения мира сталкивается с тілдесуден, а не через интернет, а именно, в социальных сетях «беседуют». Социальная сеть людей друг с другом через интернет, интернет-ресурсы, обеспечивающие взаимосвязь. Исследовательская работа социальная сеть и контингент учащихся средней школы и определение Единиц е близких людей, применение, обзор мгновенный пользы и вреда
Аbstract Life with each day that goes by on the screen depends on the cerebral palsy. Information, science, education, government, market, in the framework of the state program " the Internet. Now, communication between people, as the Internet decides. Already 57% of the world population is faced with tidesmen, not via the Internet, specifically in social media "talk". People with each other through the Internet, Social networking, Internet resources, ensure the relationship. Research social network and contingent of pupils of high school and define the Units of e relatives, application, an instant overview of the benefits and harms
Тақырыбы: Әлемді шарпыған әлеуметтік желі Секциясы: этномәдениеттануАты-жөні: Ислямғали Еркежан Сыныбы: 10 Оқу орны: «Сарқан аудандық білім бөлімінің Бірлік орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесіЖетекшісі: Омарова Динара АсхаровнаӨтетін орны: Н.Островский атындағы мектеп-лицей
Сарқан қаласы, 2017 жТақырыбы: «Әлемді шарпыған әлеуметтік желі»Жұмыстың мақсаты:
МАЗМҰНЫ:
І. Кіріспе......................................................................................................................3ІІ. Негізгі бөлім:2.1.Әлеуметтік желі, шығу тарихы және олардың түрлері.......................................42.2.Әлеуметтік желідегі қауіпті топтар мен ойындар...............................................52. 3.Мектеп оқушылары мен қызметкерлердің арасындағы ақпараттық сауаттылығы .................................................................................................................6ІІІ. Қорытынды...........................................................................................................9ІҮ.Пайдаланған әдебиеттер....................................................................................10
Кіріспе Қазіргі уақытта күнделікті өмірдің жартысын, кейде одан да көп бөлігін әлеуметтік желілер алып кетті. Әр жыл сайын әлеуметтік желілер саны көбейіп келе жатыр: Instagram, Вконтакте, Facebook, YouTube, Однокласники және т.б. Осылар ішінен, әсіресе, Instagram желісіне енді әріп үйренген баладан еңкейген қарттарымызға дейін кіреді екен. Ал желімен бірге таңын атырып, күнін батыратындар оқушылар мен студенттер екен. Әлеуметтік желіге көп адамдар танымал тұлғаларды, соңғы жаңалықтарды, қызықты, кейде масқара видеолар мен суреттерді көру үшін кіреді. Бұл неге алып келеді? Біріншіден, жұлдыздар мен танымал тұлғалардың өміріне қарап, жастарда танымалдылыққа қызығушылық пайда болады. Танымал болу мақсатында кейбір жастар мен ересектер «атын шықпаса, жер өрте» деп небір ессіз қылықтарға барады. Мысалы, әйел кейпіндегі еркектер, өмірге қауіпті жаттығулар, ашық-шашық киіну, ақылға қонымсыз флешмобтар және т.с.с. Екіншіден, парақшаларда жас ерекшелігі көрсетілмегендіктен, кейбір видеолар мен суреттер жас баланың психикасына кері әсерін тигізеді, мысалы, біреуді топпен бірге ұрып-теуіп төбелеп жатқан видеолар немесе жартылай жалаңаш киінген қыздар суреттері, жануарларды қинап, мазақ етіп түсірген видеолар жастарды қатыгездікке баулиды. Үшіншіден, азаннан кешке дейін ұялы телефонға телміріп отыра бергендіктен, көз қызметінің бұзылуына алып келеді және оқуға, жұмысқа арналған уақытты босқа кетіреді. Сондай-ақ, әлеуметтік желіні дұрыс мақсатта қолданып жүргендер де аз емес. Әлеуметтік желі көмегімен біреу өз бизнесін жүргізіп жатса, біреу қайырымдылық жұмыстарын өткізіп жатыр, енді біреуі өзінің оқып, көріп, білген-түйгенін жұртпен бөлісіп жатыр. Менің зерттеу жұмысына әлеуметтік желіні алған себебім, өзім жасөспірім болғандықтан, достарым мен сыныптастарым арасында кейінгі кездері жоғарыда аталған әлеуметтік желіге көп тіркеліп және желі арқылы ойындар мен топтарға деген қызығушылықтарының арттып келе жатқанын байқаймын.
Аbstract Life with each day that goes by on the screen depends on the cerebral palsy. Information, science, education, government, market, in the framework of the state program " the Internet. Now, communication between people, as the Internet decides. Already 57% of the world population is faced with tidesmen, not via the Internet, specifically in social media "talk". People with each other through the Internet, Social networking, Internet resources, ensure the relationship. Research social network and contingent of pupils of high school and define the Units of e relatives, application, an instant overview of the benefits and harms
Тақырыбы: Әлемді шарпыған әлеуметтік желі Секциясы: этномәдениеттануАты-жөні: Ислямғали Еркежан Сыныбы: 10 Оқу орны: «Сарқан аудандық білім бөлімінің Бірлік орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесіЖетекшісі: Омарова Динара АсхаровнаӨтетін орны: Н.Островский атындағы мектеп-лицей
Сарқан қаласы, 2017 жТақырыбы: «Әлемді шарпыған әлеуметтік желі»Жұмыстың мақсаты:
- Қолданыстағы әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны туралы мәліметтерді жинақтап, зерттеу жүргізу.
- Әлеуметтік желілердің адам денсаулығына тигізетін зияндылығын дәлелдеу.
МАЗМҰНЫ:
І. Кіріспе......................................................................................................................3ІІ. Негізгі бөлім:2.1.Әлеуметтік желі, шығу тарихы және олардың түрлері.......................................42.2.Әлеуметтік желідегі қауіпті топтар мен ойындар...............................................52. 3.Мектеп оқушылары мен қызметкерлердің арасындағы ақпараттық сауаттылығы .................................................................................................................6ІІІ. Қорытынды...........................................................................................................9ІҮ.Пайдаланған әдебиеттер....................................................................................10
Кіріспе Қазіргі уақытта күнделікті өмірдің жартысын, кейде одан да көп бөлігін әлеуметтік желілер алып кетті. Әр жыл сайын әлеуметтік желілер саны көбейіп келе жатыр: Instagram, Вконтакте, Facebook, YouTube, Однокласники және т.б. Осылар ішінен, әсіресе, Instagram желісіне енді әріп үйренген баладан еңкейген қарттарымызға дейін кіреді екен. Ал желімен бірге таңын атырып, күнін батыратындар оқушылар мен студенттер екен. Әлеуметтік желіге көп адамдар танымал тұлғаларды, соңғы жаңалықтарды, қызықты, кейде масқара видеолар мен суреттерді көру үшін кіреді. Бұл неге алып келеді? Біріншіден, жұлдыздар мен танымал тұлғалардың өміріне қарап, жастарда танымалдылыққа қызығушылық пайда болады. Танымал болу мақсатында кейбір жастар мен ересектер «атын шықпаса, жер өрте» деп небір ессіз қылықтарға барады. Мысалы, әйел кейпіндегі еркектер, өмірге қауіпті жаттығулар, ашық-шашық киіну, ақылға қонымсыз флешмобтар және т.с.с. Екіншіден, парақшаларда жас ерекшелігі көрсетілмегендіктен, кейбір видеолар мен суреттер жас баланың психикасына кері әсерін тигізеді, мысалы, біреуді топпен бірге ұрып-теуіп төбелеп жатқан видеолар немесе жартылай жалаңаш киінген қыздар суреттері, жануарларды қинап, мазақ етіп түсірген видеолар жастарды қатыгездікке баулиды. Үшіншіден, азаннан кешке дейін ұялы телефонға телміріп отыра бергендіктен, көз қызметінің бұзылуына алып келеді және оқуға, жұмысқа арналған уақытты босқа кетіреді. Сондай-ақ, әлеуметтік желіні дұрыс мақсатта қолданып жүргендер де аз емес. Әлеуметтік желі көмегімен біреу өз бизнесін жүргізіп жатса, біреу қайырымдылық жұмыстарын өткізіп жатыр, енді біреуі өзінің оқып, көріп, білген-түйгенін жұртпен бөлісіп жатыр. Менің зерттеу жұмысына әлеуметтік желіні алған себебім, өзім жасөспірім болғандықтан, достарым мен сыныптастарым арасында кейінгі кездері жоғарыда аталған әлеуметтік желіге көп тіркеліп және желі арқылы ойындар мен топтарға деген қызығушылықтарының арттып келе жатқанын байқаймын.
- Әлеуметтік желі, шығу тарихы және олардың түрлері
- Әлемдегі отыз жасқа дейінгі адамдардың 50 пайызы, жаңа ғасырда туылғандардың 96 пайызы әлеуметтік желілерді пайдаланады;
- «Facebook»-тің апталық трафигі «Google»-дікінен де асып түсті;
- АҚШ-тың әрбір сегізінші жұбы әлеуметтік желілер арқылы танысқан;
- 50 миллион қолданушыны өзіне қарату үшін радио отыз сегіз жыл, телевизия он үш жыл, интернет төрт жыл талмай қызмет етсе, әлеуметтік желілердің тек біреуі — «Facebook» бір жылда 200 милллион адам жинады;
- Егер «Facebook» мемлекет болғанда, халық саны бойынша үшінші орында тұрар еді. Себебі 800 миллион қолданушысы бар.
- Компаниялардың 80 пайызы кадр табуда әлеуметтік желілерге жүгінеді;
- Леди Гага мен Джастен Бибердің твиттердегі қонақтарының саны Қазақстан халқынан да көп;
- «Facebook»-та тіркелушілер саны Қытай халқының өсу үдерісінен де асып түсуде.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ