
Омарова Динара Асхаровна
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 6 материал
Жалпы адамзаттық құндылықтар жеке тұлғаның бойында өмірге келген сәтінен бастап бірге дамиды, жасы ұлғайған сайын қоршаған ортасына сәйкес бірге қалыптастады. Оларға: шындық, қайырымдылық, тұлға, бостандық, махаббат, шығармашылық, ізгілік, жанашырлық және т.б. жатады. Бұл сезім мен ақыл-ойдың ұштасуын және сол арқылы адамның іс-әрекетін белгілейді. Құндылықтар сезім арқылы қабылданады, сана арқылы түсінуге болады. Соның нәтижесінде тұлға құндылықты игереді де, іс-әрекет етеді. Осы аталмыш құндылықтардың бастау көзі халықтың мол мұрасында.
Өзін-өзі тану
Мақала
Басқа
Цель: расширить представления учащихся о доброте черезобщечеловеческую ценность «внутренний покой». Задачи: 1. Раскрытьсмысл понятий«добрые мысли», «стремление не сердиться», «праведная жизнь». 2.Развивать стремление к духовно-нравственному совершенствованию, основанное на понимании добрых мыслей, слов и поступков; 3.Воспитывать стремление к праведной жизни, потребность дарить добро.
Əлеуметтік педагог
Мақала
Басқа
Цель: расширить представления учащихся о доброте черезобщечеловеческую ценность «внутренний покой». Задачи: 1. Раскрытьсмысл понятий«добрые мысли», «стремление не сердиться», «праведная жизнь». 2.Развивать стремление к духовно-нравственному совершенствованию, основанное на понимании добрых мыслей, слов и поступков; 3.Воспитывать стремление к праведной жизни, потребность дарить добро.
Барлық пәндер
Мақала
5 сынып
Цель: расширить представления учащихся о доброте черезобщечеловеческую ценность «внутренний покой». Задачи: 1. Раскрытьсмысл понятий«добрые мысли», «стремление не сердиться», «праведная жизнь». 2.Развивать стремление к духовно-нравственному совершенствованию, основанное на понимании добрых мыслей, слов и поступков; 3.Воспитывать стремление к праведной жизни, потребность дарить добро.
Өзін-өзі тану
Ашық сабақ
2 сынып
Заман талабына сай білім беру жүйесі өзінің басым бағдарын жеке тұлғаның рухани адамгершілік тұрғыдан кемелденуіне назар аудара бастады. Демек, тұлғаның адамды адам ете түсетін қасиетін ашып көрсету, яғни руханилығын дамыту – заман талабы. Рухани құндылықтар мәңгілік және адамзаттық. Қай халықтың болмасын өзіне ғана дараланып тұратын ерекшелігінің бірі – рухани құндылықтар жүйесі. Рухани құндылықтардың мәнін ашу арқылы оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі мен білім деңгейін жетілдіруде «Өзін-өзі тану» пәнінің мәні мен маңыздылығы ерекше болып отыр. «Өзін-өзі тану» пәнінде оқушы өзін-өзі тану ғана емес, ол рухани білім мен таным мәдениетін, қоғамдық талапқа сай ізгілікті, инабаттылықты, адамгершілік қатынастар мен мінез-құлықтарды және өзін-өзі меңгеру әдебін үйренеді. Мектеп жасына дейінгі кезеңнен бастап балалар адамгершілік құндылық бағдарын, қарым-қатынас мәдениетін , өз Отаны мен туған өлкесіне сүйіспеншілік, Мемлекеттік рәміздерге, отбасы, түрлі ұлт тілдеріне адамгершілікпен,
Өзін-өзі тану
Баяндамалар, реферат
Барлық сыныптар
материал қазіргі замандағы үлкен мәселелердің бірі болып отырған әлемметтік желі және сол арқылы таралатын қауыпты ойындар, олардың бала психологиясына әсері
Психология
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар