Материалдар / Қ. Жұмаділов «Тағдыр» романы және ғаламдық мәселелер ҚМЖ 10-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қ. Жұмаділов «Тағдыр» романы және ғаламдық мәселелер ҚМЖ 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қ. Жұмаділов «Тағдыр» романы және ғаламдық мәселелер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2024
129
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

ІV-бөлім: Замана, дәуір тұлғасы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қ. Жұмаділов «Тағдыр» романы және ғаламдық мәселелер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстыру.

Сабақтың мақсаты:

көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.



Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру.



Топтастыру.

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

I -Үшбұрыштар тобы

II - Дөңгелектер тобы

III -Төртбұрыштар тобы



Фигуралар салынған конверт

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Сұрақтар:

Оқушылар сабақ тақырыбы бойынша бір-біріне өздері сұрақ қояды.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Дескриптор:

-сұраққа жауап береді-2


.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқушыларға эссе жаздырады. Пікірлерін сұрайды. Кері байланыс береді.

«Тағдыр» романын ғаламдық мәселермен ұштастыра отырып, эссе жазады.

Дескриптор:

-Эссе жазады.

-Ой алмасады.

-Пікірлерін толықтырады. Жалпы - 5 балл.

10-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері

Топтық жұмыс


Мұғалім оқушыларды топқа бөлу арқылы тапсырманы орындауын қадағалайды.

3 топ болып, бір-бірімен кішігірім жарыс ұйымдастырады. Сұрақтар қояды.

Дескриптор:

-Топқа бөлінеді.

-Сұрақтар қояды.

-Жарысады.

Жалпы – 3 балл.

10-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.




«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!