Бөлім:
|
ІҮ бөлім. Заман, дәуір
тұлғасы
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
10-сын
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қ. Жұмаділов «Тағдыр»
романындағы өмір шындығы мен көркемдік
сипаты.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
10.2.2.1 шығармадағы авторлық
идеяның өмір шындығымен байланысын
айқындау.
10.2.3.1 шығармадағы
көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін
талдау.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
- Шығармадағы авторлық
идеяны өмір шындығымен байланысын
айқындайды.
Шығармадағы көркемдегіш
құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін
түсіндіреді
|
Бағалау
критерийлері
|
Шығармадағы авторлық идеяны
өмір шындығымен байланысын
айқындайды.
Шығармадағы көркемдегіш
құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін
түсіндіреді.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
Қазіргі жаһандану заманында құндылықтар жүйесінің алатын
орны айрықша. Өйткені рухани-адамгершілік құндылық – адамның ішкі
жан-дүние қасиеттерінің өлшемі; оның жақсылыққа ұмтылуы, басқаларға
жанашырлық білдіруі, айналадағы адамдарға қайырымдылығы, дұрыс өмір
сүру жайында ізденуі, өзін-өзі бағалап, сол арқылы әлемді тануы.
Ал, осы адами құндылықтарды тануда, білуде және үйренуде
жастарымызға дұрыс бағыт-бағдар беру баршамыздың міндетіміз болып
жүктеледі.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу.
|
-
Белсенді
болу.
-
Уақыт шегінде жұмыс
жасау.
|
Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
«Ой
шақыру» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой шақыру
үшін
Шығармадағы
кейбір сөздердің мағынасын дұрыс болатындай етіп
сәйкестендіріңіз.
Сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Запыран
|
тілім-тілім болып көріну
|
|
|
|
Сабан
|
тақтайдан жасалған ұйықтап, демалуға арналған
сәкі
|
Нар
|
дәнді және ірі бұршақты дақылдарды бастырғаннан
кейін қалатын құрғақ сабағы
|
Тілкімдену
|
мұң,шер,қайғы,құса
|
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Дескриптор:
1. Өз ойын еркін әрі дәлелді
жеткізеді
|
10-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері.
Презентация
|
Мағынаны
тану
|
1-тапсырма.
«Тағдыр» романындағы
авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтап, дәлел келтіру
ұсынылады.
|
№
|
Автор идеясы
|
Өмір шындығы
|
Дәлел
|
|
|
|
1
|
Ежен хан мен Ақ патшаның арасындағы Шығыс
Түркістан аймағын бөлісу мәселесі
|
|
|
2
|
Демежанның бойындағы ұлтжандылық қасиеті арқылы
қазақ халқының ұлттық болмысын бейнелеу
|
|
|
|
Дескриптор:
-автор идеясын
анықтайды;
-өмірмен
байланыстырады;
- дәлелдер
келтіреді.
|
Оқулық.
Презентация
|
|
2-тапсырма
«Тағдыр» романынан
алынған үзіндідегі асты сызылған көркемдегіш құралдардың қызметін
анықтау ұсынылады.
|
Қай көркемдегіш құралдың
түрі?
|
Қандай қызмет атқарып
тұр?
|
Маңызы
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-Көркемдегіш
құралдардың түрін көрсетеді;
- Атқарып тұрған
қызметін анықтайды;
-Маңызын
түсіндіреді.
|
10-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері.
Презентация.
|
|
3-тапсырма
Оқиғаны қазіргі өмірмен
байланыстыра отырып, «РАФТ» әдісі арқылы ойыңызды білдіру
ұсынылады.
|
Р – Бүгінгі
ұрпақ
А –
Демежан
Ф –
Хат
Т – Еліңіз үшін еткен игі ісіңіз
үшін рақмет!
|
Дескриптор:
-Оқиғаны қазіргі өмірмен
байланыстырады;
-«РАФТ» әдісі арқылы
ойын білдіреді
|
10-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері.
Презентация.
|
Сабақты
бекіту
|
Өтілген сабаққа шолу жасау
ұсынылады.
1. Шығармадағы
авторлық идеяны өмір шындығымен байланысын айқындап, дәлелдер
келтірдіңіз.
2. Шығарма
үзіндісінен көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының түрін
көрсетіп, атқарып тұрған қызметін анықтап, маңызын
түсіндірдіңіз.
3. Оқиғаны қазіргі өмірмен байланыстыра отырып,
«РАФТ»
әдісі арқылы ойыңызды білдіріңіз.
|
Оқушы шығармашылық жұмыстарын
жасап үйренеді.
Жасаған жұмыстарды
қорытындылайды
|
|
10-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
|
Қосымша
тапсырма
|
«Заман-ай» фильмін
тамашалап, екі туындыдағы үндестікке сараптама
жасаңыз.
|
Оқушы өздігімен ізденуге
дағдыланады. Көркем шығарма арқылы адами құндылықтарды бойына
сіңіреді.
|
|
Интернет
ресурстары
|