Бөлім:
|
Туған жерім -аялы
алтын бесігім
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
|
6
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қ.Әбдіқадыров Қажымұқан«Қар
күреген бала»
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін
анықтау;
6.2.3.1 шығармадағы көркем
ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтау;
|
Сабақтың
мақсаты
|
эпикалық,поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін
анықтайды;
шығармадағы көркем
ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтайды;
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық
ахуал
Үй тапсырмасын
сұрау
|
Мұғалім тақтаға «Қарым-қатынас қандай болу
керек?» деген сұрақты жазып қояды. Оқушылар кезекпен-кезек шығып
бір сөзбен ойын жазып кетеді.
Мысалы: - Сыйластықта -
Жақсы - Бір-бірін қорғау керек
- Жақсылық жасау керек - Дос болу
керек
- Қайырымды болу керек Жазғандарын
сынып оқушылары оқып болғаннан кейін мұғалім қойған сұраққа жұпта
сөйлеседі
Қызығушылықты
ояту
Күш, спорт туралы
мақал-мәтелдер айтайық,
балалар
|
Тиімділігі:оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
https://www.youtube.com/watch?v=psmq17iTh08
|
Сабақтың
басы
|
«Зымыран
сұрақтар»
|
Сұрақ қою стратегиясы
арқылы үй тапсырмасын тексеру.
- Хикаяттың басты
кейіпкері------- Қажымұқан.
- Шығарманың авторы
------Қ.Әбдіқадыров.
- Қажымұқанның әжесі ------Айсары - Қажымұқан
неше мемлекетте күрескен? - 28
- Көркем шығармадағы кейіпкерге тән мінездерін,ой –пікірін,
адамдармен қарым-қатынасын , сөйлеу әдебін, іс-әрекетін жинақтап
айту ------------- мінездеме
- Кейіпкерлердің өзара тілдесуі -------диалог
- Хикаяттағы саудагер -----Иван
Ногич - Хикаятта Ұлы дәрежелі
Дядя Иван Лебедевке хат жазған -----Добрый –Рабый
- Кейде жансыз табиғат құбылысын кәдімгі тірі адамға, жан иесіне
ұқсатып, жандандыра, құлпырта суреттеу -------кейіптеу.
- Қажымұқан лом темірді бұрап, галстук ету өнерін қай қалада
көрсетті?------Парижде
- Мұқанның балалық шағы қайда,
қандай жағдайда өтті?
- Отыз пұт май қатырған кеспекті бала шанаға қалай салды?
- Мұқан бір шана шөпті бай үйіне қалай жеткізді?
- Мұқанның ерекше күшін байқап, оған достық көмекке келгендер
кімдер?
- Добрый-Рабый, Лебедев дегендер кімдер?
- Лебедев мектебі Мұқанға нелерді үйретті?
-Қазақтың ата-анаға мейірімді болу өнегесі шығармада қалай
берілген?
-Мұқан бойында тағы қандай
үлгі қасиеттер көрінеді?
|
|
|
Жаңа
білім
|
1-тапсырма
Жұптық
жұмыс
2-тапсырма
Жеке
|
Ойды толықтырыңдар. «Бір сөйлем» әдісі.
Ойларыңды « сөйлеммен ғана
білдіресіңдер. а) Қажымұқан осы
әңгімеде Мықты жан, себебі
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ә) Ұстанымы мықты, пікірі әңгімеде айқын
көрінеді, мысалы
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ б) Жасқаншақ жігіттен батыл жігітке айналды,
дәлелі
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Төмендегі сұрақтарға жауап бере отырып,
кейіпкерлерге мінездеме беріңдер. Нақты жауап беру
керек
Қажымұқан Не
істеген? Қайда келген? Арманы
не? Ат өлгенде өзін қалай ұстады? Немен
таңқалдырды?
|
Дескриптор
- шығармадағы автор бейнесін
анықтайды
- мінездеме
береді
Жұптар бірін-бірі
бағалайды
Үздік жауапқа ынталандырушы
стикерлер беріледі
|
|
Сергіту
сәті
|
Сергіту.
|
Қажымұқан атамыздың
батасы : Биік болсын мақсатың ,
Ұзақ болсын жақсы атың .
Өз халқыңа адал бол ,
Дала гүлі жас батыр.
Намысы гүлі жас батыр.
Өз ортаңның дүрі бол.
Көпке ұнап істерің ,
Жүзге дейін тірі бол!
|
|
|
Сабақтың
ортасы
.
|
3-Тапсырма
Топтық
жұмыс
.
.
|
Берілген
үзінділерден көркемдегіш құралдарды тауып, шығармадағы қызметін
түсіндіріңдер.
Үзінді
|
Көркемдегіш
құрал
|
Қызметі
|
“Күш байқаған кісі
тышқан аулаған мысықтай, үндемей келіп бас сала ма
екен?”
|
теңеу
|
|
...Басында айыр қалпағы бар,
үстінде ала жібек шапан киіп, жалпылдақ жүнді айыр өркешті атанға
мінген біреу шықты.
|
эпитет
|
|
Оның үстiне мына алпамсадай денеңе, оны
киiммен жабдықтауға, iшетiн тамағыңа екi-үш жiгiтке беретiн қаржым
артық шығатынын бiлесiң
бе!
|
теңеу
|
|
Күн батып, дүлей қараңғы түн
басталды.
|
эпитет
|
|
Қожа баламен ойнаған кiсiдей, белiн ұстамай,
жауырынынан бүргелi қолын арбаңдата бергенде, жiгiт бөрiге түскен
бүркiттей, күдерi белбеуге қолы сарт ете түсiп, жел құлатқан
дөңбектей жерге гүрс
еткiздi.
|
теңеу
|
|
Жас ұрпағын иiскеп, жасаурай бастаған қарт
анаға қайғының көшпелi қара бұлты көлеңкесiн түсiре
қалды.
|
метафора
|
|
Анықтағандары жеңiл киiмiн
киiп ендей iстеген бес кездiк тiк белбеуiн буынып
кетiптi.
|
эпитет
|
|
Қартайғанда қарға адым жер мұң болды деген
уақыт.
|
Тұрақты
тіркес
|
|
|
Дескриптор:
шығармадағы көркем
ауыстыруларды анықтайды;
-олардың шығармадағы
қызметін түсіндіреді
Топтық бірін-бірі
бағалау.
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Бекіту
|
Жеке
жұмыс
3-тапсырма.
|
Шығармада
кездесетін көмбе қар, күртік қар, омбы
қар, үрінді қар, үйінді қар сынды қар түрлерінің қандай
ерекшелігі барын анықтаңдар
|
Дескриптор:
Қар атауларына қарай
ерекшеліктерін түсіндіреді.
.
|
|
|
Үй
тапсырмасы
|
Қажымұқанға хат
жазу
|
|
|
Рефлексия
|
Рефлексия.
«Зерде»
|
Білім – тақырып
бойынша алған ақапараттарым
Эмоция – сабақтағы
көңіл-күйім
Баға – жетістігіме
беретін бағам
Сын – өз бойымда
нені дамытуым керек?
Идея – маған келген
жаңа ой
|
|
|