Материалдар / Қ.Әбдіқадыров "Қажымұқан" повесі. Сабақ жоспары. Ашық сабақ 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қ.Әбдіқадыров "Қажымұқан" повесі. Сабақ жоспары. Ашық сабақ 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2024
434
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

Туған жерім -аялы алтын бесігім

Педагогтің аты-жөні:


Күні:



Сыныбы:

6

Сабақтың тақырыбы:

Қ.Әбдіқадыров Қажымұқан«Қар күреген бала»


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;

6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;


Сабақтың мақсаты

эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтайды;

шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтайды;


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Қызығушылықты ояту


Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал

Үй тапсырмасын сұрау


Мұғалім тақтаға «Қарым-қатынас қандай болу керек?» деген сұрақты жазып қояды. Оқушылар кезекпен-кезек шығып бір сөзбен ойын жазып кетеді.

Мысалы:  - Сыйластықта  - Жақсы  - Бір-бірін қорғау керек 

- Жақсылық жасау керек  - Дос болу керек 

- Қайырымды болу керек  Жазғандарын сынып оқушылары оқып болғаннан кейін мұғалім қойған сұраққа жұпта сөйлеседі

Қызығушылықты ояту

Күш, спорт туралы мақал-мәтелдер айтайық, балалар


Тиімділігі:оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады

Оқулық, жұмыс дәптерлері

https://www.youtube.com/watch?v=psmq17iTh08




Сабақтың басы


«Зымыран сұрақтар»

Сұрақ қою стратегиясы арқылы үй тапсырмасын тексеру.

- Хикаяттың басты кейіпкері------- Қажымұқан.

- Шығарманың авторы ------Қ.Әбдіқадыров.
- Қажымұқанның әжесі ------
Айсары
- Қажымұқан неше мемлекетте күрескен? - 28
- Көркем шығармадағы кейіпкерге тән мінездерін,ой –пікірін, адамдармен қарым-қатынасын , сөйлеу әдебін, іс-әрекетін жинақтап айту -------------
мінездеме
- Кейіпкерлердің өзара тілдесуі -------
диалог
- Хикаяттағы саудагер -----
Иван Ногич
- Хикаятта Ұлы дәрежелі Дядя Иван Лебедевке хат жазған -----Добрый –Рабый
- Кейде жансыз табиғат құбылысын кәдімгі тірі адамға, жан иесіне ұқсатып, жандандыра, құлпырта суреттеу -------
кейіптеу.
- Қажымұқан лом темірді бұрап, галстук ету өнерін қай қалада көрсетті?------
Парижде

- Мұқанның балалық шағы қайда, қандай жағдайда өтті?
- Отыз пұт май қатырған кеспекті бала шанаға қалай салды?
- Мұқан бір шана шөпті бай үйіне қалай жеткізді?
- Мұқанның ерекше күшін байқап, оған достық көмекке келгендер кімдер?
- Добрый-Рабый, Лебедев дегендер кімдер?
- Лебедев мектебі Мұқанға нелерді үйретті?
-Қазақтың ата-анаға мейірімді болу өнегесі шығармада қалай берілген?

-Мұқан бойында тағы қандай үлгі қасиеттер көрінеді?




Жаңа білім



1-тапсырма

Жұптық жұмыс


















2-тапсырма

Жеке

Ойды толықтырыңдар. «Бір сөйлем» әдісі. Ойларыңды « сөйлеммен ғана білдіресіңдер.
а) Қажымұқан осы әңгімеде
Мықты жан, себебі _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ә) Ұстанымы мықты, пікірі әңгімеде айқын көрінеді, мысалы _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
б) Жасқаншақ жігіттен батыл жігітке айналды, дәлелі __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Төмендегі сұрақтарға жауап бере отырып, кейіпкерлерге мінездеме беріңдер. Нақты жауап беру керек

Қажымұқан Не істеген? Қайда келген? Арманы не?
Ат өлгенде өзін қалай ұстады? Немен таңқалдырды?

Дескриптор

- шығармадағы автор бейнесін анықтайды

- мінездеме береді


Жұптар бірін-бірі бағалайды













Үздік жауапқа ынталандырушы стикерлер беріледі

Сергіту сәті

Сергіту.


Қажымұқан атамыздың батасы :
Биік болсын мақсатың ,
Ұзақ болсын жақсы атың .
Өз халқыңа адал бол ,
Дала гүлі жас батыр.
Намысы гүлі жас батыр.
Өз ортаңның дүрі бол.
Көпке ұнап істерің ,
Жүзге дейін тірі бол!



Сабақтың ортасы

.


3-Тапсырма

Топтық жұмыс

.

.

Берілген үзінділерден көркемдегіш құралдарды тауып, шығармадағы қызметін түсіндіріңдер.

Үзінді

Көркемдегіш құрал

Қызметі

Күш байқаған кісі тышқан аулаған мысықтай, үндемей келіп бас сала ма екен?”

теңеу


...Басында айыр қалпағы бар, үстінде ала жібек шапан киіп, жалпылдақ жүнді айыр өркешті атанға мінген біреу шықты.

эпитет


Оның үстiне мына алпамсадай денеңе, оны киiммен жабдықтауға, iшетiн тамағыңа екi-үш жiгiтке беретiн қаржым артық шығатынын бiлесiң бе! 

теңеу


Күн батып, дүлей қараңғы түн басталды.

эпитет


Қожа баламен ойнаған кiсiдей, белiн ұстамай, жауырынынан бүргелi қолын арбаңдата бергенде, жiгiт бөрiге түскен бүркiттей, күдерi белбеуге қолы сарт ете түсiп, жел құлатқан дөңбектей жерге гүрс еткiздi. 

теңеу


Жас ұрпағын иiскеп, жасаурай бастаған қарт анаға қайғының көшпелi қара бұлты көлеңкесiн түсiре қалды.

метафора


 Анықтағандары жеңiл киiмiн киiп ендей iстеген бес кездiк тiк белбеуiн буынып кетiптi.

эпитет


Қартайғанда қарға адым жер мұң болды деген уақыт.

Тұрақты тіркес



Дескриптор:

шығармадағы көркем ауыстыруларды анықтайды;

-олардың шығармадағы қызметін түсіндіреді


Топтық бірін-бірі бағалау.

«Екі жұлдыз, бір тілек»


Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Бекіту

Жеке жұмыс

3-тапсырма.

Шығармада кездесетін көмбе қар, күртік қар, омбы қар, үрінді қар, үйінді қар сынды қар түрлерінің қандай ерекшелігі барын анықтаңдар

Дескриптор:

Қар атауларына қарай ерекшеліктерін түсіндіреді.

.



Үй тапсырмасы

Қажымұқанға хат жазу



Рефлексия

Рефлексия.

«Зерде»

Білім – тақырып бойынша алған ақапараттарым

Эмоция – сабақтағы көңіл-күйім

Баға – жетістігіме беретін бағам

Сын – өз бойымда нені дамытуым керек?

Идея – маған келген жаңа ой




























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!