Сабақтың басы
7 мин
|
Ынтымақтастық ахуал
қалыптастыру.
Талқылау сұрақтары:
1. Бос уақытыңызда немен шұғылданасыз?
хобби
2. Ол қауіпті ме?
3. Серуендеу кезінде қандай әдеттерін
бар
4. Неліктен кейбір хобби қауіпті болуы
мүмкін.
|
Мұғалімді мұқият тыңдайды.
Сұрақтарға жауап беріп , өз ойларын ортаға
салады.
|
Презентация
Active
board
Жазба дәптері
|
Сабақтың ортасы
23
мин
|
«Қауіпсіздік
минуты»
Инспектор Индира
Нұрланқызының ақпараттық
айдары
«Әлем
жаңалықтары» айдары
Әлемдегі ең қауіпті
7 хобби:
1. Дельтапланеризм
2. Парашютпен
секіру
3. Құзға
шығу
4. Аквалангпен су астында
жүзу
5. Үлкен толқынға серфинг
жасау
6. Көше скейттерінің
жарысы
7. Мотоциклмен
жүру
Қауіпті хобби және
серуендеу орындары:
жол бойындағы
ойындар, қоршауларға өрмелеу,
қараусыз
қалған ғимараттар жатқызуға
болады
«Watsapp survey»
әдісі арқылы сауалнама толтырып,
өңір бойынша ең қауіптісіт анықтап, мониторинг
шығарады.
«Екі дос» жаттығуы
Мақсаты: жанжалдағы жетекші мінез-құлық стратегиясын
анықтау.
Жаттығуды орындамас бұрын, А4 парақтары еденге жайылады.
Жолдың әр жағында, бір-біріне қарама-қарсы орналасқан екі оқушы
таңдалады. Оқушыларға нұсқаулық: «Сіздер әртүрлі жағалауларда
тұрғандарыңызды және көпірден екінші жағына өтулеріңіз керек екенін
елестетіп көріңіздер. Бір уақытта қозғалысты бастайсыздар».
Оқушыларжанжал көпірдің ортасында қалай өту керектігін
шешеді.
|
Жаңа ақпаратты тыңдайды, ауданымыздағы хобби түрлерімен
салыстырады
Дескриптор:
-Берілгін ақпаратты
тыңдайды;
-Қазақстанмен салыстырып ең қаіптісін
аықтайды;
.
«Микрофон» әдісі
Бас тарту және оның себептерін түсіндіру, қауіпсіз балама
ұсыну, сенімді ересек адамның көмегіне жүгіну, сенімдерін
ұстану.
Дескриптор:
-Серуендеу кезінде жиі кездесетін қауіпті хоббиді
талқылайды;
-Қауіпті хоббидің салдарын
түсінеді;
-Көшеде қауіпсіз мінез-құлықты
үйренеді.
|
Презентация
Стикерлер
Active
board
D-ID
com
Жасанды интеллект
https://www.youtube.com/watch?v=gH3zqZPR4EQ
|
Сабақтың соңы
10 мин
|
Тәуекелді әрекеттен сенімді бас тартуға арналған
фразалар:
1. «Шақырғаныңыз үшін рақмет, бірақ менмұндай жағдайлардан
аулақ
болғанды қалаймын».
2. «Мен мұндай қауіпті әрекеттерге қатысқым
келмейді».
3.«Уақытымызды өткізу үшін қауіпті емеснәрсені
таңдайық»
4.«Мен қауіп төндірмейтін іс-әрекеттерді
ұнатамын»
5.«Менің ойымша, бұл әрекет мен үшін тым қауіпті болуы
мүмкін. Сондықтан жоқ!»
6.
«Ұсынысыңызға рақмет, бірақ мен өзімді қауіпсіз ұстағанды жөн
көремін».
7.«Мүмкін біз екеуіміз үшін қауіпсіз және
қызықтырақ нәрсені таба аламыз?!»
Feedback:
«Тик ток»
әдісі
|
Тиімді
кері байланыс береді
«Жалғасын тап» әдісі
Оқушыларға уйлестірме парақтарын жалғастырып,
толтырады
-
Түсіндім
-
Түсінбеген тұстарым бар
-
Мүлдем түсінбедім
|
Стикер, жапсырма қағаз
|