Материалдар / Қайталау. Есептер шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қайталау. Есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Екі амалмен шығарылатын есептерді пысықтау. 2.Есепті шығару және түрлендіру, қарапайым өрнектің мәнін табу және теңдеуді шешу, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын , логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. 3. Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым-қатынасқа тәрбиелеу. Қайталау сабағы аралас Түсіндіру, сұрақ-жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру. Кестелер, үлестірмелі дидактикалық материал, геометриялық фигуралар, сызғыш, заттық суреттер.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2018
1055
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика


Сыныбы 2 №

Тақырыбы

Қайталау. Есептер шығару

Мақсаты

1.Екі амалмен шығарылатын есептерді пысықтау.

2.Есепті шығару және түрлендіру, қарапайым өрнектің мәнін табу және

теңдеуді шешу, ауызша және жазбаша есептеу

дағдыларын , логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

3. Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

Типі

Қайталау сабағы

Түрі

аралас

Әдіс-тәсілдер

Түсіндіру, сұрақ-жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру.

Ресурстар

Кестелер, үлестірмелі дидактикалық материал, геометриялық фигуралар, сызғыш, заттық суреттер.


Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс - әрекеті

Оқушының іс - әрекеті


Ұйымдастыру кезеңі

Көшбасшы шығып ,сынып оқушыларын рухтандырады.

Қазір қай жыл?

-жылдың қай мезгілі?

Қысқы қандай ойын түрлерін білесіңдер?

Топқа бөлу спорт түрлерімен суретімен бөлу.

-

Шаңғышылар

Хоккейшілер

Конькишілер

Мәнерлеп сырғанаушылар тобының жанкүйерлері болып топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын тексеру

6, 135 бет



Өрнектердің мәндерін

салыстырады.

Тірек  білімдерін өзекті ету.


1.Ауызша есептеу

50-4 65+6

61+9 71-8

35-5 35+9

5 ондық 3 бірліктен тұратын сан;

0 онд. 9 бірлік;

5 онд. 0 бірл.

7 онд. 7 бірл.

Оқушылар жауаптары




Өткенді қайталау 1.Сабақтың мақсаты

мен міндетін хабарлау






1 - тапсырма Есепті шығару. Екі шығару жолын қарастыруға болады.

1-жолы: яғни, екі әрекетпен орындау.

Барлығы – 16 ыд.

Line 988 1-қорапта – 10 ыд.

2-қорапта - ? ыд, ? кем

2- жолы: яғни, екі амалды өрнекпен орындау.


БLine 989 арлығы – 16 ыд.

1-қорапта – 10 ыд.

2-қорапта - ? ыд, ? кем


Оқушылар қорытынды жасайды.

Қорытынды:

1) 16-10=6 (ыд) – 2-қорапта

2) 10-6=4 (ыд)

Ж: : 2-қорапта 6 ыдыс және 1-қораптан 4 ыдыс кем.

10-(16-10)=4 (ыд)

Ж: 2-қорапта 6 ыдыс және 1-қораптан 4 ыдыс кем.


(16-6)-6=4 (ыд)

Ж: 1-қорапта 10 ыдыс және 2-қораптан 4 ыдыс кем

Сергіту сәті

Сұңқарға біз ұқсайық

Кәне қанат қағайық.

Сұңқар болып ұшайық.

Ұшып, ұшып алайық.

«Қанатыңды кең серпі!»

Ой сергітеді, шарша

ғандары
басылады

Оқулықпен жұмыс

Топтық жұмыс

2 - тапсырма Есепті шығару.


КLine 992 іш.ұлу – 60 д.

ҮLine 994 лкен ұлу - ? тг, одан 40 кем ?

3 - тапсырма Есептерді ауызша талдау.

ҮПрямая со стрелкой 1651 Line 992 лкен-9 3-еуі артық ?

КLine 994 іш.-?


60+(60-40)=80 – барлығы

Ж: 80 ұлу қабыршағын жинады.

3 а) 9-3=6

9+6=15

Ә) 48-29=19

48+19=67

Б) 14-6=8

14+8=22

(9-3)+9=15

VІ. Өткен тақырып

ты бекіту

5 - тапсырма

Кестені толтыру.





Шығармашылық тапсырма:


1.Ағашты он бөлікке бөлу үшін оны неше жерінен кесу керек?.


2.Осы көпбұрыштың пери метрін табыңдар.

3.Сөреде 10 кітап тұр.

Айжан бірінші және

алтыншы кітапты алды.

Сөреде неше кітап қалды?

Ондықтар

Бірліктер

5

3


9

5

0

7

7


17, 27, 37, 47, 57, 67, 77, 87, 97


9 рет кесу керек.

ФAutoShape 995 Rectangle 996 Rectangle 997 игураның периметрін табады.

VІІ.Рефлек

сия

Бүгінгі сабақтан не білдік?

-Естеріңде не сақталды?

- Сабақта жаңадан нені білдіңдер?

- Қай тапсырманы бәрінен шебер орындадыңдар?

-Жарайсыңдар!Осы сабақ үшін бәріңе рақмет.

Оқушылар жауаптары.

Топ басшысы топ мүшелерін бағалады.

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен бағаланды.


VІІІ.Үйге тапсырма

4, 136 бет


Күнделіктеріне тапсырманы жазады.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!