Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қалалық сәулет өнері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: 20.02.17 ж |
Класы: 7-сынып |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәні |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырбы: |
Қалалық сәулет өнері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты: |
Оқушыларға Қазақстандағы Х-ХІІ ғасырлардағы сәулет құрылыс жүйелері мен сәндік қолданбалы өнердің дамуы туралы түсінік беріледі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міндеті: |
Оқушылар тақырыптың мазмұнымен танысады,топта жұмыс істейді, пікір алмасады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі: |
тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен білетініне сүйену, өз бетімен білім алушылық қабілетін қалыптастыру сыни ойлау арқылы терең білім алу қабілеттерін дамыту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түйінді идея: |
Ізден талпын ерінбе, шешілер сонда түйінде |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алғашқы ұйымдастыру кезеңі |
Шаттық шеңбері Әрбір адам... Әрбір сабақ... Әрбір сөзің... Әрбір ісің... –Сөздерің мен істерің сай адамгершілігі мол азамат болыңдар. Топқа бөлу . Оқушылар топ басшыларын сайлайды. Рух.мәд мат.мәд сурет бойынша бөл |
Досым, туысым, жұрағат, Үйрену, білу ұлағат. Шындық ,бірлік ,адамдық, Тілек , тірлік адалдық.
2 топқа бөлінеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қайталау –білім анасы
Интер белсенді тақта
слайд |
1-топқа Рухани мәдениет. 2-топқа Материалдық мәдениет |
Мағынасын ашып топтастырады, және қорғайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тест тапсырмалары арқылы үй тапсырмасы қорытындыланады. 1. ХІІІ ғасырға дейін «қазақ» атауының қолданып келген мағынасы: А) Еркін адамдар В) Жауынгерлер С) Көшпелілер D) Бақташылар Е) Егіншілер 2. Қазақ халқының құрамына енген ру-тайпалар өздерінің ен-таңбаларын салған жартас: А) Жетісу В) Таңбалы Нұра С) Алтын Орда D) Арыстан баб кесенесі Е) Ноғай Ордасы 3. «Алаш» сөзін жиі кездестіретін қазақ халқының аңызы: А) «Жошы ханның жортуылы» В) «Қорқыт ата» С) «Алаша хан» D) «Оғызнама» Е) «Ақсақ құлан» 4. «Қазақ халқының жүзге бөлінуі, қазақ мемлекеті құрылғаннан кейінгі кезде өз жерін қорғау қажеттілігінен туған»-деп жазған қазақтың тұңғыш ағартушы ғалымы: А) М.Дулатов В) Ш.Құдайбердиев С) А.Құнанбаев D) Ш.Уәлиханов Е) Б.Көмеков 5. Қазақ халқының құрылымына байланысты «қазақ» атауы біржола этникалық сипатқа ие болған уақыт: А) XIV ғасырдың ІІ жартысында В) XIV ғасырда С) XV ғасырда D) XV ғасырдың І жартысында Е) XV ғасырдың ІІ жартысы 6. Қазақтың халық болып құрылуына әсер еткен біріккен этникалық топ: А) қыпшақтар тайпалар одағы және үйсін тайпалар одағы В) сарматтар тайпалар одағы және үйсіндер тайпалар одағы С) дулаттар тайпалар одағы және қыпшақтар тайпалар одағы D) қаңлылар тайпалар одағы және дулаттар тайпалар одағы Е) үйсіндер тайпалар одағы және қаңлылар тайпалар одағы 7. Жәнібек, Керей хандарымен бірігіп көшкен ру-тайпалардың алғашқы атауы: А) қазақ-қырғыз В) өзбек-қазақтар С) қырғыздар D) қыпшақтар Е) еркін кезбелер 8. Ежелгі Сібір тайпалары тілдерінде «қазақ» сөзінің мағынасы:А) зор, күшті, көшпелі В) еркін, азат, алып С) мықты, берік, алып D) көшпелі, алып, еркін Е) күшті, еркін, мықты 9. «Қазақ» сөзі этникалық мағынаға ие бола бастаған ғасыр: А) XVII ғасыр В) XVI ғасыр С) XVIII ғасыр D) XIV ғасыр Е) XV ғасыр 10. «Үш жүз» аңызы бойынша қазақ халқы ру-тайпаларының өз таңбаларын салған жері: А) Таңбалы Еділ В) Таңбалы Есіл С) Алтын Орда D) Ноғай Ордасы Е) Таңбалы Нұра 1-А 2-В 3-С 4-Д 5-А 6-А 7-В 8-С 9-Д 10Е өзара тексереді Жаңа сабақ . видеоролик Қызығушылығын ояту Өнер дегеніміз не? Өнердің қандай түрлерін білесің? А.Байтұрсынов адамзат тарихындағы бес өнерді атап көрсеткен. Оның біріншісі-сөз өнері, екіншісі –сәулет өнері, үшіншісі мүсін өнері, төртіншісі сурет, бесіншісі –би, саз өнері деп бөлген екен. Миға шабуыл: 1. Сәулет өнері туралы не білесіздер? 2. Кесене деген не? Жауабы: 1. Сәулет өнері (архитектура) –құрылыс, тұрғын үй салу және жобалау өнері. 2. Кесене - қайтыс болған адамдардың басына тұрғызылған құрылыс. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ББҮ әдісі
|
Оқушылар кесте толтырады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қане, балалар, сәулет өнеріндегі қандай кесене, мазарларды білесіңдер? Балалар жауабын дәптерге жазады.
|
1) Айша-бибі. 2) Бабаджа-қатын кесенесі. 3) Баба-ата мешіті. 4) Қожа Ахмет Яссауи кесенесі. 5) Арыстанбаб кесенесі. 6) Алаша хан кесенесі. 7) Көккесене 8)Рабиға Сұлтан Бегімнің кесенесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны ашу
Шығармашылық тапсырма |
Оқулықпен жұмыс 1-топ Сәулет өнері 2-топ Алаша хан Қолданбалы өнер
Өзіміздің өлкемізде қандай сәулет өнері бар соған сипаттама бер |
Постер жасау
Абат-Байтақ, Қобыланды Батыр кесенелері туралы мәлімет береді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Д Сабақты қортындылау Дискуссиялық өрнек»
Кестемен жұмыс
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Топ басшыларына сұрақтар |
1. Қожа Ахметтің рухани ұстазы - ... 2. Әмір Темірдің бұйрығымен салынған кешенді кесене - ... 3Сығанақ қаласының маңында орналасқан кесене - 4.Қаракеңгір өзенінің жағасында орналасқан кесене 5.Ішінде кітапхана салынған кесене 6.Алаша хан кесенесіне ұқсас кесене 7. Атақты адамдар жерленген кесене 8. Орта Азияның сәулет өнерінде кездесетін ерекше өрнекті кесене 9. Далалық сәулет өнерінің үлгісінде жасалған кесене – 10. Қожа Ахмет Яссауи ғимаратының шығыс жағында орналасқан кесене 11. Көпшілікке арналған сәулет құрылысы 12. Ұлықбектің қызы 13. ХІІ ғасырда салынған кесене 13. Құдық үстіне орнатылған кесене
|
1.(Арыстан баб) 2.(Қожа Ахмет Яссауи ) 3.(Көккесене) 4.(Алаша хан) 5.(Қожа Ахмет Яссауи) 6.(Көккесене) 7.(Қожа Ахмет Яссауи) 8.(Алаша хан) 9.(Алаша хан) 10.(Рабиға Сұлтан Бегім) 11.(монша) 12.(Рабиға Сұлтан Бегім) 13.(Арыстан баб) 14( Сардоба) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақты бағалау |
Оқушылардың сабақты қалай түсінгенін жапырақ түсі арқылы кері байланыс жасату |
Жапырақсыз ағаш Кері байланыс |
Талдысай орта мектебі
А Ш Ы Қ С А Б А Қ
Тақырыбы: «Қалалық сәулет өнері»
Пән мұғалімі: Хажай Х.
Сыныбы: 7 «А»
2016-2017 оқу жылы