Материалдар / Қалалық семинар. 10 сынып. Информатика-геометрия. 17.04.2024 ж.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қалалық семинар. 10 сынып. Информатика-геометрия. 17.04.2024 ж.

Материал туралы қысқаша түсінік
Pygame кітапханасын пайдалану арқылы геометриялық фигураларды құрастыру. Векторлардың скаляр көбейтіндісі. 9.3.3.5 - Pygame кітапханасын пайдалану арқылы оқушыларды геометриялық фигураларды салу; 10.4.16 - координаталық түрдегі векторлардың скаляр көбейтіндісі формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану; Pygame кітапханасы арқылы геометриялық (үшбұрыш, шаршы және куб) фигураларды салады. Оқушылар векторлардың скалярлық көбейтіндісін біледі және қолданады. PyGame модулімен танысады; PyGame кітапханасының геометриялық фигуралар салатын командаларын анықтайды; PyGame командаларының көмегімен фигураларды салуды программалайды. Cкаляр көбейтіндінің таңбасына векторлар арасындағы бұрыш қалай әсер ететінін түсіненді; Cкаляр көбейтінді қасиетін біледі; Анықтама бойынша скаляр көбейтіндіні табады; Векторлар арасындағы бұрыш немесе оның косинусын скаляр көбейтіндіні қолдана отырып табады; Скаляр көбейтіндіні оның қасиетін қолдана отырып табады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2024
127
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді ДОІЖО: __________

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Бөлім:

Pygame кітапханасы.

Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі және векторлар.

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты:


Күні:

17.04.2024 ж.

Сынып: 10 «»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Pygame кітапханасын пайдалану арқылы геометриялық фигураларды құрастыру.

Векторлардың скаляр көбейтіндісі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.3.3.5 - Pygame кітапханасын пайдалану арқылы оқушыларды геометриялық фигураларды салу;

10.4.16 - координаталық түрдегі векторлардың скаляр көбейтіндісі формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Pygame кітапханасы арқылы геометриялық (үшбұрыш, шаршы және куб) фигураларды салады.

Оқушылар векторлардың скалярлық көбейтіндісін біледі және қолданады.

Бағалау критерийі:

PyGame модулімен танысады;

PyGame кітапханасының геометриялық фигуралар салатын командаларын анықтайды;

PyGame командаларының көмегімен фигураларды салуды программалайды.


Cкаляр көбейтіндінің таңбасына векторлар арасындағы бұрыш қалай әсер ететінін түсіненді;

Cкаляр көбейтінді қасиетін біледі;

Анықтама бойынша скаляр көбейтіндіні табады;

Векторлар арасындағы бұрыш немесе оның косинусын скаляр көбейтіндіні қолдана отырып табады;

Скаляр көбейтіндіні оның қасиетін қолдана отырып табады.

Құндылықтарға баулу:

Топта бірлесіп жұмыс жасау, бір-бірлерінің пікірлерін тыңдау, сыйлау. Оқушыларды өз білімдерін жүйелеуге, ұқыптылыққа және нақтылыққа тәрбиелеу.

Тілдік мақсаттар:

Пәндік лексика және терминология:

Ойын - игра - game, компьютерлік ойын - компьютерная игра – computer game, сценарий – сценарий - scenario, графика – графика - graphic, кітапхана – билиотека - library, команда – команда - command, программалық пакет - пакет программ - software package, геометриялық фигуралар - геометрические фигуры – geometric shapes, түстер модулі - цветовой модуль – colorsmodule.


Вектор, коллинеар векторлар, тең векторлар, бұрыш, бұрыштың косинусы, скаляр көбейту.

Пәнаралық байланыс:

Информатика, геометрия.

Сабақтың түрі:

Біріктірілген (кіріктірілген).

АКТ қолдану дағдылары:

Castlots, Wheel Decide, Socrative, CAM4Pays, Py Math Game, PyOpenGL – PyPl

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(3 мин)


1. Оқушылармен амандасу.

2. Сыныпты түгендеу.

3. Оқушыларды сабаққа дайындау.

4. Оқушыларды топқа бөлу.

Сабаққа дайындалу, оқу құралдарын алу.
Экранда көрсетілген тізім бойынша топқа бөліну.

http://castlots.org/razdelit-na-gruppy/

Оқулық: Геометрия 10-сынып. Жаратылыстану-математика бағыты.

https://okulyk.kz/geometrija/492/

Сабақтың негізгі бөлімі

(4 мин)

1. Информатика пәні мұғалімі pygame кітапханасын түсіндіреді.

2. Геометрия пәні мұғалімі векторлардың скаляр көбейтіндісіне қайталау жұмыстарын жүргізеді.

Оқушылар өздері «дұрыс» деп санаған сөзді жазады.

Оқушыны ынталандыру мақсатында «Жарайсың», «Керемет» деген сөздермен бағалау.

https://wheeldecide.com/

Жеке жұмыс

(5 мин)

А-В деңгейі:

  1. Ой қозғау ”әдісі. 


Сабақты қайталау және бекіту мақсатында оқушыларға сұрақ қойылады (тест).

3 сұрақ геометрия пәні бойынша

Үшбұрыш:

  1. Дұрыс үшбұрыштың сыртқы бұрышы қаншаға тең?

  2. Вектордың абсолют шамасы неге тең?

  3. Қандай векторлар тең деп аталады?


3 сұрақ информатика пәні бойынша

  1. А

  2. А

  3. А

Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап беру арқылы балл жинайды.

Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл беріледі.


Жеке жұмыс

(5 мин)

  1. Білім құрастыру (Проблеманы шешу) кезеңі.

 «Шеңберлі сұрақ» әдісі.


Оқушыларға https://wheeldecide.com/

сайты арқылы сұрақтар беріледі, нысана айналып тоқтап, түскен оқушы сұраққа жауап береді. 

3 сұрақ геометрия пәні бойынша

Шаршы:

  1. Қарама-қарсы векторлардың арасындағы бұрыш қаншаға тең?

  2. Бағыттас векторлардың арасындағы бұрыш қаншаға тең?

  3. Екі вектордың арасындағы бұрышты қалай табамыз?

3 сұрақ информатика пәні бойынша

  1. а

  2. а

  3. а

Әр топтан екі оқушы қойылған сұраққа жауап береді.


«Дұрыс», «дұрыс емес» деп жауап беру.

«Дұрыс емес» болған жағдайда дұрыс жауабын айту.

Әр топтан нысана 1 оқушыға тоқтайды.

Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл жинайды.

Socrative программасы

https://b.socrative.com/login/teacher/

мұғалім үшін сілтеме


https://b.socrative.com/student/#name

оқушылар үшін сілтеме

Жеке жұмыс

(7 мин)

  1. «Зымыран» әдісі. 

Оқушылар Socrative программасында топпен берілген сұрақтарға жылдам әрі дұрыс жауап беру керек.

3 сұрақ геометрия пәні бойынша

Куб:

  1. Векторлардың скаляр көбейтіндісінің өмірде қолданылуы?

  2. Скаляр көбейтудің қанша формуласы бар?

  3. Екі вектордың перпендикуляр болу шарты?


3 сұрақ информатика пәні бойынша

  1. А

  2. А

  3. А

а

Экранда көрсетілген сұрақтарға жауап береді.



Сабақтың ортасы Тақырыпты ашу


Практикалық тапсырма


Топтық жұмыс

1 тапсырма

Рисунок 2

В-С деңгейі:

3 топ «Ақ сандықтан» информатика пәнінің сұрақтарын алады. Сұрақтарға жауапты ноутбукке орындайды.

1-топ. (инф.) Үшбұрыш.

2- топ. (инф.) Шаршы.

3- топ. (инф.) Куб.


Егер топқа информатика пәнінің тапсырмасы түссе, оны pygame кітапханасы арқылы шығарады.

Егер геометрия пәнінің тапсырмасы түссе, векторлардың скаляр көбейтіндісін шығарады.

Әр топ берілген тапсырманы пән бағытына қарай орындайды.

Бұл тапсырма үшін топтар 5 баллға дейін бағаланады.

https://tools.cam4pays.com/


https://pymath.com/


https://pypi.org/project/PyOpenGL/

«Көршіңмен жұмыс» әдісі.
Жұптық жұмыс

(15 мин)

1 тапсырма


Геометрия пәнінің есептері «жұптық жұмысқа»-қа арналады. «Көршіңмен сырлас» әдісі.

1-топ. (геом., 2 есеп) Үшбұрыш, кеңістіктегі векторлар.

1-жұп. Тетраэдр.

2-жұп. Дұрыс үшбұрышты призма.


2- топ. (геом., 2 есеп) Шаршы, кеңістіктегі векторлар.

3-жұп. Параллелепипед.

4-жұп. Дұрыс төртбұрышты параллелепипед.


3- топ. (геом., 2 есеп) Кубтағы векторлар.

5-жұп. Куб.

6-жұп. Куб.



6 жұптың жауабы – «мүшел жас» сандары



Интерактивті тақтада есептің берілгендері.

Оқулық: Геометрия 10-сынып. Жаратылыстану-математика бағыты.

ҰБТ-дағы векторларға берілген есептер.


Сабақтың соңы

(6 мин)


Сабақты қортындылау мақсатында оқушылармен кері байланыс орнату.


Оқушыларға сылдырмақты беру. Оқушылар кері байланыс беріп, сылдырмақты қоржынға салады.

Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін, не қызықты әрі жеңіл болғанын, қай есеп киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіреді.

10 баллдық жүйемен бағалау.


Үйге тапсырма:

Шығармашылық тапсырма. 1 проблеманы шешу.


Оқушыларды бағалау:

Сылдырмақ салынған қоржынның ішінен өзінің бағасының түсіне сай кәмпитті алады.
Жасыл түс – 10 балл;
Көк түс – 9 балл;
Сары түс – 8 балл;
Қызыл түс – 7 балл.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!