Бөлім:
|
Pygame
кітапханасы.
Кеңістіктегі тікбұрышты
координаталар жүйесі және векторлар.
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің
аты:
|
|
Күні:
|
17.04.2024
ж.
|
Сынып: 10
«»
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Pygame кітапханасын пайдалану
арқылы геометриялық фигураларды құрастыру.
Векторлардың скаляр
көбейтіндісі.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
9.3.3.5 - Pygame кітапханасын
пайдалану арқылы оқушыларды геометриялық фигураларды
салу;
10.4.16 - координаталық түрдегі векторлардың
скаляр көбейтіндісі формуласын білу және оны есептер шығаруда
қолдану;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Pygame кітапханасы арқылы
геометриялық (үшбұрыш, шаршы және куб) фигураларды
салады.
Оқушылар векторлардың
скалярлық көбейтіндісін біледі және
қолданады.
|
Бағалау
критерийі:
|
PyGame модулімен
танысады;
PyGame кітапханасының
геометриялық фигуралар салатын командаларын
анықтайды;
PyGame командаларының
көмегімен фигураларды салуды
программалайды.
Cкаляр көбейтіндінің таңбасына
векторлар арасындағы бұрыш қалай әсер ететінін
түсіненді;
Cкаляр көбейтінді қасиетін
біледі;
Анықтама бойынша скаляр
көбейтіндіні табады;
Векторлар арасындағы бұрыш
немесе оның косинусын скаляр көбейтіндіні қолдана отырып
табады;
Скаляр көбейтіндіні оның
қасиетін қолдана отырып табады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
Топта бірлесіп жұмыс жасау,
бір-бірлерінің пікірлерін тыңдау, сыйлау. Оқушыларды өз білімдерін жүйелеуге,
ұқыптылыққа және нақтылыққа тәрбиелеу.
|
Тілдік
мақсаттар:
|
Пәндік лексика және
терминология:
Ойын - игра - game,
компьютерлік ойын - компьютерная игра – computer game, сценарий –
сценарий - scenario, графика – графика - graphic, кітапхана –
билиотека - library, команда – команда - command, программалық
пакет - пакет программ - software package, геометриялық фигуралар -
геометрические фигуры – geometric shapes, түстер модулі - цветовой
модуль – colorsmodule.
Вектор, коллинеар векторлар,
тең векторлар, бұрыш, бұрыштың косинусы, скаляр
көбейту.
|
Пәнаралық
байланыс:
|
Информатика,
геометрия.
|
Сабақтың
түрі:
|
Біріктірілген
(кіріктірілген).
|
АКТ қолдану
дағдылары:
|
Castlots, Wheel Decide, Socrative, CAM4Pays, Py
Math Game, PyOpenGL – PyPl
|
Сабақтың
кезеңі/уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
(3
мин)
|
1. Оқушылармен амандасу.
2. Сыныпты түгендеу.
3. Оқушыларды сабаққа дайындау.
4. Оқушыларды топқа бөлу.
|
Сабаққа дайындалу, оқу құралдарын алу.
Экранда көрсетілген тізім бойынша топқа бөліну.
|
|
http://castlots.org/razdelit-na-gruppy/
Оқулық: Геометрия 10-сынып.
Жаратылыстану-математика бағыты.
https://okulyk.kz/geometrija/492/
|
Сабақтың негізгі
бөлімі
(4
мин)
|
1. Информатика пәні мұғалімі pygame кітапханасын
түсіндіреді.
2. Геометрия пәні мұғалімі векторлардың скаляр
көбейтіндісіне қайталау жұмыстарын жүргізеді.
|
Оқушылар өздері «дұрыс» деп санаған сөзді
жазады.
|
Оқушыны ынталандыру мақсатында
«Жарайсың», «Керемет» деген сөздермен
бағалау.
|
https://wheeldecide.com/
|
Жеке
жұмыс
(5
мин)
|
А-В
деңгейі:
-
“Ой қозғау
”әдісі.
Сабақты қайталау және бекіту мақсатында
оқушыларға сұрақ қойылады (тест).
3 сұрақ геометрия пәні бойынша
Үшбұрыш:
-
Дұрыс үшбұрыштың сыртқы
бұрышы қаншаға тең?
-
Вектордың абсолют шамасы
неге тең?
-
Қандай векторлар тең деп
аталады?
3 сұрақ информатика пәні бойынша
-
А
-
А
-
А
|
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап беру арқылы
балл жинайды.
|
Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл
беріледі.
|
|
Жеке
жұмыс
(5
мин)
|
-
Білім құрастыру (Проблеманы шешу)
кезеңі.
«Шеңберлі сұрақ»
әдісі.
Оқушыларға https://wheeldecide.com/
сайты арқылы сұрақтар беріледі, нысана айналып
тоқтап, түскен оқушы сұраққа жауап береді.
3 сұрақ геометрия пәні бойынша
Шаршы:
-
Қарама-қарсы векторлардың
арасындағы бұрыш қаншаға тең?
-
Бағыттас векторлардың
арасындағы бұрыш қаншаға тең?
-
Екі вектордың арасындағы
бұрышты қалай табамыз?
3 сұрақ информатика пәні бойынша
-
а
-
а
-
а
|
Әр топтан екі оқушы қойылған сұраққа жауап
береді.
|
«Дұрыс», «дұрыс емес» деп
жауап беру.
«Дұрыс емес» болған жағдайда
дұрыс жауабын айту.
Әр топтан нысана 1 оқушыға
тоқтайды.
Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл
жинайды.
|
Socrative
программасы
https://b.socrative.com/login/teacher/
мұғалім үшін
сілтеме
https://b.socrative.com/student/#name
оқушылар үшін сілтеме
|
Жеке
жұмыс
(7
мин)
|
-
«Зымыран»
әдісі.
Оқушылар Socrative программасында топпен
берілген сұрақтарға жылдам әрі дұрыс жауап беру
керек.
3 сұрақ геометрия пәні бойынша
Куб:
-
Векторлардың скаляр
көбейтіндісінің өмірде қолданылуы?
-
Скаляр көбейтудің қанша
формуласы бар?
-
Екі вектордың перпендикуляр
болу шарты?
3 сұрақ информатика пәні бойынша
-
А
-
А
-
А
а
|
Экранда көрсетілген сұрақтарға жауап
береді.
|
|
|
Сабақтың ортасы
Тақырыпты
ашу
Практикалық
тапсырма
Топтық
жұмыс
1
тапсырма
|
В-С деңгейі:
3 топ «Ақ сандықтан» информатика пәнінің
сұрақтарын алады. Сұрақтарға жауапты ноутбукке
орындайды.
1-топ. (инф.) Үшбұрыш.
2- топ. (инф.) Шаршы.
3- топ. (инф.) Куб.
Егер топқа информатика пәнінің тапсырмасы түссе,
оны pygame кітапханасы арқылы шығарады.
Егер геометрия пәнінің тапсырмасы түссе,
векторлардың скаляр көбейтіндісін шығарады.
|
Әр топ берілген тапсырманы пән бағытына қарай
орындайды.
|
Бұл тапсырма үшін топтар 5
баллға дейін бағаланады.
|
https://tools.cam4pays.com/
https://pymath.com/
https://pypi.org/project/PyOpenGL/
|
«Көршіңмен жұмыс» әдісі.
Жұптық жұмыс
(15
мин)
1
тапсырма
|
Геометрия пәнінің есептері «жұптық жұмысқа»-қа
арналады. «Көршіңмен сырлас» әдісі.
1-топ. (геом., 2 есеп) Үшбұрыш, кеңістіктегі
векторлар.
1-жұп. Тетраэдр.
2-жұп. Дұрыс үшбұрышты призма.
2- топ. (геом., 2 есеп) Шаршы, кеңістіктегі
векторлар.
3-жұп. Параллелепипед.
4-жұп. Дұрыс төртбұрышты
параллелепипед.
3- топ. (геом.,
2 есеп) Кубтағы
векторлар.
5-жұп. Куб.
6-жұп. Куб.
6 жұптың жауабы – «мүшел жас»
сандары
|
|
|
Интерактивті тақтада есептің
берілгендері.
Оқулық: Геометрия 10-сынып.
Жаратылыстану-математика бағыты.
ҰБТ-дағы векторларға
берілген есептер.
|
Сабақтың
соңы
(6
мин)
|
Сабақты қортындылау мақсатында оқушылармен кері
байланыс орнату.
Оқушыларға сылдырмақты беру. Оқушылар кері байланыс беріп,
сылдырмақты қоржынға салады.
|
Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай
жұмыс істегенін, не қызықты әрі жеңіл болғанын, қай есеп киындық
туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіреді.
|
10 баллдық жүйемен бағалау.
|
|
Үйге тапсырма:
|
Шығармашылық тапсырма. 1
проблеманы шешу.
|
|
Оқушыларды бағалау:
Сылдырмақ салынған қоржынның ішінен өзінің
бағасының түсіне сай кәмпитті алады.
Жасыл түс – 10 балл;
Көк түс – 9 балл;
Сары түс – 8 балл;
Қызыл түс – 7 балл.
|
|
|