Материалдар / Қалдық заттардан тұрмысқа қажетті бұйымдар жасау.

Қалдық заттардан тұрмысқа қажетті бұйымдар жасау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Шілде 2018
5352
13 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ









БАҒЫТЫ: «Таза табиғи орта –Қазақстан-2030 стратегиясын іске асыру негізі» СЕКЦИЯСЫ: Қоршаған ортаны және адам денсаулығын қорғау.

ТАҚЫРЫБЫ: «Қалдық заттардан тұрмысқа қажетті бұйымдар жасау»









Авторы:Серікбекова АружанАягөз қалалық қазақ мектеп-лицейінің 9 сынып оқушысыЖетекшісі:Нұрлыбаева Гүлнар ДжұмағалиқызыАягөз қалалық қазақ мектеп-лицейінің мектепалды даярлық топ тәрбиешісі



Аягөз қаласы2017-2018 оқу жылы







МАЗМҰНЫ



КІРІСПЕI . ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ТУРАЛЫ НЕ БІЛЕСІҢ?1.1 Логикалық ойлау. II. ҚАЛДЫҚ ЗАТТАРДАН ТҰРМЫСҚА ҚАЖЕТТІ БҰЙЫМДАР ЖАСАУ.
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған
танымдық ойындар . 2.2 Баланың логикалық ойын дамыту. 2.3 Баланың логикалық ойын дамытуда қолданатын тиімді әдіс-тәсілдер. III. ҚОРЫТЫНДЫ IV.ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ





















ПІКІР Аягөз қалалық қазақ мектеп-лицейінің 9-ші сынып оқушысы Серікбекова Аружан 2016 жылдан бері «Қалдық заттардан тұрмысқа қажетті бұйымдар жасау» тақырыбында зерттеу жұмысын жүргізіп жүр. Осы тұрғыдан алып қарағанда ғылыми -зерттеу тақырыбы қазіргі таңда маңыздылығы зор мәселені қамтып отыр. Зерттеу жұмысы барысында –«Логикалық ойлау », «Логикалық ойлаудың тиімді әдіс-тәсілдерін» деген сұрақтарға жауап іздеді. Кітапханадағы оқулықтардан, интернет жүйесінен, орталық мұражайдан, тақырыпқа байланысты әртүрлі деректер жинақтады. Сонымен қатар, балабақша мекемелеріне барып, басқа мекелерге барып зерттеудің нәтижесінде жинақталған деректерін толықтырып отырды. Оқушы өзінің жас ерекшелігіне сай, зерттеу жүргізуге талпынып, керек емес заттардан керек бұйымдар жасауға болатындығын дәлелдеп шықты. Серікбекова Аружан өз тақырыбында зерттеуде аса қызығушылық, ұқыптылық танытты. Ол үнемі ізденіс үстінде болды, жаңалыққа ұмтылып, білімге , алдына қойған мақсатына жете білді. Болашағынан зор үміт күтуге болады деген сенімдемін.

Пікір жазған: Нұрлыбаева Гүлнар Джұмағалиқызы



















АННОТАЦИЯ

Зерттеудің мақсаты: Баланың бойындағы бар асыл қасиетін, қабілетін білімін аша отырып, зерттеу жүргізу барысында, білім мен тәрбие сабақтастығын іске асырту.Болжамы: Егер «Баланың логикалық ойын дамыту» мектепке дейінгі баланың ұйымдастыру іс-әрекет кезінде балалардың логикалық ойлау мәселелері жүйелі түрде қолданатын болса, онда баланың логикасы жақсы дамуы мүмкін, себебі логикалық тапсырмалар мен ойындар арасында үлкен нәтижелі болар еді. Әдістері: Аягөз өңіріндегі балабақшаларында қалдық заттардан тұрмысқа қажетті бұйымдар жасауға байланысты ақпараттар жинақтау және оның түрлерін анықтау.Зерттеудің барысы мен кезеңдері: 2016 жылынан бастап осы тақырыпты зерттеумен айналыстық. Осы аралықты 3 кезеңге бөлдік:
  • Танысу кезеңі.
Логикалық ойлау туралы мәліметтер мен танысып, деректер , әдебиеттер іздеу.
  • 2016 жылдан бастап керек емес заттардан ,керек бұйымдар туралы балабақша, мектепалды даярлық тобынан алған мәліметтер бойынша негізгі бөлімін бастап жазу.
  • Алған нәтижелерді қорытындылау. Оқушылардың логикалық ойлауын дамыту.














Аннотация



Цель исследования : В ходе исследования раскрыть лучшие качества и способности детей в взаимосвязи.Ожидаемые результаты: Если систематически использовать логические задачи и игры с детьми дошкольного возроста , то можно развить логическое мышление ребенка ,поскольку такие заняти будут более эффективными.Методы: Сбор инфиормаций и идентификация членов в детских садах, занимающихся этой проблемой логического мышления ребенка Аягозского района.Этапы исследования:
  • Этап изучения:
Сбор информаций, литературы , сведени о логическом мышлений.
  • Начиная в 2016 года в детсадах, в предшкольной подготовке начать работу.
  • Подытожить работу.






















ANNOTATION

The purpose of the research:In the course of the research reveal the best gualiti es and abiti es of children Expected results:If we systematic use logical tasks a and games with children of pre school age it will develop logical thinking of child Such activities will be more effective. Methocls:To gather information and identification of members in kindergartens deal with problem of logical thinking of Ayagoz region .The stage of study:1. To collect literature, information about logical thinking.2. This kind of work in kindergartens and pre school begin to work in 2016.3. To sum up the work.





























Тақырыптың өзектілігі: Баланың логикалық ойлауын дамыту бағытында тәжірибеде жүргізілетін жұмыстар, оқыту мен тәрбиелеу жұмысын баланың жас ерекшелігі  мен өзіндік ерекшеліктерін ескере отырып, мектепке дайындау, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудегі бағдарламаны ескере отырып ұйымдастырылады. Сонымен «Баланың логикалық ойын дамыту» тақырыбын таңдау себеміз, оқыту мен тәрбиені ұштастыра отырып, логикалық ойын арқылы жеке тұлға тәрбиелеу.Мақсаты:Баланың бойындағы бар асыл қасиетін, қабілетін білімін аша отырып, зерттеу жүргізу барысында, білім мен тәрбие сабақтастығын іске асыру.Міндеттері: -Баланың тұлғалық қасиеті және оның ауыспалы өмір жағдайында , әрі қарай сәтті дамыту мақсатында өзін-өзі тану, өз ойын еркін білдіру және оны іске асыру дағдыларын жетілдіру; -Баланың жеке тұлғасын үйлесіммен дамыту;Жобаның ғылыми болжамы: Егер «Баланың логикалық ойын дамыту» мектепке дейінгі баланың ұйымдастыру іс-әрекет кезінде балалардың логикалық ойлау мәселелері жүйелі түрде қолданатын болса, онда баланың логикасы жақсы дамуы мүмкін, себебі логикалық тапсырмалар мен ойындар арқасында үлкен нәтижелі болар еді. Зерттеу нысанасы: қабілеті төмен балаларды логикалық ойын дамытуЗерттеу пәні:қарапайым математикалық негіздер, экологиялық негіздер, сауат ашу негіздері , құрастыру, логика негіздеріЗерттеуде қолданылатын әдіс – тәсілдер: бақылау, эксперимент, сұрақ-жауап.Жоба жұмысы үш бөлімнен тұрады. I.Кіріспеде жобаның ғылыми аппараты нақтыланып, мақсат, міндеттері қойылып, ғылыми болжам жасалынды.II.Негізгі бөлімде қарастырылып отырған тақырыпқа теориялық талдау жасалынып, өз іс-тәжірибемізден дәлелдер келтірілді.III.Қорытынды бөлімде зерттеу тақырыбы бойынша ұсыныстар берілді.













I.Кіріспе«Логикалық ойлау» дегеніміз – логика заңдылықтарын пайдалана отырып, ой-пікірлерді тұжырымдарды қолдануғанегізделген ойлаудың бір түрі. Баланың логикасын дамыту ұғымдарын өсіру, оқу- тәрбие үрдісіндегі ұдайы жүргізілетін жұмыс.« Мектепке дейінгі жастағы балалардың психологиялық даму» еңбегінде: «Оқыту үрдісіндегі балалардың логикалық ойлау қабілетін қалыптастыру өзіндік мақсат емес, ол – белсенді тұлғаны тәрбиелеу құралдарының бірі» делінген. Бүгінгі күн талабы – баланың оқыл ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру, өзіндік іскерлік қасиеттерін қалыптастыру, заман талабына сай ойы жүйрік етіп тәрбиелеу. Сондықтан да баланың танымын алғашқы күннен бастап дамытудың, бойында оқыту мен тәрбиелеудің негізін қалыптастырудың құралы – логикалық ойын әрекеті, яғни логикалық ойын – баланың жетекші әрекеті. Бірақ логикалық ойын тек қана балаларды қызықтырып, уақыт өткізудің құралы болмай, балаға берілетін білім мен тәрбиенің құнды негізі болуы керек. Әр жастағы мектеп балаларға, мектепке дейінгі жастағы бүлдіршіндерге алуан түрлі логикалық ойындар ойлап тауып өткізуге бүгінгі ғылым мен техниканың, өнер-білімнің биіктерге көтерілер кезеңінде мүмкіндік молынан айтылған.  «Ойлау логикалық заңдылықтары мен формаларына бағынады. Көптеген адамдар логикалық ойлайды, бірақ өздерінің ойлауы логика заңдылықтары мен формалары арқылы болып жатқанын білмейді» – дейді В. Кириллова. [1.Р.Омаров «Логикалық сұрақтар,есептер,ойындар мен құрастырмалар». Алматы Өлке 2012 ж. 320 бет] Балалардың логикалық ойлауындамытутуралы Мағжан Жұмабаев былайдеген: «Логикалық ойлауды өркендету жолдары. Ойлау – жанныңөтебірқиын,тереңісі. Жасбалағаойлаутымауыр. Сондықтан тәрбиеші баланың ойлауын өркендеткенде ,сақтықпен басқыштап іс істеу керек. Оқулықтағы берілген тапсырмалар, суреттер баланың жанына дұрыс әсер ететіндей, оқушының оқуға, білімге деген ынта – ықыласы, құштарлығы болуы керек». [2. Б.Ойшиева «Мептепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту» журналы Алматы қаласы 2013 ж . 50 бет] Психолог – ғалымдар: Н.Н. Поспелов, Ю.А.Петров, А.Н.Леонтьев, «логикалық ойлау» ұғымына нақты анықтама берген. Олардың пікірінше «логикалық ойлау»  дегеніміз логика заңдылықтарын пайдалана отырып ой-пікірлерді, тұжырымдарды қолдануға негізделген ойлаудың бір түрі. Балалардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту жөнінде А.В.Запорожец, Л.Н.Венгер, И.С. Якиманская еңбектері жарық көрді.  Жоғарыдағы авторлардың  пікірлерінше «Логикалық ойлауды дамыту» дегеніміз: барлық логикалық ойлау операцияларын (талдау, жинақтау, салыстыру, жалпылау, саралау) арнайы жүйелі түрде қалыптастыру;ойлау белсенділігін, өз беттілігін дамыту.[1Р.Омаров «Логикалық сұрақтар,есептер,ойындар мен құрастырмалар». Алматы Өлке 2012 ж. 320 бет]3

 «Логикалық ойлау – логикалық сөйлеудің негізі, ал мұны –  логикалық сөйлеуді ұстаз дамытуға тиіс», деп көрсетті К.Д.Ушинский.Логика (гр. λογική – «талдауға құрылған», λόγος — «сөз», «сөйлем», «ойлау», «ақыл»)    -ойлау, оның формалары мен заңдылықтары туралы ғылым. Логика дәлелдеу мен теріске шығарудың белгілі бір әдіс-тәсілдері қаралатын ғылым теориялар жиынтығын құрайды.Логика—адам ойының логикалық формалары жағынан және кіріспе білім алу үдерісі кезінде, ақиқатқа жетуін оның заңдары мен пәнін қалыптастырушы қажетті шарттарды реттейтін ғылым. Логика жалпы логикалық тәсілдерді (әдістерді) зерттейді. Логикалық әдістер адамның нақты өмірді тануында өте қажетті кұрал болмақ. Логика ұғымы объективті дүниенің, шындықтың даму заңдылықтарын бейнелеу мағынасында да қолданылады. Кең мағынада Логика ойлаудың ғана емес, болмыстың да байланыстарын көрсетеді, бұл жағынан ол онтологиямен сабақтас. Ойлау мен таным қатар жүретіндіктен Логика таным теориясымен (гносеологиямен) байланысады. Логика философияның негізгі бөлігі болып табылады, өйткені философия “оймен басталып, оймен жалғасады, сондықтан оны кейде “ойлау туралы ойлау” деп анықтайды. [Нұрғалиева Т. «Қызықты математика» 12 бет Алматыкітап 2014 жыл].   Логикалық ойлаудың қисындылығы олардың шындыққа сай келуінде. Логикалық ойлауға түскен құбылыстың себептері мен салдары, ұғымдар арасындағы байланыстар мен қатынастар логикалық ойлау жолымен ашылады. Пікір алмасу кезінде, әсіресе математикалық тұжырымдар кезінде пайымдау,ойлау заңдылықтарын немесе былайша айтқанда сол заңдылықтар мен формалары жөніндегі ғылым- логиканың көмегімен бір пікірден екінші пікірді шығарамыз.    Қазақстан Республикасының білім беру стандартында білім берудің басты міндеті логикалық ойлауды дамыту болып табылатындығы атап айтылған.Балалардың шығармашылық қабілетін дамытуда логикалық тапсырмалар орындатудың маңызы зор. Логикалық тапсырмалар балаларды белсенділікке тәрбиелеу, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру, сондай-ақ балаларды икемділік пен шеберлікке баулу мақсатында пайдаланылады.Халық даналығында «Ойнай білмеген, ойлай да білмейді», «Ойында озган, өмірде де озады» деген аталы сөздер сырына жүгінсек, мектепке дейінгі жастағы баланың логикалық ойынға деген құлқы, қарым- қатынасы, мінез- құлық көріністері олар өсіп- есейгенде де жалғасы береді. Ойын барысында бала өзін қоршаған үлкендер сияқты, өзінің сүйікті әңгімелері мен кейіпкерлері сияқты өмір сүреді, әрекет жасайды .[ Авторы: Саутова Б.К «Баланың ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық ойындар». Интернет жүйесі .1 бет 22.11.2011ж ]





4II.Негізгі бөлім2.1.Қалдық заттардан тұрмысқа қажетті бұйымдар жасау .«Баланы заманына қарай оқытып, тәрбиелеу керек,»-депМағжан Жұмабаев айтқандай, әрбір ұстаз заман ағымынан қалып қоймай, үздіксіз ізденуі тиіс. Жоғары динамикалы, жаһадану, дәуірінде өмір сүру үрдісін , ойлау мен қарым-қатынасты түбейгейлі өзгертетін байланыс құралының қарқынды дамуы, сондай-ақ адамның интеллектісіне , әл-ауқаттылығына , оның икемділікке, жасампаздық іс-әрекетіне қол жеткізетін тәсілдер қоғамынын негізгі капиталы бола алады. Осы орайда оқушыны тұлғалық дамыту міндеттерін іске асырудағы оның психикалық және физиологиялық денсаулығын сақтаудағы, әлеуметтендіруде мектеп білімінің маңызы зор. Әсіресе, «Білім негізі- бастауышта »дегендей, кіші жастағы оқушылардың өзін-өзі тану мүмкіндігі мен қоршаған ортаның шынайылығы туралы білімді игерудің даралығын ашу , оқуға ынтасын арттыру, білімін қалыптастыру, яғни оқытудың келесі сатыларына қажетті танымдық қызығушылығын, оқу әрекетін қалыптастыруға ықпал ету – әрбір ұстаздың парызы деп ойлаймын және осыларды басшылыққа ала отырып, өз қолыммен , ізденісіммен, шығармашылығыммен жасаған төмендегі құралдарымды көпшілікке ұсынуды жөн көрдім. Олар : Бірнеше пәнге қолдануға мүмкіндік туғызатын «Ойын технологиясы» негізінде құрылған дидактикалық «Әмбебап» , «Шырмауық» , «Таңғажайып алаң» , «Кім жылдам?» сияқты ойындар құрап шығардым. Осы құралдарым арқылы оқушылардың пәндерге қызығушылығы мен ынтасын арттырып, даралықтарын ашуға қол жеткіздім. Ойын – оқу процесіндегі оқытудың әрі формасы, әрі әдісі.Сонымен бірге ойынды мұғалім мен оқушылардың бірлескен оқу әрекетінің өзара байланысты технологиясы ретінде қолдануға болады. Мектепалды даярлық оқушыларының мектепке келгенге дейінгі негізгі әрекеті – ойын болса, оқу – тәрбие процесінде олар біртіндеп ойын әрекетінен оқу әрекетін орындауға бейімделуі тиіс. Ол сабақ барысында пайдаланатын түрлі ойындар арқылы жүзеге асады.Ойын барысында оқушының ой-өрісі дамиды, сөйлеу қабілеті жетіледі, қарым-қатынас жасауға үйренеді, көңіл-күйі көтеріледі, оқушы жалықпайды, сөздік қоры көбейеді. Нәтижесінде сабақ сапасы жақсарады, пәнге деген қызығушылығы артады, логикалық ойлай білуге ұмтылдырады, есте сақтау қабілеті қалыптасады.Ойын барысында грамматикалық анықтамаларды, тілдік нормаларды игерту мүмкіндіктері мол болады. Сабақта мұғалімнің диктаторлық рөлі жойылып, оқушылар серіктестікке, ынтымақтастыққа, бірігіп жұмыс істеуге деген қызығушылықтары артады. Ойнай отырып баланың адамгершілік қасиеттері, өмірге деген көзқарасы, қызығушылығы қалыптасады және сыныптағы нашар оқитын оқушыларды да сабаққа нәтижелі тартуға болады.[ «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту» . 15 бет Алматы . 2017 ж. № 3/35/] 5Кез келген ұстаздың басты мақсат-міндеті – оқушыларға сапалы білім беру, жан-жақты жетілдіру, оқуға деген қызығушылығын арттыру.Ойын үлгісінің технологиясы баланың нақ осындай белсенділіктерін арттырады. Кез-келген бала да адамныңмәдениеті де ойынарқылыдамиды. Ал бүгінгіғасыр, ойын технологиясы арқылы баланың оқуға 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ