Материалдар / Қандай деректер сақтар туралы мәлімет береді ?

Қандай деректер сақтар туралы мәлімет береді ?

Материал туралы қысқаша түсінік
Сақ тайпаларының мекендеген жерлері және қандай дереккөздері сақтар туралы мәлімет беретінін толық түсіндіру.Өткен тарихына құрметпен қара еліне деген мақтаныш сезімін қалыптастыру. -Оқушылардың бойына жауапкершілік, ынтымақтастық орта құру, ашықтық, сыйластық, патриоттық қасиеттерді қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1115
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

5.2В Сақтар ( 6 сағат )

Мектеп: Нұржау жалпы орта мектебі
Күні : 13 .12. 2017жМұғалімнің аты-жөні: Базарбаев К.И.

Сынып: 5Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны :

Сабақ тақырыбыҚандай деректер сақтар туралы мәлімет 1-сабақбереді?



Оқыту мақсаты5.3.1.1 – картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету;
Сабақ мақсаты Сақ тайпаларының мекендеген жерлері және қандай дереккөздері сақтар туралы мәлімет беретінін толық түсіндіру.
Бағалау критерийлері
  • Картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсетеді;
  • Сақ тайпаларының шығу тегін біледі;
  • Қазақстан аумағындағы сақтар тұрақтарын зерттейді;
  • Сақтар туралы дереккөздер, мәліметтерді талдайды.
    Тілдік мақсаттар Сақтар туралы қысқаша бейне ролик тамашалайды (тыңдалым дағдысы)
    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестерҚазақстан аумағындағы тайпалық одақтар...Біздің анықтағанымыз... деректерде.... Сақтардың мекендеген жерлері...
    Құндылықтарды дарыту

    -Өткен тарихына құрметпен қара еліне деген мақтаныш сезімін қалыптастыру.-Оқушылардың бойына жауапкершілік, ынтымақтастық орта құру, ашықтық, сыйластық, патриоттық қасиеттерді қалыптастыру
    Пәнаралық байланыстар Дүниетану мен жағрапия оқу пәні
    АКТ қолдану дағдыларҚажетті ақпаратты алу және өңдеу дағдысы дамытылады.
    Бастапқы білім

    5.2A Ежелгі көшпелілер өмірі: Ежелгі көшпелілердің дүниетанымын сипаттау.Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінге дейін сақталған.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру кезеңі Үй жұмысын жетелеуші сұрақтар қою арқылы тексеруМұғалім әрекеті: Өткен сабақты есімізге түсірейік: 1. Аруақтарға арнап құрбан шалу рәсімі2. Петроглиф дегеніміз не?Оқушы әрекеті: (Айтылым)- Аруақтардың өздеріне жақсы қарауын сұрап, құрбанға тамақ апарған-Петроглиф - тасқа, жартастарға салынған таңба суреттерМұғалім әрекеті:№ 1,2- слайд Стимул тудыратын слайд көрсету немесе Сақ тайпалары туралы суреттер көрсетуге болады.-Сабақтың тақырыбың анықтау-Оқу мақсатын анықтау

    Сабаққа дайындалған таныстырылым.

    (1-слайд)

    2-слайд
    Сабақтың ортасы

















    Мұғалім әрекеті: Оқушыларға Томирис патшайым және сақтар туралы деректер қалдырған адамдардың сурет-сызбасын ұсынады. Оқушыларды жетелеуші сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын ашуға бағыттау Оқушылармен диалог орнату.Мысалы:Сақтар туралы дереккөздерді кімдер қалдырды ?Томирис қай тайпаның билеушісі ?

    М Оқушыларды сыныптағы оқушылардың санына қарай үш топқа бөлуге бөлу.Топтарды сақтардың түрлеріне қарай бөлемін. (Тиграхауда, парадаия, хаомоварга ) Видеоролик көрсетіледі. Ерден атаның әңгімелері». тарихи анимациялық бағдарлама.Сақтар туралы. Көріп болған соң тапсырма « Шетелден келген тарихшыларға таныстыру»І топ: Сақтар туралы не білесіңдер ? (Оқушыларға қосымша ресурстар таратылады)ІІ топ: Сақтардың парсылармен шайқасы туралы ІІІ топ: Спаргаписырақ,Аршак туралы не білесіңдер ?

    Топтық жұмысты дайындауға 2 минут жеткілікті. Мұғалім оқушылардың жұмысына бағыт-бағдар бере отырып, жазба деректерге назар аударуы тиісОқушы әрекеті Оқушылар топтағы жұмыстарын таныстырылымға дайындалады. Топтық жұмыстарды қорғап болған соң оқушылардан сақтар және олар туралы білімдерін қол шапалақтау арқылы бағаланады.Мұғалім әрекеті Қосымша-деректер таратыладыОқушыларға парсы,грек,рим тарихшыларының ( т.б.) сақтар туралы жазған деректерін карточка ретінде ұсынамын. Оқушылар деректерді оқып төмендегі зерттеу сұрағына жауап жазады.1топ. Ержүрек сақтар2топ Сақ әйелдерінің ерліктері3 топ Сақтар туралы жазба  деректер 3 топқа бөлінген



    Сыни ойлауға арналған сұрақтар. Оқушылар пікірлерін айтады, дәлел келтіреді. Сақтар туралы жазба деректердің ерекшелігі неде ? Тәуелсіздік жолындағы күресін қалай түсінесің ?

    Карта мен жұмыс: Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар.Сақтардың мекендеген жерлерін көрсетуақ тайпаларының қоныстануын атау«Жылжымалы карта». Әр топтан бір оқушы келіп сақтардың орналасуын есіне сақтап,тобына жеткізіп ауызша түсіндіреді, ал топ оқушылары картаға орналыстырадыоп мүшелері ауысып отырады.Қорытындылау мақсатында оқушылардың қабілетіне қарай жеке тапсырмалар ұсыныңыз, оқушылардың өздері таңдау мүмкіндігі бар.Ж.1.Сөйлемдерді толықтыр. 1.Шошақ бөрік киіп жүретін сақтар (тиграхауда) –2.---Сырдарияның орта ағысы, Тянь-Шань, Жетісу.3.Теңіздің арғы жағындағы сақтар (Парадарайа) ---4.----Қара теңіздің солтүстігі, Арал теңізінің маңы, Сырдария мен Амударияның төменгі ағысы.5.Хаома сусынын дайындайтын сақтар (Хаумаварга)6.---------Мургаб аңғары.

    Деректері толықтыруОқушылар деректерді атап,босатылған сөздерді орынорнына қояды.Иран жазбаларында.................................................. Ежелгі грек деректерінде ........................................Парсы деректерінде  ..................................................«жүйрік атты турлар»,«азиялық скифтер»,«құдіретті еркектер»Сабақтың осы кезеңінде кері байланыс жасап шығыңыз. «Бас бармақ» әдісі арқылы.
    «Ерден атаның әңгімелері».Тарихи анимациялық бағдарлама.Сақтар туралы,

    Б.з.б. 484–425 жылдары өмір сүрген грек тарихшысы Геродот, шошақ бөрікті сақтарды (тиграхауда) - массагеттер деп атаған. Грек деректерінде көшпелі тайпалардың тағы да бір атауы – дай (дайлар) кездеседі. Грек тарихшыларының айтуына қарағанда, сақтар «дұшпанға – қатал, досқа – адал» болған. Олар батыр жауынгерлерді ардақтап, құрмет тұтқан. Сақ деп аталатын тайпалардың әрқайсысының өз алдына көсемі болған.

    Грек авторы Ктесий: «сақ әйелдері ер жүрек келеді, соғыс қаупі төнгенде ерлеріне көмек көрсетіп, ұрысқа араласады» деп баяндайды.



    Сақтар туралы жазба  деректерді 3 топқа бөлуге болады. Біріншісі – ежелгі парсы патшаларының тастағы сына жазбалары мен Геродоттың еңбектеріне негізделген. Екіншісі – Александр Македонский мен оның мұрагерлерінің жорықтары кезіндегі грек жазбалары. Үшіншісі – Орта Азия халықтарымен байланыста болған, өз замандастарының мәліметтеріне сүйенген грек және латын ғалымдарының жазбалары. Парсы патшалары І Дарий мен Ксеркстің бұйрығымен жазылған мәтіндерде Қазақстандағы сақ тайпаларының аты аталады. 
    Сабақтың соңы Бағалау шкаласы. Мұғалімнің қорытындылауы.

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Қабілеті жоғары оқушыға қосымша деректермен жұмыс.Жеке және топтық тапсырмалар беру арқылы Көзге жаттығу және үзіліс кезіндегі қауіпсіздік
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ