Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қандай деректер сақтар туралы мәлімет береді ?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
5.2В Сақтар ( 6 сағат ) |
Мектеп: Нұржау жалпы орта мектебі |
|||||||||||||||
Күні : 13 .12. 2017ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Базарбаев К.И. |
|||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны : |
|
||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Қандай деректер сақтар туралы мәлімет 1-сабақ |
береді? |
|
|||||||||||||
Оқыту мақсаты |
5.3.1.1 – картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; |
|||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Сақ тайпаларының мекендеген жерлері және қандай дереккөздері сақтар туралы мәлімет беретінін толық түсіндіру. |
|||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Сақтар туралы дереккөздер, мәліметтерді талдайды. |
|||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Сақтар туралы қысқаша бейне ролик тамашалайды (тыңдалым дағдысы) |
|||||||||||||||
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер |
Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар... Біздің анықтағанымыз... деректерде.... Сақтардың мекендеген жерлері... |
|||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
-Өткен тарихына құрметпен қара еліне деген мақтаныш сезімін қалыптастыру. -Оқушылардың бойына жауапкершілік, ынтымақтастық орта құру, ашықтық, сыйластық, патриоттық қасиеттерді қалыптастыру |
|||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану мен жағрапия оқу пәні |
|||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылар |
Қажетті ақпаратты алу және өңдеу дағдысы дамытылады. |
|||||||||||||||
Бастапқы білім |
5.2A Ежелгі көшпелілер өмірі: Ежелгі көшпелілердің дүниетанымын сипаттау.Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінге дейін сақталған. |
|||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Үй жұмысын жетелеуші сұрақтар қою арқылы тексеру Мұғалім әрекеті: Өткен сабақты есімізге түсірейік: 1. Аруақтарға арнап құрбан шалу рәсімі 2. Петроглиф дегеніміз не? Оқушы әрекеті: (Айтылым) - Аруақтардың өздеріне жақсы қарауын сұрап, құрбанға тамақ апарған -Петроглиф - тасқа, жартастарға салынған таңба суреттер Мұғалім әрекеті: № 1,2- слайд Стимул тудыратын слайд көрсету немесе Сақ тайпалары туралы суреттер көрсетуге болады. -Сабақтың тақырыбың анықтау -Оқу мақсатын анықтау |
Сабаққа дайындалған таныстырылым. (1-слайд) 2-слайд |
||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Мұғалім әрекеті: Оқушыларға Томирис патшайым және сақтар туралы деректер қалдырған адамдардың сурет-сызбасын ұсынады. Оқушыларды жетелеуші сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын ашуға бағыттау Оқушылармен диалог орнату. Мысалы: Сақтар туралы дереккөздерді кімдер қалдырды ? Томирис қай тайпаның билеушісі ? М Оқушыларды сыныптағы оқушылардың санына қарай үш топқа бөлуге бөлу.Топтарды сақтардың түрлеріне қарай бөлемін. (Тиграхауда, парадаия, хаомоварга ) Видеоролик көрсетіледі. Ерден атаның әңгімелері». тарихи анимациялық бағдарлама.Сақтар туралы. Көріп болған соң тапсырма « Шетелден келген тарихшыларға таныстыру» І топ: Сақтар туралы не білесіңдер ? (Оқушыларға қосымша ресурстар таратылады) ІІ топ: Сақтардың парсылармен шайқасы туралы ІІІ топ: Спаргапис,Шырақ,Аршак туралы не білесіңдер ? Топтық жұмысты дайындауға 2 минут жеткілікті.
Мұғалім оқушылардың жұмысына бағыт-бағдар бере отырып, жазба деректерге назар аударуы тиіс Оқушы әрекеті Оқушылар топтағы жұмыстарын таныстырылымға дайындалады. Топтық жұмыстарды қорғап болған соң оқушылардан сақтар және олар туралы білімдерін қол шапалақтау арқылы бағаланады. Мұғалім әрекеті Қосымша-деректер таратылады Оқушыларға парсы,грек,рим тарихшыларының ( т.б.) сақтар туралы жазған деректерін карточка ретінде ұсынамын. Оқушылар деректерді оқып төмендегі зерттеу сұрағына жауап жазады. 1топ. Ержүрек сақтар 2топ Сақ әйелдерінің ерліктері 3 топ Сақтар туралы жазба деректер 3 топқа бөлінген
Сыни ойлауға арналған сұрақтар. Оқушылар пікірлерін айтады, дәлел келтіреді. Сақтар туралы жазба деректердің ерекшелігі неде ? Тәуелсіздік жолындағы күресін қалай түсінесің ? Карта мен жұмыс: Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар. Сақтардың мекендеген жерлерін көрсету.Сақ тайпаларының қоныстануын атау «Жылжымалы карта». Әр топтан бір оқушы келіп сақтардың орналасуын есіне сақтап,тобына жеткізіп ауызша түсіндіреді, ал топ оқушылары картаға орналыстырады.Топ мүшелері ауысып отырады. Қорытындылау мақсатында оқушылардың қабілетіне қарай жеке тапсырмалар ұсыныңыз, оқушылардың өздері таңдау мүмкіндігі бар. Ж.1.Сөйлемдерді толықтыр. 1.Шошақ бөрік киіп жүретін сақтар (тиграхауда) –
2.---Сырдарияның орта ағысы, Тянь-Шань,
Жетісу. 6.---------Мургаб аңғары.
Деректері толықтыру
Оқушылар
деректерді атап,босатылған сөздерді орынорнына
қояды.
Ежелгі грек
деректерінде ........................................ «жүйрік атты турлар»,«азиялық скифтер»,«құдіретті еркектер» Сабақтың осы кезеңінде кері байланыс жасап шығыңыз. «Бас бармақ» әдісі арқылы. |
https://www.youtube.com/watch?v=xJH_Boye4p8 «Ерден атаның әңгімелері».Тарихи анимациялық бағдарлама.Сақтар туралы,
Б.з.б. 484–425 жылдары өмір сүрген грек тарихшысы Геродот, шошақ бөрікті сақтарды (тиграхауда) - массагеттер деп атаған. Грек деректерінде көшпелі тайпалардың тағы да бір атауы – дай (дайлар) кездеседі. Грек тарихшыларының айтуына қарағанда, сақтар «дұшпанға – қатал, досқа – адал» болған. Олар батыр жауынгерлерді ардақтап, құрмет тұтқан. Сақ деп аталатын тайпалардың әрқайсысының өз алдына көсемі болған.
Грек авторы Ктесий: «сақ әйелдері ер жүрек келеді, соғыс қаупі төнгенде ерлеріне көмек көрсетіп, ұрысқа араласады» деп баяндайды.
Сақтар туралы жазба деректерді 3 топқа бөлуге болады. Біріншісі – ежелгі парсы патшаларының тастағы сына жазбалары мен Геродоттың еңбектеріне негізделген. Екіншісі – Александр Македонский мен оның мұрагерлерінің жорықтары кезіндегі грек жазбалары. Үшіншісі – Орта Азия халықтарымен байланыста болған, өз замандастарының мәліметтеріне сүйенген грек және латын ғалымдарының жазбалары. Парсы патшалары І Дарий мен Ксеркстің бұйрығымен жазылған мәтіндерде Қазақстандағы сақ тайпаларының аты аталады. ” |
||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Бағалау шкаласы. Мұғалімнің қорытындылауы. |
|
||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
||||||||||||||
Қабілеті жоғары оқушыға қосымша деректермен жұмыс. |
Жеке және топтық тапсырмалар беру арқылы |
Көзге жаттығу және үзіліс кезіндегі қауіпсіздік |
||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|