Ұйымдастыру
(үш тілде
амандасу) Психологиялық
ахуал
Құтты қонақ
келіпті,
Төріме міне
еніпті.
Амандасу
үлкенге,
Тәрбиенің басы
ғой.
Ал,қанеки
бәріміз,
Сәлем дейік
үлкенге.
Сәлеметсіздерме,қонақтар!
Шаттық
шеңбері
Балалар қазыр біз бір
бірімізбен дене мүшелеріміз арқылы амандасамыз.Мен дене мүшелерін
айтамын сендер сонымен
амандасасыңдар.
(көзбен,мұрынмен, қол алысып,
құлақпен,иықпен,тіземен, аяқпен
амандасу)
Ой
қозғау
Цифрларды
қос.
Балаларға нүктеленген жұмбақ
сурет таратылады,нүктелі-цифларды қосу (адамның сұлбасы шығуы
керек)
-Бүгін біз жаңа бөлім
«Адам»бөлімін бастаймыз. 1-сыныпта «Тұлғамен» танысқамыз. Сабақты
адам денесінің бөліктерін қайталаудан бастау.
- Адам денесінің қандай негізгі бөліктері бар (Бас,
кеуде, аяқ-қолдар.)
- Қолдың бөліктерін атаңдар (Білек, шынтақ, иық.)
- Адамның қолдары қандай қызмет атқарады?
- Аяқтың бөліктерін білесіңдер ме? (Жамбас, тізе,
балтыр, табан.)
Білу және
түсіну.
Сабақтың мақсатын айту.32 бет «Фишбоун»
әдісі
Топпен
жұмыс
Не үшін
керек? Шағын
топтарға екі затты салыстыруға тапсырма беру. -Үйдің тірегі не үшін
қажет? (Үйдің құрылысының қалпын құрайды, оған тірек
болады.)
- Адам денесіндегі осындай
қызметті не атқарады? (Қаңқа адам денесінің қалпын құрайды және
қорғанышы болады. Сүйектер жұмсақ ұлпалардың мықты қорғаны болып
табылады) .
Айтылым
Бейнекөрініс арқылы
түсіндіру
Адам қаңқасын көрсетіп
түсіндіру -
Адамның бас сүйегі нені еске түсіреді?
- Неліктен адамның бас сүйегі қатты болады?
- Ол нені қорғайды?
Бас сүйегінің миды қорғайтынын, ал омыртқа, кеуде және қабырғалар
бәрі бірігіп, кеуде қуысын құрайтынын түсіндіру.
- Сендер кеуде қуысы сөзінің мағынасын түсіндіре
аласыңдар ма?
Сүйектер бірігіп, кеуде қуысын
құрайды, ол кеудені қорғап тұрады.Омыртқалардың өзара бітісіп
байланысуы біздің кеудемізді қозғалтуымызға, еңкеюімізге
көмектесетінін түсіндіру. Аяқ-қол сүйектерінің қалай біріккеніне
назар аударту.
«Қаңқалар
биі»
Жазылым Жұмыс
дәптері
Негеш пен
Эврика
Дене
бітімі. Оқушылар
дене бітімінің дұрыс қалпын көрсететін суреттерді ғана
бояйды.(2,5,6)
Сен білесің
бе?
Бейнекөрініс «Сынықшы
Нұрлыхан Әбілқызы»
Зертте.
Дене бітімі дұрыс қалыптасып келе
ме? Оны қалай білуге болады?
Қалыптастырушы бағалау (қаңқа бөліктерін
жазу) Синтез «Фишбоун»
«Басбармақ»
әдісі (балалардың аты жазылған
кірқыстырғышпен қолдарға апарып қыстырады.түсіндім,сұрағым
бар,түсінбедім)
Үйге тапсырма:
Мазмұндау.18-жұмыс
|