Материалдар / Қаңқа құпиясы.2 сынып.жаратылыстану

Қаңқа құпиясы.2 сынып.жаратылыстану

Материал туралы қысқаша түсінік
2.2.3.1 Адам тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау. 2.2.3.5 денсаулықты сақтауда тіске күтім жасаудың маңыздылығын анықтау . 2.2.3.2 еңсені тік ұстаудың маңызын түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2023
196
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: Жаратылыстану

Сабақтың тақырыбы:

Қаңқа құпиясы

Мұғалімнің : Кошакаева А

Күні: 15.11

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны: 24


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.2.3.1 Адам тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау.

2.2.3.5 денсаулықты сақтауда тіске күтім жасаудың маңыздылығын анықтау .

2.2.3.2 еңсені тік ұстаудың маңызын түсіндіру

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық, тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, әртүрлі топқа берілген ресурстар,бейнекөріністер, кері байланыс,кірқыстырғыш,адамның қаңқасы.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, «фишбоун».Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі, математика,дүниетану.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басы
























Ортасы




























Сергіту







Аяғы

Бағалау


Бекіту







Кері

байланыс

Ұйымдастыру

(үш тілде амандасу) Психологиялық ахуал

Құтты қонақ келіпті,

Төріме міне еніпті.

Амандасу үлкенге,

Тәрбиенің басы ғой.

Ал,қанеки бәріміз,

Сәлем дейік үлкенге.

Сәлеметсіздерме,қонақтар!

Шаттық шеңбері

Балалар қазыр біз бір бірімізбен дене мүшелеріміз арқылы амандасамыз.Мен дене мүшелерін айтамын сендер сонымен амандасасыңдар.

(көзбен,мұрынмен,  қол алысып, құлақпен,иықпен,тіземен, аяқпен амандасу)

Ой қозғау

Цифрларды қос.

Балаларға нүктеленген жұмбақ сурет таратылады,нүктелі-цифларды қосу (адамның сұлбасы шығуы керек)

-Бүгін біз жаңа бөлім «Адам»бөлімін бастаймыз. 1-сыныпта «Тұлғамен» танысқамыз. Сабақты адам денесінің бөліктерін қайталаудан бастау.
  -  Адам денесінің қандай негізгі бөліктері бар (Бас, кеуде, аяқ-қолдар.)
  -  Қолдың бөліктерін атаңдар (Білек, шынтақ, иық.)
  -  Адамның қолдары қандай қызмет атқарады?
  -  Аяқтың бөліктерін білесіңдер ме? (Жамбас, тізе, балтыр, табан.)

Білу және түсіну.
Сабақтың мақсатын айту.32 бет
«Фишбоун» әдісі

Топпен жұмыс

Не үшін керек? Шағын топтарға екі затты салыстыруға тапсырма беру. -Үйдің тірегі не үшін қажет? (Үйдің құрылысының қалпын құрайды, оған тірек болады.)

- Адам денесіндегі осындай қызметті не атқарады? (Қаңқа адам денесінің қалпын құрайды және қорғанышы болады. Сүйектер жұмсақ ұлпалардың мықты қорғаны болып табылады.

Айтылым

 Бейнекөрініс арқылы түсіндіру

Адам қаңқасын көрсетіп түсіндіру -  Адамның бас сүйегі нені еске түсіреді?
  -  Неліктен адамның бас сүйегі қатты болады?
  -  Ол нені қорғайды?
Бас сүйегінің миды қорғайтынын, ал омыртқа, кеуде және қабырғалар бәрі бірігіп, кеуде қуысын құрайтынын түсіндіру.
  -  Сендер кеуде қуысы сөзінің мағынасын түсіндіре аласыңдар ма?

Сүйектер бірігіп, кеуде қуысын құрайды, ол кеудені қорғап тұрады.Омыртқалардың өзара бітісіп байланысуы біздің кеудемізді қозғалтуымызға, еңкеюімізге көмектесетінін түсіндіру. Аяқ-қол сүйектерінің қалай біріккеніне назар аударту.

«Қаңқалар биі»

Жазылым Жұмыс дәптері

Негеш пен Эврика

Дене бітімі. Оқушылар дене бітімінің дұрыс қалпын көрсететін суреттерді ғана бояйды.(2,5,6)

Сен білесің бе?

Бейнекөрініс «Сынықшы Нұрлыхан Әбілқызы»

Зертте.

Дене бітімі дұрыс қалыптасып келе ме? Оны қалай білуге болады?

Қалыптастырушы бағалау (қаңқа бөліктерін жазу) Синтез «Фишбоун»

  Shape1

«Басбармақ» әдісі (балалардың аты жазылған кірқыстырғышпен қолдарға апарып қыстырады.түсіндім,сұрағым бар,түсінбедім)

Үйге тапсырма: Мазмұндау.18-жұмыс


















Топтама



Тұлға












Топтық тапсырмалар



Видео


Қаңқа қатты қағаздан










Би






Видео















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ