4-
тапсырма. Өлеңді дауыстап
оқыту.
2 топқа «Дәстүрді
күзету» дегенді қалай түсінесіңдер?
Деген сұраққа өз ойларын айтқызу.
Оқушылар өз бетінше ойланып,
әркім өз пікірін айтқаннан кейін, «Қазақ әжелері бала тәрбиесіне
үлкен мән беріп, өзінің ұл-қыздары, немерелері, шөберелеріне
ата-бабамыздың салт-дәстүрін, өмір салтын үйретіп, адам болып
қалыптасуға өз үлестерін қосуда, осыны «дәстүрлі күзетусөзімен
жеткізген» деген ортақ пікірге
келу.
5- тапсырма. Үнтаспадан
аудио тыңдату.
Тыңдаған мәтін бойынша
сұрақтар қою. «Айтарым
бар» айдары бойынша 5Ә
тапсырмасындағы мәтін мен өлеңге ортақ ойды анықтап, берілген
мақал-мәтелдермен байланыстыра
әңгімелету.
Жұптық
жұмыс.
6-тапсырма. «Кім тапқыр»
айдарымен берілген сөзжұмбаққа сұрақтар
құрастыру.
ҚБ. Мұғалімнің кері
байланысы.
Отбасына байланысты
мақал-мәтелдерді табу, жалғастыру.
1. Ағайын тату болса, ат көп,
Абысын тату болса ас көп.
2. Інісі бардың тынысы
бар,
Ағасы бардың жағасы бар.
3.Балалы үй базар,
Баласыз үй қу мазар.
4.Атаның көңілі балада,
Баланың көңілі далада.
Оқушылар топта
отбасындағы кенже ұлдың міндеттерін кеңірек талқылайды? Өзіндік
ойларын білдіреді.
( Мысалы, ата- анадан
қалған мұраны сақтау, қадірлеу, жаңарту, бауырлары келгенде
жақсылап қарсы алу т.б).
(Мұғалім әр топты
тыңдап, кері байланысын беріп отырады).
Үйге тапсырма: 7- тапсырма. 55 бет
|