Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қараша айына орта топ циклограммасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазан айы
1- апта
Күн тәртібінің кезеңдері |
Дүйсенбі 04.11.2024ж |
Сейсенбі 05.11.2024ж |
Сәрсенбі 06.11.2024ж |
Бейсенбі 07.11.2024ж |
Жұма 08.11.2024ж |
|
|
|
||||||||
Балаларды қабылдау |
Балалардың көңіл-күйін бақылау. Дене қызуын өлшеп тазалықтарын тексеру. Арнайы журналға тіркеу. Мәдени- гигиеналық шараның орындалуын қадағалау. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс. |
|
|
|
|
|||||||||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Балалардың демалыс күндерін қалай, қайда өткізгендері жайлы әңгімелесу. |
Үйдегі өзіне өзі қызмет ету дағдыларының қалай қалыптасып жатқанын сұрау |
Балалардың бөбекжайға қалмай келуін, ауырған жағдайда ескертуі туралы айту. |
Үйдегі өзіне өзі қызмет ету дағдыларының қалай қалыптасып жатқанын сұрау. |
Балаларды дұрыс тамақтануға баулу жайында әңгімелесу. |
|
|
|
||||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
"Дене мүшелерін тап" үстел ойыны Мақсаты: 1.Есте сақтау,көру қабілетін дамыту. 2.Қабылдау процестерін дамыту. (қоршаған ортамен танысу-танымдық іс-әрекет) Күй тыңдату (Біртұтас тәрбие) |
"Таза бала"ертегісі Мақсаты: 1.Өлеңнің мазмұнын түсінуге, оның сипатын сезінуге үйрету. 2.Ес процестерін дамыту. (сөйлеуді дамыту, көркем.әдебиет-коммуникатив |
"Лото"үстел үсті Ойындар Мақсаты: 1.Пішіні, түсі, өлшемі топтастыру 2.Қабілетін дамыту. (математика негіздері – танымдық және коммуникативтік қызмет) Күй тыңдату (Біртұтас тәрбие) |
«Кім тез жинайды» Мақсаты: 1.Көкөністер мен жемістерді ажырата білуге үйрету. 2.Зейін процестерін дамыту. (ойын, танымдық, коммуникативтік қызмет) |
"Суреттер сөйлейді" Мақсаты: 1.Логикалық ойлау қабіетін,ес,зейін, қабылдау процестерін дамыту. 2.Сюжетті композицияларды салу кезінде әрбір затқа тән ерекшеліктерді, олардың бірбіріне арақатынасын беру. (сөйлеуді дамыту-коммуникативтік қызмет) |
|
|
|
||||||||
Таңертенгі жаттығу |
Қараша айына арналған таңертеңгі жаттығулар кешені (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті)1. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене тік, қол төменде 1.1. Балалар қолдарын алға созып, алақандарын ашып, текшелерін көрсетіп: «Міне!» дейді. 1.2. Бастапқы қалып (жаттығу 4-5 рет қайталанады). 2. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене тік, текше ұстаған қол көкірек тұсында 2.1. Оңға бұрылып, қолдарын созып, текшелерін көрсетіп: «Міне!», «Міне!» дейді. 2.2. Бастапқы қалып (дәл осы жаттығу сол жаққа қайталанады және 4 рет қайталанады). 3. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене бос, қол төменде 3.1. Жерге отырып, қолдарын алға созып «Міне!» дейді. 1.2. Бастапқы қалып (жаттығу 4-5 рет қайталанады). 3.2. Бастапқы қалып (жаттығу 3 рет қайталанады). 4. Бастапқы қалып аяқ бірге, дене бос, текше ұстаған қол көкірек тұсында 4.1. Бір орында тұрып секіру, қолдарды көкірек тұсында ұстап, алақанды жұму. 4.2. Бастапқы қалып алақан ашып «Міне!» дейді (жаттығу 3 рет қайталанады). (физикалық қасиеттерін дамыту). |
|
|
|
||||||||||||
Таңғы ас |
Таңғы ас алдында қолдарын сумен сабындап жуу мәдениетін қалыптастыру. (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті) Өз орнын тауып отыру. Таза және ұқыпты тамақтануды, қасықты дұрыс ұстауды, тамақтанған кезінде ауызын жауып отырып, асықпай әбден шайнауды үйрету. Тамақтанып болғаннан кейін алғыс айту |
|
|
|
||||||||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
Балалар әсер алу, жаңалықтарды білу, бірлескен жоспарларды, проблемаларды талқылау, қызығушылық бойынша қызмет түрін таңдау, ережелер туралы келісу және т.б. үшін жиналады. Балалар тәрбиешіге қоршаған ортаны ұйымдастыруға көмектеседі (бірлескен қызмет, кезекшілік) |
|
|
|
||||||||||||
"Ауызбен дыбыста» ойыны Мақсаты: 1.Бір дыбысты бір дыбыстан ажыратып үйрету. 2.Есту қабілетін дамыту. (сөйлеуді дамыту-коммуникативтік қызмет) Шаттық шенбері «Бақыт деген» Осы шаттық шеңбері Қол ұстасып Тұрайықшы, кел бері. Бақыт деген- Көрмей қалса сағынып, Мені іздейтін Адал жүрек сендегі |
«Дене мүшелерін реті бойынша орналастыр» Мақсаты: 1.Балаларға 1 саны туралы алғашқы білімдерін бекіту. 2.Санамай-ақ салыстыру негізінде тең немесе тең еместігін анықтай білу. (математика негіздері – ойын, қозғалыс, танымдық және коммуникативтік қызмет) Шаттық шенбері «Жан достармыз біз» Бақыт толы шеңберге, Шаттық толы шеңберге, Қол ұстасып келдік біз, Жан достармыз енді біз. |
«Дыбыстар қалай қайталаймыз» дидактикалық ойыны Мақсаты: 1.Дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс айту дағдыларын қалыптастыру. 2.Сөйлемдегі сөздерді байланыстыруға, көмекші сөздерді дұрыс қолдануға үйрету. (сөйлеуді дамыту-ойын, коммуникативті іс-әрекет) Шаттық шенбері «Құстар» Қарлығаш болып ұшайық. Торғай болып қонайық, Сауысқан боп секіріп, Қане қанат жазайық, Ұшып-ұшып алайық. Орнымызға қонайық. |
Саусақ гимнастикасы "Санамақ" Мақсаты: 1.Кіші маториканы және сөйлеу ырғағын дамыту. 2.Санауға үйрету. (сөйлеуді дамыту-коммуникативтік қызмет) Шаттық шенбері «Достарым көп, білемін!» Ашық менің жүрегім Ылғи күліп жүремін. Бірге ойнап бір жүрер Достарым көп, білемін! |
"Қай жерде не бар" дидактикалық ойыны. Мақсаты: 1.Көкөністі атау және сипаттау. 2.Cөздік қорын дамыту (айналаңыздағылармен танысу, сөйлеуді дамыту-ойын, танымдық және коммуникативті іс-әрекет) Шаттық шенбері «Жылуымды беремін» Достарымның барлығын, Сыйлап, жақсы көремін. Алақаным арқылы Жылуымды беремін. |
|
|
|
|||||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекеттер |
Дене шынықтыру (Маман жоспары бойынша) |
Музыка (Маман жоспары бойынша) |
Дене шынықтыру (Маман жоспары бойынша) |
Музыка (Маман жоспары бойынша) Қазақ тілі (Маман жоспары бойынша) |
Дене шынықтыру (Маман жоспары бойынша) |
|
|
|
||||||||
Видео материал көру Денсаулық дегеніміз не? «тазалық деген не?» сұрағына балалардың жауап беруін жетілдіру. Міндеттері: Ересектердің сөзін тыңдау және түсінуін жетілдіру (сөйлеуді дамыту) Салынған тазалық құралдары, сүлгі, тарақ, тіс щеткасының түстерін дұрыс таңдап бояу. (Сурет салу) Құрылыс заттарынан жуынатын бөлме құрастыру (Құрастыру) Дидактикалық ойындар «Кеңістік» (математика негіздері) |
«Кірқоймас» Міндеттері: Ересектердің сөзін тыңдау және түсіну. «Кірқоймас» мультфилімін тамашалау. (сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет) Құстар Мақсаты: Құстарды ауызша санау. Үлкен кіші екенін салыстыру. Міндеттері:Алыста жақында сөздерінің мағынасын түсіндіру. Құс ұяларын салыстыруды ұйымдастыру. (математика негіздері) Дидактикалық ойындар «Жоғарыда – төменде» |
«Менің бөлмем» тақырыбында әңгімелесу. Міндеттері: Үйде қандай тазалық жұмыстарын жасайды. Сөйлеу әдебінің тиісті формаларын дұрыс қолдануды үйрету (сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет) Фланелеграф тақтасына үйдің тазалығына қолданатын заттарды тауып жапсырту. (Жапсыру) Дидактикалық ойындар «Оң және сол» Дидактикалық ойындар «Тәулік бөліктері» (математика негіздері) |
«Денсаулыққа пайдалы дәрумендерді қайдан алуға болады?» Міндеттері: Ересектермен диалог құру, берілген сұрақтарды тыңдау және толық жауап беруді дамыту. (сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет) Дәруменге бай көкөністердің суретін таңдауы бойынша салдырту (Сурет салу) Дидактикалық ойындар «Танып ал да, атын ата» (математика негіздері) |
«Тазалық құралдары» Міндеттері: Тапсырмалары бар қораптарды көрсету. Ойнап көреміз бе? деп«артығын тап» айдарында тапсырмаларды орындату. Тазалық құралдары жеке басқа, үйге арналған суреттері арқылы жеке жұмыстарды орындату. (математика негіздері) Дәстүрден тыс сурет салу негізінде (саусақтарымен және алақандарымен, түрлі- түсті бояулармен) таңбалап салу дағдыларын қалыптастыру. Еркін тақырыпта шығармашылық жұмыс жасату (Сурет салу) Дидактикалық ойындар «Жоғарыда – төменде» |
|
|
|
|||||||||
Серуенге дайындық |
Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау, спорттық – ойын жабдықтары мен спорттық құрал-жабдықтарды дұрыс пайдалану туралы әңгімелесу. Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекететуге ынталандыру Балаларды ретімен киіндіру (ауа-райыжағдайына байланысты), дұрыс киінуді бақылау (сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту). Қатармен жұптасып жүруді, қатарды бұзбауды үйрету. |
|
|
|
||||||||||||
Серуен |
Бақылау Картотека№8 Еркін ойын |
Бақылау: Картотека№7 Еркін ойын |
Бақылау Картотека№12 Еркін ойын |
Бақылау Картотека№9 Еркін ойын |
Бақылау Картотека№6 Еркін ойын |
|
|
|
||||||||
Серуеннен оралу |
Топқа оралу кезінде қатарға тұруды дағдыландыру. Асықпай бір-бірін итермей жүруді үйрету. Топта киетін аяқ киімдерін өз бетінше ауыстырып, киюін үйрету. ( дербес ойын әрекеті). |
|
|
|
||||||||||||
Түскі ас |
Сабынмен қолдарын сабындап, киімдерін суламай жуыну. Өзінің жеке сүлгісін тани білуді үйрету. Сүлгіні дұрыс қолдануды дамыту, орнына іліп қоюын қалыптастыру.Тамақтану кезінде орындықта тік отыру. Астың дәмді болуын тілеу. Тамақты дұрыс ішу. Қасықтыдұрысұстау, майлықтықолдану ,нанқиқымыншашпай, сорпаменсусынынтөкпейішудіүйрету. (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызметету, еңбекәрекеті) |
|
|
|
||||||||||||
Күндізгі ұйқы |
Киім түймелерін, сырмаларын өздігінше ағытуды қалыптастыру. Киімдерін ұқыпты орындыққа іліп (немесе арнайы сөреге) қоюды үйрету. Өз төсек орнын тауып жатуды үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) "Бауырсақ" ертегісі (оқып беру) Біртұтас тәрбие бойынша |
|
|
|
||||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары |
Өз орындарында отырып керілу, тыныстау жаттығуларын жасату. Ригалық әдіс бойынша сауықтыру. (дене жаттығулар мен белсенділігі) Киімдерін реттілікпен өздігінен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс киюді үйрету. Қыз балалардың шаштарын жинауға әркет жасауын үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Қолдарын жуу, құрғатып сүрту, сүлгіні өз орнына іліп қоюды үйрету. (мәдени-гигиеналық дағдылар). |
|
|
|
||||||||||||
Жобалық жұмыс «Алтын сақа» |
«Асықтарды салыстыр!» Мақсаты: Асық ойын технологиясы арқылы балаға сандарды салыстыру, ретімен қоя білуді үйретіп, зейін, ынталылық пен ойлау үрдісін дамыту. Берілген санның құрамын таба білуге үйрету. Ойлау қабілеттерін , есте сақтау қабілеттерін дамыту, тапқырлығын арттыру. Балалардың асық терапиясында қиял, көрнекі – бейнелік , сөздік – логикалық , көрнекі , шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауын дамыту. |
|
|
|
||||||||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) Вариативті бөлім |
"Жемістер мен көкөністер" Мақсаты: Балаларды табиғаттың сыйларын тануға, түрлі түстер мен пішіндерді ажыратуға үйрету. Ойын барысы: Балаларға пластилин немесе ермексаз беріліп, олар одан алма, сәбіз, жүзім секілді жемістер мен көкөністер жасайды. Жұмыстарын аяқтаған соң, оларды түрлі-түсті қағаздарға жапсыру арқылы "көрме" жасайды. Мүсіндеу мен жапсыру дағдысы |
"Ұсақ және ірі заттар" ойыны Мақсаты: Дауысты "ұ" дыбысын дұрыс айтуға дағдыландыру және ұсақ әрі ірі заттарды ажырату. Ойын барысы: Балаларға ұсақ және ірі заттар көрсетіліп, әр заттың көлемі бойынша ерекшелігі талқыланады. "Ұсақ моншақ", "Ірі ойыншық" деген сөздерді айтып, балалар "ұ" дыбысын анық айтады Сөйлеуді дамыту мен математика негіздері дағдысы |
"Сиқырлы шеңберлер" Мақсаты: Балаларға шеңберлерден үлкен композициялар құрастыруға үйрету. Ойын барысы: Түрлі түсті саз кесектерін алақанымен шеңбер формасына келтіреді. Кейін осы шеңберлерді жинап, оларды жануар, гүл немесе басқа да пішіндерге біріктіреді. Мүсіндеу және құрастыру дағдысы |
"Ұйқас тап" ойыны Мақсаты: Дауысты "ұ" дыбысын анық айтуға дағдыландыру және ұқсас заттарды табу. Ойын барысы: Балаларға суреттердегі заттардың аттарын айтып, "ұ" дыбысын анық айту ұсынылады, содан кейін сол заттың ұқсасын табады. Мысалы, ұшақ пен ұлу, ұя мен үйрек суреттерін көрсетіп, атауларын қайталап, ұқсас белгілерін іздейді. Бұл ойын арқылы балалар дыбысты дұрыс айтуға және заттарды салыстыруға машықтанады. Сөйлеуді дамыту мен көркем әдебиет |
"Қағаздан әлем құру" Мақсаты: Балаларға қағазбен жұмыс істеуді үйрету, ұсақ моториканы дамыту. Ойын барысы: Түрлі түсті қағаздан қиылған пішіндер арқылы балалар түрлі композициялар жасайды. Мысалы, олар күннің, бұлттың, жаңбырдың бейнесін жасай алады. Оларды қағазға жапсырып, табиғи көрініс жасауға бағытталады. Жапсыру және құрастыру дағдысы |
|
|
|
||||||||
Кешкі ас |
Таза және ұқыпты тамақтану. Тамақтану мәденетін қалыптастыру. Асты тауысып жеуге үйрету. (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) |
|
|
|
||||||||||||
Балалармен жеке жұмыс |
Кітап оқу: баламен бірге суретті кітаптардан ертегілер оқу, оларды талқылау. Сөздер мен сөйлемдерді толықтыру: баланың өз сөздік қорын байыту. Бекарыс, Айым, Бақдаулет, Жасмин, Нұрасыл |
Дыбыстарды айту: нақты дыбыстар мен сөздерді айтуға көңіл бөлу. Арафат, Медина, Хамза, Әдемі, Максим, Асылым |
Мүсіндеу: пластилин немесе балшықпен жұмыс жасау, әртүрлі формаларды құрастыру. Ақарыс, Сұлтанали, Айзия, Алим,Айкөркем |
Мәдени-гигиеналық дағдыларды орындауда дербестік танытуды қалыптастыру. Мейіржан, Мәди,Мариям, Бекарыс, Айзия |
Табиғатқа экскурсия: сыртта серуендеу кезінде өсімдіктер мен жануарлар туралы айту. Темирлан, Асылым, Сұлтан, Айша, Арслан |
|
|
|
||||||||
Серуенге дайындық |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; Серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. |
|
|
|
||||||||||||
Серуен |
Картотека№8 Еркін ойын |
Картотека№7 Еркін ойын |
Картотека№12 Еркін ойын |
Картотека№9 Еркін ойын |
Картотека№6 Еркін ойын |
|
|
|
||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Бүгінгі күннің қалай өткені туралы, баланың жетістіктері қандай болғаны туралы сөйлесу |
Ата –аналармен балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Ата аналармен балалардың бүгінгі іс-әрекеттері туралы әңгімелесу. |
.Ата-аналарға балалардың жеке бас гигиенасына назар аудару керектігін ескерту.Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Балалардың денсаулығы жайлы әнгімелесу |
|
|
|
Тәрбиеші:
Тексерген әдіскер:
Қазан айы, 2-апта
Күн тәртібінің кезеңдері |
Дүйсенбі 11.11.2024 |
Сейсенбі 12.11.2024 |
Сәрсенбі 13.11.2024
|
Бейсенбі 14.11.2024 |
Жұма 15.11.2024 |
|
|
|
||||||
Балаларды қабылдау |
Салемдесу Балалар мен ата-аналарға жақсы көңіл күй тілеу Медбике тексеруі ҚР мемлекеттік әнұраны орындалады
|
Салемдесу Балаларды әсем әуенмен,көтеріңкі көңіл күймен қарсы алу Медбике тексеруі
|
Салемдесу Көңіл күй смайликтерімен қарсы алу Медбике тексеруі
|
Салемдесу Көңілді әуенмен қарсы алу Медбике тексеруі
|
Салемдесу Жаөсы көңіл күй тілеу Медбике тексеруі
|
|
|
|
||||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Баланы балабақшадан қалдырмау туралы кеңес беру,Ата-анаға қосымша сұрақтар немесе алаңдаушылық болса, ашық сөйлесуге шақырып, баланың балабақшадағы күн тәртібі жайлы қысқаша ескертулерді айтып өту. Ата-анамен консультация |
Үйдегі өзіне-өзі қызмет ету дағдыларының қалай қалыптасып жатқанын сұрау Ата-анамен консультация |
Баланың үйдегі ойыншықтарға деген қызығушылығы жайлы сұрау Ата-анамен консультация |
Ата-аналарға күн тәртібі мен күтілетін іс-шаралар туралы қысқаша айтып өту. Ата-анадан баланың үйдегі мінез-құлқы туралы сұрап, сұрақтары немесе тілектері болса, тыңдау Ата-анамен консультация |
Демалыс күндердегі баланың күн тәртібі жайлы әңгімелесу Ата-анамен консультация |
|
|
|
||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
Дәрумендер" Мақсаты: 1.Балаларды жыл мезгілдерінің белгілерін ажырата білуге үйрету. 2.Логикалық ойлауды дамыту. (қоршаған ортамен танысу – танымдық, коммуникативті іс-әрекет) |
«Жемістер» Мақсаты: 1.Балаларды ептілікке, жылдамдыққа үйрету. 2.Қиял мен шығармашылықты дамыту. (қозғалыс қызметі ) Күй тыңдату (Бір тұтас тәрбие) |
Адам ағзасына пайдалы дәрумендер"дидактикалық ойыны Мақсаты: 1.Геометриялық пішіндер жайлы білімдерін бекіту. 2.Cалыстыруға жаттықтыру. (математика негіздері – ойын, танымдық, коммуникативтік қызмет). |
«Сөзбен айт» дидактикалық ойыны Мақсаты:1.Заттарды танып бір сөзбен айтуға үйрету. 2.Cөздік қорын дамыту (сөйлеуді дамыту-ойын, қарым-қатынас, танымдық, зерттеу). Күй тыңдату (Бір тұтас тәрбие) |
Ауызша ойын " Қуанайық..» Мақсаты: 1.Заттар мен құбылыстар арасында байланыс орнату. 2.Қарапайым жалпылау жасауға үйрету. (айналаңыздағылармен танысу, сөйлеуді дамыту) - (танымдық, коммуникативтік қызмет) |
|
|
|
||||||
Таңертенгі жаттығу |
Қараша айына арналған таңертеңгі жаттығулар кешені (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті). 1. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене тік, қол төменде 1.1. Балалар қолдарын алға созып, алақандарын ашып, текшелерін көрсетіп: «Міне!» дейді. 1.2. Бастапқы қалып (жаттығу 4-5 рет қайталанады). 2. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене тік, текше ұстаған қол көкірек тұсында 2.1. Оңға бұрылып, қолдарын созып, текшелерін көрсетіп: «Міне!», «Міне!» дейді. 2.2. Бастапқы қалып (дәл осы жаттығу сол жаққа қайталанады және 4 рет қайталанады). 3. Бастапқы қалып аяқ алшақ, дене бос, қол төменде 3.1. Жерге отырып, қолдарын алға созып «Міне!» дейді. 1.2. Бастапқы қалып (жаттығу 4-5 рет қайталанады). 3.2. Бастапқы қалып (жаттығу 3 рет қайталанады). 4. Бастапқы қалып аяқ бірге, дене бос, текше ұстаған қол көкірек тұсында 4.1. Бір орында тұрып секіру, қолдарды көкірек тұсында ұстап, алақанды жұму. 4.2. Бастапқы қалып алақан ашып «Міне!» дейді (жаттығу 3 рет қайталанады). (физикалық қасиеттерін дамыту) |
|
|
|
||||||||||
Таңғы ас |
Ойын- жаттығу: Нан қоқымын шашпаңдар Жерде жатса баспаңдар. Теріп алып қастерлеп Торғайларға тастаңдар.. Таңғы ас алдында қолдарын сумен сабындап жуу мәдениетін қалыптастыру. (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету,коммуникативтік,танымдық еңбек әрекеті) |
|
|
|
||||||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
Балалар әсер алу, жаңалықтарды білу, бірлескен жоспарларды, проблемаларды талқылау, қызығушылық бойынша қызмет түрін таңдау, ережелер туралы келісу және т.б. үшін жиналады. Балалар тәрбиешіге қоршаған ортаны ұйымдастыруға көмектеседі (бірлескен қызмет, кезекшілік) |
|
|
|
||||||||||
"Таза қала" ойыны
Экологиялық мәдениет дағдысы, қоршаған орта дағдысы |
"Ұзын құйрықты аңдар" ойыны
Коммуникативті дағды сөйлеуді дамыту,қоршаған ортамен таныстыру дағдысы |
"Су мен энергияны үнемдеу" ойыны
Экологиялық мәдениет,экономикалық мәдениет, Үнемдеу дағдысын қалыптастыру |
"Ұста және айта біл" ойыны
Коммуникативті дағды сөйлеуді дамыту,қоршаған ортамен таныстыру дағдысы |
"Сиқырлы таяқшалар" Мақсаты: Балаларды қиялдауға, қарапайым құрастыру дағдыларын дамыту.
Құрастыру және мүсіндеу дағдысы |
|
|
|
|||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекеттер |
Дене шынықтыру (Маман жоспары бойынша) |
Музыка (Маман жоспары бойынша) |
Дене шынықтыру (Маман жоспары бойынша) |
Музыка (Маман жоспары бойынша) Қазақ тілі (Маман жоспары бойынша) |
Дене шынықтыру (Маман жоспары бойынша) |
|
|
|
||||||
Міндеттері: Топтағы тарақтарды ұзындығы мен ені бойынша салысытыру. «Артығын тап» дидкатикалық ойынын ойнату. (математика негіздері)
Сабынның мүсінін жасату. (Мүсіндеу)
Жуынатын бөлме суретіне сүлгі сабын тіс шеткесін, тарақты жапсыртуды пысықтау. (Жапсыру) (математика негіздері)
|
Балаларды қалауы бойынша орталықтарға бөлу. Қалауы бойынша геометриялық пішіндер арқылы құстардың суреттерін салдырту, тұзды қамырды пайдаланып құс мүсінін жасату. Фланелеграф тақтасына әр түрлі пішіндерден құстарды жапсырту. (Сурет салу) (Мүсіндеу) (Жапсыру) Шығармашылық жұмыстарымен айналысу барысында күй тыңдау. «Күй күмбірі» - балалардың бойында музыканы тыңдауға қызығушылықтарын, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдауын қалыптастыру.
(математика негіздері)
|
Шығармашылық жұмыстарымен айналысу барысында күй тыңдау. «Күй күмбірі» - балалардың бойында музыканы тыңдауға қызығушылықтарын, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдауын қалыптастыру. Әр түрлі құрылыс заттарын пайдаланып, балалардың қалауы бойынша әр түрлі құрылымдар жасауды үйрету (Құрастыру)(математика негіздері)
Тазалық құралдарының суретін салып, ермексаздан мүсінін жасату. (Сурет салу) (Мүсіндеу)
|
«Құлпынай мен қарақатты және т.б жидектерді салысыру». Үлкен кіші сөздерін пайдалануды пысықтау. Бөліп себеттерге салғызу. «Артығын тап» дидактикалық ойыны. Карточкалардан бірдей жидектен артық жидекті тапқызу. (математика негіздері)
Қарапайым біріктіру білігін жетілдірумен. жидектерді мүсіндету, жапсырту (Мүсіндеу) (Жапсыру)
|
Суреттер бойынша әңгімелеу, байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту. Жаттаған тақпақтарын еске түсіріп айту. (сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет) Бақылау. Мақсаты: Табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылау дағдыларын қалыптастыру. (Қоршаған ортамен таныстыру) (математика негіздері)
Ермаксаздан апта бойы жасаған жұмыстың ішінен ұнағанын жасату немесе тақтаға жапсырту дағыдысын жетілдіру. (Мүсіндеу) (Жапсыру)
|
|
|
|
|||||||
Серуенге дайындық |
Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау, спорттық - ойын жабдықтары мен спорттық құрал-жабдықтарды дұрыс пайдалану туралы әңгімелесу. Балаларды ретімен киіндіру (ауа-райы жағдайына байланысты), дұрыс киінуді бақылау (сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, коммуникативтік,танымдық еңбек әрекеті). Қатармен жұптасып жүруді, қатарды бұзбауды үйрету. |
|
|
Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау, ойын құрал-жабдықтады дұрыс пайдалану туралы әңгімелесу. Табиғи материалдар туралы не білетіндерін сұрау. Балаларды ретімен киіндіру (ауа-райы жағдайына байланысты), дұрыс киінуді бақылау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинауды қалыптастыру (сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту). |
||||||||||
Серуен |
Бақылау Картотека№1 Еркін ойын |
Бақылау: Картотека№3 Еркін ойын |
Бақылау Картотека№6 Еркін ойын |
Бақылау Картотека№9 Еркін ойын |
Бақылау Картотека№10 Еркін ойын |
|
|
|
||||||
Серуеннен оралу |
Топқа оралу кезінде қатарға тұруды дағдыландыру. Асықпай бір-бірін итермей жүруді үйрету. Топта киетін аяқ киімдерін өз бетінше ауыстырып, киюіну тәртіпке үйрету. ( дербес ойын әрекеті). Біртұтас тәрбие |
|
|
|
||||||||||
Түскі ас |
Сабынмен қолдарын сабындап, киімдерін суламай жуыну. Өзінің жеке сүлгісін тани білуді үйрету. Сүлгіні дұрыс қолдануды дамыту, орнына іліп қоуын қалыптастыру.Тамақтану кезінде орындықта тік отыру. Астың дәмді болуын тілеу. Тамақты дұрыс ішу. Қасықты дұрыс ұстау, майлықты қолдану , нан қиқымын шашпай, сорпамен сусынын төкпей ішуді, өз ісіне жауапты болуға үйрету. (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) Біртұтас тәрбие |
|
|
|
||||||||||
Күндізгі ұйқы |
Киім түймелерін, сырмаларын өздігінше ағытуды қалыптастыру. Киімдерін ұқыпты орындыққа іліп (немесе арнайы сөреге) қоюды үйрету. Өз төсек орнын тауып жатуды үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Балалардың тыныш ұйықтауы үшін жайы баяу музыка тыңдау. (Музыка) |
|
|
|
||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары |
Өз орындарында отырып керілу, тыныстау жаттығуларын жасату. (дене жаттығулар мен белсенділігі) Киімдерін реттілікпен өздігінен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс киюді үйрету. Қыз балалардың шаштарын жинауға әркет жасауын үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Қолдарын жуу, құрғатып сүрту, сүлгіні өз орнына іліп қоюды үйрету. (мәдени-гигиеналық дағдылар). |
|
|
|
||||||||||
Алтын сақа жобасы |
«Асықтардың түсін ата!» Мақсаты: Баланың ой-өрісін дамыту,есте сақтау қабілетін арттыру,асықтардың түстерін ажырату. Ойынның барысы; Балалар асықтарды әр бағанаға түстері бойынша ажыратып жинайды. Түстерді жеке-жеке атайды. Және асықтарды сандар бойынша әр бағанаға орналастырады сол арқылы қайсысы көп қайсысы аз екенін ажыратады. |
|
|
|
||||||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) Вариативті бөлім |
"Ұзын ба, қысқа ма?" ойыны
|
"Табиғаттан жасалған ойыншықтар"
Мүсіндеу және құрастыру дағдысын қалыптастыру Вариативті бөлм Тақырып: "Өсімдіктер жер астында нені жасырады?" Мақсат: Өсімдік үшін тамырдың маңызын анықтау; балаларды қоршаған орта жағдайларына байланысты тамырлардың түрленуімен таныстыру; |
"Ұста және тап" ойыны
Сөйлеуді дамыту және математика негіздері дағдылары |
"Фигуралар әлемі" Міндеті: Балаларды түрлі пішіндерден заттарды құрастыруға үйрету және геометриялық фигураларды тану. Құралдар: Түрлі түсті қағаздар, желім, қайшы. Өткізу барысы: Балаларға дөңгелек, төртбұрыш, үшбұрыш фигураларын қиып, олардан белгілі бір заттарды (үй, ағаш, машина) жапсыруды тапсырады. Фигураларды таңдап, оларды бір-біріне жапсыру арқылы заттарды құрастыру. Математика негізі және жапсыру дағдысы |
"Сиқырлы таяқшалар" (Құрастыру және Мүсіндеу)
Мүсіндеу және математика негізі дағдысы
|
|
|
|
||||||
Кешкі ас |
Таза және ұқыпты тамақтану. Тамақтану мәденетін қалыптастыру. Асты тауысып жеуге үйрету. (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) |
|
|
|
||||||||||
Балалармен жеке жұмыс |
Балаларға табиғи материалдарды тануға, түстер мен пішіндерді ажыратуға үйрету. Мейіржан, Әдемі, Максим, Асылым, Темірлан |
Ересектерге көмек көрсетуге ынта білдіруге уйрету. Мәди,Мария,Хамза, Айзия, Сұлтан |
Балаларға арналған музыкалық аспаптарды ажыратуға және атауға үйрету. Ақарыс, Айым, Амир, Айша, Сұлтанали, |
Құлақпен естіп есте сақтау қабілетін дамыту. Арслан, Айша, Бақдаулет, Жасмин, Бегарыс |
Есте сақтау және сөйлеу дағдыларын дамыту. Нұрасыл, Айкөркем, Арафат,Медина, Хамза |
|
|
|
||||||
Серуенге дайындық |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; Серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. |
|
|
|
||||||||||
Серуен |
Картотека№1 Еркін ойын |
Картотека№3 Еркін ойын |
Картотека№6 Еркін ойын |
Картотека№9 Еркін ойын |
Картотека№10 Еркін ойын |
|
|
|
||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Бүгінгі күннің қалай өткені туралы, баланың жетістіктері қандай болғаны туралы сөйлесу |
Ата –аналармен балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Ата аналармен балалардың бүгінгі іс-әрекеттері туралы әңгімелесу. |
.Ата-аналарға балалардың жеке бас гигиенасына назар аудару керектігін ескерту.Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Балалардың денсаулығы жайлы әнгімелесу |
|
|
|
Тәрбиеші:
Тексерген әдіскер:
Қазан айы, 3-апта
Күн тәртібінің кезеңдері |
Дүйсенбі 18.11.2024
|
Сейсенбі 19.11.2024 |
Сәрсенбі 20.11.2024
|
Бейсенбі 21.11.2024 |
Жұма 22.11.2024 |
||
Балаларды қабылдау |
Балаларды қоңыраумен қарсы алу.Сылдырлатып қонырауын соғып келесі балаға береді. Достық эстафетасы арқылы қарсы алу. |
||||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Баланың басқа балаларменқарым-қатынасы жайлы әңгіме. |
||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
"Ұқсас заттарды тап" ойыны Мақсаты:дұрыс киіну ретін дұрыс айтуға машықтандыру, заттарды ұқсастығына қарай топтастыру қабілетін дамыту. Ойын барысы: Балаларға бірнеше зат ұсынылады, олардың ішінен бір-біріне ұқсас заттарды табу керек (мысалы, қызыл түсті доптар, төртбұрышты қораптар). Әр бала ұқсас затты тауып, "Бұл ұқсас зат" деп "ұ" дыбысын дұрыс айтып үйренеді. Сөздік қорды дамыту, сөйлеуді дамыту дағдысы |
"Досымның киімі" ойыны Мақсаты: Балаларға табиғаттағы жануарларды қорғау сезімін үйрету және еңбекке баулу. Ойын барысы: Балаларға әртүрлі жануарлардың макеттері беріледі. Әр бала жануардың дұрыс тіршілігін сақтау жолдарын айтады (су беруге, қоректендіруге) және қорғайтын тәсілдермен танысады. Сөйлеуді дамыту, қоршаған ортамен таныстыру |
"Жылы киімдер" ойыны Мақсаты:жылы киімдерді ажырата білу. Ойын барысы: Балаларға жануарлар және олардың мекендеу орындарының суреттері беріледі (мысалы, торғай мен ұя, қасқыр мен орман). Әр бала жануарды дұрыс мекеніне орналастырып, "Торғай ұясына" немесе "Қасқыр орманға" деп "ұ" дыбысын анық айтады. Сөздік қорды дамыту, сөйлеуді дамыту дағдысы |
"Әртүрлі көкөністер жасау" (Мүсіндеу) Мақсаты: Түрлі көкөністерді тану, олардың түстері мен пішіндерін ажырату қабілеттерін дамыту. Ойын барысы: Балаларға пластилиннің түрлі түстерінен сәбіз, қияр, қызанақ сияқты көкөністерді мүсіндеуге ұсыныс жасалады. Олар мүсіндеген көкөністерден "бақша" құрастырады. Математика негізі, мүсіндеу дағдысы |
"Ормандағы серуен" ойыны Мақсаты: Балаларға орманды таза ұстау және еңбекке үйрену дағдыларын дарыту. Ойын барысы: Орман макеті қойылып, балалар оған серуенге шығады. Кішкентай себеттерге орман ішіндегі тасталған қоқыстарды жинайды және олардың қайда тастау керектігін шешеді. Еңбекке баулу,Экологиялық мәдениет дағдысы |
||
Таңертенгі жаттығу |
Қараша айының 3ші аптасына таңертеңгі жаттығулар кешені (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті). Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті. 1. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ алшақ, доп төменде. 1- допты екі қолдарымен жоғары көтереді, допқа қарап тыныс алу; 2- допты төмен түсіріп, тыныс шығару; 3- допты жоғары көтереді; 4- бастапқы қалып. Жаттығу 8-10 рет қайталанады. 2. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ алшақ, доп төменде. 1- оңға бұрылу, оң аяғының өкше тұсында жерге допты ұру және секірген допты ұстап алу; 2- бастапқы калыпқа келу; 3-4 - осы жаттығуды сол жаққа қайталау. Жаттығу 5-6 рет қайталанады. 3. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ бірге, доп жерде. 1-4- допты табанмен алға-артқа жібермей, домалату; 3-4 - аяғын ауыстырып, жаттығуды қайталау. Жаттығу 5-6 рет қайталанады. 4. Бастапқы қалып: отыру, аяқты алшақ қойып, допты жоғары ұстау. 1-3- иірім жасап, алға иілу, допты 3 рет аяғына ұру; 4- бастапқы қалып. Жаттығу 3-4 рет қайталанады. 5. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ бірге. 1- тез жерге отырып, тізені алшақ ұстау және допты лақтыру; 2- тез тұрып, допты ұтып алу. Жаттығу 8 рет қайталанады. 6. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ бірге, допты бір қолымен ұстау, допты екі қолымен кезек-кезек жерге ұру. Жаттығуды 8 рет қайталау. 7. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ бірге, қолымен допты ұстау. Тізені жоғары көтеріп, орнында тұрып, секіру. Жаттығу 4 рет қайталанады. |
||||||
Таңғы ас |
Таңғы ас алдында қолдарын сумен сабындап жуу мәдениетін қалыптастыру. (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті) Асың, асың, асыңа, Бақыт қонсын басыңа, Дастарханың мол болсын, Көңіл күйің жай болсын. Астарың дәмді болсын! Ботқаны тауысып жеуге, нанның қиқымын жерге тастамауға үйрету. |
||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
Балалар әсер алу, жаңалықтарды білу, бірлескен жоспарларды, проблемаларды талқылау, қызығушылық бойынша қызмет түрін таңдау, ережелер туралы келісу және т.б. үшін жиналады. Балалар тәрбиешіге қоршаған ортаны ұйымдастыруға көмектеседі (бірлескен қызмет, кезекшілік) |
||||||
«Ойыншықтар қайдан келеді?» Міндеттері: Бізге ойыншықты көп сыйлайтын адамдар? сөздік қорын кеңейту,байланыстырып сөйлеуді үйрету. (сөйлеуді дамыту) Сылдырмақ Өзінше бір жыр жырлап, Отыр інім былдырлап. Әрі ойыншық, әрі аспап Қолында бар сылдырмақ. К. Ыбрайұлы Өлеңді оқып беру. Өлеңнің мағынасын түсіндіру. Бірге жаттау. (көркем әдебиет) |
«Көлік құралдары» ойыншықтарымен таныстыру. Міндеттері:Олардың өмірдегі қызметі туралы айту, қалай ойнауға болатынын көрсету. «Артығын тап» (әуе жер, су көліктер) бойынша карточкалармен жұмыс жасату (сөйлеуді дамыту) |
«Ойыншығым» Міндеттері:Балалардың қалауы бойынша топтағы қалаған ойыншығын алуына жағдай жасап ойнату Таңдаған ойыншығының (суретін салу және жапсыру, мүсіндеу) жұмыстарын орындату |
«Қуыршағым» Міндеттері:Өзінің сүйікті қуыршағының киімін бояу немесе ермексаздан сөмке, әшекей заттар жасауды меңгерту (сурет салу, мүсіндеу). |
«Ғажайып қоржын» ішінен бір ойыншықты ұстап сезу, бірақ көрмей атын атау. Міндеттері: Топтағы ойыншықтарды сипаттауын ұйымдастыру. Қоржынана алған ойыншығы туралы не білетіндерін әңгімелету. Өздеріне ән немесе ертегі құрастыруына ықпал ету. (сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет) |
|||
Ұйымдастырылған іс-әрекеттер |
Дене шынықтыру (Маман жоспары бойынша) |
Музыка (Маман жоспары бойынша) |
Дене шынықтыру (Маман жоспары бойынша) |
Музыка (Маман жоспары бойынша) Қазақ тілі (Маман жлспары бойынша) |
Дене шынықтыру Маман жоспары бойынша |
||
«Ойыншықтар елінде» Мақсаты: Балаларды орталықтарға бөліп құрастыру және сурет салу даңдыларын жетілдіру. Міндеттері:карточкаларға қарап құрастыру материалдарынан ойыншықтар құрастырту. (құрастыру) Дәстүрден тыс әдіспен ойыншықтар бейнесін бояту (сурет салу) Табиғи материалдармен ойыншық жасату (жаңғақтармен) мүсіндеу. Табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру (Мүсіндеу) Геометриялық пішіндерді таныстыруды жалғастыру. Карточкалармен жеке жұмыстарды орындату. Дидактикалық ойын «Артық пішінді тап» (математика негіздері) Балалардың қалауы бойынша дамытушы орталықтарда еркін іс әрекеттер |
Балалардың қалауы бойынша орталықтарға бөлініп көліктердің суретін салдырту, мүсінін жасату және қағазға жапсырту.(сурет салу, мүсіндеу, жапсыру) «Жарқыл мен ғажайып көлік түрлері» Сюжетті-рөлдік, драмалау ойындары «Маша мен аю» ертегісін айтып беру, қайталап айту дағдыларын дамыту. Көңілді музыкаға би билеуді үйрету. (көркем әдебиет, музыка) Көліктерді сол жақтан оң жаққа қарай орналастыруды үйрету. (Математика негіздері) |
«Үй жануарлары мен жабайы жануарлар» Үй жануарлары мен жабайы жануарлар ойыншықтарын тамашалау. Олардың кітаптарға бейнелерін табу. Өз ойларын айтқызу. (сөйлеуді дамыту) Үй жануарлары мен жабайы жануарлар бейнеленген кітаптарды қарату. Жануарлардың азығы жайлы түсінігін қалыптастыру. (сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет) «Артығын тап» дидактикалық ойын негізінде геометриялық пішіндерді тану және атауды пысықтау (Математика негіздері) |
«Менің қуаршағым» тақырыбында әңгімелесу. Үйдегі қуыршағын сипаттау, топтағы қуыршақтармен салыстыра сөйлеуді үйрету (сөйлеуді дамыту)
Әндер мен тақпақтар және билерді қайталату. (көркем әдебиет, музыка) Құрастыру материалдарынан қуыршаққа үйшік құрастыруды жетілдіру. (құрастыру) Еркін іс әрекеттер |
Сылдырмақ Өзінше бір жыр жырлап, Отыр інім былдырлап. Әрі ойыншық, әрі аспап Қолында бар сылдырмақ. К. Ыбрайұлы Өлеңді оқып беру. Өлеңнің мағынасын түсіндіру. Бірге жаттау. (көркем әдебиет) Шығармашылық жұмыстарымен айналысу барысында күй тыңдау. «Күй күмбірі» - балалардың бойында музыканы тыңдауға қызығушылықтарын, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдауын қалыптастыру. Балалардың апта бойы жасаған жұмыстары бойынша еркін әрекеттерді ұйымдастыру. (сурет салу, мүсіндеу, жапсыру) Еркін іс әрекеттер |
|||
Серуенге дайындық |
Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау, спорттық - ойын жабдықтары мен спорттық құрал-жабдықтарды дұрыс пайдалану туралы әңгімелесу. Балаларды ретімен киіндіру (ауа-райы жағдайына байланысты), дұрыс киінуді бақылау (сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту). Қатармен жұптасып жүруді, қатарды бұзбауды үйрету. |
||||||
Серуен |
Бақылау Картотека№11 Еркін ойын |
Бақылау: Картотека№2 Еркін ойын |
Бақылау Картотека№5 Еркін ойын |
Бақылау Картотека№3 Еркін ойын |
Бақылау Картотека№13 Еркін ойын |
||
Серуеннен оралу |
Топқа оралу кезінде қатарға тұруды дағдыландыру. Асықпай бір-бірін итермей жүруді үйрету. Топта киетін аяқ киімдерін өз бетінше ауыстырып, киюін үйрету. ( дербес ойын әрекеті). |
||||||
Түскі ас |
Сабынмен қолдарын сабындап, киімдерін суламай жуыну. Өзінің жеке сүлгісін тани білуді үйрету. Сүлгіні дұрыс қолдануды дамыту, орнына іліп қоуын қалыптастыру.Тамақтану кезінде орындықта тік отыру. Астың дәмді болуын тілеу. Тамақты дұрыс ішу. Қасықты дұрыс ұстау, майлықты қолдану , нан қиқымын шашпай, сорпамен сусынын төкпей ішуді үйрету. (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) |
||||||
Күндізгі ұйқы |
Киім түймелерін, сырмаларын өздігінше ағытуды қалыптастыру. Киімдерін ұқыпты орындыққа іліп (немесе арнайы сөреге) қоюды үйрету. Өз төсек орнын тауып жатуды үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Балалардың тыныш ұйықтауы үшін жайы баяу музыка тыңдау. (Музыка) |
||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары |
Өз орындарында отырып керілу, тыныстау жаттығуларын жасату. Ригалық әдіс бойынша сауықтыру. (дене жаттығулар мен белсенділігі) Киімдерін реттілікпен өздігінен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс киюді үйрету. Қыз балалардың шаштарын жинауға әркет жасауын үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Қолдарын жуу, құрғатып сүрту, сүлгіні өз орнына іліп қоюды үйрету. (мәдени-гигиеналық дағдылар). |
||||||
Алтын сақа жобасы |
«Көңілді қыстырғыштар» Мақсаты: Асықтарды түсіне қарай қыстырғышпен қыстыру. |
||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) Вариативті бөлім |
"Жапырақтар мен гүлдерден картиналар жасау"
Эстетикалық сезімді дамыту, танымдық дағдылар |
Сағымды дәндерден суреттер жасау"
Ұсақ моториканы дамыту дағдысы,жапсыру |
"Қабықтар мен кішкене бұтақтардан адам фигурасы"
Қол моторикасын дамыту құрастыру |
"Жұмбақтарды шешу"
Логикалық ойлауы дамыту, танымдық дағдыларды дамыту |
"Ұқсас заттарды тап" ойыны
Сөйлеуді дамыту, сөздік қорды молайту |
||
Кешкі ас |
Таза және ұқыпты тамақтану. Тамақтану мәденетін қалыптастыру. Асты тауысып жеуге үйрету. (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) |
||||||
Баламен жеке жұмыс |
Таныс ағаштарды, бөлме өсімдіктерін, көкөністер мен жемістердің 3-4 түрін таныстырамын Арафат, Мейіржан, Нұрислам, Асылым, Айзия |
Зат есімдер мен көмекші сөздерді қолданады - «үстінде, астында, артында, жанында». Арслан, Бекарыс, Айкөркем, Сұлтанали, Медина |
Түрлі құрастыру тәсілдерін қолдана отырып, қағаз парағын түрлендіреді. Айзере, Айша, Мариям, Сұлтан, амир |
Алған білімдерді қолда на отырып, практикалық міндеттерді шешуді ой ластыруды, өз әрекет теріне бақылау жүр гізуді уйрету Хамза, Сәди, Ақарыс, Нұрасыл, Әдемі |
Кеңістік пен уақытты бағдарлай білуді уйрету. Айым, Бақдаулет, Айкөркем, Темирлан, Максим |
||
Серуенге дайындық |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; Серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. |
||||||
Серуен |
Картотека№11 Еркін ойын |
Картотека№2 Еркін ойын |
Картотека№5 Еркін ойын |
Картотека№3 Еркін ойын |
Картотека№13 Еркін ойын |
||
Балалардың үйге қайтуы |
Баланың бүгінгі көңіл-күйін баяндау |
Баланың бүгінгі тәртібі жайлы әңгімелесу |
Баланың бүгінгі жетістігі жайлы әңгіме |
Ауа райына байланысты баланың киімі туралы әңгіме |
Алда болатын іс-шараларға қатысты әңгіме |
Тәрбиеші:
Қазан айы, 4-апта
Күн тәртібінің кезеңдері |
Дүйсенбі 25.11.2024 |
Сейсенбі 26.11.2024 |
Сәрсенбі 27.11.2024 |
Бейсенбі 28.11.2024 |
Жұма 29.11.2024 |
|||
Балаларды қабылдау |
Балаларды қоңыраумен қарсы алу.Сылдырлатып қонырауын соғып келесі балаға береді. Достық эстафетасы арқылы қарсы алу. |
|||||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Баланың басқа балаларменқарым-қатынасы жайлы әңгіме. |
|||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
Балаларды арнайы жасалған күлімдеген күн стикерімен қарсы алу, ыстық мейірімге баулу. Күй қосу Күй күмбірі |
- балалардың бойында музыканы тыңдауға қызығушылықтарын, музыканы эмоционады қабылдауды, түсінуді, қадірлей білуді қалыптастыру, ұлттық мәдениетке қызығушылықты арттыру «Күй күмбірі» |
- балалардың бойында музыканы тыңдауға қызығушылықтарын, музыканы эмоционады қабылдауды, түсінуді, қадірлей білуді қалыптастыру, ұлттық мәдениетке қызығушылықты арттыру «Күй күмбірі» |
- балалардың бойында музыканы тыңдауға қызығушылықтарын, музыканы эмоционады қабылдауды, түсінуді, қадірлей білуді қалыптастыру, ұлттық мәдениетке қызығушылықты арттыру «Күй күмбірі» |
- балалардың бойында музыканы тыңдауға қызығушылықтарын, музыканы эмоционады қабылдауды, түсінуді, қадірлей білуді қалыптастыру, ұлттық мәдениетке қызығушылықты арттыру «Күй күмбірі» |
|||
Таңертенгі жаттығу |
Қараша айының 4ші аптасына таңертеңгі жаттығулар кешені (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті). Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті. 1. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ алшақ, доп төменде. 1- допты екі қолдарымен жоғары көтереді, допқа қарап тыныс алу; 2- допты төмен түсіріп, тыныс шығару; 3- допты жоғары көтереді; 4- бастапқы қалып. Жаттығу 8-10 рет қайталанады. 2. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ алшақ, доп төменде. 1- оңға бұрылу, оң аяғының өкше тұсында жерге допты ұру және секірген допты ұстап алу; 2- бастапқы калыпқа келу; 3-4 - осы жаттығуды сол жаққа қайталау. Жаттығу 5-6 рет қайталанады. 3. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ бірге, доп жерде. 1-4- допты табанмен алға-артқа жібермей, домалату; 3-4 - аяғын ауыстырып, жаттығуды қайталау. Жаттығу 5-6 рет қайталанады. 4. Бастапқы қалып: отыру, аяқты алшақ қойып, допты жоғары ұстау. 1-3- иірім жасап, алға иілу, допты 3 рет аяғына ұру; 4- бастапқы қалып. Жаттығу 3-4 рет қайталанады. 5. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ бірге. 1- тез жерге отырып, тізені алшақ ұстау және допты лақтыру; 2- тез тұрып, допты ұтып алу. Жаттығу 8 рет қайталанады. 6. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ бірге, допты бір қолымен ұстау, допты екі қолымен кезек-кезек жерге ұру. Жаттығуды 8 рет қайталау. 7. Бастапқы қалып: дене тік, аяқ бірге, қолымен допты ұстау. Тізені жоғары көтеріп, орнында тұрып, секіру. Жаттығу 4 рет қайталанады. |
|||||||
Таңғы ас |
Таңғы ас алдында қолдарын сумен сабындап жуу мәдениетін қалыптастыру. (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті) Асың, асың, асыңа, Бақыт қонсын басыңа, Дастарханың мол болсын, Көңіл күйің жай болсын. Астарың дәмді болсын! Ботқаны тауысып жеуге, нанның қиқымын жерге тастамауға үйрету. |
|||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
Балалар әсер алу, жаңалықтарды білу, бірлескен жоспарларды, проблемаларды талқылау, қызығушылық бойынша қызмет түрін таңдау, ережелер туралы келісу және т.б. үшін жиналады. Балалар тәрбиешіге қоршаған ортаны ұйымдастыруға көмектеседі (бірлескен қызмет, кезекшілік) |
|||||||
"Сиқырлы қала"
(Жапсыру, Құрастыру, Мүсіндеу) |
"Сұрыпта және жина" ойыны
Еңбекке баулу , ұсақ моториканы дамыту |
"Ормандағы достар"
(Мүсіндеу және Құрастыру) |
"Табиғатпен дос бол" ойыны
Еңбекке баулу, қамқорлық сезімін ояту |
"Дауыс қайдан шықты?"
Логикалық ойын дамыту |
||||
Ұйымдастырылған іс-әрекеттер |
Дене шынықтыру (Маман жоспары бойынша) |
Музыка (Маман жоспары бойынша) |
Дене шынықтыру (Маман жоспары бойынша) |
Музыка (Маман жоспары бойынша) Қазақ тілі (Маман жлспары бойынша) |
Дене шынықтыру (Маман жоспары бойынша) |
|||
«Қала» Міндеттері: Кітаптар орталығында үйлер бейнелеген кітаптарды көрсету. Қала туралы не білетінін анықтау. Қала туралы не білгісі келетінін сұрау. Дидактикалық ойын «Кім екенін тап» ертегі желісі бойынша ойыншықты тауып, атауын үйрету. (сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет)
Ұжымдық сурет салу.Бастыру әдісімен плакатқа үйлер салып, қаланы бейнелеуге баулу (сурет салу)(математика негіздері) |
«Саябақтың суретін салдырту». Міндеттері: Ермексаздан ағаштар жасап, барлығын бір жерге жинап саябақ жасату. Дүкендегі ойын құралдарын құрастыруды жасату. (мүсіндеу, сурет салу,құрастыру)(математика негіздері)
Үйден қаланың саябақтарында түскен фоталарын алып келтірту. Суреттерді тамашалап, естеліктерін бір біріне айтып беруін дамыту. (сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет) (музыка) |
«Субұрқақтар» туралы не білетіндерін сұрау. Міндеттері: Сурет бойынша әңгімелеуді жетілдіру. (сөйлеуді дамыту) Су бұрқақақты қалаулары бойынша түстерді таңдап бояту. (сурет салу)
Құрастыру материалдарынан су бұрқақты құрастырып жасату (құрастыру)(математика негіздері) |
Дидкатикалық ойын «Бұл қай жер» суреттерді көрсетіп қай жер екенін(саябақ, дүкен, сауда орталығы, емхана) тауып, әңгімелеуді қалыптастыру. (көркем әдебиет)
Суреттегі ғимараттарды салыстыру, санату (математика негіздері) Балалардың таңдаған суреттері негізінде шығармашылық жұмыстарын орындату. (сурет салу, мүсіндеу жапсыру) |
«Менің қалам» Міндеттері: тақырыбында отбасы мүшелерімен салып келген суреттерін танысытыру, әңгімелету. (көркем әдебиет)
Салған суреттеріндегі бейнелерді үлкен кіші екенін салыстыру (математика негіздері) |
||||
Серуенге дайындық |
Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау, спорттық - ойын жабдықтары мен спорттық құрал-жабдықтарды дұрыс пайдалану туралы әңгімелесу. Балаларды ретімен киіндіру (ауа-райы жағдайына байланысты), дұрыс киінуді бақылау (сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту). Қатармен жұптасып жүруді, қатарды бұзбауды үйрету. |
|||||||
Серуен |
Бақылау Картотека№13 Еркін ойын |
Бақылау: Картотека№9 Еркін ойын |
Бақылау Картотека№7 Еркін ойын |
Бақылау Картотека№6 Еркін ойын |
Бақылау Картотека№8 Еркін ойын |
|||
Серуеннен оралу |
Топқа оралу кезінде қатарға тұруды дағдыландыру. Асықпай бір-бірін итермей жүруді үйрету. Топта киетін аяқ киімдерін өз бетінше ауыстырып, киюін үйрету. ( дербес ойын әрекеті). |
|||||||
Түскі ас |
Сабынмен қолдарын сабындап, киімдерін суламай жуыну. Өзінің жеке сүлгісін тани білуді үйрету. Сүлгіні дұрыс қолдануды дамыту, орнына іліп қоуын қалыптастыру.Тамақтану кезінде орындықта тік отыру. Астың дәмді болуын тілеу. Тамақты дұрыс ішу. Қасықты дұрыс ұстау, майлықты қолдану , нан қиқымын шашпай, сорпамен сусынын төкпей ішуді үйрету. (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) |
|||||||
Күндізгі ұйқы |
Киім түймелерін, сырмаларын өздігінше ағытуды қалыптастыру. Киімдерін ұқыпты орындыққа іліп (немесе арнайы сөреге) қоюды үйрету. Өз төсек орнын тауып жатуды үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Балалардың тыныш ұйықтауы үшін жайы баяу музыка тыңдау. (Музыка) |
|||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары |
Өз орындарында отырып керілу, тыныстау жаттығуларын жасату. Ригалық әдіс бойынша сауықтыру. (дене жаттығулар мен белсенділігі) Киімдерін реттілікпен өздігінен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс киюді үйрету. Қыз балалардың шаштарын жинауға әркет жасауын үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Қолдарын жуу, құрғатып сүрту, сүлгіні өз орнына іліп қоюды үйрету. (мәдени-гигиеналық дағдылар). |
|||||||
Алтын сақа жобасы |
«Көңілді қыстырғыштар» Мақсаты: Асықтарды түсіне қарай қыстырғышпен қыстыру. |
|||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) Вариативті бөлім |
"Табиғатты қорғаушылар" Міндеті: Табиғатты қорғау мен экология туралы түсініктерді қалыптастыру. Ойын барысы: Балалар табиғаттан жиналған заттарды пайдаланып, әр затқа қорғау туралы суреттер жапсырма жапсырады. Мысалы, "Гүлдер - әдемілік", "Жапырақтар - ауа" деген секілді. Экологиялық мәдениет дағдысы |
"Су үнемдеу"
Үнемдеу дағдыларын қалыптастыру |
Міндеті:Сызықтар арқылы сурет салу дағдысын дамыту Суреттік боямалар «Кім,қайда өмір сүреді» Ойын барысы: : берілген жан-жануарлардың суретін таза бояп, туған жеріндегі жан-жануарлардың мекендерімен танысады Сурет салу, қоршаған ортамен танысу |
"Қайталанатын материалдар"
Экологиялық мәдениетті қалыптастыру ,Қоршаған ортамен таныстыру |
"Жасыл саяхат"
Қоршаған ортамен таныстыру |
|||
Кешкі ас |
Таза және ұқыпты тамақтану. Тамақтану мәденетін қалыптастыру. Асты тауысып жеуге үйрету. (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) |
|||||||
Баламен жеке жұмыс |
Өлеңдерді саналы, эмоционалды түрде жатқа айтуды үйрету; Бекарыс, Айым, Бақдаулет, Жасмин, Нұрасыл |
Қарапайым құрылыстарды құрастыруды үйрету; Арафат, Медина, Хамза, Әдемі, Максим, Асылым |
Алақанға салып тік және дөңгелетіп есе білуді үйрету. Ақарыс, Сұлтанали, Айзия, Алим,Айкөркем |
Мәдени-гигиеналық дағдыларды орындауда дербестік танытуды қалыптастыру. Мейіржан, Мәди,Мариям, Бекарыс, Айзия |
Кеңістік пен уақытты бағдарлай білуді уйрету. Айым, Бақдаулет, Айкөркем, Темирлан, Максим |
|||
Серуенге дайындық |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; Серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. |
|||||||
Серуен |
Картотека№13 Еркін ойын |
Картотека№9 Еркін ойын |
Картотека№7 Еркін ойын |
Картотека№6 Еркін ойын |
Картотека№8 Еркін ойын |
|||
Балалардың үйге қайтуы |
Ата-анаға кеңес: «Балаңызды тыңдауды үйреніңіз. Шыдамды болыңыз, балаңыздың сөзін бөліп, оның ойын өзіңіз аяқтауға тырыспаңыз» |
Психологтің кеңесі: Өз құралдарын күтіп ұстау туралы керектігін жиі айтып тұру. |
Балалармен өз отбасы туралы әңгімелесу. Нұрияның ата-анасымен сөйлесу, жетістіктері мен тәртібі туралы айту. |
Ата-аналармен әңгімелесу. Балаларды қайтару. |
Кеңес: «Бала мен қоғам» Ашық сабақтың болу мерзімін айтып, киімдерін дайындап қою туралы айту. |
Тәрбиеші:
Тексерген әдіскер: