Материалдар / Қаратпа сөз 2 сынып

Қаратпа сөз 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздар, тәлім алушыларға көмегі болар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қырқүйек 2018
1203
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

№55 С. Қожанов атындағы орта мектеп










Ашық сабақ:











Бастауыш сынып мұғалімі:
Акиммбаева Толқын
















БІРЛІК
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, С. Қожанов атындағы №55 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Акимбаева Толқын Абдикадыровна.
Ашық сабақ Қаратпа сөз 2 сынып
Пәні: Қазақ тілі
Пән мұғалімі: Акимбаева Т
Сабақтың тақырыбы: Қаратпа сөз. 1-6 жаттығу
Сабақтың мақсаты: 1.Оқушыларға қаратпа сөз туралы түсінік бере отырып, оларға байланысты қойылатын тыныс белгілерін меңгерту.
2.Оқушылардың ой-өрісін, тілін дамыту, шығармашылыққа баулу, сөз қорын молайту. Сауатты жазуға үйрету.
3. Мәдениетті сөйлеуге, инабаттылыққа, жаман әдеттен аулақ болуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер сөзжұмбақ, интербелсенді тақта, слайдтар, парақшалар.
Түрі: Дәстүрлі сабақ
Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, бейнелеу өнері, дүниетану, Абайтану.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
101-жаттығу. Әңгіме құрап жаз. Ат қой.
ІІІ. Жаңа сабақ.
-Балалар сабағымызды сөзжұмбақ шешуден бастаймыз.
Сөзжұмбақ шешу.
1. Өзі жап-жас мұрты бар,
Ет пен сүтке ұмтылар.

2. Қанаты бар ұшпайды,
Су астында қыстайды.

3. Дегендей ешкім тимесін,
Алыпты қадап инесін.

4.Тұмсығы – қашау, кәсібі – ұя жасау,
Ағашты қорғап, зиянкесті асау.

5.Бұралса болды құлағы,
Уақытты қуады.

6. Аузы іште, мойны тыста,
Мұп-мұздай жазда.

7. Төрт аяқтап жүрсе де,
Ешкімнен бір азбаған.
Жүз жыл бойы кисе де,
Тоны оның тозбаған.

8. Жылт-жылт еткен,
Жырадан өткен

9. Күн күледі,
Жер түледі.

10. Күндіз бәрі қашады,
Түнде аспанды басады.

















- Олай болса балалар, біз бүгін Қаратпа сөз туралы білеміз.
ІҮ. Оқулықпен жұмыс. а) Тыңдай біл – талдай біл.
жаттығу. Сөйлемді мәнерлеп оқы. Кімдерге қаратылып айтылғанын тап.
-Сәлем, қымбатты достым! .
-Сәлеметсіз бе, қадірлі ұстаз!
-Армысыз, әже!
-Ата, қайырлы таң!
- Сөйлегенде тыңдаушыны өзіңе қарату үшін қандай сөзді қолданасың?
2- жаттығу. Бағанның екі жағындағы сөйлемдерді салыстырып оқы. Мазмұнына тыныс белгісіне назар аудар.

Арайлым сен кітапханаға Арайлым кітапханаға барды.
бардың ба?
Әже, ертегі айтып беріңізші.Әжем ертегі айтты.
Дүкеннен керек-жарағыңдыҚызым дүкеннен керек-
алуды ұмытпа, қызым.жарағын алуды ұмытпады.

-Не байқадың?
-Балалар, сөйлемдерді талдай отырып біз ережені шығардық.
Ереже. б). Есте сақта.
Ойдың кімге, неге арналғанын білдіру үшін, басқаның көңілін өзіне аудару үшін жұмсалатын сөзді қаратпа сөз дейміз.

Мысалы:
-Отаным, неткен ыстықсың!
-Ризамын, балам, ризамын!
-Олай болса оқулықтағы ережені қайталаймыз.
Ү. Дәптермен жұмыс.
3- жаттығу. Мәтінді тиіс дауыс ырғағымен оқы. Қаратпа сөздерді тап. Қаратпа сөзі бар сөйлемдер айтылу мақсатына қарай сөйлемнің қай түрлеріне жатады?

-Шырағым, Кәмаш, мына Қарасақаудың баласы саған бүлдірген әкеліпті. Өзі бұрын есік ашпаған бала екен, жақсылап көйлек тігіп кигіз.

ҮІ. Тақтамен жұмыс.
-Иә, балам, оқып жүрсің бе?
-Оқып жүрмін, Абай ата.

-Хабарлы сөйлем дегеніміз не?
- Сұраулы сөйлем дегеніміз не?
- М. Әуезов туралы не білеміз?
- Оның қандай романын білесіңдер?
4- жаттығу.
Өлеңді тиісті дауыс ырғағымен оқу. Қаратпа сөзді тап.
Күлдірген-ай, Күлдірген!
Жуамын деп еденді,
Үйдің ішін бүлдірген.
Әй, Күлдірген, Күлдірген!
ҮІІ. . Суретпен жұмыс.
5- жаттығу. Суретке қара. Әрқайсысының мазмұнына лайық сөйлемдерді төмендегі мәтіннен таңдап ал. Қарамен жазылған сөйлемді, қаратпа сөзі бар сөйлемге айналдырып жаз.
Ол қарғаны мақтай жөнелді.

-Бұл қандай ертегі?
-Бұл мысалды қазақшаға аударған кім деп ойлайсыңдар?
Сахналық көрініс. в) Ойлы болсаң- ойнап көр.
Түлкі мен қарға.
(Парақшаларға жазылған өлеңнен үзінді оқып береді.)
ҮІІІ. Сабақты бекіту.
1. Жаңылтпашты жаңылмай айт.
-Кім жаңылтпаш біледі?
-Ішінде қаратпа сөз бар ма?
2. Жаңылтпашты жатқа жаз. Кім шапшаң? ойыны.
-Жұмаш !
Көзіңді жұм, аш! – деді Күләш.
-Оқушылардың жазған парақтарын тексеріп, бағалау.

ІХ. Сабақты қорыту.
Ө.Тұрманжановтың өлеңін мәнерлеп оқып, қаратпа сөзді табу.
Кел, балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік.
Күлкімізді күн қылып,
Гүл өссін деп тілейік.
-Жаңа сабаққа байланысты пысықтау сұрақтарын қою.
-Біз бүгін нені білдік?
-Қаратпа сөз дегеніміз не?
-Қаратпа сөздерде қандай тыныс белгілері болады екен ?
Х.Бағалау.
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтай отырып, ауа- райына байланысты бағаладым.
Күн 5,
қар 4,
бұлт 3 .
Гүлдің әр күлтесіне бағасын іліп отыру.
ХІ. Үйге тапсырма 6- жаттығу. Диалог түрінде оқу. Екінші сөйлемді қаратпа сөзі бар сөйлемге айналдырып жазу.
қ

а

р


а


т


п


а


с


ө


з
0

т


п




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ