Топтық
жұмыс
1-тапсырма:
Барлық топқа бірдей
тапсырмалар беріледі.
«Жазда ақша табудың оңай әрі
қызықты жолдары» тақырыбында кластер жасау
Бағалау: Топтардың өзін-өзі
бағалауы
Арнайы «Жазда ақша табудың
оңай әрі қызықты» түрлеріне түсіндірме:
1. Репетитор 2. Гараждық
жаппай сатылым ұйымдастыру 3.
Көгалдандырушы
4. Көпшілік көрініске түсу
(массовка) 5. Бала бағушы 6. Бөтелке жинау
7. Даяшы 8. Суретші-портретші
9. Кондуктор 10. Сатушы-кеңесші
11. Құттықтау агенттігін
ұйымдастыру 12. Көше әртісі болу 13.
Аспазшы
14. Промоутер Басқаша
айтқанда, «бутерброд-адам».
15. Үндеулер мен
хабарландыруларды жабыстырушы 16. Фотограф
болу
17. Қоғамдық тамақтандыру
орталығының қызметкері 18. Курьер
19. Дизайнер 20. Қолөнер
бұйымдарын сатушы 21. Үй қызметкері
22. Үй жануарларын бақылаушы
23. Гид, экскурсия жетекшісі
24. Маймылмен суретке түсу 25.
Тілші 2-тапсырма: Сәйкестендіріңдер.
Тұтынушы – тауар сатып
алушы немесе әлдебір қызмет түрін пайдаланушы
адам.
Монета – белгілі бір
металдан немесе қоспадан құйылып жа-салған ақша
белгісі.
Купюра – қағаздан
жасалған ақша белгісі.
Банк – ақшаны сақтайтын,
айырбастайтын қаржы ұйымы.
Банк жүйесі– елдегі барлық
банктердің, несиелік мекеме- лердің және банк операцияларын жүзеге
асыратын жекелеген экономикалық ұйымдардың
жиынтығы.
Банк шоты – банктегі ақша
сақталатын виртуалды ұяшық.
Төлемкартасы – банк
шотынынңиесінеберілетінарнайы карта
Бартер - белгілі зат
немесе қызмет түрімен алмасу
Валюта -әр елде өзінің ақша
бірлігі.
Депозит – пайыздық үстеме
алу мақсатымен банкке салынатын
ақша.
Пайыз – банктің клиент
салымын пайдаланғаны үшін төлейтін ақшасы.
Бағалау: Топтардың бірін-бірі
бағалауы
Қаржылық сауаттылық кеңестерін
құру.
1 Ақша аспаннан жаумайды,
еңбекпен келеді. Бірақ ақылмен жұмсамасаң, жоғалтып алу оп-
оңай.
2. Ақша есепті ұнатады. Ақшаны
бейберекет ша шуға болмайды. Әр теңгенің қайда жұмсалғанын
күнделікті есептеп отыру керек.
3. Ақшаны үйде емес, банктің
депозитінде сақтаған дұрыс. Сонда ол ешқайда жоғалмайды әрі иесіне
табыс әкеледі.
4. Байлық тиыннан құралады.
Ақша жинауды ерте бастасаңдар, күндердің бір күні қызығын
көресіңдер.
5. Ақша сендерді емес, сендер
ақшаны басқаруларың керек. Ол үшін қаржылық сауаттылық ауадай
қажет. Жас кезде терең білім алсаңдар, есейгенде ақшаны дұрыс
басқарып, байлыққа қол жеткізесіңдер.
3-тапсырма: Қаржылық
есеп
1. Банкке жылына 10% -тік
өсіммен 700000 тг салынды. Банкке салынған ақша 2 жылдан соң неше
теңге болады?
2. Банкке жылына 15% -тік
өсіммен 400000 тг салынды. Банкке салынған ақша 3 жылдан соң неше
теңге болады?
3. Банкке жылына 8% -тік
өсіммен 100000 тг салынды. Банкке салынған ақша 2 жылдан соң неше
теңге болады?
Бағалау: топтардың бірін-бірі
бағалауы
4- тапсырма: «Адасқан
әріптер»
тейнқзеыа, мобкатна, тбеджю,
фцияняли, себтәіклсеке, отрэскп, миторп
Бағалау: топтардың бірін-бірі
бағалауы
|