С аяхат
сабақ
Тақырыбы:
Қаржылық сауттылық әлемінде
Мақсаты:
Оқушылардың қаржылық,
экономикалық білімін, танымдық ойлау қабілетін дамытып, өз бетімен
жұмыс жасауға тәрбиелеу; еркін сөйлеуге, өз ойын ортаға салуға,
өзгелердің пікірін тыңдауға, тапқырлыққа, іздемпаздыққа, шешім
қабылдауға тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі: кіріктірілген (экономика
және математика) зертханалық жұмыс элементтерімен есептердің
шешімін табу.
Әдістері:
белсенді
интерактивті әдістер, сын тұрғысынан
ойлау технологиясының әдістері.
Жүргізу
тәсілі: Бекеттерге
саяхат. Мақсаты:
топта коммуникациялық
дағдыларын қалыптастыру, ролдерге бөлу тәсілдерін үйрену, әр
кезеңдегі, әр түрлі ақпарат көздерінен алған материалдарды
пайдаланып, оны өңдеу, экономикалық процестерді ұғыну, практикалық
тапсырмаларды орындай білу.
Құралдар:
мультимедиялық проектор,
презентация, таратпалы материалдар,стикерлер плакат, түрлі-түсті
фломастерлер.
Сабақтың
барысы:
-
Колобаративті орта
қалыптастыру:
а)комплименттер
бұрқасыны: (бір парақ қағазға
өздерінің сүйікті адамдарынан естігісі келген комплиментті жазады.
Комплименттердің жеке сөздер (эпитеттер) түрінде болмай, толық
сөйлем түрінде жазу), жазып болған соң парақты умалақтап, бомалақ
қармен атқыласқандай оларды бір-біріне лақтырады. Боран басылды
деген команданы естігенде оқушылар қолдарындағы қарды ашып
комплименттерді дауыстап оқиды.
б) Топқа
бөлу: оқушылар қоржыннан
бір-бірден әр елдің валютасын таңдау арқылы мемлекеттер аты
жазылған топтарға бөлінеді.
(Қосымша1, доллар, евро,
теңге) және қолдарындағы валютаны
сол елдің банкіне салады.
2. Тақырыпты ашуға
бағытталған сұрақтарға жауап
алу:
-
Экономика сенің өміріңде
қандай роль атқарады?
-
Өмір сүруге керекті
қажеттіліктерің қандай?
-
Ресурстардың шектеулілігін
қалай түсінесің?
-
Қаржыға байланысты өз
өміріңде қандай қиыншылықтарды бастан
кешірдің?
3
.Презентация: (Қосымша
2 )«Экономика және қаржы
әлемі» Оқушылар мен біріге отырып экономика және қаржылық
сауаттылық тақырыбы бойнша негізгін түсінуге, сонымен бірге,
қарапайым экономикалық білім жиынтығы оқушыларға тек ақпараттық
мәні жағынан ғана құнды емес екендігін, қоғамдағы адамның ролі мен
оның құқығын түсіне білуге ықпал
ету.
4. Өздік тапсырмалар
орындау :
1.Әр топ үш бекеттен өтуі
қажет «Үй», «Дүкен», «Банк»,
(3
Қосымша) әр бекетте олар тасырмалар
алып орындайды, әр деңгейдегі тапсырма қиындығына қарай валютамен
бағаланады.
2. Әр топ өз банктеріне
түскен салымдарын бүгінгі күнгі валюта курсымен теңгеге
айналдырады. Валюта курсы интерактивті тақтада
көрсетіледі.
(4
қосымша)
5. Сабақты
қортындылау: Рефлексия
Білім ағашына стикерлер
жапсыру арқылы сабақтан алған әсерлерін
білдіреді.
Тамырына:
Білдім
Бұтағына: Білгім
келеді
Жапырағына:Үйрендім
(5
Қосымша)