Материалдар / Қазақ Әдебиеті, 10 сынып ТЖБ ✔
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ Әдебиеті, 10 сынып ТЖБ ✔

Материал туралы қысқаша түсінік
қгб бағыты бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Наурыз 2024
245
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3-ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
Ұзақтығы - 40 минут
Түсіну және жауап беру - 10 минут
Анализ және интерпретация - 10 минут
Бағалау және салыстыру - 20 минут
Балл саны - 30
Тапсырмалар түрлері
Көп таңдауы бар сұрақтар
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар
Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен тұрады: бірінші бөлім түсіну және жауап беру, екінші бөлім - анализ және интерпретация, үшіншісі бағалау және салыстыруды тексеруге арналған.
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Тоқсандық
Қамтылатын мақсаттар
*Сипатта
*Орындау
жиынтық
ма
уақыты, мин
бағалау
тапсырмала
рының
сипаттамасы
*Тапсырма
1-5
10.1.2.1 әдеби шығармадағы
Жауап
10
көтерілген мәселелерді ұлттық
нұсқалары
нан
мүдде тұрғысынан ашу;
10.1.3.1 көркем шығармадағы
бір
кейіпкерлер жүйесін
жинақтау дұрысын
таңдау/жаб
мен даралау;
ық
10.1.4.1көркем шығармалардан
сұрақтар
алған үзінділерді ғаламдық
тақырыптағы өзекті мәселелермен
байланыстыру.
6 -8
10.2.2.1 шығармадағы авторлық
Қысқа
10
идеяның өмір шындығымен
жауапты
байланысын айқындау;
қажет
10.2.4.1көркем шығармадағы
ететін
көтерілген мәселелерге талдау
ашық
жасау арқылы
өзіндік
сұрақтар
пікірін қосып,
шығармашылық жұмыс (эссе,
әңгіме, өлең, әдеби
және
еркін тақырыптарға шығарма)
жазу;
10.2.5.1 әлем және қазақ
әдебиетіндегі құндылықтардың
үндесуін талдап, өзіндік ой
қорыту.
9
10.3.2.1көркем шығармадағы
Жазбаша
20
көтерілген мәселелердің
толық
жаңашылдығына сыни тұрғыдан
жауапты
баға беру.
қажет

Балл

5

15

10

ететін
сұрақтар
Барлығы:

40 минут

«Қазақ әдебиеті» пәнінен 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау
тапсырмалары
1-БӨЛІМ
1. Oтaршылдық caяcaт қaзaқ ұлтынa төнiп тұрғaн aпaт, қaтер екенiн aвтoр
Шaқaнның пcихoлoгияcы aрқылы acтaрлы жеткiзе бiлген үзіндіні анықтаңыз.
A. «Мынaу… кемиек, тaлпaқ тaнaу, тaйқы мaңдaй – көрден қaйтa шыққaн
жaлтaқ Жaнтaй ғoй! Өзiнiң aтaлac туыcы. Cacық шибөрi… Aл aнaу – caры aлa
жoлбaрыc. Кәдiмгi көп жыртқыштың бiрi емеc. Кici етiн ғaнa жейтiн жaлмaуызы.
Жaлмaуыз жүрген жерi жемтiкciз
бoлмaйды».
B.Әлде төреге, әлде тілмашқа саусағын шошайтады да күледі, саусағын
шошайтады күледі.
C. Айқайлауға даусы шықпады, ұмтылуға, әлденедей қимыл жасауға аяққолы ырық бермеді
Д. Буын- буыны дірілдеп, сүйекті қыннан селебені әрең суырып, ентелей
ұмтылды. [1]
2. Қиығы кемic, ызaлы шегiр көз шaпырaштaнa түйiледi. Ұрты дa жырық.
Aппaқ өткiр, coйдaқ тici
жaрқырaп тұр. Aдaм шoшырлық. Қaрcы aлдынaн қaрaғaндa aдaм
шoшырлық . Әйтcе де құбыжық
емеc. Өзгеше тұрпaтты пенде»- деп суреттелетін қай кейіпкер бейнесі
екенін табыңыз?
A. Тұтқын
B. Ажар
C. Шақан
Д. Сәмен
[1]
3. Қосаяқ қай шығарманың кейіпкері?
A. Мұхтар Мағауин «Шақан- Шері»
B. Мұхтар Мағауин «Жармақ»
C. Ұлықбек Есдәулет «Біз түркілерміз»
Д. Шыңғыс Айтматов «Алғашқы ұстаз» [1]
4. Ұстаз ұлағатын ұлықтаған, елінің жарқын болашағына сенген білікті де,
білімді жан кім екенін
табыңыз?
A. Дүйсен
B. Алтынай
C. Кераяқ
Д. Сатымқұл
[1]
5. Көк аспандай жарқылдап, күркірерміз,
Көк аспанның бұлтындай сілкінерміз,
Көк бөріден туғанымыз рас болса,

30

Көк тәңірден қуат ап, бір түлерміз.- өлең жолдарының негізгі идеясын
табыңыз.
А. Намысшылдық, батырлық, даралық
В. Мықтылық, өркөкіректік, ұлылық
С. Ерлік, менмендік, жанқиярлық
Д. Өр мінезділік, көрегенділік, шыдамдылық [1]
2-БӨЛІМ
6. «Шaқaн-Шерiдегi» жoлбaрыc – еркiндiктiң, тәуелciздiктiң белгici. Бiрaқ
қacқыр дa, бұғы дa, жoлбaрыc тa қaншa жерден киелi, acыл caнaлca дa, oлaрғa билiк
қылaтын күш – aдaм.- деген авторлық идеяның бүгінгі өмір шындығымен
байланысын өз сөзіңізбен жеткізіңіз.
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
_______________________________________________ [5]
7. «Алғашқы ұстаз» әңгімесіндегі ұстаздардың еңбегі туралы насихаттап,
«Ұстаз еңбегі – өлшеусіз» тақырыбында шағын әңгіме жазыңыз .
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
_______________________________________________ [5]
8. Ұ.Есдәулеттің « Біз түркілерміз» өлеңіндегі ұлттық құндылықтарды тауып,
әлемдік тақырыптармен байланысын көрсетіңіз, мысалдармен дәлелдеңіз.
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
_________________________________________________________ [5]

3-БӨЛІМ
9. « Біз түркілерміз» өлеңіндегі көтерілген мәселенің жаңашылдығына сыни
тұрғыдан баға беріп, пікір білдіріңіз. 100-150 сөз.
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
_____________________________[10]
«Қазақ әдебиеті» пәнінен 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау
тапсырмалары
ІІ нұсқа
1-БӨЛІМ
1.Кішкентай ғана ауыл балаларын жинап оқытқан кім?
А.Алтынайды
В.Дүйсен
С.Олжас
Д.Арман
[1]
2. Ол Шақан бастаған қырық жігітті жолбарысқа бастап барғанда жастардың

намысын ояту үшін:«Жолбарыс аулау - қазақтың ата дәстүрі, машықты өнері , деген ашық аспан астында, алаулы от басында ет жеп, сорпа ішілгеннен соңғы
әңгіме-кеңесте ,-деп әңгіме айтқан кім?
A.Құбмерген
В.Шақан шері
С. Атабекақсақал
Д. Рысбек ұста [1]
3.Жазушының «Алғашқы мұғалім» повесінде баяндалатын оқиға қай кезеңді
суреттейді?
А.Қазан төңкерісінің алғашқы ауыл өмірі, ондағы жаңа өзгерістер туралы
В.Ұлы Отан соғысы жылдарындағы ауыр тіршілікті
С.Ашаршылық кезеңіндегі ел ауыртпашылықты
Д.Азамат соғысы жылдары
4. «Алғашқы ұстаз» шығармасында Алтынай не себепті Ташкентке балалар үйіне
жіберді?
А. Алтынайға зорлық жасағандардан қорғағандықтан
В.Алтынайды жеңгесінен қорғағандықтан
С.Дүйсен ұстаздың өз білімінің аздығынан
Д.Болашағынан үлкен үміт күткендіктен
5.Үзіндіде қайталаудың қай түрі қолданылған?
Көк аспандай жарқылдап, күркірерміз,
Көк аспанның бұлтындай сілкінерміз,
Көк бөріден туғанымыз рас болса,
Көк тәңірден қуат ап, бір түлерміз
А .Анафора
В.Эпифора
С.Жай қайталау
Д.Еспе қайталау

2-БӨЛІМ
6.«Кенет өзін осы жолға түсірген жалмауыз жолбарыс көз алдына келді. Балаға шапқан,
әйелді шайнаған кезі емес. Өлім сәті. Өлгеннен соңғы бұтарлап шабылған сәті. Артқы аяққа
шор болып байланған қорғасын оқ. «Жолбарыс өз бетімен кісіге тимейді». Құба-мерген
айтқан. Қара-батыр айтқан. Атабек Ақсақал айтқан. Өзі де көрді. Сонда, жалмауыз кек қуғаны
ма?! Бір кісіден көрген жапасын бір адамға артқан. Жүрген ізін қанды соқпаққа айналдырған.
Бұл да қазаға ұшырады. Қорғасын оқ емес, тас қайғы – екі бірдей қаза жүрек басына
түйітпектеліп жабысты. Бір жыртқыштың кінәсін тарғыл тонды барлық шеріге артыпты.
Содан не тапты ?
Адамға өздігінен тиіспейтін жыртқыштың автордың идеясымен байланыстырыңыз.
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________[5]
7.«Біз түркілерміз» өлеңінде ұлтжандылық қалай сипатталады? Оқырманға әсерін талдап, өз
ойыңызды жеткізіңіз.
Айға қарап ұлыған көк бөрімін.
Атқа мінсем кетемін аруақтанып,
Арасында желік бар ет-терінің.
Атқа мінсем кетемін айбаттанып,
Қылыш көрсем кетемін қайраттанып.
Ғасырлардың бетіне қалқып шыққан
Біздің халық- бұ да бір қаймақ халық,
Намысындай ешкімге таптатпаған.
Түркстанның күмбезі асқақтаған.
Бабаларым жатыр ғой бата беріп
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________ [5]
8.«Алғашғы ұстаз» әңгімесіндегі
құндылықтармен байланыстырыңыз.

1
2
3

Әлем әдебиеті

әлем

әдебиетіндегі

Қазақ әдебиеті

құндылықтарды
Байланысы

ұлттық

3-БӨЛІМ
9. «Жолбарыс тұқымын құрту жолында көп қиындық көрген соң, Шақан табиғат пен
адамның арасындағы тепе-теңдікті бұзып, табиғи заңдылыққа қарсы келгендігін түсінеді.»
сыни тұрғыдан баға беріп, пікір білдіріңіз. 100-150 сөз.
[10]
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!