Материалдар / Қазақ әдебиеті 9-сынып І тоқсан 1-бөлім «Атадан қалған асыл сөз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ әдебиеті 9-сынып І тоқсан 1-бөлім «Атадан қалған асыл сөз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып қазақ әдебиеті пәнінен бөлім бойынша бағалау тапсырмаларының үлгісі ұсынылды, максималды балл -10, дескрипторлары қоса ұсынылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2021
1364
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Жаһандану мәселелері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты 9.2.1.1 Жинақы (кесте, диаграмма, сызба, сурет)

мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдеу

9.3.3.1 Мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі

(диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары

мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу

9.4.3.1 Стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді дұрыс қолдана білу



Бағалау критерийі

Білім алушы Графиктік мәтіндердегі мәліметтерді салыстырып, өңдейді

Графиктік мәтіндердегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстырып, маңызды ақпараттар

мен үрдістерді анықтайды

Тілдік бірліктерді стильге сай қолданады


Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану

Орындау уақыты 20 минут


Тапсырма

Мәтінді мұқият оқыңыз.


Асанқайғының жерұйықты іздегені

Асанқайғы ұзын аққан Ертісті көргенде: «Мына шіркіннің баласы тойдым деп қарап отырмас, қарным ашты деп жылап отырмас. Сиырдың мүйізі, доңыздың құлағы шығып тұрған жер екен», –депті.

Түндікті өзенін көргенде: «Он екі қазылық Ой түндік, маңырап жатқан қой түндік. Қойдың құлағы тұтам шығып тұрған жер екен», – деп, тастап кетуге қимай, артына үш қараған екен. Сонан «Үшқара» атанған екен таудың аты.

Қызылтау деген жерге келгенде: «Тау-тасы кеш болғанда қой болып, ыңыранып жатады екен. Тоқты қысыр қалмайтын жер екен», – депті.

Баянауыл тауын көргенде: «Ат ерін алмайтын жер екен. Бауырында тұзы бар екен, тұзы ауыр екен, бір түн түнеп кетемін деген адам, бір жұма тоқтап қалады екен. Тұзы жібермейді екен», – депті.

Ащы бойына келгенде, артына қарап: «А, Баянауыл! Сенің қоныс болып тұрғаның мынау, ащының арқасы екен. Мал жазғытұрым бір жұма ащылайды екен, күзге таман бір жұма ащылайды екен. Сонысы бір жылға татиды екен», – депті.


  1. Мәтіндегі тілдік құралдар қандай мақсатта қолданылған?


Тілдік құралдар

Қолдану мақсаты

Жер екен, жер екен...


Сиырдың мүйізі, доңыздың құлағы шығып тұрған жер...

Қойдың құлағы тұтам шығып тұрған жер екен...


А, Баянауыл! Сенің қоныс болып тұрғаның мынау, ащының арқасы екен...



  1. Тақырыпқа қатысты тілдік бірліктерді қолдана отырып, тапсырмаларды орындаңыз.

Берілген графиктік мәтіндердегі ортақ тақырыпты анықтаңыз.

Көтерілген мәселелер бойынша қандай айырмашылықтар бар?

Екі мәтінде көтерілген мәселелердің қайсысы маңызды деп ойлайсыз?

Пікіріңізге мәтіннен дәлел келтіріңіз.

Осы мәселені қандай жолдармен шешуге болады?

























































































































Жауап беру кестесі

Тапсырмалар

Менің жауаптарым

Екі графиктік мәтіндегі ортақ тақырып







Екі мәтіндегі көтерілген мәселелердің айырмашылығы







Екі мәселенің маңызды тұстары






Екі мәселенің шешу жолдары










































Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Тілдік бірліктерді стильге сай қолданады

1

тілдік құралдардың қолданысына түсінік береді;


қайталау

бағалаушы сөздер

қаратпа сөз




1

1

1

Графиктік мәтіндердегі мәліметтерді салыстырып, өңдейді


Графиктік мәтіндердегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстырып, маңызды ақпараттар мен үрдістерді анықтайды

2

ортақ тақырыпты анықтайды;

1

көтерілген мәселелердің айырмашылығын көрсетеді;

1

мәселенің маңызды тұстарын анықтайды;

1


шешу жолдарын ұсынады;

1

экология саласына қатысты термин сөздерді қолданады.

1

Барлығы



8



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!