Материалдар / «Қазақ әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілінде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 11 сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт)

«Қазақ әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілінде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 11 сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт)

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қазақ әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілінде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 11 сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қырқүйек 2024
95
0 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


  1. Бекітемін: ________________

    Мектеп директоры:

    « _____ » ___________2024ж



    «Қаралды»

    Хаттама № « » ________ 2024ж.

    Бірлестік жетекшісі

    __________________





    Келісемін:_________________

    Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары

    « _____ » ___________2024ж








Күнтізбелік-тақырыптық жоспар



Сыныбы: 11 -сынып (Жаратылыстану-математикалық бағыт)

Пәні: қазақ әдебиеті

Пән мұғалімі:

Сағат саны: 68 сағат , аптасына 2 сағат


Оқулық: Қазақ әдебиеті 11-сынып. Авторлары: А.С.Ақтанова , А.Қ. Жүндібаева. – Алматы: -Атамұра 2017



«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы


«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467, 05.07.2023 ж. № 199 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен жүзеге асырылады.


Қазақстан Республикасы Оқу - ағарту министрлігінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 бұйрығына 77-қосымша

Жалпы орта білім беру деңгейінің жаратылыстану-математикалық бағытындағы 10-11-сыныптарына арналған "Қазақ әдебиеті" оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы(оқыту қазақ тілінде)




2024-2025 оқу жылы



Түсінік хат

Жалпы орта білім беру деңгейінің жаратылыстану-математика бағытындағы 10-11-сыныптарына арналған "Қазақ әдебиеті" оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Оқу бағдарламасы "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).

      2. Қазақ әдебиеті бағдарламасының мақсаты – білім алушыларды креативті ойлауға бағыттау. Олардың ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру. Білім алушылар әдеби жанрларға эксперимент жасау арқылы драмалық шығарманы проза тілімен, прозаны поэзия тілімен жазу тәсілдерін меңгере алады.

      3. "Қазақ әдебиеті" оқу пәнін оқытудың негізгі міндеттері:

      1) "Қазақ әдебиеті" бағдарламасы білім алушылардың сауаттылығын, олардың әдеби және эстетикалық талғамдары мен сезімдерін дамыту, ойлау қабілеттері мен танымдық және коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру бағытында құрастырылған;

      2) қазақ әдебиетінің құндылық ретіндегі болмысын, ұлттық мәдениеттегі маңызды орнын құрметтейді және бағалайды;

      3) қазақ әдебиетінің мәдениетаралық қарым-қатынастағы рөлін, қазақ халқының қалыптасқан тарихын, алға қойған міндеттерін, мәселелерін, қарама-қайшылық пен қиындықтарын анықтайды және түсінеді;

      4) түрлі жағдайларға бейімделе білу және өздігінен шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады;

      5) заманауи, ғылыми және қоғамдық дамуға сәйкес дүниетанымын дамытады.

2-тарау. "Қазақ әдебиеті" оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру 1-параграф. "Қазақ әдебиеті" оқу пәнінің мазмұны

      4. "Қазақ әдебиеті" пәні бойынша оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі:

      2) 11-сынып – аптасына 2 сағат, оқу жылында 72 сағатты құрайды.


Жалпы орта білім беру деңгейінің жаратылыстану-математика бағытындағы 10-11-сыныптарына арналған "Қазақ әдебиеті" оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Оқу бағдарламасы "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).

      2. Қазақ әдебиеті бағдарламасының мақсаты – білім алушыларды креативті ойлауға бағыттау. Олардың ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру. Білім алушылар әдеби жанрларға эксперимент жасау арқылы драмалық шығарманы проза тілімен, прозаны поэзия тілімен жазу тәсілдерін меңгере алады.

      3. "Қазақ әдебиеті" оқу пәнін оқытудың негізгі міндеттері:

      1) "Қазақ әдебиеті" бағдарламасы білім алушылардың сауаттылығын, олардың әдеби және эстетикалық талғамдары мен сезімдерін дамыту, ойлау қабілеттері мен танымдық және коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру бағытында құрастырылған;

      2) қазақ әдебиетінің құндылық ретіндегі болмысын, ұлттық мәдениеттегі маңызды орнын құрметтейді және бағалайды;

      3) қазақ әдебиетінің мәдениетаралық қарым-қатынастағы рөлін, қазақ халқының қалыптасқан тарихын, алға қойған міндеттерін, мәселелерін, қарама-қайшылық пен қиындықтарын анықтайды және түсінеді;

      4) түрлі жағдайларға бейімделе білу және өздігінен шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады;

      5) заманауи, ғылыми және қоғамдық дамуға сәйкес дүниетанымын дамытады.

2-тарау. "Қазақ әдебиеті" оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру 1-параграф. "Қазақ әдебиеті" оқу пәнінің мазмұны

      4. "Қазақ әдебиеті" пәні бойынша оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі:

      1) 10-сынып – аптасына 2 сағат, оқу жылында 72 сағатты;

      2) 11-сынып – аптасына 2 сағат, оқу жылында 72 сағатты құрайды.


     

      11. 11-сыныпқа арналған "Қазақ әдебиеті" оқу пәнінің базалық мазмұны:

      1) түсіну және жауап беру: әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну, әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау, көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету, көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер мен дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану, ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру;

      2) анализ және интерпретация: әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау, шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысы, шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын ашу, әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс жазу, әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау;

      3) бағалау және салыстыру: шығарманы әлем әдебиеті үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау, көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау, шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу, шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу.

      12. Оқытылатын көркем шығармалар тізімі:

      1) О. Бөкей "Атау кере" повесі;

      2) Ж. Әбдірашев "Дала, сенің ұлыңмын" өлеңі;

      3) Б. Мұқай "Өмірзая" романы;

      4) Е. Әбікен "Пәтер іздеп жүр едік" әңгімесі;

      5) М. Әуезов "Абай жолы" роман-эпопеясы 1, 2-том;

      6) Қ. Мырзалиев "Қызыл кітап" поэмасы;

      7) С. Балғабаев "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасы.
















«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны

Оқу пәнінен әр тоқсан сайын бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) рәсімінің нақты санын және әр тоқсан сайын 1 рет тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) өткізу қарастырылған. Төменде оқу пәнінен бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) рәсімдерінің нақты саны көрсетілген.

Сынып

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау

рәсімдерінің саны

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан






11-сынып

2

2

2

2




































«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша

күнтізбелік-тақырыптық жоспар

11-сынып

Жылына 68 сағат, аптасына 2 cағат.

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері


Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқу мақсаттары

Түсіну және жауап беру

Анализ және интерпретация

Бағалау және салыстыру

І тоқсан

(16 сағат)

Кеңістік пен уақыт


О. Бөкей "Атау кере" повесі,
Ж. Әбдірашев "Дала, сенің ұлыңмын" поэмасы

11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;
11.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;
11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау;
11.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;
11.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру

11.2.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;
11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау;
11.2.3.1 шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау;
11.2.4.1 әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең) жазу;
11.2.5.1 әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау

11.3.1.1 шығарманы әлем әдебиеті үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;
11.3.2.1 көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;
11.3.3.1 шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;
11.3.4.1 шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жаз


р/с

Бөлім/ тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқу мақсаттары


Сағаттар

саны

Мерзімдер

Ескертпе

1

І бөлім.

Кеңістік

пен уақыт

О.Бөкей «Атау кере» повесі

11.1.1.1 – әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;

11.2.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;

1


2

«Атау кере» повесі.

11.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;

1

3


Тағдыр тәлкегі

11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау;

1

4


Тағдыр тәлкегі

11.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

11.2.4.1 әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең) жазу;

1

5

Айна

11.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру


1


6

Ана

11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау;

1


7

Ана

11.2.3.1 шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау;

1


8

Оралу

11.3.4.1 шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу

1

9


Оралу. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1

11.2.5.1 әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау;

11.3.1.1 шығарманы әлем әдебиеті үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1

10

Серт

11.3.2.1 көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;

1


11


Серт

11.3.3.1 шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1

12

Ж.Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасы

11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау;
11.2.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;

1


13

Ж.Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын» поэмасы Бөлім бойынша жиынтық бағалау-2

11.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;
11.2.4.1 әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең) жазу;

1



14

Ж.Әбдірашев «Дала, сенің

ұлыңмын» поэмасы

11.2.3.1 шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау;

11.3.4.1 шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жаз

1

15


Тоқсандық жиынтық бағалау-1

1


16


Туған даланың өткені мен бүгіні

11.3.3.1 шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1


ІІ тоқсан (16 сағат)

3-бөлім: Заман шындығы

Б. Мұқай "Өмірзая" романы,
Ерболат Әбікен "Пәтер іздеп жүр едік" әңгімесі

11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;
11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау;
11.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;
11.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру

11.2.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;
11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау;
11.2.3.1 шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау;
11.2.4.1 әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;
11.2.5.1 әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау

11.3.1.1 шығарманы әлем әдебиеті үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;
11.3.2.1 көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;
11.3.4.1 шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу

р/с

Бөлім/ тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағаттар саны

Мерзімдер

Ескертпе

1

ІІ бөлім.

Заман шындығы

Б.Мұқай

«Өмірзая» романы


11.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;

11.2.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;

1


2

«Өмірзая» романы

11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау;

1


3



«Өмірзая» романындағы кейіпкерлер жүйесі.

11.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;

1



4


«Өмірзая» романындағы ұлттық құндылықтардың көрінісі


11.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру

1

5


«Өмірзая» романының көркемдік ерекшелігі


11.2.3.1 шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау;

1


6


«Өмірзая» романы

Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1

11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау;

11.3.4.1 шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу

1

7


«Өмірзая» романындағы көтерілген мәселелер.


11.2.4.1 әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

1


8


«Өмірзая» романының тарихи және көркемдік құндылығы.



11.2.5.1 әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау;

11.3.1.1 шығарманы әлем әдебиеті үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1


9


«Өмірзая» романы


11.3.2.1 көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;

1

10

Ерболат Әбкен

«Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі

Ерболат Әбкен

«Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі

11.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;

11.2.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;

1

11


«Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі

11.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;

1


12


«Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-2

11.3.2.1 көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;

1

13


«Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі

11.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру

11.2.3.1 шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау;

1


14


Тоқсандық жиынтық бағалау-2

1


15


«Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі.

11.2.4.1 әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

1



16


Тоқсандық қайталау сабағы

11.3.4.1 шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу

1



ІІІ тоқсан

  1. сағат)

3-бөлім: Ғасырлық туынды


М. Әуезов "Абай жолы" роман-эпопеясы 1, 2-том

11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;
11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау;
11.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;
11.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;
11.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру

11.2.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;
11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау;
11.2.3.1 шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау;
11.2.4.1 әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;
11.2.5.1 әлем және қазақ әдебиетіндегі құндылықтардың үндесуін талдау

11.3.1.1 шығарманы әлем әдебиеті үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;
11.3.2.1 көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;
11.3.3.1 шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;
11.3.4.1 шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу



р/с

Бөлім/ тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағаттар саны

Мерзімдер

Ескертпе

1

3-бөлім: Ғасырлық туынды

М. Әуезов

11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау;

1


2

Көркем шығармалары

11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;

1

3

«Абай жолы» роман-эпопеясы.

1, 2-том

«Абай жолы» роман-эпопеясы


11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;
11.2.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;

1


4

«Абай жолы» роман-эпопеясы

Қайтқанда


11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау;

11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау;

1


5


Жолда

11.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;

11.2.3.1 шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау;

1


6

Жолда

11.1.4.1 - көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

11.2.5.1 - әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау;

1

7


Өрде

11.2.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;

1

8


Өрде

11.1.5.1- ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру

1

9

Қияда

11.1.2.1 - әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау;

1

10

Қияда. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1

11.2.4.1 - әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең ) жазу;

11.3.1.1 - шығарманы әлем әдебиеті үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1


11

Абай жолы (екінші кітап) Тайғақта

11.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру

11.2.5.1 - әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау;

1


12


Жайлауда

11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;

1

13


Еңісте

11.2.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;

11.3.4.1 - шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу;

1

14

Еңісте

11.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;

11.2.3.1 - шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау;

1

15

Оқапта.

11.2.5.1 әлем және қазақ әдебиетіндегі құндылықтардың үндесуін талдау

11.3.1.1 шығарманы әлем әдебиеті үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1


16


Оқапта

11.3.2.1 - көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;

1


17


Биікте. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-2

11.2.4.1 әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

1

18

Биікте

11.3.3.1 - шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1

19


Тоқсандық жиынтық бағалау-3

1


20


Өткен тақырыпты қайталау

11.3.4.1 - шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу;

1


IV тоқсан

(16 сағат)

4-бөлім: Табиғат және адам

Қ. Мырзалиев "Қызыл кітап" поэмасы,
С. Балғабаев "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасы

11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;
11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау;
11.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;
11.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

11.2.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;
11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау;
11.2.3.1 шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау;
11.2.4.1 әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;
11.2.5.1 әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау

11.3.2.1 көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;
11.3.4.1 шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу

р/с

Бөлім/ тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағаттар саны

Мерзімдер

Ескертпе

1

4-бөлім: Табиғат және адам

Қадыр Мырза Әлі


11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау;

1


2

Қ.Мырза Әлінің шығармашылығы

11.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1

3

«Қызыл кітап» поэмасы

«Қызыл кітап» поэмасы

11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;
11.2.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;

1

4

«Қызыл кітап» поэмасы

11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау;

1


5


VI бөлім

11.1.4.1 - көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

11.2.3.1 шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау;

1

6

ІХ бөлім

11.2.5.1 - әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау;

11.3.2.1 көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;

1


7

Х бөлім

11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау;

11.3.4.1 шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу

1

8


Х бөлім. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1

11.2.4.1 әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

1

9

С. Балғабаев "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасы

Сұлтанәлі Балғабаев. Өмірі мен шығармашылығы «Тойдан қайтқан қазақтар» пьесасы. Екінші бөлім. Алтыншы көрініс.

11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;
11.2.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;

1


10


«Тойдан қайтқан қазақтар» пьесасы. Екінші бөлім. Алтыншы көрініс.

11.1.2.1 - әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау;

1

11

«Тойдан қайтқан қазақтар» пьесасы. Екінші бөлім Жетінші көрініс

11.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;

11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау;

1


12

Екінші бөлім. Жетінші көрініс.

11.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

11.2.3.1 шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау;

1

13


Екінші бөлім. Сегізінші көрініс. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-2

11.2.4.1 әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

1



14

Екінші бөлім. Тоғызыншы көрініс.

11.2.5.1 әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау;

11.3.2.1 көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;

1


15


Тоқсандық жиынтық бағалау

1


16


Екінші бөлім. Тоғызыншы көрініс

11.3.4.1 шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу

1




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!